Eilen tuli tusina täyteen!
SaiPa hävisi eilen 12. peräkkäisen HIFK-matsin.
Voittaakohan SaiPa tänään?
Vai syytättekö taas tuomareita?
Tusina täyteen
4
374
Vastaukset
- reds.
Tyypillistä itärajan meininkiä.Kun ei pelaamalla pärjätä, ruvetaan sikailemaan. Tappion jälkeen sitten itketään, kuinka tuomari taas on syyllinen. Tuollaiset porukat ulos liigasta.
- Laura1
Niinhän ne Hifkin vanhatkin pelurit aina sanoo, että sydän on petopaidoissa aina. Näinköhän Saipa otti riveihinsä sittenkin sellaisen? Tulee mieleen jonkinsortin "Troijan puuhevonen". Liekö historia toistamassa itseään ja hämärissä selän takana jotain puuhaillaan;) No jaa..joka tapauksessa Sheddenissä näyttää olevan miestä, kun sanoi totuuden sanat siitä, että Saipa on parempi kuin mitä tilastot tulee näyttämään. Olen tismalleen samaa mieltä!
- pepe
Laura1 kirjoitti:
Niinhän ne Hifkin vanhatkin pelurit aina sanoo, että sydän on petopaidoissa aina. Näinköhän Saipa otti riveihinsä sittenkin sellaisen? Tulee mieleen jonkinsortin "Troijan puuhevonen". Liekö historia toistamassa itseään ja hämärissä selän takana jotain puuhaillaan;) No jaa..joka tapauksessa Sheddenissä näyttää olevan miestä, kun sanoi totuuden sanat siitä, että Saipa on parempi kuin mitä tilastot tulee näyttämään. Olen tismalleen samaa mieltä!
KYLLÄ SAIPA ON MAHTINSA NÄYTTÄNYT KUTEN EILISESSÄ PELISSÄ IFKIN PELAAJAT OLIVAT KUIN KUKKAKEPPEJÄ PELASIVAT ÄÄLIÖMÄISESTI JA PELIHÄN KAATUI SIIHEN JÄÄHYYN MUTTA EI KANNATA VIELÄ NUOLASTA...
T:SAIPA RULES - optimisti
pepe kirjoitti:
KYLLÄ SAIPA ON MAHTINSA NÄYTTÄNYT KUTEN EILISESSÄ PELISSÄ IFKIN PELAAJAT OLIVAT KUIN KUKKAKEPPEJÄ PELASIVAT ÄÄLIÖMÄISESTI JA PELIHÄN KAATUI SIIHEN JÄÄHYYN MUTTA EI KANNATA VIELÄ NUOLASTA...
T:SAIPA RULESJos joukkue on hävinnyt tusinan verran pelejä
peräkanaa ei voida puhua mahdin näyttämisestä mitään.
Se on uskomattomat heikko suoritus!
Tuntuu SaiPa-faneille riittävän yhden maalin
tappio mahtinsa näyttämiseen.
Lappeenrantalaisilla elää sellainen käsitys
syvällä, että esim. Jokereille SaiPa on paha
vastus. Mitkään tilastot eivät kylläkään
puolla sellaista käsitystä.
Sputnikit onnistuivat voittamaan viime vuoden lopulla
tällä kaudella räpilöineen Jokerit Hartwall Arenalla
ensimmäisen kerran tällä vuosituhannella!!
Vuoden 1999 keväällä tuli edellinen voitto.
Lähes 7 vuotta.
MAHTAVAA!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831519Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä671305Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2041266Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2301265Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121080Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041029Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍134979Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65943- 87890
Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123828