saako naisen lihakset näkyä?

Kari

Totuus:
Onko mielestäsi sopivaa että naisella on selvästi erottuvat lihakset?
Tehtävä:
Kerro mikä siinä viehättää tai miksi se on vastenmielistä vai onko se yhdentekevää.

7

1207

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ääni korvesta

      On erittäin sopivaa ja jopa suotavaa.
      Jos ne lihakset näkyy ja erottuu, niin siinä päällä ei voi olla paljon laardia.
      Kyllä mun mielestäni on seksikästä kun lihakset naisilla erottuu, kuitenkin kohtuus kaikessa. Vaikka vaikea sitä lihasta on liikaa saada. Luonnossa en ole nähnyt yhtään liian lihaksikasta naista, kuvissa kyllä.

    • akkeli

      vaan löllyyp.

    • Taurus

      ...jottei. Itse aktiivitreenarina arvostan ihmisiä, jotka jaksavat pitää kroppansa kondiksessa. Nainen on siinä hyvin onnistunut, jos saa lihakset näkyviin. Se ei oo helppo homma miehellekkään. Meni siinä muutama vuosi ennenkuin sixpakki löyty navan ympäriltä.

      Mitä tulee näihin hormonibodattuihin naisiin, niin ne on kyllä todella rumia, ihan niinkuin samoilla keinoilla pumpatut hardcoreäijätki.

    • jukkis

      Itse asiassa sen ei ole juurikaan väliä. Tärkeintä on, että nainen on tyytyväinen kroppaansa ja näyttää sen (että on tyytyväinen).

      Mielestäni nainen saa olla melkoinen punkerokin, kunhan on kuitenkin ihan soma, eikä ota stressiä liikakiloistaan.

      Nainen saa olla myös hyvin laiha, jopa ns. lauta, kunhan suhtautuu terveesti ruumiiseensa ja on tyytyväinen siihen eikä koita laihduttaa lisää.

      Nainen saa käydä salilla ja vetää naama solmussa maastavetoa ja olla muutenkin tosi äijää. Jos nainen käy salilla ja tuloksiakin on, on tärkeintä että hän on tyytyväinen tuloksiin ja haluaa esitellä kehoaan (ainakin omalle miehelle / tai sitten tyttökaverille, jos suhde on sellainen). Kyllä treenattu kroppa on aika sexy. Itse en ole nähnyt kropaltaan yhtään niin lihaksikasta naista, että bodyä olisi mielestäni ollut liikaa. Monet nais ammattikehonrakentajat ovat aika asiallisia. Ehkä kuitenkin parhaat kropat löytyy fitness puolelta. Mikä siinä viehättää?? No, onhan lihakset aika kauniita. Ennen kaikkea verisuonet on kauniita, mutta naiselle ei kyllä ihan hirveet suonet sovi.

    • J_19

      vatsalihakset saa näkyä pikkasen.. ja pohkeissa vähän saa erottua lihaksia mutta muuten lihakset on karmean näkösiä naisilla.

    • jurmu

      Mun mielestä on erittäin seksikästä, kun naisella erottuu lihakset aavistuksen verran... sixpäkki ja hauis sun muut ei paljon mutta silleen hieman...

    • Tomi

      Ei saa! Oksettavaa katsella naista jolla on kauniit kasvot, mutta miehen kroppa!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 176
      5209
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      127
      4686
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      2986
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      30
      1961
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1794
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1747
    7. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      109
      1735
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1730
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1633
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1571
    Aihe