Tikkurilan Rengasta en voi suositella kenellekään siellä saamani todella surkean palvelun johdosta. Ikinä en ole vastaavaa kokenut missään liikkeessä. Renkaat jäi ostamatta, mutta huonon mielen sieltä kyllä sai.
En viitsi vielä julkisesti kertoa yksityiskohtia koska harkitsen kuluttaja-asiamiehelle kantelua asiasta. Mutta hyvät ihmiset, ostakaa renkaanne jostain muualta!
Tikkurilan Rengas Oy = Huonoa palvelua
49
10411
Vastaukset
- Rengas
No joo, olen itse ostanut vuosien varrella kahdet talvirenkaat TiRe:stä, ja palvelu oli hyvää ja renkaiden hinta edullinen. En voi sanoa mitään huonoa kyseisestä liikkeestä.
- Risto
Toivoisin että itsellänikin olisi noin hyvät kokemukset...
- Asiakaspalveluvastaava
Risto kirjoitti:
Toivoisin että itsellänikin olisi noin hyvät kokemukset...
Palvelua Tire:ssä LAADUKASTA LÄHITULEVAISUUDESSA!!
PAHOITTELEMME MEILTÄ SAAMAANNE EPÄONNISTUNUT ASIAKASPALVELUA.
Minut on palkattu Tikkkurilan Rengas Oy:n alkaen 11.10 parantamaan asiakaspalvelua. Voinen nyt jo kertoa, että meillä asiakaspalvelu on vain todella harvoin "tökkinyt".
Meillä on satoja kanta-asiakkaita, jotka ovat vuosien varrella luottaneet meiltä saamaan tasokkaaseen ja asiantuntevaan palveluun.
Kaikki asiakkaat ovat meillä yhtä tärkeitä.
Siksi on erittäin ikävää, että olette 1 henkilön takia saanut negatiivisen kuvan Tikkurilan Renkaasta.
Teemme muutamia muutoksia asiakaspalvelussa, jotta asiakaspalvelu vastaa laadukasta palvelua.
Lupaan että tulette saamaan lähitulevaisuudessa LAADUKASTA asiakaspalvelua Tikkurilan Rengas Oy:stä.
Mikäli haluatte ottaa yhteyttä suoraan; kuuntelen ja vastaan mielelläni palautteeseenne. Voitte lähestyä soittamalla ja mailitse.
Ystävällisin terveisin:
Heidi-Maria Pursiainen
Asiakaspalveluvastaava
Tikkurilan Rengas Oy
09-8386110 - ???????????
Asiakaspalveluvastaava kirjoitti:
Palvelua Tire:ssä LAADUKASTA LÄHITULEVAISUUDESSA!!
PAHOITTELEMME MEILTÄ SAAMAANNE EPÄONNISTUNUT ASIAKASPALVELUA.
Minut on palkattu Tikkkurilan Rengas Oy:n alkaen 11.10 parantamaan asiakaspalvelua. Voinen nyt jo kertoa, että meillä asiakaspalvelu on vain todella harvoin "tökkinyt".
Meillä on satoja kanta-asiakkaita, jotka ovat vuosien varrella luottaneet meiltä saamaan tasokkaaseen ja asiantuntevaan palveluun.
Kaikki asiakkaat ovat meillä yhtä tärkeitä.
Siksi on erittäin ikävää, että olette 1 henkilön takia saanut negatiivisen kuvan Tikkurilan Renkaasta.
Teemme muutamia muutoksia asiakaspalvelussa, jotta asiakaspalvelu vastaa laadukasta palvelua.
Lupaan että tulette saamaan lähitulevaisuudessa LAADUKASTA asiakaspalvelua Tikkurilan Rengas Oy:stä.
Mikäli haluatte ottaa yhteyttä suoraan; kuuntelen ja vastaan mielelläni palautteeseenne. Voitte lähestyä soittamalla ja mailitse.
Ystävällisin terveisin:
Heidi-Maria Pursiainen
Asiakaspalveluvastaava
Tikkurilan Rengas Oy
09-8386110kerro mailis.
- Asiakaspalveluvastaava
??????????? kirjoitti:
kerro mailis.
Olethan ystävällinen ja laitat palautetta tulemaan. Palautteen avulla voin parantaa meillä tapahtuvaa asiakaspalvelua.
Etukäteen kiitos.
[email protected]
Ystävällisin terveisin:
Heidi-Maria Pursiainen
Asiakaspalveluvastaava
Tikkurilan Rengas Oy
(09) 838 6110 - soitan sulle
Asiakaspalveluvastaava kirjoitti:
Olethan ystävällinen ja laitat palautetta tulemaan. Palautteen avulla voin parantaa meillä tapahtuvaa asiakaspalvelua.
Etukäteen kiitos.
[email protected]
Ystävällisin terveisin:
Heidi-Maria Pursiainen
Asiakaspalveluvastaava
Tikkurilan Rengas Oy
(09) 838 6110Mistä muuten vetäsit ton että vain 1. on saanut huonon kuvan teistä.
- -J-
Asiakaspalveluvastaava kirjoitti:
Palvelua Tire:ssä LAADUKASTA LÄHITULEVAISUUDESSA!!
PAHOITTELEMME MEILTÄ SAAMAANNE EPÄONNISTUNUT ASIAKASPALVELUA.
Minut on palkattu Tikkkurilan Rengas Oy:n alkaen 11.10 parantamaan asiakaspalvelua. Voinen nyt jo kertoa, että meillä asiakaspalvelu on vain todella harvoin "tökkinyt".
Meillä on satoja kanta-asiakkaita, jotka ovat vuosien varrella luottaneet meiltä saamaan tasokkaaseen ja asiantuntevaan palveluun.
Kaikki asiakkaat ovat meillä yhtä tärkeitä.
Siksi on erittäin ikävää, että olette 1 henkilön takia saanut negatiivisen kuvan Tikkurilan Renkaasta.
Teemme muutamia muutoksia asiakaspalvelussa, jotta asiakaspalvelu vastaa laadukasta palvelua.
Lupaan että tulette saamaan lähitulevaisuudessa LAADUKASTA asiakaspalvelua Tikkurilan Rengas Oy:stä.
Mikäli haluatte ottaa yhteyttä suoraan; kuuntelen ja vastaan mielelläni palautteeseenne. Voitte lähestyä soittamalla ja mailitse.
Ystävällisin terveisin:
Heidi-Maria Pursiainen
Asiakaspalveluvastaava
Tikkurilan Rengas Oy
09-8386110Ei millään pahalla, mutta mistäköhän "peräkylältä" sinut on sinne revitty töihin? Jos olet todella se mitä väität, kehoittaisin hieman opiskelemaan julkaisua/viestintää!!! Viestisi oli todella tökerö, jos sen on tarkoitus kertoa jotain Tikkurilan Renkaan laadusta, niin metsään meni ja huolella!
- Juupas
Asiakaspalveluvastaava kirjoitti:
Olethan ystävällinen ja laitat palautetta tulemaan. Palautteen avulla voin parantaa meillä tapahtuvaa asiakaspalvelua.
Etukäteen kiitos.
[email protected]
Ystävällisin terveisin:
Heidi-Maria Pursiainen
Asiakaspalveluvastaava
Tikkurilan Rengas Oy
(09) 838 6110Onpas vakuuttava ja edustava sähköpostiosoite... [email protected]
Kirjoitustyylisi on aika kummaa... millainen koulutus arvon asiakaspalveluvastaavalla onkaan? Yrityksen ulkoisessa viestinnässä oikeinkirjoitus olisi ihan suotavaa. - aivan sivullinen
Juupas kirjoitti:
Onpas vakuuttava ja edustava sähköpostiosoite... [email protected]
Kirjoitustyylisi on aika kummaa... millainen koulutus arvon asiakaspalveluvastaavalla onkaan? Yrityksen ulkoisessa viestinnässä oikeinkirjoitus olisi ihan suotavaa.piikittelyä ja nälvimistä tuo oli?
Ihan selevää suomea ja vielä suhteellisen ystävällisessä sävyssä vastattu asiakaspalvelulta. Ei kai täällä kenenkään tavoitteena ole ilmaista itseään vuosikertomuksen pilkunviilaamisen edellyttämin sanankääntein?
Ja mikä vika email-osoitteessakin on? Ja mikähän koulutus se on Juupaksella, kun ei ole itsellään asiallisempaa tekemistä?
Jos ei älyllisempää tekstiä löydy, parempi pitää suu kiinni!
- ;-)
Taitaa olla niin, että näin sesonkiaikana on kyse siitä, että kuinka paljon mikäkin asiakas kerralla kantaa rahaa sisään.
Viikko sitten marssin samaisen liikkeen tiskille ja sain ihan kohtuullisen tarjouksen. Otin kerralla molemmat rengassatsit. Parhaimmillaan oli 3 kaveria touhuamassa. Yksi poisti vanhoja vanteilta ja pisti uusia tilalle. Toinen hoiti tasapainoitukset ja kolmas pulttasi pyöriä kiinni.
Tämä tapahtui n. klo 12:00 aikoihin päivällä.- Risto
Kyllä minä tahtoisin 500 €:lla jo palveluakin... jos kyseessä olisi joku halpahalli-nyrkkipaja jossa suurimmat myyntiartikkelit maksaisivat 10€, niin huonoa palvelua sietäisi paremmin. 500€ on kuitenkin mielestäni sen suuruinen investointi että silloin kaipaan palvelua. Nyt myyjä käyttäytyi suoraan sanottuna törkeästi...
Ja näköjään täällä on muillakin ollut huonoja kokemuksia. Tuo vanteiden kolhiminen kuulostaa aika hurjalta... OPELix: Miten juttu päättyi? Korvasiko Tikkurilan Rengas Oy kolhimansa vanteet?
Meninkin toiseen rengasliikkeeseen ja siellä palvelu pelasi. Renkaanvaihdon aikana tarjottiin jopa pullakahvit. Ja hintakin oli sopiva! - Asiakaspalveluvastaava
Palvelua Tire:ssä LAADUKASTA LÄHITULEVAISUUDESSA!!
PAHOITTELEMME MEILTÄ SAAMAANNE EPÄONNISTUNUT ASIAKASPALVELUA.
Minut on palkattu Tikkkurilan Rengas Oy:n alkaen 11.10 parantamaan asiakaspalvelua. Voinen nyt jo kertoa, että meillä asiakaspalvelu on vain todella harvoin "tökkinyt".
Meillä on satoja kanta-asiakkaita, jotka ovat vuosien varrella luottaneet meiltä saamaan tasokkaaseen ja asiantuntevaan palveluun.
Kaikki asiakkaat ovat meillä yhtä tärkeitä.
Siksi on erittäin ikävää, että olette 1 henkilön takia saanut negatiivisen kuvan Tikkurilan Renkaasta.
Teemme muutamia muutoksia asiakaspalvelussa, jotta asiakaspalvelu vastaa laadukasta palvelua.
Lupaan että tulette saamaan lähitulevaisuudessa LAADUKASTA asiakaspalvelua Tikkurilan Rengas Oy:stä.
Mikäli haluatte ottaa yhteyttä suoraan; kuuntelen ja vastaan mielelläni palautteeseenne. Voitte lähestyä soittamalla ja mailitse.
Ystävällisin terveisin:
Heidi-Maria Pursiainen
Asiakaspalveluvastaava
Tikkurilan Rengas Oy
09-8386110
- saabisti
Asun 250km päässä hesasta mutta käyn siellä viikottain. Kerran 3v sitten pyysin tikkurilanrenkaasta netissä tarjouksen 215/55-16 renkaista sieltä joku muistaakseni A.K. pisti vastauksen sulle 25% koska viimeksi tilaamasi 205-15 renkaat on vielä täällä mulla ei ole ikinä ollut noin pieniä renkaita enkä ole käynyt/soittanut/mailannut tähän liikkeeseen ikinä ennen. Soitin sinne ja pyysin johtajaa puhelimeen tökerö myyjä kysyi että miksi selitin asian joo minä tiedän asiasta, kyselin että mites tässä nyt näin kävi, joo saman niminen on muka tehnyt heille temput. Ei edes ollut pahoillaan nutta minä olin.
- cvx
huonon palvelun paikoista. Osataanpa välttää.
Itselläni viime syksyltä sama kokemus TiRestä talvirenkaiden vaihdon kanssa. Ei aikaa vaihdolle, ostajalle kyllä. - Asiakaspalveluvastaava
cvx kirjoitti:
huonon palvelun paikoista. Osataanpa välttää.
Itselläni viime syksyltä sama kokemus TiRestä talvirenkaiden vaihdon kanssa. Ei aikaa vaihdolle, ostajalle kyllä.Palvelua Tire:ssä LAADUKASTA LÄHITULEVAISUUDESSA!!
PAHOITTELEMME MEILTÄ SAAMAANNE EPÄONNISTUNUT ASIAKASPALVELUA.
Minut on palkattu Tikkkurilan Rengas Oy:n alkaen 11.10 parantamaan asiakaspalvelua. Voinen nyt jo kertoa, että meillä asiakaspalvelu on vain todella harvoin "tökkinyt".
Meillä on satoja kanta-asiakkaita, jotka ovat vuosien varrella luottaneet meiltä saamaan tasokkaaseen ja asiantuntevaan palveluun.
Kaikki asiakkaat ovat meillä yhtä tärkeitä.
Siksi on erittäin ikävää, että olette 1 henkilön takia saanut negatiivisen kuvan Tikkurilan Renkaasta.
Teemme muutamia muutoksia asiakaspalvelussa, jotta asiakaspalvelu vastaa laadukasta palvelua.
Lupaan että tulette saamaan lähitulevaisuudessa LAADUKASTA asiakaspalvelua Tikkurilan Rengas Oy:stä.
Mikäli haluatte ottaa yhteyttä suoraan; kuuntelen ja vastaan mielelläni palautteeseenne. Voitte lähestyä soittamalla ja mailitse.
Ystävällisin terveisin:
Heidi-Maria Pursiainen
Asiakaspalveluvastaava
Tikkurilan Rengas Oy
09-8386110 - kannattaako
cvx kirjoitti:
huonon palvelun paikoista. Osataanpa välttää.
Itselläni viime syksyltä sama kokemus TiRestä talvirenkaiden vaihdon kanssa. Ei aikaa vaihdolle, ostajalle kyllä.Jos jokainen teistä olisi jossain elämänsä vaiheessa itse ollut yrittäjänä ja miettinyt mikä on se tulonlähde mistä sinne viivan alle jää jotain miksi yrittää, voisitte joskus ymmärtää että pelkkä allelaitto ei kannata yritystoiminnassa. Miettikääpä vaikka yritystoiminnassa pankkien toimintaa: tilit maksaa, otot maksaa, kolikoiden lasku maksaa... kaikki maksaa.... rutiskaa siellä kun se on suuryritystoimintaa ja niillä pankeilla luulis olevan erilailla pääomaa kuin pienellä yksityisellä firmalla. Kyllä se asiakas saa olla oikeassa pienessäkin firmassa, mutta toiminta on omasta takamuksesta revittävä ja joskus on mietittävä mitä valitsee, jotta se toiminta pysyy kannattavana tai sitten mennään mukaan Vianor- tai muuhun isoon ketjuun ja 5 vuoden jälkeen Suomessa kukaan yksityisasiakas ei enää voi valita vaan taas kaikki sanellaan..... hintoja myöden. Tottakai juuri sesonkiaikaan tilanteet kärjistyy... mietitkö miten monta asiakasta tuo pieni firma palvelee päivän aikana ja jos asiakas tulleessaan on jo sitä mieltä että juuri häntä pitää palvella erityisen hyvin niin kyllähän odotukset jää täyttymättä kun on 200 puhelua ja on ne vakituisetkin asiakkaat ( he tuovat säännöllisen tulon ) ja jos sinä halusit vain allelaiton niin jossain se raja on vedettävä. Suosittelen yrittäjäkurssia teille kaikille narisijoille.
- teppo
kannattaako kirjoitti:
Jos jokainen teistä olisi jossain elämänsä vaiheessa itse ollut yrittäjänä ja miettinyt mikä on se tulonlähde mistä sinne viivan alle jää jotain miksi yrittää, voisitte joskus ymmärtää että pelkkä allelaitto ei kannata yritystoiminnassa. Miettikääpä vaikka yritystoiminnassa pankkien toimintaa: tilit maksaa, otot maksaa, kolikoiden lasku maksaa... kaikki maksaa.... rutiskaa siellä kun se on suuryritystoimintaa ja niillä pankeilla luulis olevan erilailla pääomaa kuin pienellä yksityisellä firmalla. Kyllä se asiakas saa olla oikeassa pienessäkin firmassa, mutta toiminta on omasta takamuksesta revittävä ja joskus on mietittävä mitä valitsee, jotta se toiminta pysyy kannattavana tai sitten mennään mukaan Vianor- tai muuhun isoon ketjuun ja 5 vuoden jälkeen Suomessa kukaan yksityisasiakas ei enää voi valita vaan taas kaikki sanellaan..... hintoja myöden. Tottakai juuri sesonkiaikaan tilanteet kärjistyy... mietitkö miten monta asiakasta tuo pieni firma palvelee päivän aikana ja jos asiakas tulleessaan on jo sitä mieltä että juuri häntä pitää palvella erityisen hyvin niin kyllähän odotukset jää täyttymättä kun on 200 puhelua ja on ne vakituisetkin asiakkaat ( he tuovat säännöllisen tulon ) ja jos sinä halusit vain allelaiton niin jossain se raja on vedettävä. Suosittelen yrittäjäkurssia teille kaikille narisijoille.
maksaahan se allelaittokin jotenka kyllä palvelua saa/pitää vaatia. Jonotusaika on jo erijuttu. Tyydytkö siihen että esim. taksi,juna tai lentokoneessa palveltais vaan niitä jotka menee kauas.
t. Yrittäjä joka palvelee myös vähemmän tuottavia(tosin ilman yrittäjäkurssia, jossa ehkä opetetaan liiaksi kustannuslaskentaa). - oma lehmä ojassa
teppo kirjoitti:
maksaahan se allelaittokin jotenka kyllä palvelua saa/pitää vaatia. Jonotusaika on jo erijuttu. Tyydytkö siihen että esim. taksi,juna tai lentokoneessa palveltais vaan niitä jotka menee kauas.
t. Yrittäjä joka palvelee myös vähemmän tuottavia(tosin ilman yrittäjäkurssia, jossa ehkä opetetaan liiaksi kustannuslaskentaa).Se lentokone ja juna jne... ne menee ihan yhtä kauas kaikille, on eri asia mihin osastoon ostit lipun. Menisitkö lentsikalla business-luokassa Mallorcalle lomalle perheesi kanssa ja maksat siitä n. 3.500 Eur vai turistiluokassa 1.000 € ? Kyse on siitä mitä maksaa ja mistä. Tai haetko leipäsi Stockmannilta vai Siwasta ? Kyllä kaikilla on oikeus valita ns. parhaat tuottavat asiakkaat. Olet kyllä oikeassa että "meillä köyhilläkin " on oikeus hyvään palveluun, mutta emme voi sitä vaatia ihan joka paikassa jos emme ole siitä valmiit ns. runsaasti maksamaan. Taidamme elää ns. kapitalistisessa yhteiskunnassa, vai mitä ?
- teppo
oma lehmä ojassa kirjoitti:
Se lentokone ja juna jne... ne menee ihan yhtä kauas kaikille, on eri asia mihin osastoon ostit lipun. Menisitkö lentsikalla business-luokassa Mallorcalle lomalle perheesi kanssa ja maksat siitä n. 3.500 Eur vai turistiluokassa 1.000 € ? Kyse on siitä mitä maksaa ja mistä. Tai haetko leipäsi Stockmannilta vai Siwasta ? Kyllä kaikilla on oikeus valita ns. parhaat tuottavat asiakkaat. Olet kyllä oikeassa että "meillä köyhilläkin " on oikeus hyvään palveluun, mutta emme voi sitä vaatia ihan joka paikassa jos emme ole siitä valmiit ns. runsaasti maksamaan. Taidamme elää ns. kapitalistisessa yhteiskunnassa, vai mitä ?
Ehkä toi lentokone oli huono, mutta taksi pitäiskö kuljettajan olla asiallinen vasta yli 5km kyydissä
- oma lehmä ojassa
teppo kirjoitti:
Ehkä toi lentokone oli huono, mutta taksi pitäiskö kuljettajan olla asiallinen vasta yli 5km kyydissä
Samapa se. otin taksin, halusi käydä grillillä ja taksikuski sanoi, että ei käy, jäät sitten siihen.
enkä sitten siitä sen enempää vaan ymmärsin sen tuottomenetyksen. Onhan se niin, että jokainen laskee sen oman tuottonsa ja työnsä merkityksen, mutta kannattako meidän aina narista ? Olisihan se mittari raksuttanu siitä odotuksestakin vai olenko ymmärtänyt väärin, ymmärrätkö sinä väärin rengasliikkeen allelaiton tuoton verrattuna uuden rengassarjan myymisen tuottoon? Se on sama verrattuna yksityishlön nettopalkkaan, se on se mitä käteen jää.... ei se mitä se maksaa. Mietipä sen allelaiton kustannuksia ? Työntekijät, vuokrat, laitteet, sähköt, vakuutukset ym.ym... kyllä se on ns. hyvää palvelua, että joku liike (lue: yritys, jonka tarkoitus on tehdä voittoa) viitsii sitä ylipäätään tehdä. Näin muuten viime vkl:na mainoksen Puistolassa, jossa partiopojat tekivät allelaittoa hintaan 10 € (parkkipaikalla, ulkona ), ottavatko he vastuun mitä tekevät, alaikäiset pojat, onko heillä vakuutukset kunnossa, onko ilmapainelaitteet tarkistaa renkaiden ilmanpaine ? Onko ammattitaitoa nähdä onko liian pieni kulutuspinta/rengas muuten kunnossa ? Kyllä edelleen väitän, että narisemme liian vähästä.
Itselläni on 4 lasta ja vanha auto, en koskaan itse ymmärrä rengaiden päälle mitään, vaan luotan ammattitaitoon ja olen siitä valmis maksamaan. Olen itse asioinut Tikkurilan Renkaassa vuodesta 1993 ja olen ollut tytyväinen. Asiat ovat hoituneet, joskus helposti joskus vaikeasti, mutta on auttanut asiaa, että ymmärrän itse yrittäjyyden vaikeudet ja sesongit ym.... itsekin yrittäjänä... niin varmaan sinäkin.... ?? - Sepi
oma lehmä ojassa kirjoitti:
Se lentokone ja juna jne... ne menee ihan yhtä kauas kaikille, on eri asia mihin osastoon ostit lipun. Menisitkö lentsikalla business-luokassa Mallorcalle lomalle perheesi kanssa ja maksat siitä n. 3.500 Eur vai turistiluokassa 1.000 € ? Kyse on siitä mitä maksaa ja mistä. Tai haetko leipäsi Stockmannilta vai Siwasta ? Kyllä kaikilla on oikeus valita ns. parhaat tuottavat asiakkaat. Olet kyllä oikeassa että "meillä köyhilläkin " on oikeus hyvään palveluun, mutta emme voi sitä vaatia ihan joka paikassa jos emme ole siitä valmiit ns. runsaasti maksamaan. Taidamme elää ns. kapitalistisessa yhteiskunnassa, vai mitä ?
Enpä tiedä mikä lehmäkauppias olet,mutta katsos
se "köyhäkin"asiakas osaa ja pystyy olemaan nykyään vaativa.
Itse ison firman myyjänä sen tiedän,ja olen
huomannut palvelun laadun olevan ihmisille
joskus jopa tärkeämpää kuin muutaman euron hinnan
eron kalliimpaan tuotteissa,toki järkevissä puitteissa.
En takuulla käytä itsekään sellaisen yrityksen palveluja joka kohtelee minua asiakkaana huonosti,ja selkeästi on kiinnostunut vain ja ainoastaan siitä,miten paljon rahaa olen juuri
sillä hetkellä valmis käyttämään yrityksen tuotteisiin ja/tai palveluihin.
Eli jos palvelutilanteesta ei jää ikävää "jälkimakua",käytän varmasti yrityksen palveluja jatkossakin,eli tuotan rahaa kassaan.
Kuten jo aiemmassa viestissänikin kirjoitin kilpailu(alalla kuin alalla)on kovaa,ja yritykset jotka saavat asiakkaansa tyytyväisiksi palvelun ja/tai tuotteidensa laatuun ovat yleensä niitä jotka menestyvät kapitalistisessakin yhteiskunnassa! - oma lehmä ojassa
Sepi kirjoitti:
Enpä tiedä mikä lehmäkauppias olet,mutta katsos
se "köyhäkin"asiakas osaa ja pystyy olemaan nykyään vaativa.
Itse ison firman myyjänä sen tiedän,ja olen
huomannut palvelun laadun olevan ihmisille
joskus jopa tärkeämpää kuin muutaman euron hinnan
eron kalliimpaan tuotteissa,toki järkevissä puitteissa.
En takuulla käytä itsekään sellaisen yrityksen palveluja joka kohtelee minua asiakkaana huonosti,ja selkeästi on kiinnostunut vain ja ainoastaan siitä,miten paljon rahaa olen juuri
sillä hetkellä valmis käyttämään yrityksen tuotteisiin ja/tai palveluihin.
Eli jos palvelutilanteesta ei jää ikävää "jälkimakua",käytän varmasti yrityksen palveluja jatkossakin,eli tuotan rahaa kassaan.
Kuten jo aiemmassa viestissänikin kirjoitin kilpailu(alalla kuin alalla)on kovaa,ja yritykset jotka saavat asiakkaansa tyytyväisiksi palvelun ja/tai tuotteidensa laatuun ovat yleensä niitä jotka menestyvät kapitalistisessakin yhteiskunnassa!Ensinnäkin: Jos alat nimitellä, nostan heti kanteen. En myy lehmiä enkä lehtiä, enkä myy paljon muutakaan. Mielenkiintoista sensijaan on asiakkaiden ajatukset asiakaspalvelusta ja menestymisestä. Olet aivan oikeassa, että asiakkaat valitsevat palvelunsa mistä parhaiten saa. Mutta miten miten ajattelet esim 10 v. partiopojan asentamista talvirenkaista autoosi.
Merkkiliikkeessä ainakin minua palvellaan joustavasti. (onko sitten syynä sukupuoli ja asenne?) Olen käyttänyt myös ent. Iskoa nyk. Vianoria, ja kokenut sen päinvastaiseksi. Näin siis asiakkaiden odotukset vastaan tarjotut palvelut. Mutta koskaan ei pidä lähteä kovin julkisesti "kovia" nimittelyjä käyttämään, sillä siitä "tulee Paha
Susi " Itsekin kun olet as.palv.tehtävissä, tiedät että on olemassa ns. vaikeita asiakkaita, joille ei yksinkertaisesti voi mitään, ja jos asiakas ei ilmoita mielipidettään juuri palveluhetkellä niin eikö ole aika turhaa mennä sitä julkisesti Internettiin moittimaan. ? Itse ainakin kokisin niin ? - teppo
oma lehmä ojassa kirjoitti:
Samapa se. otin taksin, halusi käydä grillillä ja taksikuski sanoi, että ei käy, jäät sitten siihen.
enkä sitten siitä sen enempää vaan ymmärsin sen tuottomenetyksen. Onhan se niin, että jokainen laskee sen oman tuottonsa ja työnsä merkityksen, mutta kannattako meidän aina narista ? Olisihan se mittari raksuttanu siitä odotuksestakin vai olenko ymmärtänyt väärin, ymmärrätkö sinä väärin rengasliikkeen allelaiton tuoton verrattuna uuden rengassarjan myymisen tuottoon? Se on sama verrattuna yksityishlön nettopalkkaan, se on se mitä käteen jää.... ei se mitä se maksaa. Mietipä sen allelaiton kustannuksia ? Työntekijät, vuokrat, laitteet, sähköt, vakuutukset ym.ym... kyllä se on ns. hyvää palvelua, että joku liike (lue: yritys, jonka tarkoitus on tehdä voittoa) viitsii sitä ylipäätään tehdä. Näin muuten viime vkl:na mainoksen Puistolassa, jossa partiopojat tekivät allelaittoa hintaan 10 € (parkkipaikalla, ulkona ), ottavatko he vastuun mitä tekevät, alaikäiset pojat, onko heillä vakuutukset kunnossa, onko ilmapainelaitteet tarkistaa renkaiden ilmanpaine ? Onko ammattitaitoa nähdä onko liian pieni kulutuspinta/rengas muuten kunnossa ? Kyllä edelleen väitän, että narisemme liian vähästä.
Itselläni on 4 lasta ja vanha auto, en koskaan itse ymmärrä rengaiden päälle mitään, vaan luotan ammattitaitoon ja olen siitä valmis maksamaan. Olen itse asioinut Tikkurilan Renkaassa vuodesta 1993 ja olen ollut tytyväinen. Asiat ovat hoituneet, joskus helposti joskus vaikeasti, mutta on auttanut asiaa, että ymmärrän itse yrittäjyyden vaikeudet ja sesongit ym.... itsekin yrittäjänä... niin varmaan sinäkin.... ??usko että allelaitosta tulee tappiota, onkai siihen tuntiveloitus osattu laskea jos ei ottakoot enemmän. Toi odottaminen Grillin edessä ei ole ihan sama kuin matkanpituus, siinä taitaa olla vaara että asiakas karkaa odotusaikana maksamatta.
- Sepi
oma lehmä ojassa kirjoitti:
Ensinnäkin: Jos alat nimitellä, nostan heti kanteen. En myy lehmiä enkä lehtiä, enkä myy paljon muutakaan. Mielenkiintoista sensijaan on asiakkaiden ajatukset asiakaspalvelusta ja menestymisestä. Olet aivan oikeassa, että asiakkaat valitsevat palvelunsa mistä parhaiten saa. Mutta miten miten ajattelet esim 10 v. partiopojan asentamista talvirenkaista autoosi.
Merkkiliikkeessä ainakin minua palvellaan joustavasti. (onko sitten syynä sukupuoli ja asenne?) Olen käyttänyt myös ent. Iskoa nyk. Vianoria, ja kokenut sen päinvastaiseksi. Näin siis asiakkaiden odotukset vastaan tarjotut palvelut. Mutta koskaan ei pidä lähteä kovin julkisesti "kovia" nimittelyjä käyttämään, sillä siitä "tulee Paha
Susi " Itsekin kun olet as.palv.tehtävissä, tiedät että on olemassa ns. vaikeita asiakkaita, joille ei yksinkertaisesti voi mitään, ja jos asiakas ei ilmoita mielipidettään juuri palveluhetkellä niin eikö ole aika turhaa mennä sitä julkisesti Internettiin moittimaan. ? Itse ainakin kokisin niin ?Edellisen viestini avaus ei ollut tarkoitettu nimittelyksi,olipahan vain jonkinlainen aasinsilta kirjoitukseni alkuun nimimerkistäsi.
Mitä taas kanteen nostoon tulee,käsitykseni on se ettei keskustelupalstoilla käytäviin,keskusteluihin ja väittelyihin kannata lähteä mukaan jos pahoitaa mielensä turhan herkästi.
Mutta jutun varsinaiseen aiheeseen:Huomataan omassa tapauksessasikin,että meistä jokainen mieltää saamansa palvelun varmaankin eri kriteereillä.
Toiselle hyvän palvelun mittapuu on tehokkuus ja
nopeus,toinen taas hakee ehkä enemmän keskustelu
kuuntelutaitoista myyjää joka vaihtaa muutaman ystävällisen sanankin työn ohessa.Nykyajan kiireinen työrytmi on vain tainnut vähentää jälkimmäisen joukon minimiin!
Niinpä onkin melko vaikeaa mitata hyvää palvelua kuten esim.jonkin tuotteen laatua.
Kuitenkin keskustelun herättäminen tällaisessakin muodossa on mielestäni hyvä,koska se ehkä herättelee kritiikin kohteeksi joutunutta tahoa,ja mahdollisesti laittaa miettimään yrityksen toimintaa,ja siihen mahdollisesti ajan myötä "luutuneita" tapoja,joita mielestään pitää asioina että "näinhän tämä aina on tehty"
Tätä en kohdista juuri nimenomaisesti Tikkurilan Renkaan toimintaan,vaan enemmänkin yleistyksenä.
Liikkeessä annettu palaute niin hyvässä kuin pahassa on toki aina se fiksuin keino.
- 85
Hyvä etten ole ainut.Soittaessani ko.putkaan viime syksynä, puhelimeen vastannut äijä kuulosti siltä kuin olisi halunnut kysyä "mitä v***ua sä tänne soittelet?" kun renkaita kyselin.
Olenkin asioinut ennen ja jälkeen Vantaan renkaassa siinä kentän kupeessa.- niin minäkin....
Jokaisella asiakkaalla on omat tietyt odotukset mennessään johonkin liikkeeseen. Asiakaspalvelun odotukset täyttyvät vasta kun tapahtuu jotain sellaista mitä asiakas ei osannut odottaa, siis positiivista. Mietipä mikä olisi ollut sinun kohdallasi positiivista verrattuna joka vuotiseen talven tuloon ja rengasliikkeiden sesonkiaikaan Tee vaikka ruutupaperille analyysi omista odotuksistasi ja liikkeen kiireestä ja mieti uudelleen. Voit verrata tilanteeseen kun iso kauppaliike mainostaa jotain huipputuotetta alehinnalla, millaiset jonot ovat kassalla ja miten koet kun myyjät ovat varattuina koko ajan ja kun saat sen myyjän paikalle, on tuote jo loppuunmyyty. Onko se sinun mielestäsi huonoa asiakaspalvelua ??
Pitäisi aina miettiä sen tarjoavankin osapuolen tilannetta ennen sitä marmatusta. Jokainen meistä kuitenkin elää sillä omalla tuotollaan. Siis sinäkin sillä palkkatulollasi... jos möisit jotain omastasi niin möisitkö sen liian halvalla jos ei ole pakko ?
- Asiakaspalveluvastaava
PAHOITTELEMME MEILTÄ SAAMAANNE EPÄONNISTUNUT ASIAKASPALVELUA.
Minut on palkattu Tikkkurilan Rengas Oy:n alkaen 11.10 parantamaan asiakaspalvelua. Voinen nyt jo kertoa, että meillä asiakaspalvelu on vain todella harvoin "tökkinyt".
Meillä on satoja kanta-asiakkaita, jotka ovat vuosien varrella luottaneet meiltä saamaan tasokkaaseen ja asiantuntevaan palveluun.
Kaikki asiakkaat ovat meillä yhtä tärkeitä.
Siksi on erittäin ikävää, että olette 1 henkilön takia saanut negatiivisen kuvan Tikkurilan Renkaasta.
Teemme muutamia muutoksia asiakaspalvelussa, jotta asiakaspalvelu vastaa laadukasta palvelua.
Lupaan että tulette saamaan lähitulevaisuudessa LAADUKASTA asiakaspalvelua Tikkurilan Rengas Oy:stä.
Mikäli haluatte ottaa yhteyttä suoraan; kuuntelen ja vastaan mielelläni palautteeseenne. Voitte lähestyä soittamalla ja mailitse.
Ystävällisin terveisin:
Heidi-Maria Pursiainen
Asiakaspalveluvastaava
Tikkurilan Rengas Oy
09-8386110 - Asiakaspalveluvastaava
Palvelua Tire:ssä LAADUKASTA LÄHITULEVAISUUDESSA!!
PAHOITTELEMME MEILTÄ SAAMAANNE EPÄONNISTUNUT ASIAKASPALVELUA.
Minut on palkattu Tikkkurilan Rengas Oy:n alkaen 11.10 parantamaan asiakaspalvelua. Voinen nyt jo kertoa, että meillä asiakaspalvelu on vain todella harvoin "tökkinyt".
Meillä on satoja kanta-asiakkaita, jotka ovat vuosien varrella luottaneet meiltä saamaan tasokkaaseen ja asiantuntevaan palveluun.
Kaikki asiakkaat ovat meillä yhtä tärkeitä.
Siksi on erittäin ikävää, että olette 1 henkilön takia saanut negatiivisen kuvan Tikkurilan Renkaasta.
Teemme muutamia muutoksia asiakaspalvelussa, jotta asiakaspalvelu vastaa laadukasta palvelua.
Lupaan että tulette saamaan lähitulevaisuudessa LAADUKASTA asiakaspalvelua Tikkurilan Rengas Oy:stä.
Mikäli haluatte ottaa yhteyttä suoraan; kuuntelen ja vastaan mielelläni palautteeseenne. Voitte lähestyä soittamalla ja mailitse.
Ystävällisin terveisin:
Heidi-Maria Pursiainen
Asiakaspalveluvastaava
Tikkurilan Rengas Oy
09-8386110 - Porsche Babe
Henkilökunta Tire:ssä omaa pitkän ja kokeneen ammattitaidon. Itse en voi valittaa asiakkaana saamastani palvelusta; "olenhan vaativa asiakas" nainen, joka omistaa 2 Porschea ja tietää mitä haluaa, eikä todellakaan halua ostaa paskaa kalliilla.
Muualla palvelua on ollut ihan toista luokkaa, mollattu jopa, koska naisena ostamassa renkaita..
Laatutuotteet sopivan hintaisesti ja erinomaisen palvelun on aina Tires:tä saanut.
ISO KYMPPI POJILLE.- teppo
Kehumaan heti kun ovat itse ensin kehuneet. Käytätkö työssäsi nimilappua eikai siinä lue TIRE?
- Porsche Babe
teppo kirjoitti:
Kehumaan heti kun ovat itse ensin kehuneet. Käytätkö työssäsi nimilappua eikai siinä lue TIRE?
Olen asioinut TIRE:ssä, aboutia rallaa kohta jo 6 vuotta. No bonus, sekoitat nyt. Tunnen poikien työtavat ja onhan sukulainen siellä ollut työssäkin, mutta silti se ei tee must TIREÄ.
Henk.koht ak käytös on kertomanne mukaan pöyristyttävää. Muista ei oo ikuna ollut valittamist. Kulkee hyvillä renkaille yli 200 km/h..
Suukko - teppo
Porsche Babe kirjoitti:
Olen asioinut TIRE:ssä, aboutia rallaa kohta jo 6 vuotta. No bonus, sekoitat nyt. Tunnen poikien työtavat ja onhan sukulainen siellä ollut työssäkin, mutta silti se ei tee must TIREÄ.
Henk.koht ak käytös on kertomanne mukaan pöyristyttävää. Muista ei oo ikuna ollut valittamist. Kulkee hyvillä renkaille yli 200 km/h..
Suukkomutta selvennätkö vähän kun en tajunut seuraHenk.koht ak käytös on kertomanne mukaan pöyristyttävää. Muista ei oo ikuna ollut valittamist. Kulkee hyvillä renkaille yli 200 km/h..
- Porsche Babe
teppo kirjoitti:
mutta selvennätkö vähän kun en tajunut seuraHenk.koht ak käytös on kertomanne mukaan pöyristyttävää. Muista ei oo ikuna ollut valittamist. Kulkee hyvillä renkaille yli 200 km/h..
En itse pidä AK:n käytöksestä, tää hlö on mainittu muistaakseni ekoissa keskusteluissa ihrakasaksi..
Helvetin reilu tyyppi ja TODELLA asiantunteva, mutta ei välttämättä oikee hlö a.palveluun.
Vaadin tosi paljon jotta sijoitan rahani...
Muut kunit hoitaa hommat SUPERHYVIN ja iloisesti auttaa parhaansa mukaan. Aina silloin kun mulla on sormet keskellä kämmentä, tai eio tietoo.
SUUKKO taas!
[email protected] - teppo
Porsche Babe kirjoitti:
En itse pidä AK:n käytöksestä, tää hlö on mainittu muistaakseni ekoissa keskusteluissa ihrakasaksi..
Helvetin reilu tyyppi ja TODELLA asiantunteva, mutta ei välttämättä oikee hlö a.palveluun.
Vaadin tosi paljon jotta sijoitan rahani...
Muut kunit hoitaa hommat SUPERHYVIN ja iloisesti auttaa parhaansa mukaan. Aina silloin kun mulla on sormet keskellä kämmentä, tai eio tietoo.
SUUKKO taas!
[email protected]just toi ak se oli, en tiedä painosta kun puhuin puhelimessa. Uskon suo että toiset ovat ehkä fiksuja.
- Asiakaspalveluvastaava
Olethan ystävällinen ja laitat palautetta tulemaan. Palautteen avulla voin parantaa meillä tapahtuvaa asiakaspalvelua.
Etukäteen kiitos.
[email protected]
Ystävällisin terveisin:
Heidi-Maria Pursiainen
Asiakaspalveluvastaava
Tikkurilan Rengas Oy
(09) 838 6110 - Pettynyt
Ihanaa, jos Tikkurilan Renkaan asiakaspalvelusta saataisiin tuo töykeä omistaja siirrettyä taustatehtäviin. Ymmärtäähän sen, että kaikilla ei ole aina hyvä päivä, mutta sen ei pitäisi näkyä asiakasrajapinnassa. Itse tuli renkaat ostettua, mutta sen ratkaisun tein, että vastaedes asioin liikkeessä, jossa asiakasta palvellaan eikä vittuilla päin näköä. Ko. päivänä omistaja keljuili kaikille minun kanssa yhtäaikaa olleille asiakkaille (3 kpl) ja ainakin yksi poistui suoraan "palveluaktin" jälkeen. Henkilökunta on iloista ja palvelualtista. Se on harmi, että he tästä kärsivät.
- Sporttinen
Olen ostanut kahdet renkaat ao.liikkeestä ja molemmat oli ihan ok.
Karmein kokemukseni oli Vartiokylässä rengaslasi nimisessä liikeessä.
Renkaat myynyt mies käyttäytyi hyvin agressiivisesti ja vihamielisesti renkaita myydessä .
Myöhemmin renkaita vaihtaessani huomasin että useista pulteista oli rikottu kierteet
Pulttikoneella se onistuu varsinkin kun laitetaan mutterit väärille jengoille.
Kun menin huomauttamaan asiasta.niin eihän siellä edes kuunneltu asiakasta - Pettynyt3
Virheitä sattuu ja ne myönnetään, muttei Tikkurilan renkaassa.
Öljyn suodatinta ei tarvitse laittaa kiinni ja voi laittaa 2 tiivistettä muttei sillä väliä.
Pakko oli muualla laittaa kuntoon, mutta ei ole heidän ongelma kun en vienyt heille laitettavaksi. Olisikohan mitään korjattu jos oisin vienyt sinne uudestaan.
Lopulta myönsivät että voi olla sattunut virhe, mutta muuta ei sitten tehtykään.
Itselle jää öljyjen putsaus kun en uskalla heidän antaa heidän töpeksiä. - kusetettu1
Kyseinen liike suorastaan perseestä.. Kannattaa välttää!!
- trx 180/65r390
Kaikkia asiakkaita pitää kohdella hyvin sehän on päivänselvä juttu,mutta rengashommissa sesonkiaikaan joutuu yrittäjä tekemään vaikeita päätöksiä. esim.
teetkö tunnissa kolme allevaihtoa ja tienaat 70-90 euroa vai myytkö kolme sarjaa renkaita ja saaden 1500-1800 euroa.Ei varmaankaan tarvitse edes pohtia kumpi ajaa edelle.Jos käytettäisiin ajanvarausta,niin eikö silloin kaikki saa renkaansa vaihdettua ajallaan.Kun ensilumi on päässyt YLLÄTTÄMÄÄN eli kesä muuttui talveksi yhdessä yössä ja kaikkiin kaupungin autoihin pitäisi vaihtaa renkaat yhdessä päivässä on tilanne mahdoton eikä hampaidenkirestelyjä voi välttää oli sitten kyseessä asiakas tai rengasliikkeen edustaja.Muutama ystävällinen sana puolin ja toisin helpottaa kummasti tilannetta.
ps. AK on ihan mukava sälli - osssss
On maailman kallein renkaanmyyjä!
- Nokan
Jep, tulipa asioitua kyseisessä ( Tikkurilan Rengas ) liikkeessä ja voin varmasti sanoa etten ikinä enää siellä käy. Tehtävä oli siis omien uusien renkaiden laitto uusille vanteille, jotka oli hankittu ihan suomalaisista rengasliikkeistä (kuititkin siis löytyvät), kun sopivat oli osuneet kohdalle. Okei renkaat eivät olleet kalleinta mallia, mutta merkkirengas kuitenkin, mallin nimenvaihdoksen takia alessa olleita renkaita. Logistisista syistä renkaita ei laitettu vanteille renkaat myyneessä liikkeessä.
Tulimme liikkeeseen, kolme kaveria istui ulkona röökillä ja neljä istuskeli sohvilla asiakastilassa, eli kiireitä ei tuntunut olevan. Noh, tämä Tikkurilan renkaan vanhempi myyjähän haukkui renkaani heti, heidän hinnoillaan ei kuitenkaan olisi saanut läheskään samantasoisia. Ei tässä vielä kaikki, rengastöiden tekoa odotellessani myyjät päättelivät renkaani ja vanteeni varastetuiksi keskusteluissaan, siis ihan minun kuulleni.
Vanhempi myyjä veivasi siinä 20 minuuttia laskua minulle, mutta lähtikin sitten istuskelemaan sohvalle. Toinen myyjä teki onneksi laskun loppuun, mutta tämä vanhempi myyjä alkoi huutelemaan sohvalta että mihin autoon renkaat tulevat? Kerroin merkin ja mallin ja tämä alkoi naureskelemaan että oletpa pienet renkaat valinnut, mittarivirhetulee olemaan 100km/h ajettuna -20km/h.. ja kantavuuskaan ei kuulema riittäisi..
Kyseinen rengaskoko kun sattuu olemaan ihan rekisteriotteeseen merkitty ja kantavuuskin riittää kevyesti, ihmettelen minkälaisia renkaita he myyvät asiakkaillensa. Itse kyseisen automerkin maahantuonnissa työskennelleenä tiedän autosta ja myös niiden rengassopivuuksista jotain. En jäänyt kyselemään heidän näkemyksiään renkaan koosta, mutta myyjän heitoista päätellen heidän renkaansa ei mahtuisi pyörimään autoni alla.
Tietenkin ymmärrän, että olisivat halunneet myydä myös renkaat vanteineen eikä pelkkää rengastyötä, mutta tämän jälkeen ei minun autoihin sieltä ikinä tule mitään enkä myöskään kenellekään suosittele kyseisen liikkeen palveluksia. Myyjälläkin saattoi olla huono päivä, mutta asiakkaaseen sen purkaminen on aina huono vaihtoehto.
Palvelu oli niin törkeää, että menin sanattomaksi, ehkä heidän kannaltaan parempi niin. Myyjän päällekäyvä tyyli arvostella ostajaa sekä ylimielinen asenne ja varastetun tavaran syytökset.. en ihmettele että hiljaista oli jos näin käyttäytyvät asiakkaita kohtaan. Parissa muussa liikkeessä työ ei siis olisi onnistunut odottaessa kiireiden takia. Työskentelen yrityksessä, joka omistaa noin sata autoa, onneksi ne eivät käy tässä liikkeessä.
Onneksi tuo nuorempi myyjä (paljon fiksumman oloinen) tuli tekemään laskun (tosin en vielä ikinä vanteille laitosta ole niin paljoa maksanut)., melkein tuli sanottua mitä ajattelen.. Tietenkin olisin voinut antaa asiakaspalautteeni suoraan likkeeseen, mutta tällaisissa tapauksissa se ei heille merkitse mitään, enkä myöskään halua näin epäonnistuneesta asiakastilanteesta mitään anteeksipyyntöjä, tämä asiakas on tällä menetetty. Siksi kerron kokemuksistani näin, toivottavasti joku liikkeestä kokemuksia etsivä saa päätöksiinsä tästä tukea. - loka poika
Ei tarvi olla einstsein huomatakseen, että juttu on sitä täyttä itseään, totta tässä on se, että joku osaa jossain kirjoittaa ja että lukija lukee tätä joltain näytöltä.
Hienoa tämä nettiaika, tämänkin loan takia saattaa joku jättää liikkeessä asioinnin väliin.
Ja kyllä, olen asioinut kyseisessä liikkeessä, ihan normi toimintaa oli, kukaan ei pilkannut eikä solvannut, mutta ei myöskään palvottu ja paapottu.
Ostin renkaat ja thats it, hyvät on ja uudet.
Ja kauheeta, makso 50e enemmän kuin netistä, apua, menen konkkaan.- Nokan
Tämä tosiaan on kirjoitettu ihan sellaisia varten, jotka hakevat kokemuksia liikkeestä. Hienoa, että olet saanut liikkeestä hyvää palvelua, kaikki sitä eivät saa. Ja kyllähän on ihmisiä joiden asiakaskokemus on onnistunut, koska liike on toiminnassa. Rengasala on kuitenkin todella kilpailtu ja vaihtoehtoja löytyy. Yksikään tämän alan liike ei pyöri ilman asiakkaita, kulut ovat kohtuu suuret liiketiloiltaan ja myös varastossa makaa rahaa.
Ja mitä säästöön tulee, säästin kesärengas vannepaketissa useampia satasia verrattuna vastaavaan satsiin alueen liikkeistä. Itselle se on iso raha, kun omasta pussista menee ja renkaatkin tulevat ihan omaan autoon.
- säästän aina
Hieno juttu sulle kun säästit satoja euroja ostaessasi vanteet ja renkaat netistä.
Mahtaa olla aika spesifiä kokoa jos tuollainen säästö tuli.
Ja hienoa on tietty, että kaikki se raha valui jonnekin ulkomaille.
Ai niin, suomalaisten pitäisi kilpailla jonkin saksalaisen rengasportaalin kanssa, jolla ei ole varastoa, ei toimitiloja, ei henkilökuntaa jne jne.
Osta vaan kaikki netissä, ihmeessä, ihan kaikki.- Nokan
En tiedä luitko aiempia viestejäni, mutta renkaat eikä vanteet kummatkaan ulkomailta tulleet. Ihan Suomesta suomalaisista liikkeistä, joilla on ihan oikea "kivijalkaliike" Suomessa. Eikä kokokaan ollut kovin erikoinen, ihan 17" pyöristä kyse.
Ihan vinkkinä voin antaa, jos et ole huomannut itse, näin syksyllä jotkin liikkeet myyvät aika halvalla vanteita. Varsinkin jos on loppuerä mallista tai uusien mallien tieltä. Itse löysin vanteet, joista oli enää yksi sarja jäljellä liikkeessä.
Olen pahoillani jos pahoitit kirjoituksistani mielesi, ja toiseksi voin todeta, säästän kyllä aina kun on järkevää. Jos sinulla on ylimääräistä rahaa heittää tuosta vaan, vaikka toisaalta saisi huomattavasti edullisemmin, niin se on minulle ok, en ole kateellinen. Itselläni on vain muitakin (tärkeämpiä) kuluja kuin renkaat.
Menee vähän ot:n puolelle tuo puolustelusi, varsinkin kun käännät huonon palvelun asiakkaan syyksi ilman faktoja? Myönnän kyllä virheeni, se oli kun menin kyseiseen liikkeeseen. Olisi pitänyt lukea ensin kokemuksia liikkeestä, näitä löytyy googlella enemmänkin.. Olisin hyvästä palvelusta voinut maksaa hieman enemmänkin, tästä jäi vain huono mieli.
- 8989
Täällä palstalla taitaa olla tietoa.
Minulla tämä kysymys: Huomasin talvirenkaissani olevan kantavuusluokan 89. Rekisteriote ilmoittaa tyyppihyväksytyn 91. Onko renkaani lailliset?- noken
Riippuu autosi akselimassoista. Kantavuusluokka 89 on 580kg.
- Autoilija85
Ylivoimaisesti PK-seudun parhaat hinnat sekä palvelu. 10 .
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen tosi outo....
Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap172214Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornosta
https://www.kymensanomat.fi/paikalliset/8081054 Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornon hallussapi842200Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen101486- 1011417
Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663901320Hommaatko kinkkua jouluksi?
Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k1471216Aatteleppa ite!
Jos ei oltaisikaan nyt NATOssa, olisimme puolueettomana sivustakatsojia ja elelisimme tyytyväisenä rauhassa maassamme.255920- 78899
Omalääkäri hallituksen utopia?
Suurissa kaupungeissa ja etelässä moinen onnistunee. Suuressa osassa Suomea on taas paljon keikkalääkäreitä. Mitenkäs ha173884- 63874