Tein sen taas, pelkäsin vastuunottoa
ei tän pitänyt mennä näin, elämä on taas väärinpäin
yritin kyllä jaksaa, saada elämääni suuntaa
nukkua voin puoleen päivään, ei oo kiire, ei minnekkään
sossupummina matkaani jatkan, ellen lottokupongilla kotiin voittoa kanna
Voittaja lähtisin maailman ääriin, Manhattanilla joisin itseni känniin
käyttäytyisin kuin superstara, omistaisin timantteja ainakin sata
autoja olis monia, niin myös taloja ja huviloita
Elämä ois ihanaa, jos vois vaan olla ja tuhlata rahaa
tehdä kaikkea tyhmää, eikä tarvis ajatella yhtää
miss kovis kommentti ”jos mulla vain ois aivot”, sitä moni siinä tilanteessa toivoisi, mut mä olisin onnellinen tyhjäpää, eikä kukaan voisi mua estää
Silikoonit hankkisin, rasvaimussa kävisin, laserilla karvoja poistaisin, botoksia naamani täyteen pumppaisin
vaatteeni räätälillä ompeluttaisin ja laukut cuccilta ostaisin
oisin oikea trendipelle, rikas bitch, elämässä elämää josta muut vain haaveilisivat ja kateellisina sivusta seuraisi.
mun elämä
HaNDe
3
416
Vastaukset
- jasmiina
mielenkiintoinen runo...eipä voi muuta sanoa
- ¦=þ
Kaikkeen tohon ei ihan yksi eikä kaksikaan lottovoittoa riittäisi.
Yhdellä lottovoitolla saisit hikisesti omakotitalon hesasta ja jonku Ford Mondeon. - hei hei hihat heilumaan
Jos ois rikas niin silloin Ois kaunis Tyttöystava
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo696370Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per583083- 312243
- 131847
- 201838
Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto191813Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus131562- 181539
- 511525
- 91494