Raisio, tuo monen mielipiteen kaupunki

Raisiolainen

Raision on hyvä paikka asua. Nykyään. Raisiohan oli n. 10 vuotta sitten asukasluvultaan Suomen väkivaltaisin kaupunki. Ei ole enää tänäpäivänä. Se on hyvä. Ei tarvitse pelätä että joku tuntematon päättää hyökätä syyttä suotta kimppuun (olen kauan sitten nähnyt näin tapahtuvan).

Olen tyytyväinen Raision kaupungin muutoksiin, ennen tämä oli hirmu. Kamala. Nyt voi jo nauttia kulkemisestaan keskusta-alueella. Tietenkin, kesäkoristeet tulevat joka kerta esiin kun ensimmäiset 15 asteen lämpotilat tulee. Raision puliukot. Olen miettinytkin, että mihin ne kaikki talveksi oikein piiloutuvat, maan alle..?

Mutta anyway...Raisiossa on todella turvallista nykyään. Pidän siitä että voin jopa valita useasta (muihin pikkukaupunkeihin verrattuna) ruokakaupasta missä asioin, palvelut ovat aina lähellä. Et voi asua Raisiossa niin kaukana keskustasta ettei sinne pyörällä jaksaisi polkaista. Se hyvä puoli tässä on.

Kunhan nyt saadaan vielä nuo loputkin remontit ja muutokset tehtyä (kohta alkaa se haunisten tien leventäminen) niin silloin voi jo huokaista ja sanoa Bueno!

Minä ainakin suosittelen tätä lapsiperheille, hulttiot pysyköön omissa piireissään :D

Eipä mitään muutako, odotellaan että Raision yltä saadaan remonttiverho pois päältä ja nautitaan uudesta ilmeestä.

Hyvää kesän odotusta!

4

351

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sulokuus

      Kivaa kesää sullekin

      • --------------------

        Etkö muuta keksinyt, DORKA ?


    • Wash and go

      Raisioon suunnitellaan Nesteentielle tunnelia, mutta rahaa ei riitä kirjaston paperipyyhkeisiin!!! Kenen kaivossa seisoo vesi???

    • Supi Tokari

      On se kumma, ku joku kommentoi toisen juttua, niin jonkun toisen on vittuiltava!!??

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2703
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2290
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2040
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      14
      1775
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1701
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      36
      1676
    7. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1676
    8. 92
      1602
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      129
      1467
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1284
    Aihe