Eikö tänne olisi mahdollista saada omat palstat kaikille suuntauksille kuten esikoislestadiolaisille?
Omat palstat
5
651
Vastaukset
Klikatkaa suomi24:n etusivulta keskustelu.
Kelatkaa alas. Oikeassa alakulmassa on paikka, josta voi ehdottaa uutta palstaa.
Sieltä avautuu sivu: Keskustelu- ja palstaehdotukset.
Sinne väsäämään ehdotusta ja riittävän kannatuksen saatuaan ylläpito ehkä heltyy, en tiedä.
Kuitenkin luulisin, että jonkin olisi hyvä ryhtyä sheriffiksi sille palstalle.
Alku ei ole tämän kummempaa.
Jatkoa en osaa veikata.- puusta pudonnut
Palstat menee kummiskin sekaisin Tää on niin sekavaa sakkia
- EsiKoinen-VLKY
tällaisia palstoja tarvitse. Täällä puljaavat vain ns. "nimiesikoiset". Esikoiskristityitä on neuvottu pysymään poissa näiltä julkisilta riitelypalstoilta ja sille neuvolle kannattaa olla kuuliainen.
- timi
kumminkin uteliaisuus voitti ja tulit tänne katsomaan mitä täällä parjataan, jotta voit sitten kavereille juoruta kuinka hirveetä porukkaa täällä on. eks joo?
- Lasse-setä
Ketä ovat todelliset esikoiset?
Kuvaile vähän sellaista?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu705747Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti274827Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett182976- 1782398
Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä
Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut1822064- 172036
- 1031501
- 681184
Harmi, se on
Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty171156Elokapinan mielenosoitussarja alkaa
Varma kesän merkki on, kun planeetastamme huolestuneet ihmiset alkavat pitää tilaisuuksia muistuttaakseen ihmisiä siitä,3071118