Salkkari Ulla

lähtee pois

Nyt ei salkkareita varmaan enää viitsi katsoo. Ulla ja Seppo oli ne parhaat ja hauskemmat ihmiset siinä. Lähtis se Laura pois, se on tosi huono.
Ulla oli salkkareiden tukijalka, nyt ne latistuu ja siinä ei ole enää mitään naurettavaa ja kiinostavaa.
Ullalle oma talkshow!

206

65083

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • salkkarit

ei oo mitään ilman ullaa. sekin jakso missä se otti vähä vinkkuu- huikeeta. päätin alkaa kattoo lopulta tuota sarjaa, ja nyt kävi näin! on tähtiin kirjotettu etten kato ikinä salkkareita.
      tulis joku uus parempi sarja -----terveempi, nuoriakin aatellen..

• pois!

Ei voi olla totta että Ulla lähtee sarjasta pois!Paras koko sarjassa.Ne lespot pitäs potkia pois,ällöttää niiden nuoleskelu hyi!

• JASSU1
        pois! kirjoitti:

Ei voi olla totta että Ulla lähtee sarjasta pois!Paras koko sarjassa.Ne lespot pitäs potkia pois,ällöttää niiden nuoleskelu hyi!

JOO OIKEESTI NE LESBOT ON HIRVEITÄ.EI SIINÄ MITÄÄN JOKAINEN ON SELLANEN KUN ON,MUTTA KUN LAPSETKIN SITÄ KATTOO NIIN JOTAIN RAJAA VOIS OLLA.EI NE KAIKKI PIRPANAT OLE PUOL KASI NUKKUMASSA JA SAATIKKA UUSINTOJEN AIKANA.MUN KOLME VUOTIAS TYTTÖ ON JO KOMMENTOINUT ETTÄ MITEN KAX TYTTÖ VOI RAKASTUA..YMS..TAITAA MEIDÄN PERHEELTÄ SALKAT JÄÄDÄ VÄHEMMÄLLE VAIKKAKIN MUN LEMPPAREIHIN KUULLU.

• TOINEN ULLA

JUU TOTTA ON ET SALAKKARIT EI OLE MITÄÄN ILMAN ULLAA OLEN KATSONUT ALUSTA ASTI SARJAA JOKU TOINEN VOIS LÄHTÄ POIS ENNEMMIN KUIN ULLA.

• ei todellakaan
        JASSU1 kirjoitti:

JOO OIKEESTI NE LESBOT ON HIRVEITÄ.EI SIINÄ MITÄÄN JOKAINEN ON SELLANEN KUN ON,MUTTA KUN LAPSETKIN SITÄ KATTOO NIIN JOTAIN RAJAA VOIS OLLA.EI NE KAIKKI PIRPANAT OLE PUOL KASI NUKKUMASSA JA SAATIKKA UUSINTOJEN AIKANA.MUN KOLME VUOTIAS TYTTÖ ON JO KOMMENTOINUT ETTÄ MITEN KAX TYTTÖ VOI RAKASTUA..YMS..TAITAA MEIDÄN PERHEELTÄ SALKAT JÄÄDÄ VÄHEMMÄLLE VAIKKAKIN MUN LEMPPAREIHIN KUULLU.

ole hirveitä! tyttörakkaus on todella ihanaa katsottavaa!

Jättäkää samalla vähemmälle ulkona käyntikin ettei vaan pieni 3 vuotias nää mitään pahaa. Eläkää pimeessä säkissä.

• Remolux
        ei todellakaan kirjoitti:

Jättäkää samalla vähemmälle ulkona käyntikin ettei vaan pieni 3 vuotias nää mitään pahaa. Eläkää pimeessä säkissä.

mun mielest taas ulla on kehno siin sarjas. aikoinaan seurasin sarjaa innokkaasti mut nyt o jääny tosi vähälle. syyksi näytteliöiden vaihtuminen huonompaan, mut mun mielest ulla o kehnoin siin sarjas ninku vanhoista näytteliöistä.. ei näit uusia maitopartoja tietty voi ees verrata vanhempiin konkareihin mut silti :)

ois kiva tavata ulla ihan oikees elämäs et onks hää samanlainen sillonki ;)

• Pompula

sais lähtee ja vähin äänin.
        Mäkin selitän joka kerta mun tytölleni, että toi ei ole normaalia. Normaalia on tyttö ja poika.

Ne todentotta yököttää mua ja jopa tytärtäni.
        Lesbot HÄIPYKÖÖN hyvästä sarjasta, ne tekee siitä todella MAUTTOMAN.

• LESBON ÄITI
        JASSU1 kirjoitti:

HEI IHMISET,JOTKA MORALISOITTE LESBOJA.
        TYTTÄRENI ON LESBO,JA HÄN ON MAAILMAN IHANIN IHMINEN. HÄNEN TYTTÖYSTÄVÄNSÄ OVAT AINA OLLEET TERVETULLEITA KOTIIMME. MILTÄ MAHTAA TUNTUA VANHEMMISTA,JOIDEN LAPSI ON SEKSUAALISESTI POIKKEAVA,KUN JOTKUT IDIOOTIT PAHEKSUVAT HEITÄ. OIKEASTI,TE ETTE TIEDÄ SIITÄ ASIASTA MITÄÄN. KUKA MEISTÄ ON NS.NORMAALI. TOIVONKIN,ETTÄ JOS TEILLÄ EI OLE VIELÄ LAPSIA,JA JOS JOSKUS SELLAISEN SAATTE,HÄN KUULUISI NS.NORMAALEIHIN IHMISIIN. MUUTEN HÄNELLÄ ON TOSI KURJA ELÄMÄ EDESSÄÄN.

• Pompula
        Pompula kirjoitti:

Mäkin selitän joka kerta mun tytölleni, että toi ei ole normaalia. Normaalia on tyttö ja poika.

Miltäköhän näyttäis jos vaik Seppo ja Aaro alkais vehtailee keskenään. Näyttäis kaikki suutelukohtaukset ym. kiihkon hetket....
        Olisko se yhtä nättiä rakkautta kuin tämä ns. tyttörakkaus?

Herätkää jo käsikirjoittajat!!!

• just joo
        Pompula kirjoitti:

taitaa tyttöäs ällöttää vain kun itteäs ällöttää. se on nykyhetkeä homoseksuaalisuus ym.eiköhän myöhemmäs iässä tyttöskin huomaa et semmosta on olemassa oikeassa elämässä.hyvä et salkkareissa näytetään nykyhetkeä,se mitn.väärin ole jos sama sukupuoli rakastaa toista, ei rakkaudella rajoja ole.
        mikäköhän loppujen lopux sinn on niin hirveetä....mitenköhän ois avoimempi ajattelutapa...

• mimminttu
        pois! kirjoitti:

Ulla on paras näytteliä ei se voi lähtee!! salarit on ihan tylsii ilman ullaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! eikä lesdotkaa saa lähtee laura ja aaro

• on ainoa
        Pompula kirjoitti:

normaali asia tässä sarjassa...muuten koko sarja on naurettavaa insesti, "joo..et sä taneli ookkaan adoptoitu, mä oon sun isoäitis",sekopäisiä mielipuolia (aaro),tarjoilijat ja talonmiehet pyörittävät kansainvälistä firmaa ja muutenkin sinne pääsee töihin jos vaan asuu pihlajakadun yhdessä rakennuksessa

eihän salkkareissa paljon muuta oo kun pettämistä,ihmisillä on vanhemmat joista ei koskaan tiedäkään,oksettavan näköisiä teiniluuseri varkaita......

• vasaani
        Pompula kirjoitti:

ei lesbojen tarvi lähtee vaan lähtekää ite jos ette halu katooo kuherteluu lesbous on suomessa normaalia!!!!!

• Nimetön
        LESBON ÄITI kirjoitti:

TYTTÄRENI ON LESBO,JA HÄN ON MAAILMAN IHANIN IHMINEN. HÄNEN TYTTÖYSTÄVÄNSÄ OVAT AINA OLLEET TERVETULLEITA KOTIIMME. MILTÄ MAHTAA TUNTUA VANHEMMISTA,JOIDEN LAPSI ON SEKSUAALISESTI POIKKEAVA,KUN JOTKUT IDIOOTIT PAHEKSUVAT HEITÄ. OIKEASTI,TE ETTE TIEDÄ SIITÄ ASIASTA MITÄÄN. KUKA MEISTÄ ON NS.NORMAALI. TOIVONKIN,ETTÄ JOS TEILLÄ EI OLE VIELÄ LAPSIA,JA JOS JOSKUS SELLAISEN SAATTE,HÄN KUULUISI NS.NORMAALEIHIN IHMISIIN. MUUTEN HÄNELLÄ ON TOSI KURJA ELÄMÄ EDESSÄÄN.

varmaan aivan hirveältä.ÄLÄ valehtele että se on tuntunut sinusta alusti asti jotenkin hienolta kun tyttäresi on lesbo!!Toivon todellakin että lapsistani kasvaa ns.normaaleja. Jos mielestäsi lesbot on normaaleja,en yhtään ihmettele miksi lapsestasi on sellainen tullut,vanhemmistaanhan lapset vaikutteita ottaa ja paljon. Herää.....

• azz
        pois! kirjoitti:

Salkkarit on muutenkin ihme sarja kun
        siinä pitää aina olla joku vähemmistö
        ryhmä edustettuna homot,lesbot,maahanmuuttajat
        ei puutu ku mustalaiset enää!!!

• Sykerö
        LESBON ÄITI kirjoitti:

Lasta pitää TUKEA KOTOA KAIKISSA ASIOISSA. Älä Äiti välitä, pääasia on että tyttäresi saa rakastaa ja häntä raksatetaan. Jos nuo mainitsemasi idiootit aikuiset (vrt. koulukiusaajat joilta puuttuu ymmärtämys ja empaattisuus toista ihmistä kohtaan) saavat lapsia jotka kuuluvat ns. normaaleihin ihmisiin, mutta heillä on tuollaisen ajatusmaailman omaavat vanhemmat on heillä joka tapauksessa tosi kurja elämä edessä.

• Tuulentie

Todella älläöä lesboilua,pois telsusta.
        Tosi oksettavaa,muuten ihan ok.ohjelma.
        Mun mielestä ei ole normaalia kun kaks samaa sukupuolta olevaa nuoleskelee tai seurustelee.Ehkä tiukkapipo, tai sitte en ymmärrä tollasesta mitään.

• SEINÄÄ_VASTEN
        LESBON ÄITI kirjoitti:

..SEINÄÄ VASTEN JA SARRRRJA PERÄÄN..!!!!!!!!!

• Niiperi
        LESBON ÄITI kirjoitti:

tuo on hienosti sanottu vanhemmille! vaikka ite en ole lesbo mutte, en tuomitsekaan niitä...! itselläkin on kavereina lesboja,homoja ja bissejä..! onneksi sinä osaat arvostaa lapsesi elämää!!! hyvää jatkoa sinulle elämässä eteenpäin..!

• mä vaan
        SEINÄÄ_VASTEN kirjoitti:

..SEINÄÄ VASTEN JA SARRRRJA PERÄÄN..!!!!!!!!!

lättärit veke ja ulla oikee veto ällö ulla

• Tuulentie
        Nimetön kirjoitti:

varmaan aivan hirveältä.ÄLÄ valehtele että se on tuntunut sinusta alusti asti jotenkin hienolta kun tyttäresi on lesbo!!Toivon todellakin että lapsistani kasvaa ns.normaaleja. Jos mielestäsi lesbot on normaaleja,en yhtään ihmettele miksi lapsestasi on sellainen tullut,vanhemmistaanhan lapset vaikutteita ottaa ja paljon. Herää.....

Olen kanssasi samaa mieltä.Tuosta lesboudesta.

• jokkkuuuu
        TOINEN ULLA kirjoitti:

JUU TOTTA ON ET SALAKKARIT EI OLE MITÄÄN ILMAN ULLAA OLEN KATSONUT ALUSTA ASTI SARJAA JOKU TOINEN VOIS LÄHTÄ POIS ENNEMMIN KUIN ULLA.

apuvaaaaaaaaaa Ulla oli paras koko sarjasta... Aaro sais lähtee ja vauhilla! Samoin Ismo,Kasper,Laura ja Paula koska se ei hyväksy tytärtään sellasena ku se on! Ihan tyhmäääää...EI ULLAA POIS!

• nimetön
        Nimetön kirjoitti:

mistäs päättelet että heterot on ns.normaaleja, yhtä lailla homoseksuuaalit on ihmisiä siinä missä muutkin ja ns.normaaleja. taitaa nuorena toi opetus menny liian syvälle pää koppaan ettei sinne mahdu nykytietoa, avoimuutta. kasvaahan ne lapset aikuisiksi ja mitäs jos jonkun muksu tuleekin isompana pamauttamaan että oon homoseksuaali tai on kavereita ketkä ovat "sellaisia"...maailma varmaankin kaatuisi päällänne, eihän meidän pikkulapset...herätkää

• -------------
        JASSU1 kirjoitti:

Vai että kolmevuotias kommentoi? Jos se noin hirvittää niin missähän on vanhempien vastuu siitä mitä lapsi katsoo televisiosta. Televisiota EI ole pakko pitää auki.
        Tätäkö se on se piittaamattomuus että syytetään yhteiskuntaa asioista jotka kuuluu itte hoitaa?

• Pompula
        vasaani kirjoitti:

ei lesbojen tarvi lähtee vaan lähtekää ite jos ette halu katooo kuherteluu lesbous on suomessa normaalia!!!!!

Oli nyt mikä maa tai maanosa tahansa, se EI ole Normaalia. Oksettavaa. Yleensä mä melkeen oksennankin kun nään ne Lesbot siellä kuhertelemassa, mut en anna sen pilata koko sarjan iloa vaan katson kyllä sarjaa.
        Mun mielestä Lesbot ei ole normaalia, ei myöskää homot. Niillä on jokin tuolla aivokuoren sisäpuolella vinksahtanu...

• öhöm..
        JASSU1 kirjoitti:

no jo on porukka vajonnu alas ei voi muuta sanoa. jos lesbojen nuoleskelu on kiellettyä niin samalla pitää kieltää heteroidenkin! ja jos kerta lapset saa nähdä muka niin tavallisten ihmisten ku heteroiden nuoleskelevan televisiossa(tai ihan missä vaan), ni mikä helvetti siinä on sitte väärin näyttää lesbojen nuoleskelua?!
        minä halveksin niitä ihmisiä jotka eivät suvaitse/hyväksy muita seksuaalisiasuuntauksia!

• Tyttö joka on hetero
        LESBON ÄITI kirjoitti:

Mä en torju ketään lepakkoja jos mun joku kamu olis sellanen.Jokanen on oma itsensä kuka on,ei sellasta asiaa kuten lesbous tartte häpee.
        Se joka on lesbo niin se on ihan samallainen ihminen kuin ennen ei se oo muuttunut.Jos joku mun kamu sanois mulle et se on lesbo niin et mä sitä syrjis vaan se olis edelleen mun kamu.:)

• homot pitäis heittää seinää...

joo no eipä sen kolme vuotiaan vielä tartte lesboista ja homonaamoista tietää mitään. pitäkööt omana asiana vaan sen oudon vääristymänsä!!!!!

• .......
        öhöm.. kirjoitti:

no jo on porukka vajonnu alas ei voi muuta sanoa. jos lesbojen nuoleskelu on kiellettyä niin samalla pitää kieltää heteroidenkin! ja jos kerta lapset saa nähdä muka niin tavallisten ihmisten ku heteroiden nuoleskelevan televisiossa(tai ihan missä vaan), ni mikä helvetti siinä on sitte väärin näyttää lesbojen nuoleskelua?!
        minä halveksin niitä ihmisiä jotka eivät suvaitse/hyväksy muita seksuaalisiasuuntauksia!

hyvin sanottu,täysin samaa mieltä! :)

• anniina
        JASSU1 kirjoitti:

mitä pahaa siinä on jos kaksi samaa sukupuolta rakastuu ja mitä ihmeeellistä siinä on jos se vielä tehää teeveessä mun mielestä se on ihan luonnollista...vaik en oo kattonu vähään aikaan salkkareita mut kun kattoo noita muitki elokuvii ja nohjelmii nii on niissä sitä lesboilua mix te laitatte siitä kauheen haloon?

• ???
        on ainoa kirjoitti:

normaali asia tässä sarjassa...muuten koko sarja on naurettavaa insesti, "joo..et sä taneli ookkaan adoptoitu, mä oon sun isoäitis",sekopäisiä mielipuolia (aaro),tarjoilijat ja talonmiehet pyörittävät kansainvälistä firmaa ja muutenkin sinne pääsee töihin jos vaan asuu pihlajakadun yhdessä rakennuksessa

eihän salkkareissa paljon muuta oo kun pettämistä,ihmisillä on vanhemmat joista ei koskaan tiedäkään,oksettavan näköisiä teiniluuseri varkaita......

ONKO SULLA HAJUAKAAN SIITÄ MITÄ ON "INSESTI"?Eikä toi nyt loppujenlopuksi ole mitenkään ihmeellinen asia että isoäiti hoitaa lapsenlasta ja ovat päättäneet että on "äiti" lapselle jostain syystä.Olen kuullut tuollasesta ihan oikeessakin elämässä.Ihan ok ohjelma kun ei ota kaikkee niin kamalan vakavasti.Mun mielestä Ulla Taalasmaa on yksi parhaita tyyppejä sarjassa,tuo siihen vähän särmää.Ennen enempi kun oli talomiehenä.Harmi että lähtee pois:(

• Vellu
        Pompula kirjoitti:

Oli nyt mikä maa tai maanosa tahansa, se EI ole Normaalia. Oksettavaa. Yleensä mä melkeen oksennankin kun nään ne Lesbot siellä kuhertelemassa, mut en anna sen pilata koko sarjan iloa vaan katson kyllä sarjaa.
        Mun mielestä Lesbot ei ole normaalia, ei myöskää homot. Niillä on jokin tuolla aivokuoren sisäpuolella vinksahtanu...

Ahdasta taitaa olla sun päänuppissa, jos lesbot ottavat noin paljon sun luonnolle. Antaa kaikkien kukkien kukkia.. vaikkemme niistä välttämättä hek.koht. pidäkään.

• jassu1
        just joo kirjoitti:

taitaa tyttöäs ällöttää vain kun itteäs ällöttää. se on nykyhetkeä homoseksuaalisuus ym.eiköhän myöhemmäs iässä tyttöskin huomaa et semmosta on olemassa oikeassa elämässä.hyvä et salkkareissa näytetään nykyhetkeä,se mitn.väärin ole jos sama sukupuoli rakastaa toista, ei rakkaudella rajoja ole.
        mikäköhän loppujen lopux sinn on niin hirveetä....mitenköhän ois avoimempi ajattelutapa...

no kyllä kai se tyttö rakkaus outoa täytyy olla kun lapsikin kyselee siitä mennehän se nyt terveelle ihmiselle järkeekin.enkä ole sanonu että ne mua ällöttää vaan ettei se ole normaalia eikä 3 vuotiaan silmille sopivaa.kyllä kai jokainen suojelee lapsiansa pienenä kaikelta maailman pahuudelta,kyllä ne sitten aikuisena saa nähdä ja kokea kaikkea outoa ja pahaa.nyt vain ei 3vuotiaan ei mun mielestä tartte pohtia että mites kaxi naista voi rakastaa toisiaan..ei kuulu niiden ajatus maailmaan vielä sellaiset asiat.ootteko oikeesti noin sairaita,muka niin kaiken hyväksyvät suomalaiset..jus joo tosiaan!!!

• plääh.
        JASSU1 kirjoitti:

ihanan suvaitsevaisia ihmisiä täällä. luultavasti kakaras tulee lesboja/homoja tulevaisuudessakin näkemään, että VOI KAUHISTUS!

• Pompula
        Vellu kirjoitti:

Ahdasta taitaa olla sun päänuppissa, jos lesbot ottavat noin paljon sun luonnolle. Antaa kaikkien kukkien kukkia.. vaikkemme niistä välttämättä hek.koht. pidäkään.

Niinhän mä annankin niiden kukkia ja versoa, mä en vaan siedä niitä, sillä siisti. Se on mun mielipide. Mielipiteille ei ole sijaa täällä, olisi kyllä, jos mielipiteeni olisi toisen suuntainen.
        Yhtähyvin mä voin sanoa sun ahtaasta päänupista, että ei ole kaikki kunnossa...

• Pompula
        anniina kirjoitti:

mitä pahaa siinä on jos kaksi samaa sukupuolta rakastuu ja mitä ihmeeellistä siinä on jos se vielä tehää teeveessä mun mielestä se on ihan luonnollista...vaik en oo kattonu vähään aikaan salkkareita mut kun kattoo noita muitki elokuvii ja nohjelmii nii on niissä sitä lesboilua mix te laitatte siitä kauheen haloon?

se on ihmisluonnon vastaista!
        Yksinkertaista!

• *Niinpä*
        Pompula kirjoitti:

Mä olen ihan samaa mieltä!!! Hyväksyn kyllä ihmiset ihmisinä oli ne sitten homoja tai lesboja, mutta kyllä homous ja lesbous on sairaus!!! Se ei ole normaalia!!! Pieniä lapsia todellakin pitää "suojella" siltä. Kyllä he aikuisena sitten saavat tehdä päätöksiä suuntaan tai toiseen!!! Homous ja lesbous ei todellakaan oo niitä elämän luonnollisia asioita!!! Kullakin tietenkin oikeus omaan mielipiteeseen. Kyllä silti käsikirjoittajilla on päässä vikaa kun kirjoittaa ohjelmaan, joka tulee tuohon katseluaikaan tuollaisia asioita!!!

• Antero_Hki
        Pompula kirjoitti:

se on ihmisluonnon vastaista!
        Yksinkertaista!

Todella yksinkertaista:
        Se on sinun mielesi vastaista, joten se on ihmismielen vastaista, eikö?

Mutta onneksi sinä et pyöritä tätä maailmaa vaan ajatukset pyörivät sinun päässäsi... vastapäivään!

• Antero_Hki
        *Niinpä* kirjoitti:

Mä olen ihan samaa mieltä!!! Hyväksyn kyllä ihmiset ihmisinä oli ne sitten homoja tai lesboja, mutta kyllä homous ja lesbous on sairaus!!! Se ei ole normaalia!!! Pieniä lapsia todellakin pitää "suojella" siltä. Kyllä he aikuisena sitten saavat tehdä päätöksiä suuntaan tai toiseen!!! Homous ja lesbous ei todellakaan oo niitä elämän luonnollisia asioita!!! Kullakin tietenkin oikeus omaan mielipiteeseen. Kyllä silti käsikirjoittajilla on päässä vikaa kun kirjoittaa ohjelmaan, joka tulee tuohon katseluaikaan tuollaisia asioita!!!

Vanha klisee jälleen kerran: "Hyväksyn kyllä ihmiset sellaisena kuin ovat, ovat sitten homoja tai lesboja, mutta on se sairasta...." Kruunuaan pitää kuitenkin kiillottaa!
        Kannattaa tutustua ihan perusasioihin, että mikä on sairasta ja mikä ei. Ja tulla pois 1900-luvulta aluksi.
        Huolen aihe näyttää olevan se, että lapset näkevät kahden samaa sukupuolta olevan rakastavan toisiaan ja jopa suutelevan.
        Ei se mitään, että sarja on täynnä bulimiaa, varastelua, pettämistä, sairasta mustasukkaisuutta, väkivaltaa, juopottelua...
        Mukava perhesarja muuten, mutta ne lesbot.....

• Antero_Hki
        azz kirjoitti:

Salkkarit on muutenkin ihme sarja kun
        siinä pitää aina olla joku vähemmistö
        ryhmä edustettuna homot,lesbot,maahanmuuttajat
        ei puutu ku mustalaiset enää!!!

Niin, on siinä kyllä kummallisia ryhmiä...
        Mistä ne oikein on tuotu sarjaan?
        Eihän sellaisia Suomessa oikeasti ole, eihän?

• Antero_Hki
        JASSU1 kirjoitti:

Joo, se on aivan hirveetä että siinä on nykyään ne lesbot... Miten sellaista selität tosiaan lapselle, että ne rakastaa toisiaan?
        Me ollaan kyllä selitetty lapsille ne pettämiset, pahoinpitelyt, varastamiset, ryyppäämiset, syövät yms, mutta toi tyttörakkaus on kyllä hankalaa....

• Tyttö-81
        Antero_Hki kirjoitti:

Niin, on siinä kyllä kummallisia ryhmiä...
        Mistä ne oikein on tuotu sarjaan?
        Eihän sellaisia Suomessa oikeasti ole, eihän?

Hyvä, että jollain edes on arvot kohdallaan ja rohkeutta asettua muita vastaan. En voisi olla kanssasi enempää samaa mieltä. Muihin viestiketjun viesteihin en vaivaudu vastaamaan. Surullista luettavaa ihmisiltä, joihin yksittäisten ihmisten eriävät mielipiteet eivät voi tehota. En vastaa näihin viesteihin, koska päreeni vain palaisivat. Samasta syystä taidan jättää loput ketjun viesteistä lukematta. Ei jaksa enää. Tavallaan osoitan tässä itse yhtä suurta suvaitsemattomuutta, kun en hyväksy ihmisten suvaitsemattomuutta. Toisaalta jossain pitää rajankin mennä. Suvaitsemattomuutta ei pitäisi suvaita.

• näin on
        *Niinpä* kirjoitti:

taitaa olla itellä päässä vikaa kun täytyy sit kattoa sellaisia ohjelmia joista ei pidä....kanavaa saa vaihtaa tai jätä kattomatta, minkälaisia idiootteja nykyään löytyy, eihän se homoseksuaalisuus ole rikos...luulis miettivän ja saarnaavan ihan toisenlaisista asioista...miten ois et lapsia suojeltais huumeilta,alkoholilta,väkivallalta...luulis laittavan asiat tärkeys järjestykseen ja lopettaa toi turhan päiväinen marina.

• hetero/lastenohjaaja
        Pompula kirjoitti:

Niinhän mä annankin niiden kukkia ja versoa, mä en vaan siedä niitä, sillä siisti. Se on mun mielipide. Mielipiteille ei ole sijaa täällä, olisi kyllä, jos mielipiteeni olisi toisen suuntainen.
        Yhtähyvin mä voin sanoa sun ahtaasta päänupista, että ei ole kaikki kunnossa...

joo kyllä se niin on et mielipiteen voit sanoa!!!!mutta sekö on sinusta oikea tapa kasvattaa lasta että opettaa hänet suvaitsemattomuuteen..... eiköhän jokaisen lapsen jopa 3vuotiaankin ole hyvä tietää että kaikki ihmiset ei ole samanlaisia kuin äitinsä ja elä samalla lailla jos hän itse kerta kysyy....ja lapselle ei yleensä kuulu valehdella vai itsekkö harrastat sitä?tsemppiä vaan.

• Antero_Hki
        Nimetön kirjoitti:

Varmaan ahdistavaa elää noin suljetussa maailmassa. Onko sinulla mielestäsi oikeus määritellä, onko joku tyttärestään ylpeä ja asiat hänen kanssaan ovat menneet ihanasti?
        Ei tietenkään näin voi olla, kun tytär on lesbo!

Todella upeaa "järjen" käyttöä, että mikäli vanhemmat suhtautuvat asioihin avoimin mielin, lapista tulee homoseksuaaleja...
        Tiedän useita tapauksia, joissa vanhempien sinun tapaisesi kielteinen suhtautuminen esim. homoseksuaalisuuteen ei ole auttanut, vaan lapsista on tullut homoja tai lesboja. Tai biseksuaaleja..

Kyllä nuo asiat ovat kuule niin syvällä, että niitä ei kasvatuksella tai asenteilla "kitketä", mutta sinun kaltaistesi asenteella monen ihmisen elämä saattaa olla hyvin hankalaa.

Minäkin toivon, että lapsistasi tulee normaaleja. Sitä emme tosin tiedä, tuleeko heistä homoseksuaaleja, heteroita vai jotain muuta seksuaalisen suuuntautumisensa suhteen!

• satunnainen
        Antero_Hki kirjoitti:

Todella yksinkertaista:
        Se on sinun mielesi vastaista, joten se on ihmismielen vastaista, eikö?

Mutta onneksi sinä et pyöritä tätä maailmaa vaan ajatukset pyörivät sinun päässäsi... vastapäivään!

Jotenkin tuntuu tuo tyttörakkaus nyt ampuvan yli. Onhan Unelmakämpässäkin poikapari. Miten paljon ohjelmat sisältävät tappelemista ja tappamista. Mielummin toivois enemmän rakkautta ihmisten välille. Rakkaus ei vahingoita, mutta lapset/nuoret kun katsoo sitä lyöntien määrää, niin totuus hämärtyy miten kohtalokas voi yksikin isku olla. No tää ei nyt ollu enää mitenkää Salkkariasiaa...

• Nimetön
        jassu1 kirjoitti:

no kyllä kai se tyttö rakkaus outoa täytyy olla kun lapsikin kyselee siitä mennehän se nyt terveelle ihmiselle järkeekin.enkä ole sanonu että ne mua ällöttää vaan ettei se ole normaalia eikä 3 vuotiaan silmille sopivaa.kyllä kai jokainen suojelee lapsiansa pienenä kaikelta maailman pahuudelta,kyllä ne sitten aikuisena saa nähdä ja kokea kaikkea outoa ja pahaa.nyt vain ei 3vuotiaan ei mun mielestä tartte pohtia että mites kaxi naista voi rakastaa toisiaan..ei kuulu niiden ajatus maailmaan vielä sellaiset asiat.ootteko oikeesti noin sairaita,muka niin kaiken hyväksyvät suomalaiset..jus joo tosiaan!!!

Onko sulla enemmin lapsia kuin 3v tytär?Halaavatko ja pussaavatko he toisiaan?Halaatko ja pussaatko itse lapsiasi?Voisi kuvitella että mielestäsi kaikkinainen halailu ja pussailu on kiellettyä,ja siirrät itse negatiivisen ajattelusi lapseesi.
        Itselläni on 6 lasta,suvussani halaillaan ja pussaillaan paljon,vaikka en tunne yhtään homoseksuaalisuuteen suuntautunutta henkilöä,en minä,eikä yksikään lapsistani heitä tuomitse,eikä yököttele ja varsinkaan eivät nimittele epänormaaleiksi.
        Nykymaailma on sitä miksi me se ollaan tehty,hyvin tuomitseva,mutta toisaalta myös suvaitsevaisempi.
        Olen onneksi onnistunut siinä kasvatuksen osassa että jokainen on omanlaisensa,ketään ei tuomita tutustumatta ja ennenkuin suu avataan arvosteluun,katsotaan peiliin ja kysytään olenko minä se jolla on varaa arvostella...

• kanttari
        näin on kirjoitti:

taitaa olla itellä päässä vikaa kun täytyy sit kattoa sellaisia ohjelmia joista ei pidä....kanavaa saa vaihtaa tai jätä kattomatta, minkälaisia idiootteja nykyään löytyy, eihän se homoseksuaalisuus ole rikos...luulis miettivän ja saarnaavan ihan toisenlaisista asioista...miten ois et lapsia suojeltais huumeilta,alkoholilta,väkivallalta...luulis laittavan asiat tärkeys järjestykseen ja lopettaa toi turhan päiväinen marina.

lapsille voi selittää mistä on kysymys, et tällaisiakin ihmissuhteita on, kyl lapset aika paljon ymmärtää(en tiedä 3-vuotias).Kyl tässä niinsanotussa "perhe ohjelmassa" on paljon pahempaakin tapahtunu.

• jassu1
        ------------- kirjoitti:

Vai että kolmevuotias kommentoi? Jos se noin hirvittää niin missähän on vanhempien vastuu siitä mitä lapsi katsoo televisiosta. Televisiota EI ole pakko pitää auki.
        Tätäkö se on se piittaamattomuus että syytetään yhteiskuntaa asioista jotka kuuluu itte hoitaa?

joo siksipä juuri meillä on salkkareiden katselu lopetettu kun sielä se heli kurkkusuorana hokee lesbo sanaa..kyllä kai ne käsikirjottajatkin tajuaa että mitä sontaa laittavat teeveestä tulemaan.eiköhän kaikille meille ole aivot luotu? mutta harvapa niitä osaa käyttää.

• tyttö........
        JASSU1 kirjoitti:

sä voit sammuttaa television silloin ku salkkarit alkaa jos sua niin paljon ottaa päähän "heli ja teresa"! ja oikeassakin elämässä lesboissa ei ole mitään vikaa. jos kerran kaks tyttöä/naista rakastaa oikeesti toisiaan nii miksei ne sais olla yhdessä?

• jassu1
        Nimetön kirjoitti:

Onko sulla enemmin lapsia kuin 3v tytär?Halaavatko ja pussaavatko he toisiaan?Halaatko ja pussaatko itse lapsiasi?Voisi kuvitella että mielestäsi kaikkinainen halailu ja pussailu on kiellettyä,ja siirrät itse negatiivisen ajattelusi lapseesi.
        Itselläni on 6 lasta,suvussani halaillaan ja pussaillaan paljon,vaikka en tunne yhtään homoseksuaalisuuteen suuntautunutta henkilöä,en minä,eikä yksikään lapsistani heitä tuomitse,eikä yököttele ja varsinkaan eivät nimittele epänormaaleiksi.
        Nykymaailma on sitä miksi me se ollaan tehty,hyvin tuomitseva,mutta toisaalta myös suvaitsevaisempi.
        Olen onneksi onnistunut siinä kasvatuksen osassa että jokainen on omanlaisensa,ketään ei tuomita tutustumatta ja ennenkuin suu avataan arvosteluun,katsotaan peiliin ja kysytään olenko minä se jolla on varaa arvostella...

joo kyllä meillä todellakin rakatetaan ja hellitään halaillaan niin pojat kuin tytöt äidit ja isät yms..rakkauden osoituksia ei puutu meidän perheessämme se on juuri normaalia. sitten kun lapset kasvavat siihen ikää kun nuo lasbot ja homot tulevat ajankohtasiksi niin sitten voivat ihmetellä sitä mutta ei se ole 3 vuotiaana normaalia.tämän todellakin tiedän koska olen lasten alalla ammatikseni ja töissä on kovat keskustelut ollut kyseisetä homo ja lesbo keskusteusta.todellakin tiedän mistä puhun. mutta kasvattakoon jokainen omalla tavallaan.

• hmmm
        jassu1 kirjoitti:

joo kyllä meillä todellakin rakatetaan ja hellitään halaillaan niin pojat kuin tytöt äidit ja isät yms..rakkauden osoituksia ei puutu meidän perheessämme se on juuri normaalia. sitten kun lapset kasvavat siihen ikää kun nuo lasbot ja homot tulevat ajankohtasiksi niin sitten voivat ihmetellä sitä mutta ei se ole 3 vuotiaana normaalia.tämän todellakin tiedän koska olen lasten alalla ammatikseni ja töissä on kovat keskustelut ollut kyseisetä homo ja lesbo keskusteusta.todellakin tiedän mistä puhun. mutta kasvattakoon jokainen omalla tavallaan.

outoa että yleensä 3 vuotiaan annetaan kattoa salkkareita, oli siinä lesboja ja homoja tai ei...
        ulla oli paras näyttelijä, harmi että se lähtee pois, toivottavasti muuttaa vielä mielensä tai ainakin välillä vierailee sarjassa!!

• iasdnd
        Pompula kirjoitti:

Sun mielipitees on jo kuultu, Joten ole jo hiljaa. Ei me sun rasistisuudelle mitään mahdeta. Et osaa hyväksyä ihmisiä, Vaikka sarjassa he eivät ole oikeasti edes lesboja. JÄRKI KÄTEEN.

• just
        JASSU1 kirjoitti:

Ei tarvii kaikkien lasten olla siihen aikaan nukkumassa, mutta vanhempien pitäisi rajoittaa 3-vuotiaan tv:n katselua. Salkkarit ei ole lastenohjelma, oli siinä sitten lesboja tai ei.. Lapsille on omat ohjelmansa, joissa niissäkin on ikäsuositukset. Laita muumit pyörimään lapsellesi.

• justme
        Pompula kirjoitti:

siis jos alat väittään et normaalia on tyttö ja poika niin ala olemaan enemmän ulkona ja se et opetat viä tytölles sillain on kauheeta koska JOS siitä tulee siis jos siitä tulee lesbo niin se rupeaaa vihaamaan itseään ja saattaa vahingoittaa itseään

• minä vain..
        hmmm kirjoitti:

outoa että yleensä 3 vuotiaan annetaan kattoa salkkareita, oli siinä lesboja ja homoja tai ei...
        ulla oli paras näyttelijä, harmi että se lähtee pois, toivottavasti muuttaa vielä mielensä tai ainakin välillä vierailee sarjassa!!

kyllä se salkkarit ennen oli lapsien silmille mutta ei enää oikein lesbojen ansiosta ja muuttaakkoot maikkarit näyttö aikaa niiden ohjelmahan se on, ja uusinnatkin tulee aamupäivällä melkeimpä lasten ohjelmien jälkeen.

• tatveru
        pois! kirjoitti:

Miksi lesbot pitäis potkia pois? olihan Kallekin HOMO, onko siinä oikeesti jotain epänormaalia näyttää että kaksi samaa sukupuolta olevaa vois rakastaa toisiaan pyyteettömästi niinkuin heteroparitkin?

Onko homoseksuaalisuus joku sairaus muka? Kysyn vaan..

• !!!!!!!!!!
        nimetön kirjoitti:

mistäs päättelet että heterot on ns.normaaleja, yhtä lailla homoseksuuaalit on ihmisiä siinä missä muutkin ja ns.normaaleja. taitaa nuorena toi opetus menny liian syvälle pää koppaan ettei sinne mahdu nykytietoa, avoimuutta. kasvaahan ne lapset aikuisiksi ja mitäs jos jonkun muksu tuleekin isompana pamauttamaan että oon homoseksuaali tai on kavereita ketkä ovat "sellaisia"...maailma varmaankin kaatuisi päällänne, eihän meidän pikkulapset...herätkää

no mites kun niin sanottujen "kaiken hyväksyjien "lapset tulevat joskus sanomaan olen lesbo tai homo niin oletteko te sitten että voi miten ihanaa että meidän marjaanasta tuli lesbo ja matista homo..on sen fantsua että..epäilen. eiköhän jokainen toivo lapsestaan "normaalia" ihmistä.niin se ikävä kyllä vaan on.!

• 123
        tatveru kirjoitti:

Miksi lesbot pitäis potkia pois? olihan Kallekin HOMO, onko siinä oikeesti jotain epänormaalia näyttää että kaksi samaa sukupuolta olevaa vois rakastaa toisiaan pyyteettömästi niinkuin heteroparitkin?

kyllä se on sairaus.mutta mikä hoitokeinoxi?!

• tiituli94
        homot pitäis heittää seinää... kirjoitti:

joo no eipä sen kolme vuotiaan vielä tartte lesboista ja homonaamoista tietää mitään. pitäkööt omana asiana vaan sen oudon vääristymänsä!!!!!

ei se oikeesti oo lesbo ei tää oo ees totta ne on näytttelijöitä.

• julles

Kyllä on täyttä p..... koko sarja,kohta televisiossa
        ei ole kuin lespoja ja homoja,jotka näyttelevät ja
        laulavat persettä keikutellen.-

• just
        minä vain.. kirjoitti:

kyllä se salkkarit ennen oli lapsien silmille mutta ei enää oikein lesbojen ansiosta ja muuttaakkoot maikkarit näyttö aikaa niiden ohjelmahan se on, ja uusinnatkin tulee aamupäivällä melkeimpä lasten ohjelmien jälkeen.

Vai ovat lesbot tehneet salkkareista moraalittoman:)? Siinä on isä hakannut lapsiaan, myyty huumeita ja pahoinpidelty toisia...Ja ne sitten ovat sopivaa katsottavaa lapsille? Eiköhän se ole hyvä, että lapset näkevät pienestä pitäen, että kahden naisen tai kahden pojan välinen suhde on ok. Tällöin ei tule kiinnostusta tai ns. "kielletyn hedelmän"-makua ja sellaset turhat kokeilut jää pois. Jos joku on homo tai lesbo, niin kyllä sen sitten aikanaan huomaa, ei sitä mistään saippuasarjasta opita:):):) haloo.

• just
        Nimetön kirjoitti:

Lapsista tulee homoja tai heteroja, ei siihen hirveästi vanhemmat voi vaikuttaa. Mutta vanhempien asenne vaikuttaa siihen, että uskaltaako lapsi sitä heille kertoa vai ei.

• vaihni
        !!!!!!!!!! kirjoitti:

no mites kun niin sanottujen "kaiken hyväksyjien "lapset tulevat joskus sanomaan olen lesbo tai homo niin oletteko te sitten että voi miten ihanaa että meidän marjaanasta tuli lesbo ja matista homo..on sen fantsua että..epäilen. eiköhän jokainen toivo lapsestaan "normaalia" ihmistä.niin se ikävä kyllä vaan on.!

mix sitä pitäis edes liiotella jos jostakusta tulee lesbo tai homo tai bi. eikös voi vain todeta että jaa, no ole sitten homoseksuaali, järki käteen, harvempi varmaankaan tulee sanomaan et hyvä homma tosi fantsua....voi helvate mitä liiottelua.... mulle on ihan sama tuleeko mun lapsista homoseksuaaleja, kuhan ovat onnellisia, ite hetero mutta hyväksyn asian.

• susanna
        Pompula kirjoitti:

niinmitkä lesbot

• ok!
        just kirjoitti:

Vai ovat lesbot tehneet salkkareista moraalittoman:)? Siinä on isä hakannut lapsiaan, myyty huumeita ja pahoinpidelty toisia...Ja ne sitten ovat sopivaa katsottavaa lapsille? Eiköhän se ole hyvä, että lapset näkevät pienestä pitäen, että kahden naisen tai kahden pojan välinen suhde on ok. Tällöin ei tule kiinnostusta tai ns. "kielletyn hedelmän"-makua ja sellaset turhat kokeilut jää pois. Jos joku on homo tai lesbo, niin kyllä sen sitten aikanaan huomaa, ei sitä mistään saippuasarjasta opita:):):) haloo.

Epänormaalia ja sairasta!

• mitsiina
        Pompula kirjoitti:

Hei..
        en ymmärrä sitä, että jotkut eivät voi sietää lesboja.. entä jos olisit itse sellainen? ei varmasti tuntuisi mukavalta, kun muut kuiskisivat koko ajan.. salkkarit on opettavainen sarja.. eikä niillä lesboilla tai homoilla mitään ole vinksahtanut.

• NakedSunday
        JASSU1 kirjoitti:

Ootte te ihan idiootteja!
        Lesboja ja lesboja, ootte te vaikeita, kun
        ette hyväksy niitä.
        Jos tosiaan ällöttää, niin ei ole pakko katsoa.
        Ja selitä sille kolme vee kakaralles, että on ihan normaalia, että kaksi tyttöä rakastuu ja että miehetkin voi tehdä niin! HUUU!
        Eikö ole rankkaa, kun todellisuutta joutuu katsomaan telkkarissa?
        Ette katsoneet Passionssia, niin että se joutui pois, siinä ei ollut todellisuutta kylläkään, joten töllöttäkää nyt Salkkareita ihmeen estolliset, vajaaälyiset, kapeakatseiset, rasistiset, konservatiiviset, kansallissosialistiset luuserit.
        Tynnyrissäkö olette kasvaneet?

Jep ja hyvää päivän jatkoa!

• huu
        on ainoa kirjoitti:

Hyvinpä tarkasti olet sitä sarjaa katsonut,
        et ole kyllä perillä mistäääään!

• Muta
        just kirjoitti:

Ei tarvii kaikkien lasten olla siihen aikaan nukkumassa, mutta vanhempien pitäisi rajoittaa 3-vuotiaan tv:n katselua. Salkkarit ei ole lastenohjelma, oli siinä sitten lesboja tai ei.. Lapsille on omat ohjelmansa, joissa niissäkin on ikäsuositukset. Laita muumit pyörimään lapsellesi.

Tehdäänpä ekaks yks asia selväks: Mie olen bi, eikä sen oivaltaminen lukion alussa tullut minulle yllätyksenä. Perheeni ei ole mikään homorasistinen muttei myöteinenkään ympäristö, en ole koskaan tuntenut vetoa saman sukupuolen edustajaan eikä minulla ole huonoja kokemuksia vastakkaisen sukupuolen kanssa. Satuinpahan kerran yöllä sängyssä kysymään itseltäni tällaisen kysymyksen: jos luoksesi tulisi jonain päivänä tyttö, joka paljastaisi ujona pitäneensä sinusta jo jonkin aikaa, ja kysyisi haluaisitko ehkä lähteä ulos joskus, miten reagoisit?--> olisin hyvin otettu ja kertoisin kohteliaasti että mikäs siinä, olisi ilo tutustua paremmin. ** heh, tylsä tarina niille pervoille jotka kuolaa girlONgirl-tavaraa..

Satun vain olemaan sairaalloisen avomielinen tyyppi. MUTTA huolimatta suorasukaisuudestani ja faktasta etten koskaan arkaile tuoda esille kiinnostuksenkohteitani, en ole kyennyt kertomaan omalle äidilleni etten ole aivan 100% hetero (olen 21). Äitini kuuluu niihin ihmisiin, jotka kailottaa joka suuntaan olevansa hyvin avarakatseisia, suvaitsevaisia ja "ole aina oma itsesi"- lauseen vatvojia. Yksinkertaistettuna hän hyväksyy asian paperilla, muttei käytännössä. Jälkeenpäin tuntuu oudolta, ettei hän oikein niele homoseksuaalisuutta, mutta lähes kyynelehti kun kerroin hänelle alkuperäisestä Léon- leffan käsikirjoituksesta..! Hän on kuitenkin tulkinnut lesboja esim. epänormaaleiksi, sairaiksi ja kuvottaviksi.

Homoseksuaalisuus on minun silmissäni aivan normaalia nyky yhteisössä. En toki väitä että alle kouluikäistä pitäisi valistaa vahvasti asiasta, mutta jos oma lapseni ihmettelisi nähtyään kahden miehen jakavan lyhyen suukon, vastaisin hänelle rehellisesti noiden kahden olevan ilmeisesti rakastuneita. Toki lapselle on tehtävä hivenen selväksi eri rakkauden asteet.. rakkaus sisarukseen, vanhempaan, ystävään, harrastukseen jne. Maailmalla tulee vastaan sitä mitä nyt sattuu tulemaan, ja mielestäni on hyvä että lapsi vähitellen ymmärtää sen osaksi maailmaa. Siitä huolimatta hänestä voi kasvaa täysi hetero, joka silti on myönteinen homoseksuaalien suhteen. Kyse on siis suvaitsevaisuudesta sen sijaan että kahlehtisi aivonsa yhteiskunnan käsityksiin normaalista (sellaista kuin TÄYDELLINEN tai NORMAALI ei ole edes olemassa) ja luonnottomasta.

En seurustele tällä hetkellä pojan tai tytön kanssa. Olen seurustellu tasan kerran elämässäni (lyhyesti yläasteella, olen edelleen sen pojan kaveri) ja tasan kerran ollut rakastunut itseäni paljon vanhempaan mieheen. Koska en ole kovin sosiaalinen vaan ennemmin omissa oloissani viihtyvä, äitini tuskin tarvitsisi pelätä minun "juoksevan" naisissa, mutta annan paljastuksen silti odottaa.

Vielä tuosta lesbo jupakasta.. aikas outoa ettei kukaan ole tullut huomauttelemaan tai antanut outoja katseita minulle ja kamulleni, koska meillä on tapana heittää "huumoriamme" kainostelematta, läimäytellä välillä toista takalistolle mainiten esim. "3-2 minulle!" ja teemme huvittavia homoseksuelleja manipulaatioita sarjakuvasta witch.(silti lempi pairing-ajatukseni tuosta lehdestä ovat heteropareja) Jos joku ei tajunnut tuota manipulaatio-juttua, ja omaa silti mielettömän huumorintajun, zekkaapa niitä täältä http://www.geocities.com/meridianvalo/ (ei paljasta pintaa, vain sanojen manipulointia)

Ehkäpä koko homoseks. juttu sujuisi paremmin jos ihmiset eivät olisi niin kärkkäitä ja haudanvakavia sen suhteen. Joku taisi mainita aiemmin jotain kukkien kasvamisesta vapaasti tai jotain sen suuntaista..? olen hänen kanssaan samaa mieltä. Antaa asioiden kehittyä omaa tahtiaan. Voihan silti olla että lapsi, jonka kasvattaja on nimenomaan pyrkinyt saamaan tämän ymmärtään homoja, kasvaakin homorasistiseksi tyypiksi. Ja lapsi jolle on annettu hyvin kielletty kuva, huomaa jo nuorena kiintymyksensä samaan sukupuoleen, sulkeutuu ja rata alaspäin alkaa..

• JaakkoHesa
        minä vain.. kirjoitti:

Vai nyt Salkkareista on tullut yhtäkkiä lesbojen myötä lapsille kelvoton sarja?
        Herätkää pahvit.
        Aivan oikein, kuten joku täällä ihmettelikin, onko Salatut elämät tms sarja todellakin kolme-vuotiaiden katsottavaa?
        Siinä käytetään huumeita, juodaan viinaa, petetään kumppaneita, varastetaan, käytetään huumeita, valehdellaan, sairastetaan kuoleman vakavaa tautia ja sarja alkoi tapolla (murhalla)... Kuten joku totesikin, kannattaisiko äidin katsoa yksin Salkkareita ja näyttää 3-vuotiaalle jotain hänen ikäiselleen tarkoitettua (muumit yms). Ja jos äitiä ahdistaa lesbot, ei kannata hänenkään katsoa.
        Tosin kannattaa varautua siihen, että lähes jokaisessa sarjassa on nykyään homoja, lesboja ja biseksuaaleja. Miksi?
        Siksi, että sarjat on vihdoinkin tajuttu tehdä kuvaamaan nykyaikaa ja tavallisten ihmisten elämää. Sarjaa seuraa varmasti suuri osa esim. teini-ikäisistä ihmistä ja heidän perhettään/ympäristöään nuo asiat tänä päivänä varmaankin koskettavat.
        Jos teidän perheessä ei ole em. lesboja tai homoja, se ei tarkoita, että heitä ei tässä maailmassa ole. Todennäköisesti suvussanne, tuttavapiirissänne tai työpaikalla on. Jos te ette sitä tiedä, johtuu siitä, että asenteenne ehkä ei helpota ihmisiä tästä kertomaan.
        Aikoinaan tämä aivan samanlainen järjetön kohu nousi, kun sarjassa oli Kalle-poika, joka huomasi olevansa homo. Nyt se unohdettu ja sarja oli ilmeisesti hyvä, kunnes lesbot tulivat kehiin?

• MITÄ...
        on ainoa kirjoitti:

tekstiä...
        Että sitten ne lesbot on niinku ne normaalit koko sarjassa.
        Täällä viestiketjussahan tuntuu olevan lesbojen valtakunta voimissaan!!

Kyllä se on sen verran härskiä ja hämmentävää pienemmille/nuoremmille lapsille, että pitäis ohjelma aika muuttaa myöhäisemmälle.
        Koskahan ne näyttää niiden sänkytouhut? Sen jälkeen loppuu sen sarjan katsominen meiltä, Mautonta MTV3.

• JaakkoHesa
        MITÄ... kirjoitti:

tekstiä...

Kyllä se on sen verran härskiä ja hämmentävää pienemmille/nuoremmille lapsille, että pitäis ohjelma aika muuttaa myöhäisemmälle.
        Koskahan ne näyttää niiden sänkytouhut? Sen jälkeen loppuu sen sarjan katsominen meiltä, Mautonta MTV3.

Valitettava tosia ehkä sulle, mutta ne lesbot ovat kyllä ihan normaalit siinä sarjassa, kaksi toisiaan rakastavaa tyttöä!

• Pompula/hetero/akateeminen
        hetero/lastenohjaaja kirjoitti:

joo kyllä se niin on et mielipiteen voit sanoa!!!!mutta sekö on sinusta oikea tapa kasvattaa lasta että opettaa hänet suvaitsemattomuuteen..... eiköhän jokaisen lapsen jopa 3vuotiaankin ole hyvä tietää että kaikki ihmiset ei ole samanlaisia kuin äitinsä ja elä samalla lailla jos hän itse kerta kysyy....ja lapselle ei yleensä kuulu valehdella vai itsekkö harrastat sitä?tsemppiä vaan.

Ei ei!! Meillä ei valehdella!
        Meillä on katsottu salkkareita ja keskusteltu aiheesta tyttöjen välinen rakkaus!
        Äidin eli minun mielestä se on epänormaalia ja sen olen sanonut myös lapselleni. Hän kuitenkin vetää omat johtopäätöksensä omissa pienissä aivoissaan. Tällä hetkellä on kuitenkin sitä mieltä, että se ei ole normaalia, koska kun kaksi naista menee naimisiin, he eivät voi saada lapsia.

Näinhän se on. Jonain päivänä hänelle kyllä valkenee, että hekin voivat saada lapsia, nimittäin adoptoimalla tai spermapankissa käymällä, mutta eivät yhteistä!! En ole kuitenkaan näin tarkasti vielä asioita selvittänyt....pikkuhiljaa. Sitä mukaa kun hän itse kiinnostuu.
        Hän on 6 v ja hän tietää että ihmisiä elää myös erilailla kuin äitinsä ja isänsä, onhan se nyt jo salkkareissa tullut ilmi.
        Tsemppiä itselles! Onneksi lapseni ei ole sinulla hoiossa, ties mitä lesbo- ja homokultturia siellä kylvät.

• *Nina*
        Nimetön kirjoitti:

Olen kanssasi samaa mieltä ja toivon, että onnistuisin joskus tulevaisuudessa kasvattamaan tulevat lapseni samoin periaattein. :)

Pitää muistaa, että homous/lesbous eivät tee ihmisestä pahaa...pahan tekevät muut asiat! Varmasti jokainen arvostaa enemmän ihmistä, joka elää toisia arvostaen, ei arvostellen!!! Kannattaa todella joskus vilkaista sinne peiliinkin!

• se on
        tatveru kirjoitti:

!!!

• Mikael
        Pompula/hetero/akateeminen kirjoitti:

Meillä on katsottu salkkareita ja keskusteltu aiheesta tyttöjen välinen rakkaus!
        Äidin eli minun mielestä se on epänormaalia ja sen olen sanonut myös lapselleni. Hän kuitenkin vetää omat johtopäätöksensä omissa pienissä aivoissaan. Tällä hetkellä on kuitenkin sitä mieltä, että se ei ole normaalia, koska kun kaksi naista menee naimisiin, he eivät voi saada lapsia.

Näinhän se on. Jonain päivänä hänelle kyllä valkenee, että hekin voivat saada lapsia, nimittäin adoptoimalla tai spermapankissa käymällä, mutta eivät yhteistä!! En ole kuitenkaan näin tarkasti vielä asioita selvittänyt....pikkuhiljaa. Sitä mukaa kun hän itse kiinnostuu.
        Hän on 6 v ja hän tietää että ihmisiä elää myös erilailla kuin äitinsä ja isänsä, onhan se nyt jo salkkareissa tullut ilmi.
        Tsemppiä itselles! Onneksi lapseni ei ole sinulla hoiossa, ties mitä lesbo- ja homokultturia siellä kylvät.

Onnea Pompula!

Kivasti kasvatat lapsiasi kertomalla mikä on normmaalia ja mikä epänormaalia, perustelut ovat varmasti kattavat!
        Onneksi lapsellasi tosiaan on myös omat aivot ja hän voi tehdä myöhemmin omat johtopäätöksensä asioista.
        Eli jos kaksi ihmistä ei voi saada keskenään lapsia, se on epänormaalia. Mitäs sitten kun naapurin Leena ja Keijo eivät saa lapsia, vaikka kuinka yrittävät ja menevät spermapankkiin. Epänormaalia....?

Entä kun toiset naapurit Liisa ja Timo eroavat ja lapset Ida ja Paavo jäävät äidille. Äidin kanssa muuttaa asumaan eräs Taina, äidin pitkäaikainen ystävä...
        Epänormaalia....?

Olen sitä mieltä, että kuusivuotiaalle ei vielä aivan kaikkea kannata yrittää selittää. Ehkä tärkeintä on tehdä selväksi se, että ihmisten tulisi rakastaa toisiaan, välittää ja huolehtia toisistaan. Ja että ainoa malli ei ole isä, äiti ja kaksi lasta. Sitä kyllä meillä Suomessa yritetään vielä kovasti kirkon puolelta tuoda esille. Avoliitot ovat kuitenkin avioliittoja yleisempiä ja eroprosentit vain kasvavat, samoin kuin yksinhuoltajien määrä. Uusioperheet ovat tätä päivää ja yllättävän moni isä tai äiti löytää sen oikean myöhemmin samaa sukupuolta olevasta. Kun se aikaisemmin ei ollut sallittua..

Tunnen monta isää ja äitiä, jotka asuvat nykyisin samaa sukupuolta olevan kanssa ja lapset ovat tasapainoisia ja onnellisia. Koska heitä rakastetaan ja heistä välitetään. Ovat nämä läheiset sitten miehiä tai naisia!

Herätkää tähän päivään!

• Pompula
        susanna kirjoitti:

niinmitkä lesbot

vaikka jäädä auton alle tai ajaa kolarin. Stadin seudullahan talvi aina yllättää autoilijat ja kolareita lumisadepäivinä parhaimmillaan 100.

Ratikan alle ei kannata jäädä, siitä jää henkiin. Se ykshän (?) jäi aikoinaan, jäi henkiin mut lähti Australiaan. Ne lesbothat vois lähtee kans sinne Australiaan, siellähän on kohta koko kööri. Lähteeköhän Ullakin sinne???

Tai sit ne vois yhtäkkiä kääntää takkia ja muuttuu takas heteroiks...

Ne kuitenkin pilaa tolla käsikirjoituksella koko sarjan. Ällöttääkin katsoo niitä.

• Pompula
        Mikael kirjoitti:

Onnea Pompula!

Kivasti kasvatat lapsiasi kertomalla mikä on normmaalia ja mikä epänormaalia, perustelut ovat varmasti kattavat!
        Onneksi lapsellasi tosiaan on myös omat aivot ja hän voi tehdä myöhemmin omat johtopäätöksensä asioista.
        Eli jos kaksi ihmistä ei voi saada keskenään lapsia, se on epänormaalia. Mitäs sitten kun naapurin Leena ja Keijo eivät saa lapsia, vaikka kuinka yrittävät ja menevät spermapankkiin. Epänormaalia....?

Entä kun toiset naapurit Liisa ja Timo eroavat ja lapset Ida ja Paavo jäävät äidille. Äidin kanssa muuttaa asumaan eräs Taina, äidin pitkäaikainen ystävä...
        Epänormaalia....?

Olen sitä mieltä, että kuusivuotiaalle ei vielä aivan kaikkea kannata yrittää selittää. Ehkä tärkeintä on tehdä selväksi se, että ihmisten tulisi rakastaa toisiaan, välittää ja huolehtia toisistaan. Ja että ainoa malli ei ole isä, äiti ja kaksi lasta. Sitä kyllä meillä Suomessa yritetään vielä kovasti kirkon puolelta tuoda esille. Avoliitot ovat kuitenkin avioliittoja yleisempiä ja eroprosentit vain kasvavat, samoin kuin yksinhuoltajien määrä. Uusioperheet ovat tätä päivää ja yllättävän moni isä tai äiti löytää sen oikean myöhemmin samaa sukupuolta olevasta. Kun se aikaisemmin ei ollut sallittua..

Tunnen monta isää ja äitiä, jotka asuvat nykyisin samaa sukupuolta olevan kanssa ja lapset ovat tasapainoisia ja onnellisia. Koska heitä rakastetaan ja heistä välitetään. Ovat nämä läheiset sitten miehiä tai naisia!

Herätkää tähän päivään!

keitä tunnet ja keitä et. Ja kenen kanssa haluat aikaas viettää. Paljon tunnet näitä kieroutuneita yksilöitä. Onnea sulle! Ja hyvät jatkot!
        Onneks mun ei tarvi vängätä ja todistella mun ajatusmaailmaa. Se nyt vaan on niin sairasta kun vaan voi olla!

• Nimetön
        jassu1 kirjoitti:

mikä on ns. normaalia...
        Jos todella olet lasten alalla-joka on laaja ala-toivon että et joudu opettamaan muiden kuin omia lapsiasi,tai opettele ainakin oikeinkirjoitus ennen.
        3 vuotias ei vielä itse ymmärrä mikä on normaalia rakkaudessa-vaikutteet tulevat vanhemmilta,muilta läheisiltä-sen ikäinen kuuntelee tarkasti ja oppii kaikesta kuulemastaan,sen mukaan muodostaa omat käsityksensä kaikesta elämään liittyvästä,myös siitä mikä on normaalia ja mikä ei...
        Toivottavasti,kun lapsesi kasvaa ja vanhenee,pystyt opettamaan hänelle myös suvaitsevaisuutta ilman katkeruutta ja muiden arvostelua ja halveksuntaa,koska oma asenteesi tuntuu olevan hyvin halveksuva...
        Kuulut kai ryhmään joka on aina oikeassa ja jonka mielipiteitä ei mitenkään voi kiistää...
        Onnea elämääsi ja lastesi kasvatukseen nyky yhteiskunta kelpoisiksi...toivottavasti eivät vanhemmiten jää yksinäisten klaaniin,siihen suvaitsemattomien pieneen ryhmään...
        ps.olen itsekkin ns.lasten alalla...hoidan katkeroituneiden vanhempien hylkäämiä lapsia...

• nitta^
        JaakkoHesa kirjoitti:

Herätkää pahvit.
        Aivan oikein, kuten joku täällä ihmettelikin, onko Salatut elämät tms sarja todellakin kolme-vuotiaiden katsottavaa?
        Siinä käytetään huumeita, juodaan viinaa, petetään kumppaneita, varastetaan, käytetään huumeita, valehdellaan, sairastetaan kuoleman vakavaa tautia ja sarja alkoi tapolla (murhalla)... Kuten joku totesikin, kannattaisiko äidin katsoa yksin Salkkareita ja näyttää 3-vuotiaalle jotain hänen ikäiselleen tarkoitettua (muumit yms). Ja jos äitiä ahdistaa lesbot, ei kannata hänenkään katsoa.
        Tosin kannattaa varautua siihen, että lähes jokaisessa sarjassa on nykyään homoja, lesboja ja biseksuaaleja. Miksi?
        Siksi, että sarjat on vihdoinkin tajuttu tehdä kuvaamaan nykyaikaa ja tavallisten ihmisten elämää. Sarjaa seuraa varmasti suuri osa esim. teini-ikäisistä ihmistä ja heidän perhettään/ympäristöään nuo asiat tänä päivänä varmaankin koskettavat.
        Jos teidän perheessä ei ole em. lesboja tai homoja, se ei tarkoita, että heitä ei tässä maailmassa ole. Todennäköisesti suvussanne, tuttavapiirissänne tai työpaikalla on. Jos te ette sitä tiedä, johtuu siitä, että asenteenne ehkä ei helpota ihmisiä tästä kertomaan.
        Aikoinaan tämä aivan samanlainen järjetön kohu nousi, kun sarjassa oli Kalle-poika, joka huomasi olevansa homo. Nyt se unohdettu ja sarja oli ilmeisesti hyvä, kunnes lesbot tulivat kehiin?

aika typerää alkaa valittaa ettei salkkarit ole 3- vuotiaan lapsen katsottavaa.
        HERÄTKÄÄ JO!! Salkkareihin on jo kerran meinattu laittaa 10 vuoden ikäraja (siihen aikaan kun Saku ajoi kolarin ja Miian poikaystävä kuoli), joten miksi te annatte lasten katsoa sitä?! Älkää yrittäkö vedota lapsiin, se on todettu jo kauan sitten ettei kyseinen sarja ole lapsille!!
        Ja kyllä lapsen ajatuksiin vaikuttaa mitä äiti ja isä sanovat lesboista, kyllä meillä lapset on opetettu siihen että ihminen voi rakastaa samaa sukupuolta! Hävetkää vanhemmat jotka vetoatte lesbojen poistamiseen sarjasta lapsilla! Lesbous on luonnollinen asia ja lapselle voi opettaa jo pienenä että nainen voi rakastua naiseen ja miehet miehiin.

• Nimetön
        JaakkoHesa kirjoitti:

Herätkää pahvit.

kiva lukea että on joku muukin täysjärkinen...
        Olen isompien-murrosikäisten-lapsieni kanssa jutellut tästä aiheesta,ja heidän mielestään sarjassa on ollut paljon pahempia ja koskettavampia asioita kuin lesbous tai Kallen aiempi homous...ovat kokeneet pahemmiksi asioiksi kun Ismo hakkasi Kallea ja Miiaa,kun oli se Sakun ja Miian kolari juttu,jossa oli se yksi poliisin poika joka kuoli,kun Miia kuoli kasvaimeen,kun Sauli lähti Aaron takia,kun Oona putos hissiin jne.jne. näitä on paljon.
        Todella niinkuin sanoit,herätköön pahvit...siinä sarjassa kuin oikeessa elämässäkin on paljon pahempia asioita kuin homoseksuaalisuus...

• Mikael
        Pompula kirjoitti:

keitä tunnet ja keitä et. Ja kenen kanssa haluat aikaas viettää. Paljon tunnet näitä kieroutuneita yksilöitä. Onnea sulle! Ja hyvät jatkot!
        Onneks mun ei tarvi vängätä ja todistella mun ajatusmaailmaa. Se nyt vaan on niin sairasta kun vaan voi olla!

Kirjoitit:
        "Onneks mun ei tarvi vängätä ja todistella mun ajatusmaailmaa. Se nyt vaan on niin sairasta kun vaan voi olla!"

Siinäpä se ;-)

• tyyppi
        JASSU1 kirjoitti:

Miten voit antaa pienen lapsesi katsoa salkkareita? Sinua inhottaa se lesboilu ja huolettaa sen katsominen lapsesi kannalta, entäs miehen ja naisen nuoleskelu annatko lapsesi katsoa sitä? Entäs kaikki muu mitä sarjassa on mm. huumeiden/alkoholin käyttö, valehtelu, pettäminen, riitely, ilkeily, kiroilu yms., eikö sinua huoleta nämä yhtään? Vain se että lapsesi näkee kahden naisen suutelevan toisiaan. En voi muuta sanoa kun, että voi vattu mitä touhua!

• Nimetön
        Nimetön kirjoitti:

sattuu kadulla kävelemään lesbo,kuinka osaat väistää,mistä voit tietää onko juuri se ihminen lesbo,vai ns.normaali...mistä voit tietää kuinka monen lesbon kanssa olet jutellut ja ollut ystävä-pitäen heitä aivan normaaleina-vain ettet ole tiennyt heitä lesboiksi...jos hyvä ystäväsi kertoisi sulle olevansa lesbo,hylkäisitkö pitkän ystävyyden sen takia?Tulisiko ystävästäsi yhtäkkiä hirviö,epänormaali ihminen?

• Nimetön
        jassu1 kirjoitti:

joo siksipä juuri meillä on salkkareiden katselu lopetettu kun sielä se heli kurkkusuorana hokee lesbo sanaa..kyllä kai ne käsikirjottajatkin tajuaa että mitä sontaa laittavat teeveestä tulemaan.eiköhän kaikille meille ole aivot luotu? mutta harvapa niitä osaa käyttää.

ainakaan sinä...
        pitää mennä,kun alkaa SALKKARIT...lapset jo odottaa että vaihdan kanavan...lue myös aiempiin viesteihisi saamasi vastaukset....
        Olet todella sisäänpäin kääntynyt yksilö...

• JaanaH
        Pompula kirjoitti:

vaikka jäädä auton alle tai ajaa kolarin. Stadin seudullahan talvi aina yllättää autoilijat ja kolareita lumisadepäivinä parhaimmillaan 100.

Ratikan alle ei kannata jäädä, siitä jää henkiin. Se ykshän (?) jäi aikoinaan, jäi henkiin mut lähti Australiaan. Ne lesbothat vois lähtee kans sinne Australiaan, siellähän on kohta koko kööri. Lähteeköhän Ullakin sinne???

Tai sit ne vois yhtäkkiä kääntää takkia ja muuttuu takas heteroiks...

Ne kuitenkin pilaa tolla käsikirjoituksella koko sarjan. Ällöttääkin katsoo niitä.

Luehan tuo viestisi ajatuksella (jos pystyt)läpi ja mieti juttujasi! Ja sitä kannattaako sun naputella tekstiä?

Todennäköisesti en onneksi tunne sinua, enkä kyllä haluaisikaan tutustua....

Pelottavaa!

• Late
        julles kirjoitti:

Kyllä on täyttä p..... koko sarja,kohta televisiossa
        ei ole kuin lespoja ja homoja,jotka näyttelevät ja
        laulavat persettä keikutellen.-

Harmi, että sua ahdistaa televisarjojen/-ohjelmien homot ja lesbot...
        Voisi myös ajatella niin, että ärsyttää ihan helkutisti ne kaikkiin sarjoihin ja ohjelmiin ängetyt heterot!

• fobia
        just kirjoitti:

Ei kahden naisen tai kahden miehen välinen seksisuhde ole ainakaan luonnon tarkoitus edistää lajin lisääntymistä. Ihmisessä on jalostuksen myötä
        tullut sisäsiittoinen ja alkaa näköjään kärsiä koko laji. Taitaa olla liikaa tuo homojen ylistäminen. Trendi mikä trendi. Ja kaikki hurraa kun pojat pussaa. ps. Mikä naisia siinä kiinnostaa.? Ei niitä kiinnosta naiset.

• päivän jakson?
        JASSU1 kirjoitti:

Tän päivän jaksossa Kasper tinttasi Romeota oikein kunnolla. Sarjaa ei ole tarkoitettu kolmevuotiaille. Onko se käyny mielessäs?

Kehottaisin sua miettimään myös, kummasta nostat suuremman metelin, väkivallasta vai tyttöjen pussailusta.

Sääli, että lasten hankkimiseen ei tarvita mitään lupia tässä maassa.

• Kimi_Räikkönen
        tiituli94 kirjoitti:

ei se oikeesti oo lesbo ei tää oo ees totta ne on näytttelijöitä.

... ton tietää!!!!!!!!!!!!!!!!!

• *Niinpä*
        näin on kirjoitti:

Mielestäni en missään vaiheessa sanonut itse seuraavani ohjelmaa... En myöskään sanonut että se olisi rikos ja siitä pitäisi ihminen tuomita! Mielestäni salkkarit ei todellakaan ensinnäkään sovi lapsille, ainakaa 3-vuotiaalle. Itse en antaisi oman lapseni katsoa. En myöskään väittänyt että lapsia ei tarvitse suojella huumeilta, alkoholilta ja väkivallalta. Salatut elämät ei ole mikään lasten ohjelma, koska se on täynnä kaikkea paskaa. Mutta minun kommenttini oli ihan yleismaailmainen.

• wiivi
        Pompula kirjoitti:

tosielämän asioita tuossa tv -sarjassa toki on..
        etenkin kun mies juonii niinkuin Aaro. Lesbot vain lisääntyy niinkuin myös homot. Mikä tätä yhteiskuntaa vaivaa? Muistakaa pitää oma pokka, ja elää niinkuin ei salkkareissa.

• se elina
        ??? kirjoitti:

ONKO SULLA HAJUAKAAN SIITÄ MITÄ ON "INSESTI"?Eikä toi nyt loppujenlopuksi ole mitenkään ihmeellinen asia että isoäiti hoitaa lapsenlasta ja ovat päättäneet että on "äiti" lapselle jostain syystä.Olen kuullut tuollasesta ihan oikeessakin elämässä.Ihan ok ohjelma kun ei ota kaikkee niin kamalan vakavasti.Mun mielestä Ulla Taalasmaa on yksi parhaita tyyppejä sarjassa,tuo siihen vähän särmää.Ennen enempi kun oli talomiehenä.Harmi että lähtee pois:(

henkkaili sen velipuolensa kanssa vai mikä nyt olikaan

• *Niinpä*
        *Niinpä* kirjoitti:

Tarkoitukseni ei ollut viesteilläni mitenkään pahoittaa kenenkään mieltä!!! Kaikilla on oikeus omaan mielipiteeseen ja oman lapsensa kasvattamiseen!!! Vaikka itselläni on hyvin jyrkkä mielipide, arvostan muiden mielipiteitä oli ne samanlaisia tai erilaisia kuin minun!!! Halusin ainoastaan tuoda oman mielipiteeni esiin, enkä vaikuttaa kenenkään muun mielipiteeseen. Kai siihen on oikeus...! Olen siis pahoillani, kun loukkasin teitä joilla on eri mielipide!!!

• haloo
        Pompula/hetero/akateeminen kirjoitti:

Kuka sinulle on antanut oikeude määritellä mikä on normaalia ja mikä epänormaalia? Siitä on jo vuosia aikaa, kun on laki muutettu niin, että homous/lesbous ei ollut enää rikos tai sairaus. Sillä kriteerillä ajatellen asian pitäisi siis olla tänä päivänä normaalia. Vai onko niin, että ne asiat mistä sinä et pidä, ovat epänormaaleja? Toivottavasti sinun lapsesi on mieleisesi "normaali", sillä seksuaalisuuttaan ei käsittääkseen voi valita. Olisi kovaa, jos oma äiti ei hyväksyisi, koska rakastat "väärää"ihmistä...

• aivan sairasta,
        MITÄ... kirjoitti:

tekstiä...

ihan oikeassa olet.ei niiltä lapsilta voi joka salkkari jaxoa välttää kun tulee melkeimpä lasten ohjelmien jälkeen uusintoja ja sielä ne lesbot sitten huutavat kun hullut tai hinkkaavat toisiaan jossain kadunkulmassa.kyllä me ainakin vaihdetaan kanavaa kun huomataan että taas sunnuntai aamupäivään on tungettu hyvät "perhe ohjelmat pyörimään". ja sinä 3 vuotiaan äiti,olet ihan oikealla tiellä lapsen kasvatuksen suhteen,lesboista ja homoista kuten sexistä yleensäkkin kuuluu tietää vasta kun on saanut elää lapsuuden rakastetussa ja turvallisessa ympäristössä.ja vaikka lapsesta tulisikin homo tai lesbo,tietää sen ainakin ettei ole lapsuudessa mitään traumoja tms.saanut eikä se johdu vanhemmista vaan omista nuoren valinnosta.eipä se ole hyvä 3 vuotiaan nähdä naisen ja miehenkään välisiä seksi kohtauxia niilläkin on omat seuraamukset nuorena/aikuisena.annetaan lapsien olla lapsia niin kauan kun mahdollista eikä tuomita kenenkään kasvatus tapaa jokainen tyylillään toiset huonolla menestyxellä ja toiset sitten paremmalla. tsemppiä!!

• kaunista joo
        nitta^ kirjoitti:

aika typerää alkaa valittaa ettei salkkarit ole 3- vuotiaan lapsen katsottavaa.
        HERÄTKÄÄ JO!! Salkkareihin on jo kerran meinattu laittaa 10 vuoden ikäraja (siihen aikaan kun Saku ajoi kolarin ja Miian poikaystävä kuoli), joten miksi te annatte lasten katsoa sitä?! Älkää yrittäkö vedota lapsiin, se on todettu jo kauan sitten ettei kyseinen sarja ole lapsille!!
        Ja kyllä lapsen ajatuksiin vaikuttaa mitä äiti ja isä sanovat lesboista, kyllä meillä lapset on opetettu siihen että ihminen voi rakastaa samaa sukupuolta! Hävetkää vanhemmat jotka vetoatte lesbojen poistamiseen sarjasta lapsilla! Lesbous on luonnollinen asia ja lapselle voi opettaa jo pienenä että nainen voi rakastua naiseen ja miehet miehiin.

oikeesti kyllä suomalaiset ei ole mitään suvaitsevuuden perikuvia vaan päin vastoin ja juuripa siksi jos ei ite ole homo tai lesbo niin niitä vihaajia löytyy tästä maasta todella paljon.ja jos se on niin oikein niin miksipä esim.viime viikoon loppuna kaveri hakkas yhden homon teholle?:) ja niin käy todella usein joka paikass joka hetki..siksi koska se on niiin VÄÄRIN!!!!!

• shimpero
        JASSU1 kirjoitti:

mutta jassu.. on sinunki lastesi pakko saada tietää minkälaisia ihmisiä on maailmassa.. kaikki on erilaisia.. pienenä se pitää tietää että tyttökin voi rakastua tyttöön ja poika voi rakastua poikaan.. koska isompina ne voi suhtautua huonosti asiaan lesbot ja homot..

• salkkaritsucks
        vasaani kirjoitti:

vasaani on oikeessa... suomessa on lesboja, homoja, BI- seuksuaallisia ja heteroita.. AIVAN NORMAALIA!!!!!!!

• me!!
        NakedSunday kirjoitti:

Ootte te ihan idiootteja!
        Lesboja ja lesboja, ootte te vaikeita, kun
        ette hyväksy niitä.
        Jos tosiaan ällöttää, niin ei ole pakko katsoa.
        Ja selitä sille kolme vee kakaralles, että on ihan normaalia, että kaksi tyttöä rakastuu ja että miehetkin voi tehdä niin! HUUU!
        Eikö ole rankkaa, kun todellisuutta joutuu katsomaan telkkarissa?
        Ette katsoneet Passionssia, niin että se joutui pois, siinä ei ollut todellisuutta kylläkään, joten töllöttäkää nyt Salkkareita ihmeen estolliset, vajaaälyiset, kapeakatseiset, rasistiset, konservatiiviset, kansallissosialistiset luuserit.
        Tynnyrissäkö olette kasvaneet?

Jep ja hyvää päivän jatkoa!

eiköhän jokaisella saa olla omat mielipiteet asioista ja etenkin on ihan oikein ajatella homoista ja lesboista kielteisesti.ja kuka seko alkaa 3 vee muksulle selittämään kauniista tyttö rakkudesta joka on kaiken lisäksi väärin..sinä varmaan..!!painu pyllyyn kuten kaikki muutkin sairaat apina naamat!!

• Tindes
        Pompula kirjoitti:

Eikö ne kaksi lesboa näyttelevää ole oikeassakin elämässä Lesboja mitä olen lukennut lehdistä.Normaalia se silloin on kun on sitä mitä näyttelee.Naiset ovatkin siitä tosi seksyjä kun ne harrastavat toistensa kanssa seksiä joten aivan normaalia se on kun toista hieman kielarilla vetää ja terveillä käsillä tekee temput toisen kanssa.Toinen on että eipähän siinä lakanat sotkeudu kun ei ole mies ruiskimassa nesteitä pitkin seiniä.Naisen kanssa seksin harrastaminen on puhtaampaa kuin miehen joka valuttaa nesteitä ympäriinsä..YÖKKKKKK..

• joni
        Pompula kirjoitti:

ja näin se äiti siirtää lapselleen eväitä syrjintään. lapselle on ihan hyvä nähdä kaikenlaista elämää ympärillään. jos vanhemmat ei hyväksy tiettyjä elämän tosiasioita, niin olisivat hiljaa ja antaisivat lastensa itse kasvaa ymmärtämään asioita ja itse päättää hyväksyykö jotakin tai ei.
        työni puolesta näen kaikenlaisia ihmisiä, mutta en silti jätä ketään hoitamatta, vaikka en heidän elämäntapaansa hyväksyisikään, eihän se ole minulta pois miten kukin elämänsä elää.

minusta Ulla on mainio nainen. tuntuu että sarjassa on kaikille jotakin ja kaikilla on myös joku josta ei pidä sarjassa. meitä on heteroja, homoja, lesboja, juoppoja, aviorikkojia, valehtelijoita, rakastuneita, kauppiaita, rikollisia jne.. ja kaikkea sarjassa löytyy.

• Fáctum
        aivan sairasta, kirjoitti:

ihan oikeassa olet.ei niiltä lapsilta voi joka salkkari jaxoa välttää kun tulee melkeimpä lasten ohjelmien jälkeen uusintoja ja sielä ne lesbot sitten huutavat kun hullut tai hinkkaavat toisiaan jossain kadunkulmassa.kyllä me ainakin vaihdetaan kanavaa kun huomataan että taas sunnuntai aamupäivään on tungettu hyvät "perhe ohjelmat pyörimään". ja sinä 3 vuotiaan äiti,olet ihan oikealla tiellä lapsen kasvatuksen suhteen,lesboista ja homoista kuten sexistä yleensäkkin kuuluu tietää vasta kun on saanut elää lapsuuden rakastetussa ja turvallisessa ympäristössä.ja vaikka lapsesta tulisikin homo tai lesbo,tietää sen ainakin ettei ole lapsuudessa mitään traumoja tms.saanut eikä se johdu vanhemmista vaan omista nuoren valinnosta.eipä se ole hyvä 3 vuotiaan nähdä naisen ja miehenkään välisiä seksi kohtauxia niilläkin on omat seuraamukset nuorena/aikuisena.annetaan lapsien olla lapsia niin kauan kun mahdollista eikä tuomita kenenkään kasvatus tapaa jokainen tyylillään toiset huonolla menestyxellä ja toiset sitten paremmalla. tsemppiä!!

sexi kohtauxia!!!! jaxoa!!! salkkari jaxoa!!!!! menestyxellä!!!

JEEEEEEE tätä lisää

• :DD
        pois! kirjoitti:

Se niistä salkkareista

• Rojo
        JASSU1 kirjoitti:

Kaiken maailman päiviräsäsiä täällä pyörii moralisoimassa tavallista arkipäivän menoa.

Homoseksuaalisuus ei ole rikos eikä sairaus. Sen sijaan sarjassa mm. lyödään, käytetään huumeita, lapsi kidnapataan ja yritetään ajaa autolla toisen päälle.
        Lisäksi vähintänkin moraalisesti arveluttavaa on, että aikuiset ovat julmia lapsia kohtaan, viinaa juodaan tolkuttomasti, puolisoa petetään, muissakin asioissa petetään, uskonnollinen hurmosliike käännyttää nuoria, ekoterroristit yllyttävät laittomuuteen ym.
        Silti nämäkin asiat kuuluvat nyky-yhteiskuntaan ja ovat mielestäni aivan oikeutetusti sarjassa esillä!

Joko selität kolmevuotiaallesi, että maailmassa on tyttöjä, jotka voivat rakastua toisiinsa tai suljet television. Onhan aivan mahdollista, että lapsesi kohtaa kaverin joka elää perheessä kahden aikuisen naisen kanssa eikä toinen heistä ole isosisko...

• Kimmo
        JASSU1 kirjoitti:

Joo, ei se lesbous mikään sairaus ole, mut tän hetken trendi tuntuu olevan pistää "homo/lesbokiintiöt" kaikenmaailman ohjelmiin. Laskelmois nyt oikeen kunnolla katsojien haalimiseks ja pistäs ny samal transut, koko kroppansa tatuoineet, linnakundit, kettutytöt(jotka vois nekin olla lesboja), kumppaniaan pettäneet, Idols-tuomarit, kalsareitaan harvoin vaihtavat, yms. hahmot samaan ohjelmaan, niin katsojat sais oikeen urakalla shokeerausta ja ihmeteltävää ja tirkisteltävää.
        Tulee vähän mieleen se kun meitä on jo vuosia kyllästetty mainoksilla, joissa on vähäpukeisia naisia, oli sitten kyse minkä tahansa asian markkinoinnista. Vaikka olenkin suht viriili heteromies, niin en haluaisi katsella pimujen teennäistä keikistelyä joka paikassa.

• justiinsa
        jassu1 kirjoitti:

mitenhän tuo nyt oikein on, kuinka paljon 3-vuotias oikeesti itse ajattelee tälläsiä asioita... vähän epäilen et kyl ne on vanhemmat ku enemmän ajattelee ja tuomitsee.. itselläni 3 lasta ja kukaan heistä ei ole yökötellyt lesboja, suvaitsevaisuutta hyvät ihmiset..

• sairas
        jassu1 kirjoitti:

eikö lapsesi ole koskaan kysynyt, että miten lapsia tehdään? Tai että miksi tolla sedällä on noin paljon karvaa nenän alla? Onko tuokin siis epänormaalia kun lapsi sen kyseenalaistaa? Ja totakai lpsestasi lesbous on epänormaaalia jos se sinustakin on. Sinä olet lapsellesi vielä seuraavat kymmenen vuotta se tärkein roolimalli. Onnea vaan sinulle kun lapsesi tulee murrosikään ja olet kasvattanut hänet pumpulissa. Toivottaan vaan että lapsesi on hetero, sillä aikamoisen syyllisyydentunnon ja itseinhon hänelle tulet aiheuttamaan mikäli hän on valtaväestöstä hieman "poikkeava".

• vanhoillinen
        sairas kirjoitti:

eikö lapsesi ole koskaan kysynyt, että miten lapsia tehdään? Tai että miksi tolla sedällä on noin paljon karvaa nenän alla? Onko tuokin siis epänormaalia kun lapsi sen kyseenalaistaa? Ja totakai lpsestasi lesbous on epänormaaalia jos se sinustakin on. Sinä olet lapsellesi vielä seuraavat kymmenen vuotta se tärkein roolimalli. Onnea vaan sinulle kun lapsesi tulee murrosikään ja olet kasvattanut hänet pumpulissa. Toivottaan vaan että lapsesi on hetero, sillä aikamoisen syyllisyydentunnon ja itseinhon hänelle tulet aiheuttamaan mikäli hän on valtaväestöstä hieman "poikkeava".

Mitähän tuommoinen ihminen vastaisi,kun lapsi kysyisi homoparin seksitouhuista."Tekeekö ne lapsia ?"

• .....badromance....
        ok! kirjoitti:

Epänormaalia ja sairasta!

Nimimerkille ok!
        Jos toi on sun mielestä epänormaalia ja sairasta niin suosittelen sinulle ihan lämpimästi mielisairaalaa :)
        Lesboudessa ei ole mitään vikaa.

• ........
        se elina kirjoitti:

henkkaili sen velipuolensa kanssa vai mikä nyt olikaan

"henkkaili sen velipuolensa kanssa vai mikä nyt olikaan "
        NO EI ELINA SILLO TIENNY ETTÄ JUHA ON SEN VELIPUOLI...Siinä oli kyseessä sukurutsaus EI INSESTI.
        JA OTA SANAKIRJA KÄTEEN MITÄ INSESTI TARKOITTAA,SE JOS MIKÄ ON SAIRASTA!

• EI HE´LE
        JASSU1 kirjoitti:

MIKSI KASVATATTE TYTÖN SÄKISSÄ SANO NIINKU ASIA ON SILLÄ JOS SE EI SITÄ VANHEMPANA TIIÄ ESIM KOULUSSA RANKKAA TULEE OLEMAAN KUN VÄHEMMÄSTÄKIN KIUSATAAN JA EI SIINÄ MITÄÄN PAHAA OLE KUKA TAHANSA VOI OLLA LESBO JA ON OIKEUS OLLA!!!!!!!
        JA KYLLÄHÄN LAPSET JOUTUU ULKONAKIN KATSOMAAN KAIKEN NÄKÖISTÄ EI SE AUTA ETTÄ PULLOSSA KASVATTAA JA MITEN VOIT VIEDÄ LAPSEN ULOS MITÄ JOS JOKU LESBO PARISKUNTA ON ULKONA VAIKKA HIEKKALAATIKOLLA SAMAAN AIKAAN JA VAIKKA SUUTELEE SANOTKO SITTEN ETTÄ JOTAIN RAJAA KUN LAPSETKIN KATSOO EIKÖ OLE MUUTA TEKEMISTÄ KUN SALKKAREIDEN LESBOJA ARVOSTELLA JA SILLE LAPSELLES VOI SANOA ETTÄ NAISETKIN VOI OLLA YHDESSÄ JA ETTÄ SE ON PELKKÄ TV OHJELMA -.-

• mikämikämikä

paras henkilö koko sarjasta...toki siellä muitakin on mutta aina odotti ullan edesottamuksia että mitähän seuraavaksi ja jotenkin olis toivonu että ulla ja seppo palais vielä yhteen irma ei niinkään sykähdytä ei laura eikä se kaamea etsivä. eikä myöskään rouva sievinen, ismosta puhumattakaan....no jopas kohtahan ei jää jäljelle ketään..... joo ei sitä sitten viitsi katsoakaan.

• mimmi

sillä näitä ullaa ja seppoa on aina ollut ilo nähdä rooleissaan niin hyviä ovat esittämään,he ovat salkkareiden pääosan esittäjät.ilman heitä tuntuu kuin lätsähtäisi koko sarja.

• ikuinen_ulla fanittaja

oikeesti!!! kelatkaa nyt! mä oisin niin halunnu et ulla ja seppo palaa yhteen!!! sit yrjöki on lähteny ku se oikee näyttelijä on kuollu!!!
      ja oikeesti sauli ja kentsu vois molemmat palaa sieltä australiassa ja sauli voi vetää sitä aaroo turpaan oikeen kunnolla!! se aaro on niiiiin... argh.

HEI oikeesti ulla fanit!! ei vajota masennukseen vaan pidetään päät pystyssä! :D
      ja oikeesti! kaikille meille tiedoks!! puhutaan salkkareista. meil ei oo elämää!! :D

ja ullalle oikeesti talk show!! loisto idea.

• Kaipaamme

Itseäni kyllä harmittaa ihan kympillä tuo Ullan lähtö. Hän on sarjan ydin kuitenkin, hän on huippu. Lauran ja Aaron jutusta on jo mennyt maku kun sitä Aaron omaperäisyyttä on saanut arvuutella jo niin pitkään. Kyllä hänet olisi voinut jo paljastaa. Rupee vain ärsyttämään kun sitä jauhetaan koko ajan....
        Kannatan myös muidenkin takaisin paluuta, Sauli takaisin ja ilkeä Camilla...

• hyvä kun lähtee

hyvä että tajus lähteä,maailman surkein ylinäyttelijä!!!!

• Mummeli

Olen samaa mieltä kanssasi, Salkkarit on muutenkin aika huono sarja, ei oikeassa elämässä puhuta noin teennäisesti. Timo Jurkan Lasse Sievinen on myös surkea artikuloija. Lähes "aitoa" näyttelijäntyötä eivät tee muut kuin Jarmo Koski ja Teemu Lehtilän roolihahmo, myös Emmi Parviainen on hyvä. En ole salkkarifani mutta lojun sohvalla töiden jälkeen aivoja nollaamassa, kehenkään henkilöön ei voi eikä tarvitse samaistua, ketään ei jää kaipaamaan jos ja kun sarja joskus loppuu!

• setä kustaanhovista hartolasta

voi kun ulla lähtee nyt tuli ikävä sais lopettaa koko sarjan .ilman ullaa ohjelma on täys nolla

• JASSU1

MISTÄ TE NIIN PÄÄTTELETTE ETTÄ ULLA LÄHTEE SALKKAREISTA?PARAS NÄYTTELIJÄ.SE AARO HÄIPYKÖÖN PYLLYYN.

• jorppe33

Eli Salatut elämät tulee loppumaan ja tod. näk. varsin nopeeaan ilman Ullaa!!

Noin se vaan on, valitettavasti!!!!!

• helpotus

Tää oli ilo uutinen. Johan oli aikakin et tuo lepakko liihottaa muualle.

• Mies -73

Kukakohan tulee Ullan tilalle näyttelemään? Siihen menee taas tovi, että tottuu uuteen naamaan. Vähän sama kuin kauniissa ja rohkeissa Bridget on vaihtunut vähän väliä.. Tosin nykyinen Bridget on syötävän ihana namu ;-)

• BBC

tuli salkkareihin amerikan malliin §§§. On lesboa, homoa, afroa ja ties mitä mustasukkaista vänkääjää, judeja ei taida vielä olla. Sarjan kirjoittajilta tai katsojilta? on mopo karannut kätösestä jo ajat sitten.

• HOMMA

Jo oli aikakin!

• Nimetön

Haluaisin lähettää terveiset täältä Kausalasta Maija-Liisa Peuhulle. Olet minulle kuin siskolikka. Vaikka höpsötötkin siinä ohjelmasa niin sehän on siinä sinun tehtäväsi. Olen pitkään halunnut tavata sinut aivan livenä. Meillä olisi varmaankin paljon keskusteltavaa. Jos jonkinmoisia naishahmoja tähän maailmaan kaipaisin lisää niin siinä joukossa olisi esimerkisksi kauniista ja rohkeista Sally Spektra ja Stephanie,Pokka pitää Syasintti, Hyvistä Herroista Anja Pohjolan nayttelemä naishahmo ja ennenkaikkea Taalasmaan Ulla. tässä vain muutamia. Syy; nämä naiset ovat omalla tavallaan ravaköitä ja poistävät asioita järjestykseen ja miehet kuriin. Jos Ulla jää sarjasta pois niin tuleehan minullekin enemmän vapaata kun ei ole mitä telkkarista katsoisi. Jos joku siitä sarjasta pitää pudottaa niin laittkaa hitossa se halvatun Aaro alias Teemu. Kun katsoin Leikinvarjolla ohjelmaa, vaikka siinä ko henkilä oli oma itsensä niin hiton paljon siinä oli roolihahmoaan. Taitaa olla perusluonne semmoinen.
      ULLALLE JA SEPOLLE TERKKUJA !!!!!

T: mummero Kausalasta

• T Alkkari

Loistavaa ! Ohjelman taso nousee
      kohisten,kun Ulla lähtee sarjasta pois.
      Hirveätä ylinäyttelemistä....

• katsoja

olen alusta asti katsonut salkkareita,katson vieläkin,mutta taso on laskenut!Ei ole niin hyviä näyttelijöitä,kuin ennen!Ja nyt se Ullakin lähtee..

• moi

Sarjan taso on kammottavan huono ja huonommaksi menee koko ajan!
      Nyt jos lähtee vielä yksi päätähti (melkeinpä se ainut??) niin mitä jää jäljelle? Teinisoopaa, lesboilua, haukkumista ja huutamista, yks vainoharhainen aaroni ja hullunkurisia "ydinperheitä".
      No huh!

• aikku

mun mielestä hyvä jos ja kun lähtee salkkareista pois.on yli näyttelevä aikuinen ihminen ja todella ärsyttävää välillä,yök hyvä kun lähtee pois!se on mun mieli pide.

• HARRASTELI,

Pöljäkö olet, sillä on sellinen rooli (jos olet joskus hokannu) se tekee just` kuten ohjaaja sanoo.

• Salkkaritten Ullalle.

Ullan pitää jäädä salkkareihin, ei ole mitään ilman Ullaa.
        Kokeilisit ite näytellä niinkin vaikeaa osaa mikä Ullalla on, niin luulisin että sinulla menisi pupu pöksyyn.
        aikku ei varmaan osaa ees katella telkkuu, saati sitten näytellä mitään roolii.

ULLA ETHÄN JÄTÄ SALKKAREITA, JOS JÄTÄT NIIN JÄTÄT MEIDÄT KATSOJATKIN; JA SITTEN SAA JÄÄDÄ POIS KOKO SALKKARIT:
        ULLA TÄÄ ON VETOOMUS SALKKAREIDEN ULLALLE:

• pimpula
        Salkkaritten Ullalle. kirjoitti:

Ullan pitää jäädä salkkareihin, ei ole mitään ilman Ullaa.
        Kokeilisit ite näytellä niinkin vaikeaa osaa mikä Ullalla on, niin luulisin että sinulla menisi pupu pöksyyn.
        aikku ei varmaan osaa ees katella telkkuu, saati sitten näytellä mitään roolii.

ULLA ETHÄN JÄTÄ SALKKAREITA, JOS JÄTÄT NIIN JÄTÄT MEIDÄT KATSOJATKIN; JA SITTEN SAA JÄÄDÄ POIS KOKO SALKKARIT:
        ULLA TÄÄ ON VETOOMUS SALKKAREIDEN ULLALLE:

Jos Ulla jää pois hän pettää katsojat. Paras näyttelijä salkkareissa. Pois joutaa Laura ja Aaro
        sekä lesbot. Toivotaan Ullalle jaksamista ja palkankorotusta.

• helvettiä

toi ny tarkotti?

• tyttö surullinen<3

miksi salattujen elämien ullan tarvii lopettaa?..se ei saa lopettaa pidetään mielen osoitus.!ulla oli just paras ja yrjönkin kanssa alkoi jo luistaa ja saatiin uussi käsitys uullasta mutta parhaalla hetkellä se lopettaa..siis mä en tajuu se oli alusta asti mukana se voisi ihan hyyvin jatkaa loppuun saakka..tosi surullista...jakselkaa!
      talk show ullalle...!

• manzu

Aijaa lähteekö se pois :(
      Kieltämäti Ulla on tukijalka salkkareihin.
      Ärsyttävä, mutta silti ärsyttävä näyttelijä on hyvä \,,/

• ...

poistuu sarjasta?Kuolee,muuttaa??

• seppo

toivottavasti

• siten

tulee "yllättävä juonenkäänne" eli selviää että ullan isä onkin kenialainen ja sitten ulla muuttaa sinne perheeseensä luo. Ulla on vain kuvitellut että fisdjfioiofaofsdaifosdaj ifjsdiojfoisajfioja ojfasdji..ehkä sillä on vielä jsossain yksi lapsi lisää fnisjfpioeafa ofijoi ajioj iojeioa jioejfae

• ei kai ??

salkkareiden yrjö onko muka hän oikeasti kuollut ?
      käsitinkö väärin ??????
      sain semmoisen käsityksen yhdestä viestistä joka tässä "viesti ketjussa"

• Siprú

Joop, Salkkareitten Yrjö kuoli vähän ennen joulua. Eli ei se kauaa enää sarjassa ole jos nyt näkyvät nauhat ovat viime kesäisiä...

• Tractor

• Remolux

mun mielest taas ulla on kehno siin sarjas. aikoinaan seurasin sarjaa innokkaasti mut nyt o jääny tosi vähälle. syyksi näytteliöiden vaihtuminen huonompaan, mut mun mielest ulla o kehnoin siin sarjas ninku vanhoista näytteliöistä.. ei näit uusia maitopartoja tietty voi ees verrata vanhempiin konkareihin mut silti :)

ois kiva tavata ulla ihan oikees elämäs et onks hää samanlainen sillonki ;)

• Tohtori Sykerö

on alitajunnassaan samaistunut Ullassa hänen lapsellisen yksinkertaisen helppoon maailmanmenoa ihmettelevään ja muualta holhottuun perusnaisen elämään. Kun tämä henkilö poistuu sarjasta, niin osa naisista kokee asian kuin läheinen ja turvallinen sukulaissielu jättäisi hänet. Nyt pitäisi perustaa 0700- alkuinen "Ulla" keskustelulinja pikimmiten sillä sitä tarvitaan varmasti.

• kikki

ulla on kaiken paras salkkareissa.. ei ole enää mitään intoa katsoa salkkareita jos Ulla lähtee POIS

• Jiippis

...mieluummin pois, mokomakin sairas psykopaatti.

Ulla on sentäs aina Ulla. Eka musta se oli rasittava, nyt oikeestaan hiton hauska.

• kaikenlaisia

katsoa tuollaisia saippuasarjoja joista löytyy kaikenlaisia ja näköisiä tyyppejä-ihan ku oikeassa elämässäkin-ois typerää jos kaikki ois samannäköisiä ja luonteisia...ihan yes ne lesbotkin. Eihän ole pakko katsoa lapsien eikä kenenkään....

• lopullisesti

ihan turha sarja ollut aina!!!

• alpo

joo samaa mieltä ihan totta se on että se (ulla)oli paras

• eiiiidffd

Sarjan paras roolihahmo ei saa lähteä. :'(

• emitts
        eiiiidffd kirjoitti:

Sarjan paras roolihahmo ei saa lähteä. :'(

ei nii ulla on paras ei saa lähtä

• bäläbälä

sä oot oikeassa ulla se paras mummeli oli. XD

• janita

älä lopeta esittämistä oot paras näytteliä.

• ZZM

Yksi turha ohjelma monen muun joukossa, miten niin moni jaksaa sitä tuijottaa ja mikä pahinta, NIIN monena päivänä viikossa, holy shit!

• Nyt vielä Niko ulos!

Jesss!! Hyvä hyvä, tätä päivää olen odottanut pitkään. Nyt jos vielä Niko potkittaisiin pois ja miksei Laurakin, niin johan jaksaisi taas salkkareita katsoa.

• habba10

Salkkareissa Ulla on KAIKKEIN paras näytelijä,osaa olla välillä oikein ärsyttäväkin käyttäytymisellään mutta kumminkin hupaisalla tavalla,
        pois lähtevien joukkoon kyllä kuuluisi:
        1: Laura
        2: Paula
        3: Aaro
        Vaan älkää laskeko pois Ullaa,minulta jää sarja katsomatta sen jälkeen kun ja jos tämä katastrofi tapahtuu,varmaa joku muu saattaa olla samaa mieltä kanssani.Mitä pikkupoika Niko on tehnyt pahaa että pois pitäisi potkia???????

• ..............................
        habba10 kirjoitti:

Salkkareissa Ulla on KAIKKEIN paras näytelijä,osaa olla välillä oikein ärsyttäväkin käyttäytymisellään mutta kumminkin hupaisalla tavalla,
        pois lähtevien joukkoon kyllä kuuluisi:
        1: Laura
        2: Paula
        3: Aaro
        Vaan älkää laskeko pois Ullaa,minulta jää sarja katsomatta sen jälkeen kun ja jos tämä katastrofi tapahtuu,varmaa joku muu saattaa olla samaa mieltä kanssani.Mitä pikkupoika Niko on tehnyt pahaa että pois pitäisi potkia???????

Eihän se mitään pahaa ole tehnyt, mutta ei mitään hyvääkään. Lähinnä Nikossa ärsyttää juuri se, ettei hän osaa tehdä mitään. Katselee vain raotetuilla silmillään ja sitten ölähtää konemaisesti repliikkinsä. Todella turha hahmo.

• Maria3

Jään todellakin kaipaamaan Ullaa. Hän on ehdottomasti paras hahmo! :(

Todella surullista, sillä Ulla on kuitenkin 8 vuotta kuulunut elämääni joka päivä.

• Neki

Tylsää ku se lähtee pois sarjasta... :´(

• Salkkareiiten TODELLINEN vi...
        Neki kirjoitti:

Tylsää ku se lähtee pois sarjasta... :´(

Voi ihanaa kun kaikki lopettaa! Olin joskus hirvee salkkari fani, mut kyllästyn koko sarjaan koska juonen pystyi arvaaman! Joku löytää miehen/naisen, rakastuu, pyöräyttää parit kakarat, löytää salarakkaan, oma mies yllättää ja sit tulee ero. Tää on nii selkeää!
        Voisko kaikki nyt järkiintyä ja lopettaa koko sarjan tekemisen ja kattomisen! Koko sarja etoo mua!
        Ne matkii jotai Amerikkalaisia ohjelman tuottajia, ja sielä nyt kaikki on ihan saman tyyppistä sarjaa!

Suosittelen Conan O Brianin yö show:ta joka on ainakin katsomisen arvoista ohjelmaa!
        Nyt suomalaiset ottakaa järki käteen ja älkää katsoko salkkareita!

• jebulis 16
        Salkkareiiten TODELLINEN vi... kirjoitti:

Voi ihanaa kun kaikki lopettaa! Olin joskus hirvee salkkari fani, mut kyllästyn koko sarjaan koska juonen pystyi arvaaman! Joku löytää miehen/naisen, rakastuu, pyöräyttää parit kakarat, löytää salarakkaan, oma mies yllättää ja sit tulee ero. Tää on nii selkeää!
        Voisko kaikki nyt järkiintyä ja lopettaa koko sarjan tekemisen ja kattomisen! Koko sarja etoo mua!
        Ne matkii jotai Amerikkalaisia ohjelman tuottajia, ja sielä nyt kaikki on ihan saman tyyppistä sarjaa!

Suosittelen Conan O Brianin yö show:ta joka on ainakin katsomisen arvoista ohjelmaa!
        Nyt suomalaiset ottakaa järki käteen ja älkää katsoko salkkareita!

Dodi, vihdoinkin joku puhuu asiaa!
        Pelkkää ajan tuhlausta katsoa kok hemmetin salattuja
        elimiä.. ;)

Karmean huonot näyttelejät ja ällöttävän ärsyttävä koko sarja. Aaargh.. *yrjöää*

• Voi nenä jos Ulla lähtee! On se vähän ärsyttävä omalla tavalla välillä, kun se näytteleminen tuntuu menevän joskus hiukan yli:), mut on sitä ihana seurata! Siis se vaan on jotenkin ärsyttävällä tavalla niiin ihana ja hauska :D
      Ja niin monia vanhoista näyttelijöistä on jo sarjasta poistunu et ei Ullaa&Seppoa voi päästää pois. Nehän kulkee samassa paketissa ;-)
      Aaro on kyl ihan turha minun mielestäni... ;/

• Lähtee pohja koko sarjalta jos pihlajakadun ensimmäiset/vanhimmat asukkaat poistuu... niin se vaan on ;(

• sini.siro

moi! ulla oli paras mutta laura ja aaro vois mennä pois ne on huonoja ulla ja seppo ja elina on parhaita varsinkin ulla koska ulla on hyvä siinä koska sillä on niin hyvä naama ja vaikka mitkä mutta sitten toi aaro on valehtelia sen näki jo että se laitto sinne saunaan ne kukat salkkarit on tosi best ohjelma taalasmaat on tosi best millon kari tulee ohjelmaan kun karia kin ois kiva katsella??? ulla ulla anna mulle iso pulla!!! ullan pullat on varmaan maukkauta?? seppo on tosi hyvä miks se ei jätä irmaa ka ulla ja seppo palaisi takas yhteen ja salkkarit olisi taas kivoja kun ulla osaa olla hauska sori jos on pitkä tarina mutta haluan kirjoittaa pitkää teidän ohjelmaan no eipä muuta??heippa terv:sini.siro

• ne kaksi

lesboa veke sieltä. Luonnotonta näyttää tollaista, kun mukulatkin sitä katsoo...vai onko tarkoitus tuputtaa aatetta ?

• JimD

Koko Salatut Elämät -sarjan vois lopettaa. Tilalle jotain järjellistä. Tosta Ullan Hahmosta sen verran että näkemäni perusteella ei ole ihan terve, noin mielenterveydellisesti siis.. Ei kukaan, jolla on kaikki kotona, voi olla niin irti todellisuudesta kuin se.

• samallalaillla.,,

IRTI TODELLISUUDESTA.
        Hänhän on meidän makkara Presidentti!

• wildcat

Ulla ei saa lähteä pois. sit lähtee koko sarjasta mielenkiinto pois. Varmaan tulee menettämään jonkin verran katsojia

• ullalaa

Hei jos sinulla on jotain paljon parempaa tiedossa,niin ymmärrän,mutta älä ihmeessä vesitä tätä ainoaa Suomalaista sarjaa jota viitsisi katsoa Kotikadun lisäksi.

• tapsu

Ihmettelen jos täytyy käydä montavuotta teatterikoulua että saa esiintyä tällaisessa sarjassa.

• maija

Tosi hyvä juttu, loppuis koko kamala ohjelma. Kukaan niistä ei osaa näytellä eikä puhua luonnollisesti. Suomalaisten kauniit ja kankeet!

• Pirpa

Voi ei! En kestä. Minä rupesin katsomaankin Salkkareita Ullan ja Sepon takia. En ollut siihen asti joutanut katsoa enkä piitannutkaan siitä, kunnes sattui TV auki, kun Seppo oli sairaalassa ja Ulla hätäili, parantuuko Seppo. Minä rupesin myötähätäilijäksi ja katsoin seuraavan jakson ja siitä se alkoi. Jäin koukkuun. En tiedä syytä, miksi Ulla lähtee, joten kaipaan kauheasti. Tuskin katsonkaan enää.

• susanna

miksi ulla lähtee vastatkaa ei salkkarit silti pilalle mee mut olis kiva jos ei lähtis mites kasperin vuokra asunon käy ulla älä mee

• ne homopojatki

lesboista puhutaan nyt kovasti, itse olen mies ja hyväksyn lesbot mutten homoja. ennemmin katson kahden nuoren tytön lääppimistä kuin joittenki karvaisten homojen. sillon kun saliksissa oli niitä homoja pari vuotta sitten niin silloin jäi koko paska kattomatta.

sakuko se homo oli vai se sen kaveri.. en muista,,,

• tytteli

Ulla ja Seppo on ollut kuin paita ja peppu.Mutta nyt Ulla lähtee.Ilman ullaa ei mikään voisi olla paikallaan.Minne sitten Maija-Liisa Peuhu lähteekin toivon hänelle onnellista loppu elämää

• loppuis vaa koko

paska-sarja

• jebulis 16

Aivan karsee tuo Ulla ja samaten koko sarja. Hyhhyh.. *yrjöää* Ei tule Ullaa ikävä..keh keh.. :D

• xx Laura xx

nii just salkkarit on varmaa tosi huono ohjelma jos ulla lähtee. Aaro sais kyl lähtee se on ihan PASKA...

• ceccy

Ulla on reipas, iloinen, toisten asioihin puuttuva, utelias, toisista välittävä. Omistaan kantaa huolta, lämmin, piikikäs sellainen on Ulla Taalasmaa.
      Tulee Ullaa ikävä, mutta on noita jaksoja varmaan purkissa aika pitkään. Ei Ulla ihan heti katoa, toivotaan ainakin.
      Kyllä jää suuri aukko sarjaan. Eihän Ridge Forresteriakaan päästetä sarjasta pois ei Ullaakaan saa päästää.

• Salccarifani

On mennyt niin tylsäksi samojen asioiden kuukausitolkulla jauhamiseksi koko sarja, että kaikkein paras piristys olisi kun palkattais kokonaan uudet näyttelijät. Nyt on vaan tasan muutama aihe; aaro ja laura, lebsotypyt & äidinrakkaus (sinänsä kyllä kiinnostava aihe) ja joku hemmetin elina/ossi-sotku... Uutta ja kiinnostavaa kehiin, kiitos!!!

• Salkkari-fani

Ootte kaikki oikeessa ei Ulla saa lähtee pois salkkareista!Ulla on tosi hauska ja paras salkkareista!!!!!!!

• Poika
        Salkkari-fani kirjoitti:

Ootte kaikki oikeessa ei Ulla saa lähtee pois salkkareista!Ulla on tosi hauska ja paras salkkareista!!!!!!!

Ketkä ne lesbot siinä sarjassa on.? ;D

• oijoi

Kyllä me suomalaiset olemme tyhmää kansaa, kun katsomme Salkkareita...ja kohta Duudsoneita!

• Salkkareista,
        oijoi kirjoitti:

Kyllä me suomalaiset olemme tyhmää kansaa, kun katsomme Salkkareita...ja kohta Duudsoneita!

mutta tämä mrs. Peuhu on kutakuinkin Suomen huonoimpia naisnäyttelijöitä. Ihan sama mikä rooli salkkareissa, ihan samanlaista tuijottamista myös livenä lavalla. Tyypillinnen laitostunut näyttelijiä, naispuolinen Antti Aro

• Surullinen_97

Eikä ei se voi olla totta että paras näytteliä lopettaa!!!!!!!!!! ei enään jää mitään muuta kun tyhmiä henkilöitä!!:( kukahan tulee ULLAN tilalle????????? EI KUKAAN VISSIIN!!!!!!!!

• Kimi_Räikkönen

... minuakin harmittaa Ullan lähtö, mutta kannattaisi ensin opetella kirjoittamaan sana "näyttelijä", ei millään pahalla. Mutta se on sama kuin kirjoittaisi sanan "maailma" muotoon "mailma". Eikö kuulostakin hölmöltä? Mutta aiheeseen: Todellakin yksi hieno väriläiskä lähtee, ja se on ikävä juttu. Salkkareihin jää enää vähän mielenkiintoa. Tämä on huono uutinen Salkkari-maailmalle.

• salkkari fani

Harmi Ullan lähtö :/ osaa näytellä todella hyvin :)

• muta

ettei aiemmin lähettämääni pitkää viestiä näy täällä..?

• JUST JOO....

EHKÄ SUN PITÄS OPETTAA SUN 3-V TYTTÄRELLES JO NUORENA ETTÄ HOMOUS JA LESBOUS ON IHAN NORMAALIA SIINÄ MISSÄ MUUTKIN. HOMOUDESSA/LESBOUDESSA EI OLE MITÄÄN VÄÄRÄÄ JA EPÄNORMAALIA. KERRO MULLE TARKALLEEN MIKÄ ON NORMAALIA JA MIKÄ EPÄNORMAALIA. ONKO EPÄNORMAALIA ETTÄ SYNTYY INVALIDILAPSIA, EPÄNORMAALIA ETTÄ AURINGNPAISTEEN SIJASTA SATAAKIN LUNTA JNE....
        EIKÄ MUN MIELESTÄ ELÄMÄN AINOA TARKOITUS OLE SUVUN JATKAMINEN. EI KAIKKI HETERO NAISET / MIEHETKÄÄN HALUA LISÄÄNTYÄ JA TEHDÄ RÄÄKYVIÄ KAKAROITA MAAILMAAN.
        JOKAINEN ELÄKÖÖN OMALLA TYYLILLÄÄN EIKÄ PUUTTUIS TOISTEN ELÄMÄÄN JA ASIOIHIN JOTKA EI NIILLE KUULU!!

• katsku81

Siis onko tämä todellakin totta? Missä tämä juttu on ollut tai mistä lähtenyt liikkeelle?

• tuurikatsoja

Ko. henkilön nimi on Maija-Liisa ja käsitykseni mukaan hänen ei pitäisi roolihahmossaan näytellä "jälkeenjäänyttä" niinkuin hän on tehnyt. Kyllä talkkari voi olla aivan normaali ihminen. Muutenkin sarjassa on melko paljon huonoja vaikutteita ottaen huomioon, että sitä katsovat enimmäkseen alakoululaiset.

• mutta katsojille hän

on kuin naapurin rouva, ja Ullaksi totuttu sanomaan.
        Muuten mitkään sarjat eivät täysin ole tosielämän toistota, elokuvissa ja sarjoissa on lupa näytellä yli. Se on viihdettä, eikä tarvi niin tosissaan ottaa.

Tosi teevee sarjoja on varmaan heille jotka ovat tosikkoja.
        Ulla vaan oli paras ja koko ajan paranti rooliaan. Yksi alkuperäinen näyttelijä, jonka poistuminen kyllä salkkareiden suosiota vähentää, ellei sitten tule uusia parempia.
        Mutta tuskin ullalle kuvaan vertoja vetää. Harmi juttu!

• salkkari hurja

ihan tyhmää ku Ulla lähtee koko salkkarit menee päin mäntyy. Ulla on salkkareiden henki ja Seppo sen tuki. Olen sitä mieltä että Laura saisi lähteä pois eikä Ulla. Ålä jätä meitä Ulla :(

• Nimetön

Ulla on ihan parhaasta päästä mitä siinä on viellä jäljellä!!! Laura saisi lähteä, se on niin "pliisu" ja jotenkin en tykkää sen äänestä, en naurusta, en yhtään mistään...ja sitä Aaron ja Lauran tarinaa on vatvottu kyllä LIIAN KAUAN JO!!! Olen myös sitä mieltä, että tää vois olla kokoperheelle sopiva sarja ja ne lespoilut vois jättää pois...kumpikaan kun ei ole edes häävi näyttelijänä, (etenkään se "ope") niin vois lähteä koko sarjasta. Nikkinen sais tulla takaisin, siinä oli särmää ja Kari vois palata sieltä Tampereelta Katjansa kanssa piristämään sarjaa. Se Romeo on lipevä..no, onneks sillä on vaan pieni rooli, jotenkin sen kestän. Ellulle jotain muutakin välillä kuin epäonnea rakkaudessa, alkaa jo kyllästyttää.

• gdsfgdfgds

Eihän salkkarit ole olleet enää vuosi kausiin mikään hyvä sarja...

• mariaanaa

Olipas harmillista lukea Maija-Liisa Peuhun lopettavan salkkareissa. Olet ollut hyvä näyttelijä ja oisin jatkossakin halunnut katsoa sinua salkkareissa. Mutta, sinunhan se päätös on.
      Toivottavasti näemme sinua jatkossakin telvisiossa...

• mummeli

Ulla olet todella hyvä näytteliä ja tuot pirteyttä sarjaan. Harmi että jätät sarjan.
      Mielestäni Aaron pitäisi lähteä sarjasta kokonaan pois. En todellakaan jaksa katsoa kun Aaron on esiintymässä hän ärsyttää tosi paljon, enkä varmaan ole ainoa joka näin ajattelee.

• Kiusaantunut

Salatut elämät voisi olla vielä paljon enemmän katsottu ohjelma mitä nyt.Tuota lesbous-sairautta yritetään ihan vängällä tuoda Suomen koteihin.Käsikirjoittajalla on suuri vastuu.Hänen kai se täytyis ymmärtää.Vai kuka noista ohjelmista oikein päättää.Se on kiusallista perheen kannalta kun välillä täytyy TV sulkea.Olkoon jokainen suuntautunut mihin tahtoo, mutta ei kai sitä tarvitse pakkosyöttää televisioluvan maksaneille,ei tuosta kukaan tykkää.

• heterotyttö17

Kiusaantunut:
        Maailmassa on paljon pahuutta....kuten esim pedofiilit...mutta kaikki toitottaa että lesbous on sairaus ym paskaa
        LESBOUS EI OLE SAIRAUS.
        luulisi aikuisen ihmisen sen ymmärtävän :)

• miäs....

nyt loppu elämältä tarkotus

• SEIS HOMOBUUMILLE

POIKKEAVUUKSIEN TYRKYTTÄMINEN MYRKYTTÄÄ
      NUORISON AJATUSMAAILMAN

• minun mielestä

miten voi ajatella noinkin ahdasmielisesti? elämään nyt vaan kuuluu paljon erilaisia ihmisiä ja on yritettävä hyväksyä. Jos ei hyväksy, onko siitä pakko toitottaa muille, kuinka kamalaa se omaasta mielestä on? tottakai suomessa on sananvapaus, kunniaanse! mut toisen loukkaaminen tai ihmisryhmän loukkaaminen onkin jo eri juttu.. et miettikääs sitä!

toisekseen nuoriso onkin paljon suvaitsevaisempi kuin vanhempi väestö ja ymmärtää mielestäni paremmin poikkeavaisuuksia..

• c".)
        minun mielestä kirjoitti:

miten voi ajatella noinkin ahdasmielisesti? elämään nyt vaan kuuluu paljon erilaisia ihmisiä ja on yritettävä hyväksyä. Jos ei hyväksy, onko siitä pakko toitottaa muille, kuinka kamalaa se omaasta mielestä on? tottakai suomessa on sananvapaus, kunniaanse! mut toisen loukkaaminen tai ihmisryhmän loukkaaminen onkin jo eri juttu.. et miettikääs sitä!

toisekseen nuoriso onkin paljon suvaitsevaisempi kuin vanhempi väestö ja ymmärtää mielestäni paremmin poikkeavaisuuksia..

Ahddasmielisesti? Entäs kun TVstä ei nykysin muuta näytetäkkään ku poikkeavuuksia? Lapset, jotka siis ei edelleenkään mene nukkumaan 19:30 näkee ja oppii ehkä vähän liikaakin. Ja "erilaisuuksien" poisjättö tuskin loukkaa sananvapautta...

Ja mitä tulee nykynuoriin... Kauhistuin itseäni tässä taannoin, sillä huomasin ymmärtäväisyydenpuuskassani "suvaitsevani" asian, joka normaalisti katsottaisiin erittäin paheksuttavaksi...

• että jää sarjaan

Vetoomus, että Illa ei saa jättää Salkkareita! Salkkarit ei mitään ilman Taalasmaan koko talon äitiä. Ullaa ei korvaa mikään!

Ketjusta on poistettu 25 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      93
      8108
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      40
      3912
    3. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      102
      1916
    4. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      24
      1380
    5. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      33
      1224
    6. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      31
      1109
    7. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      12
      980
    8. Rakastuminenhan on psykoosi

Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk
      Ikävä
      53
      857
    9. Olisinko mä voinut käsittää sut väärin

Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt
      Ikävä
      31
      832
    10. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      29
      797
    Aihe