ONKO NÄYTTELEMINEN SYNTIÄ

Don

onko näytteleminen syntiä jos näyttelee hollywood elokuvissa onko se syntiä

18

1053

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Synnitön

      Ei tietenkään ole... Mistä niin päättelet? Suurin osa ihmisistä (Pois lukien kehitysmaat) Katsovat elokuvia sekä muuten vaan TV:tä... Ei suurin osa voi olla väärässä.

    • OttoPetteri

      Totta kai näytteleminen on syntiä! Kyllä joku hihhuliporukka on jossain näin päättänyt.
      Onhan Suomessakin joku uskolla aivopesty sakki, joka tuomitsee haitarin "pirunkeuhkoksi". Joten ole huoletta - kaikki mitä teet on jossain kielletty. Ja sitten Sinut saadaankin tuomita poltettavaksi tai kivitettäväksi tms. mukavaa jumalan armoa!

      • Isän_prinsessa

        Opettele ensin Jumalan sana ja vastaanota Pyhä henki, ennen kuin annat lausuntoja siitä, mikä on synti.
        Jumalan sana on pyhä, eikä sitä kannata opettaa väärin.
        Koen itse suurta vastuuta, mitä voin tänne edes kirjoittaa, koska itse totuudellinen Jumala lukee tekstejäni.
        http://raamattu.uskonkirjat.net/servlet/biblesite.Bible

        Tässä sulle lahjaksi sähköinen raamattu. Käännös 33/38 on mielestäni sanatarkin ja paras.

        Kaunista kevättä sinulle sielu kallis ja täytä tyhjä sielusi Jumalan täyteteydellä.


      • Isän_prinsessa

        Haitaria on siksi sanottu pirunkeuhkoksi, kun sillä on säestetty tanssiaisia, jotka eivät kirkasta Jeesusta, eivätkä pelasta siluja.

        Jumala on kuollut ristillä ja kantanut meidän syntimme. Hän tahtoo vain että tunnustaisimme syntimme ja hylkäisimme sen. Ei ole Jumalalle mieleen syntisen kuolema tai kivittäminen.

        The Passion -leffassa kuvattiin hienosti raamatun kohta, kun Jeesus armahti Marian, joka oli tavattu aviorikoksesta, sanoen kivet käsissä olevalle ihmisjoukolle: Se joka teistä on synnitön heittäköön ensimmäisen kiven, niin porukka pudotti kivet maahan ja Maria sai armon Herran kasvojen edessä. Maria oli onnellinen syntinen armahdettu.


      • OttoPetteri
        Isän_prinsessa kirjoitti:

        Haitaria on siksi sanottu pirunkeuhkoksi, kun sillä on säestetty tanssiaisia, jotka eivät kirkasta Jeesusta, eivätkä pelasta siluja.

        Jumala on kuollut ristillä ja kantanut meidän syntimme. Hän tahtoo vain että tunnustaisimme syntimme ja hylkäisimme sen. Ei ole Jumalalle mieleen syntisen kuolema tai kivittäminen.

        The Passion -leffassa kuvattiin hienosti raamatun kohta, kun Jeesus armahti Marian, joka oli tavattu aviorikoksesta, sanoen kivet käsissä olevalle ihmisjoukolle: Se joka teistä on synnitön heittäköön ensimmäisen kiven, niin porukka pudotti kivet maahan ja Maria sai armon Herran kasvojen edessä. Maria oli onnellinen syntinen armahdettu.

        Ota jo ne lääkkeesi, niin rauhoitut ja - ehkä - voit taas ajatella selväjärkisesti!


      • Isän_prinsessa
        OttoPetteri kirjoitti:

        Ota jo ne lääkkeesi, niin rauhoitut ja - ehkä - voit taas ajatella selväjärkisesti!

        kun vuorosanasi loppuvat?

        En suosittelisi niiden loppumista etenkaan ikuisuudessa, kun kaki varmasti tulee housuun ilman oikeea totuutta.

        Pelastukseksesi kirjoitan taalla sulle. Olin itse ateisti ja vaikka mika, mutta Herra on avannut silmani ja olen tajunnut kummat ovat aivopestyja, ei tosiuskovat vaan uskomattomat.


    • Isän_prinsessa

      Inspiraatio joka asiaan tulee joko Jumalasta tai Perkeleestä.

      On elokuvia, jotka kirkastavat Jumalan kunniaa ja toisia kuvia, jotka koroittavat ihmisosaamista, ihmiskunniaa, huonoja elämisenmalleja ja jopa himoja.

      The Passion of the Christ on esimerkki, joiden näytteliöistä kiitän Jumalaa.

      Pyhä Henki jokaisessa ihmisessä, johon se on asettunut asumaan kyllä kertoo, mikä on oikein ja mikä väärin.

      Itse en haluaisi näytellä toisen miehen vaimoa, pitäisin sitä mulle epäluonnollisena ja miehelleni epäkunnioittavana.

      Kiitos hyvästä keskustelunavauksesta. Kiinnostaako sinua näytellä? Omassa elämässäkin tarvitaan välillä näyttelijän lahjoja varsinkin täällä Israelissa, kun ei osata vielä hebreaa.

      Hyvää kevättä!!!

      • Don

        minä haluaisin kyllä näytellä elokuvissa mutta en rahan takia vaan sen takia,että saa olla mukana ja näytellä sellaisissa elokuvissa jotka saavat ajattelemaan. vielä en ole näytellyt missään mutta erityisesti Hollywoodissa näytteleminen kiinnostaisi. en näyttelisi rahan takia ja siksi antaisin joka ikisen sentin hyväntekeväisyyteen.


      • ...
        Don kirjoitti:

        minä haluaisin kyllä näytellä elokuvissa mutta en rahan takia vaan sen takia,että saa olla mukana ja näytellä sellaisissa elokuvissa jotka saavat ajattelemaan. vielä en ole näytellyt missään mutta erityisesti Hollywoodissa näytteleminen kiinnostaisi. en näyttelisi rahan takia ja siksi antaisin joka ikisen sentin hyväntekeväisyyteen.

        että antaisit...

        Mietitään vähän tätä näyttelemistä..

        Länsimaisen sananvapauden nojalla on hyväksyttävää tehdä mitä vain, joten näytteleminen ei voi olla syntiä.


      • pidin

        Cheerleaders in heat kolmosta parempana kuin kakkosta. Suihinottokohtaukset olivat hienoja.


      • Isän_prinsessa
        Don kirjoitti:

        minä haluaisin kyllä näytellä elokuvissa mutta en rahan takia vaan sen takia,että saa olla mukana ja näytellä sellaisissa elokuvissa jotka saavat ajattelemaan. vielä en ole näytellyt missään mutta erityisesti Hollywoodissa näytteleminen kiinnostaisi. en näyttelisi rahan takia ja siksi antaisin joka ikisen sentin hyväntekeväisyyteen.

        Rukoile Jeesusta, etta Han antaa sinulle paikan ja tehtan, jossa saat laittaa ihmisia ajattelemaan. Han tietaa parhaan paikan sulle ja on kiinnostavaa sitten kuulla Itse Hanelta, mika se on.

        Tsemppia elamaasi ja tulevaan tehtavaasi. Ole sina muille raamatun mukainen esimerkki kuten Daniel.


      • Isän_prinsessa
        Don kirjoitti:

        minä haluaisin kyllä näytellä elokuvissa mutta en rahan takia vaan sen takia,että saa olla mukana ja näytellä sellaisissa elokuvissa jotka saavat ajattelemaan. vielä en ole näytellyt missään mutta erityisesti Hollywoodissa näytteleminen kiinnostaisi. en näyttelisi rahan takia ja siksi antaisin joka ikisen sentin hyväntekeväisyyteen.

        Sinulla on hyva sydan kun tahdot hyvantekevaisyytta, pyri vaan Herran Jeesuksen voimalla oikeaan ja totuuteen, totuus tekee sinut vapaaksi.

        Pyyda Jumalalta etta saat laittaa ihmisiin liiketta hyvan puolella


      • Wonder79

        Perkele on balttilaisten ja suomalaisten jumala, ja siksi suomalaiset vieläkin kutsuvat hädän hetkellä "PERRKELE"!


    • Uskovainen__

      Näytteleminen on syntiä jos siinä esim. on seksikohtaus tai se muuten on Jumalan sanan vastaista.

      • seksi on

        syntiä. Hienoa. Oletko ikinä laskenut, montako murhaa esim TV:stä tulee verrattuna seksikohtauksiin? Miksi ne eivät huolestuta sinua? Miksi kahden ihmisen rakkauden esittäminen TVssä on noin paha asia?

        Kerrohan, mitä Jumala sallii näyteltävän ja missä kohdassa raamattua?


    • vonkzu

      teee? Mitäs siinä näyttelimessä niin syntistä on?






      Eiks pelkkä ajatuski jostain ns.*piip* oo syntiä?
      Tehä ny tikusta ristiä.Johan on eletty.

    • Wonder79

      Usko tai älä, Saudi-Arabiassa on kaikki teatteri kielletty sillä perusteella, että esiintyessään näyttelijä valehtelee, koska hänen roolisanansa eivät ole hänen omiaan ("My name is Bond, James Bond", vaikka oikea nimensä onkin Sean Connery).

    • Anonyymi

      Se on syntiä, näyttelijät ovat valehtelijoita, he joutuvat helvettiin. Jumalan valtakunnassa ei armoa anneta eikä pyydeta kaikki väärähenkisten on eroittaa Jumalan valtakunnassa seksi on sairautta se kuuluu vain avioliitto. Jumala on ja on aina ollut mies, nainen on saastaisin Jumalan valtakunnassa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      155
      11041
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3093
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      213
      2945
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2157
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1918
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      18
      1739
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1736
    8. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      50
      1630
    9. 85
      1628
    10. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1627
    Aihe