Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

helpotus... mut... vähä nolo...

stella

Olin kerran pitkäl automatkal kavirin ja sen vanhempien kans. Mul iski kauhee pissahätä ja en sitten oikein kehdannut pytää et pysähdyttäis. Pidättelin sitten ja myöhemmin alkoi käydä pidättely tuskaiseksi niin rohkasin sitten ja sanoin et voidaaks pysähtyä pissattaa kauheesti. Kaverin isä sanoi sitten et täs ei taida olla huolto-asemaa lähellä. Käviskö jos pysähdyttäs tien vireen ja menisit metsään. Sitten kysyin et onko paperia? Kaverin äiti löysi auton lokerosta talouspaperia. Sanoin sitten ok se käy. Sit me käännyttiin johkin pikku tielle ja juoksin metsään ja mitään katsomatta ympärille laskin huosut alas ja kyykistyin ja päästin kunnon paineel hätä oli tosi kova. En olis pystyny pidättäänkään enää kovin pitkään, mutta sitten kuinka ollakkaan siellä metsässä oli joku mies marjastamassa ja se oli vielä noin 5m päässä johon pissasin kun en katsonut yhtään ympärille. Se sit näki mut housut kintuis. Vähä nollotti. En sanonu sil miehel mitään postuin vaan nopeesti paikalta. Ei sekään mitään sanonu muutaku tujoiotti oiken piiiitkään. Vieläki nolottaa tää tapahu joskus toisa kesänä. Kaveril ja sen vanhemmil en puhunu mitää sanonin vaan, että huh kylläpäs helpotti. Kiva kun pysähdyttiin en olis millään kestäny perille asti.

4

2042

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • juderos

      Kun olin matkoilla ja pissatti hirveesti.
      No ei muuta kun skladdi esille ja pissaamaan.
      Sitten ohi meni tosi nätti hoitsu joka katsoi jöpöttävää skladdiani ja arvatkaa hävettikö.
      Hävetti niin että tuli ripulipaskat housuun ja ne valu vielä punttia pitkin metsään.
      Kotiin päästyäni menin samaan hissiin uhkean blondin kanssa joka asuu seuraavassa kerroksessa.
      No tietysti se ripulipaska haisi kamalalle ja olin häpeästä punasena hississä kun se blondi katseli minua kun siinä olin ja haisin.
      Kotiin päästyäni jouduin heittämään ripulipaskaiset vaatteet roskikseen kun ne olivat ihan piloilla.

    • heheh

      Käy varmaan toistekin poimimassa marjoja kun tietää että ihmiset käyvätkin täällä vessassa. No ainakin tulee vähän uutta makuu marjoihin. xD

      • stella

        Juu kyl se oli siel poimimas marjoi mut se oli semmonen pikkutie joka vei metsään eikä mikää yleinen pysähdyspaikka. Joten ei siel varmaa kukaa muu oo pissaillu ku mä. Nii ja sori tos edellises viestis oli vähä kirjotusvirheit. Kirjotin sen pienes kännis.


    • Nimetön

      Oletetaan, että olisin asemassasi. Olisin ensinnäkin katsonut siellä metsässä ympärilleni edes vähän. Jos
      hätä on todella kova, olisin mennyt kädet haarojen välissä (kokemusta on. useasti tultu pidäteltyä vastaavissa tilanteissa) poispäin, ja pissannut sinne. Jos housut olisivat matkalla alkaneet kastua, kun pidättely ei riitä, olisin laskenut nopeasit housuni puun takana ja pissannut vauhdilla.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      92
      2412
    2. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2164
    3. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      1993
    4. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1868
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      11
      1702
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1622
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      27
      1476
    8. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1450
    9. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      74
      1419
    10. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1412
    Aihe