helpotus... mut... vähä nolo...

stella

Olin kerran pitkäl automatkal kavirin ja sen vanhempien kans. Mul iski kauhee pissahätä ja en sitten oikein kehdannut pytää et pysähdyttäis. Pidättelin sitten ja myöhemmin alkoi käydä pidättely tuskaiseksi niin rohkasin sitten ja sanoin et voidaaks pysähtyä pissattaa kauheesti. Kaverin isä sanoi sitten et täs ei taida olla huolto-asemaa lähellä. Käviskö jos pysähdyttäs tien vireen ja menisit metsään. Sitten kysyin et onko paperia? Kaverin äiti löysi auton lokerosta talouspaperia. Sanoin sitten ok se käy. Sit me käännyttiin johkin pikku tielle ja juoksin metsään ja mitään katsomatta ympärille laskin huosut alas ja kyykistyin ja päästin kunnon paineel hätä oli tosi kova. En olis pystyny pidättäänkään enää kovin pitkään, mutta sitten kuinka ollakkaan siellä metsässä oli joku mies marjastamassa ja se oli vielä noin 5m päässä johon pissasin kun en katsonut yhtään ympärille. Se sit näki mut housut kintuis. Vähä nollotti. En sanonu sil miehel mitään postuin vaan nopeesti paikalta. Ei sekään mitään sanonu muutaku tujoiotti oiken piiiitkään. Vieläki nolottaa tää tapahu joskus toisa kesänä. Kaveril ja sen vanhemmil en puhunu mitää sanonin vaan, että huh kylläpäs helpotti. Kiva kun pysähdyttiin en olis millään kestäny perille asti.

4

2076

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • juderos

Kun olin matkoilla ja pissatti hirveesti.
      No ei muuta kun skladdi esille ja pissaamaan.
      Sitten ohi meni tosi nätti hoitsu joka katsoi jöpöttävää skladdiani ja arvatkaa hävettikö.
      Hävetti niin että tuli ripulipaskat housuun ja ne valu vielä punttia pitkin metsään.
      Kotiin päästyäni menin samaan hissiin uhkean blondin kanssa joka asuu seuraavassa kerroksessa.
      No tietysti se ripulipaska haisi kamalalle ja olin häpeästä punasena hississä kun se blondi katseli minua kun siinä olin ja haisin.
      Kotiin päästyäni jouduin heittämään ripulipaskaiset vaatteet roskikseen kun ne olivat ihan piloilla.

• heheh

Käy varmaan toistekin poimimassa marjoja kun tietää että ihmiset käyvätkin täällä vessassa. No ainakin tulee vähän uutta makuu marjoihin. xD

• stella

Juu kyl se oli siel poimimas marjoi mut se oli semmonen pikkutie joka vei metsään eikä mikää yleinen pysähdyspaikka. Joten ei siel varmaa kukaa muu oo pissaillu ku mä. Nii ja sori tos edellises viestis oli vähä kirjotusvirheit. Kirjotin sen pienes kännis.

• Nimetön

Oletetaan, että olisin asemassasi. Olisin ensinnäkin katsonut siellä metsässä ympärilleni edes vähän. Jos
      hätä on todella kova, olisin mennyt kädet haarojen välissä (kokemusta on. useasti tultu pidäteltyä vastaavissa tilanteissa) poispäin, ja pissannut sinne. Jos housut olisivat matkalla alkaneet kastua, kun pidättely ei riitä, olisin laskenut nopeasit housuni puun takana ja pissannut vauhdilla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      12
      3940
    2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      80
      2049
    3. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      548
      1641
    4. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      85
      1308
    5. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      67
      1097
    6. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      33
      1028
    7. Hyödyt Suomelle???

Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt
      Maailman menoa
      214
      908
    8. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      60
      883
    9. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      171
      854
    10. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      818
    Aihe