Olipa taas huttua. Jos hepulla ei ole ns. panoksia seminaalinesteessä, niin miten se estää dna:n ottamisen. Eihän dna ole mitenkään sidottu siittiöiden määrään, vai onko? Jos on, niin miten veri-, hiki- ja muista ruumiinnestetahroista voidaan ottaa näyte kun niissä ei ole pikkuveijareita mukana.
nuu jork taas nauratti
8
1445
Vastaukset
- ...mun....
...käsittääkseni siemennesteessä ei ole muita soluja kuin siittiöt, eli jos puuttuvat ei ole mitään mistä ottaa dna. Veressä taas on esim. verisoluja, joista saa dna:n. Muista nesteistä en tiedä kun en ole lääkäri. Mutta en usko että tuossa jutussa oli mitään virhettä.
- ,,,
Kaikessa nesteessä, mitä ihmisruumiissa on, on aina pieni määrä irronneita soluja mukana. Aina.
- ...soluja...
,,, kirjoitti:
Kaikessa nesteessä, mitä ihmisruumiissa on, on aina pieni määrä irronneita soluja mukana. Aina.
..siellä sitten sun mielestä olisi pitänyt olla mukana? Ihosoluja?
- Komisario Balmu
...soluja... kirjoitti:
..siellä sitten sun mielestä olisi pitänyt olla mukana? Ihosoluja?
http://www.straightdope.com/mailbag/mvasectdna.html
"The human body produces cells to line and protect some of the moist parts of the body, namely, the mouth, the rectum, the vagina, and the _urethral_ lining_of_the_penis_, to name a few. These cells form a protective layer, like shingles on a roof. These cells have nuclei and thus contain DNA, even in males producing absolutely, positively, zero sperm."
- ...
Ei tekijä ollut jättänyt muita "nestejälkiä" uhriin, joten ei voitu käyttää verta tmv. dna:n tunnistukseen.
- ,,,
Et sitten ymmärtänyt kirjoitettua?
- Blah
Joo, spermassa on DNA:ta vaikka siinä ei olisi siittiöitä. Kyllähän noissa CSI:ssä vilisee virheitä miltei jokaisessa jaksossa.
- camille80
Minä ihmettelin sitä, että vaikka uhri oli tapellut vastaan ja raapinut, potkinut ja hakannut raiskaajaa, ei kynsien alta tms. löytynyt raiskaajan dna:ta tai vaatteista hiuksia... mutta eipä sitä fiktiota tietysti pitäisikään niin vakavasti ottaa, mutta joskus ärsyttää tuollaiset jutut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824747- 1842063
- 1321752
- 1741390
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161251- 351086
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj16987- 78983
- 52966
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh288940