Epäileekö joku vielä?

VaasaRULES

Ennustin jo ajat sitten, miten parille jokkueelle tulee tällä kaudella käymään. Epäilijöitä on riittänyt, mutta tilanteen kehittyessä suut ovat menneet suppuun =)

Ennustin, että Sport pesee Jukurit Mestis-finaalissa ja että perinteikäs SaPKo nousee Mestikseen. Molempia tapahtumia ovat epäilleet erityisesti tyhmimmät kaikista, TheJohtaja ja Savon pääeläkeläinen.

Voittajan onkin helppo hymyillä =). Vielä muutama ottelu on jäljellä, mutta ne ovat pelkkää kuriositeettia.

21

841

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tarkkailija-

      Mahtavatkohan TheJohtaja ja SavoRULES enää uskaltautua tulemaan palstalle? Sen verran pahasti heidät on kuitenkin vedetty alta lipan.

    • SaPKo:n fani

      SaPKon nousun ennustamisessa tarvittiinkin tietoa, jota VaasaRULESsilta selvästi löytyy.

      SavoRULES ja TheJohtaja lähtivät kisaan mukaan ilman hyviä pohjatietoja ja karvas tappiohan siitä sitten tuli. Niin makaa kuin petaa!

    • Kiekko77

      Luin ennustuksesi tammikuussa ja hyvin ne ovat paikkansa pitäneet. Tyhmempiä pyörii aina kintuissa räksyttämässä, mutta niistä ei kannata välittää.

    • epäilen

      mites sportille tänään kävi? tekiks montakin maalia??? taitaa voitot olla tasan.....

      • VaasaRULES

        Yksi tilastotappio ei juuri puntarissa paina, mutta sinä olet liian tyhmä sitä tajutaksesi. Pidä suusi supussa, sillä vaarana on, että sinäkin joudut tällä palstalla naurun ja pilkan kohteeksi.


      • Kiekko77

        Mies kai luulee, että ottelusarjan voittaja päätetään finaalisarjan toisessa ottelussa. Tyhmyydeltään TheJohtajan ja SavoRULESin tasoa.


      • Ässä-fani

        Opettele lukemaan! VaasaRULES veikkasi _koko_ ottelusarjan voittajaa ja se on eittämättä Sport.


      • Kiekko77 kirjoitti:

        Mies kai luulee, että ottelusarjan voittaja päätetään finaalisarjan toisessa ottelussa. Tyhmyydeltään TheJohtajan ja SavoRULESin tasoa.

        Kautta historian on ihmetelty kuka on lanseerannut sanonnan: "Mikäkö tyhmä, nyt en ymmärrä?"

        Nyt se löytyi. Se on tietysti Kiekko77.

        Nimimerkin selitys taas on kaikessa yksinkertaisuudessaan seuraava:
        Kiekko = ainoa sana jonka osaa lähes aina kirjoittaa oikein (tatuoitu kaverin perseeseen).
        77 = Älykkyysosamäärä


      • Ässä-fani kirjoitti:

        Opettele lukemaan! VaasaRULES veikkasi _koko_ ottelusarjan voittajaa ja se on eittämättä Sport.

        Ja_ähvät_liigamestari.

        Sinulla oli tainnut mennä otsikko ja nimimerkki sekaisin.


      • Kiekko77
        TheJohtaja kirjoitti:

        Ja_ähvät_liigamestari.

        Sinulla oli tainnut mennä otsikko ja nimimerkki sekaisin.

        Aloit ensimmäisenä huutelemaan tässä ketjussa ilman asian häivääkään. Loppuivatko asia-argumentit? Se on häviön merkki.


      • Kiekko77
        TheJohtaja kirjoitti:

        Kautta historian on ihmetelty kuka on lanseerannut sanonnan: "Mikäkö tyhmä, nyt en ymmärrä?"

        Nyt se löytyi. Se on tietysti Kiekko77.

        Nimimerkin selitys taas on kaikessa yksinkertaisuudessaan seuraava:
        Kiekko = ainoa sana jonka osaa lähes aina kirjoittaa oikein (tatuoitu kaverin perseeseen).
        77 = Älykkyysosamäärä

        Huutelet, kun et enää muuhun pysty. Olet hävinneiden kastissa SavoRULES:in kanssa.


      • epäilen
        VaasaRULES kirjoitti:

        Yksi tilastotappio ei juuri puntarissa paina, mutta sinä olet liian tyhmä sitä tajutaksesi. Pidä suusi supussa, sillä vaarana on, että sinäkin joudut tällä palstalla naurun ja pilkan kohteeksi.

        Taitaa voitot olla 2-1, j on jautaa vai miten se menikään hä hä häää häää......


    • Luettelepa kaikki sporttilaiset jotka ovat mestisfinaaleissa kotiotteluissa tehneet maalin. Edes yhden. Voit laskea myös onnenkantamoiset.

      • VaasaRULES

        Perusta oma ketju maalimäärille. Täällä puhutaan minun veikkauksestani ja siihen eivät maalimäärän kuulu.


    • Sportin voiton ennustit kyllä mutta SaPKon nousua et ole ennustanut koko kaudella vaan juuri päinvastoin ettei SaPKo nousisi.

      Teillä Vaasalaisilla tuntuu olevan tapana käännellä takkia tilanteiden mukaan. Pelkää vaan jo Håkan valmiiksi ensi kautta kun SaPKo tulee ja niistää teidän vuotavat vaasalaisnenät.

      • VaasaRULES

        Juuri minä olen ennustanut SaPKon nousua. Sinä taas teit aivan päinvastoin. Alatko nyt kääntämään takkiasi?


      • Tarkkailija-

        SavoRULES sekosi lopullisesti. Ei enää muista edes omia veikkauksiaan, saati toisten.



      • VaasaRULES

      • VaasaRULES kirjoitti:

        Olet tapojesi mukaan mennyt feikkiin.

        Älä sano enää mitään, nolaat vain itsesi pahemmin.


    • Tamin takatukka

      Suomalainen voittaa aina!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      203
      2175
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1198
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1073
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      23
      827
    5. Mitä muistoja teillä on kaivatusta?

      😇
      Ikävä
      58
      806
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      771
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      577
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      10
      560
    Aihe