Ennustin jo ajat sitten, miten parille jokkueelle tulee tällä kaudella käymään. Epäilijöitä on riittänyt, mutta tilanteen kehittyessä suut ovat menneet suppuun =)
Ennustin, että Sport pesee Jukurit Mestis-finaalissa ja että perinteikäs SaPKo nousee Mestikseen. Molempia tapahtumia ovat epäilleet erityisesti tyhmimmät kaikista, TheJohtaja ja Savon pääeläkeläinen.
Voittajan onkin helppo hymyillä =). Vielä muutama ottelu on jäljellä, mutta ne ovat pelkkää kuriositeettia.
Epäileekö joku vielä?
21
841
Vastaukset
- Tarkkailija-
Mahtavatkohan TheJohtaja ja SavoRULES enää uskaltautua tulemaan palstalle? Sen verran pahasti heidät on kuitenkin vedetty alta lipan.
- SaPKo:n fani
SaPKon nousun ennustamisessa tarvittiinkin tietoa, jota VaasaRULESsilta selvästi löytyy.
SavoRULES ja TheJohtaja lähtivät kisaan mukaan ilman hyviä pohjatietoja ja karvas tappiohan siitä sitten tuli. Niin makaa kuin petaa! - Kiekko77
Luin ennustuksesi tammikuussa ja hyvin ne ovat paikkansa pitäneet. Tyhmempiä pyörii aina kintuissa räksyttämässä, mutta niistä ei kannata välittää.
- epäilen
mites sportille tänään kävi? tekiks montakin maalia??? taitaa voitot olla tasan.....
- VaasaRULES
Yksi tilastotappio ei juuri puntarissa paina, mutta sinä olet liian tyhmä sitä tajutaksesi. Pidä suusi supussa, sillä vaarana on, että sinäkin joudut tällä palstalla naurun ja pilkan kohteeksi.
- Kiekko77
Mies kai luulee, että ottelusarjan voittaja päätetään finaalisarjan toisessa ottelussa. Tyhmyydeltään TheJohtajan ja SavoRULESin tasoa.
- Ässä-fani
Opettele lukemaan! VaasaRULES veikkasi _koko_ ottelusarjan voittajaa ja se on eittämättä Sport.
Kiekko77 kirjoitti:
Mies kai luulee, että ottelusarjan voittaja päätetään finaalisarjan toisessa ottelussa. Tyhmyydeltään TheJohtajan ja SavoRULESin tasoa.
Kautta historian on ihmetelty kuka on lanseerannut sanonnan: "Mikäkö tyhmä, nyt en ymmärrä?"
Nyt se löytyi. Se on tietysti Kiekko77.
Nimimerkin selitys taas on kaikessa yksinkertaisuudessaan seuraava:
Kiekko = ainoa sana jonka osaa lähes aina kirjoittaa oikein (tatuoitu kaverin perseeseen).
77 = ÄlykkyysosamääräÄssä-fani kirjoitti:
Opettele lukemaan! VaasaRULES veikkasi _koko_ ottelusarjan voittajaa ja se on eittämättä Sport.
Ja_ähvät_liigamestari.
Sinulla oli tainnut mennä otsikko ja nimimerkki sekaisin.- Kiekko77
TheJohtaja kirjoitti:
Ja_ähvät_liigamestari.
Sinulla oli tainnut mennä otsikko ja nimimerkki sekaisin.Aloit ensimmäisenä huutelemaan tässä ketjussa ilman asian häivääkään. Loppuivatko asia-argumentit? Se on häviön merkki.
- Kiekko77
TheJohtaja kirjoitti:
Kautta historian on ihmetelty kuka on lanseerannut sanonnan: "Mikäkö tyhmä, nyt en ymmärrä?"
Nyt se löytyi. Se on tietysti Kiekko77.
Nimimerkin selitys taas on kaikessa yksinkertaisuudessaan seuraava:
Kiekko = ainoa sana jonka osaa lähes aina kirjoittaa oikein (tatuoitu kaverin perseeseen).
77 = ÄlykkyysosamääräHuutelet, kun et enää muuhun pysty. Olet hävinneiden kastissa SavoRULES:in kanssa.
- epäilen
VaasaRULES kirjoitti:
Yksi tilastotappio ei juuri puntarissa paina, mutta sinä olet liian tyhmä sitä tajutaksesi. Pidä suusi supussa, sillä vaarana on, että sinäkin joudut tällä palstalla naurun ja pilkan kohteeksi.
Taitaa voitot olla 2-1, j on jautaa vai miten se menikään hä hä häää häää......
Luettelepa kaikki sporttilaiset jotka ovat mestisfinaaleissa kotiotteluissa tehneet maalin. Edes yhden. Voit laskea myös onnenkantamoiset.
- VaasaRULES
Perusta oma ketju maalimäärille. Täällä puhutaan minun veikkauksestani ja siihen eivät maalimäärän kuulu.
Sportin voiton ennustit kyllä mutta SaPKon nousua et ole ennustanut koko kaudella vaan juuri päinvastoin ettei SaPKo nousisi.
Teillä Vaasalaisilla tuntuu olevan tapana käännellä takkia tilanteiden mukaan. Pelkää vaan jo Håkan valmiiksi ensi kautta kun SaPKo tulee ja niistää teidän vuotavat vaasalaisnenät.- VaasaRULES
Juuri minä olen ennustanut SaPKon nousua. Sinä taas teit aivan päinvastoin. Alatko nyt kääntämään takkiasi?
- Tarkkailija-
SavoRULES sekosi lopullisesti. Ei enää muista edes omia veikkauksiaan, saati toisten.
VaasaRULES kirjoitti:
Juuri minä olen ennustanut SaPKon nousua. Sinä taas teit aivan päinvastoin. Alatko nyt kääntämään takkiasi?
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=109&conference=4500000000001045&posting=22000000014977253
Vaasan palikka, vaivuit juuri pirulliseen kyykkyasentoon. Kuten sinulla on tapana olet jälleen osoittanut kaikille olevasi takinkääntäjä ja lapsellinen törppö.
Kumma miten te "unohdatte" aina sanomisenne kun olette väärässä.- VaasaRULES
SavoRULES kirjoitti:
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=109&conference=4500000000001045&posting=22000000014977253
Vaasan palikka, vaivuit juuri pirulliseen kyykkyasentoon. Kuten sinulla on tapana olet jälleen osoittanut kaikille olevasi takinkääntäjä ja lapsellinen törppö.
Kumma miten te "unohdatte" aina sanomisenne kun olette väärässä.Olet tapojesi mukaan mennyt feikkiin.
VaasaRULES kirjoitti:
Olet tapojesi mukaan mennyt feikkiin.
Älä sano enää mitään, nolaat vain itsesi pahemmin.
- Tamin takatukka
Suomalainen voittaa aina!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2032175
- 1341198
- 1131073
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa23827- 58806
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34771ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42638Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175584Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46577- 10560