myöskin ihana

sarja

tv2 sunnuntaisin klo 22.05 ihana elisa, kertoo 1700-luvun italiasta ja siinä on tosi hyvännäiköinen näyttelijä, näyttelee kreiviä. juoni menee niin että kreivi rakastuu palvelija tyttöön ja ei voi periaatteessa mennä naimisiin, mutta mutta huomenna on jakso 11/26, vielä pääsee hyvin mukaan. KANNATTAA KATSOA!

5

878

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • petri

      Epäonnistuin nauhoittamaan elisen Ihanan Elisan vaimolleni ja hän on hieman kiukkuinen asiasta. Voisiko joku kirjoittaa napakasti mitä jaksossa tapahtui?

      • elisascalzi

        siinä elisa ja fabrizio suunnitteli, että menisivät naimisiin, (vaikka heidän ei pitäny mennä) ja sit kun kaks pappia oli hyväksyny että ne saa mennä naimisiin, niin sit se toinen pappi ei oikeasti halunnu että ne menis, niin se kertoi siitä lucrezialle ja sit yöllä elisan ja fabrizion oli aika mennä kirkkoon, he huomasivat kirkossa sen toisen papin kuolleena. (siis se joka HYVÄKSYI sen naimisiin menon) ja loppua en muista mut se lucrezia oli palkannu jokku ukot tappamaan sen papin...


    • helvettiä

      tällä on tekemistä oc:n kanssa?

      Kuullostaa niin mielenkiintoiselta juonelta että ei voi odottaa katsoa..kävisköhän lopussa vaihteeks niin että ne menee naimisiin

      • piitu

        vittuuko te tommosia juttuja tänne pistätte vitun
        ääliöt!!! Tää on tarkotettu O.C.:lle! Pois tää paska!!! "elisa elisa elisa" hah hh hah hah


      • piitu
        piitu kirjoitti:

        vittuuko te tommosia juttuja tänne pistätte vitun
        ääliöt!!! Tää on tarkotettu O.C.:lle! Pois tää paska!!! "elisa elisa elisa" hah hh hah hah

        Mutta ei noi elisa jutut tänne kuulu!!!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyy tunnustaa

      että olet kauneinta mitä olen nähnyt. Käteni tärisevät vieläkin. Olen tosiaan ihastunut. Tästäkin vaikenen.
      Ikävä
      126
      1625
    2. jos saat yhden

      Toiveen esittää niin mikä olisi
      Ikävä
      100
      1193
    3. Huomenta päivää

      Somen ihmeelliseen maailmaan. 🤗☕🌞💞
      Ikävä
      201
      1068
    4. Jorma Uotinen jakoi hämmentävän kuvan tiukoissa trikoissa - Jopa Vappu Pimiä häkeltyy: "No wau"

      Jorma! Ei huono! Aikamoisen häkellyttävä kuva totta tosiaan! Lue lisää ja katso kuva: https://www.suomi24.fi/viihde/jo
      Suomalaiset julkkikset
      7
      995
    5. Vanhempi mies

      Minä rakastan sua. Ja tiedän, että sullakin on tunteita mua kohtaan. Tätä elämää ei pitäisi tuhlata enää päivääkään. J
      Ikävä
      54
      871
    6. Anna anteeksi

      Olen rikkonut sinua vastaan tavalla, josta minäkin kärsin. Syitä tutkiskellessani löydän vain itseni. Minä kuulin jokais
      Ikävä
      78
      803
    7. Aika haavat parantaa

      Hyvää huomenta ja mukavaa päivää. ☕🌾😊❤️🪷
      Ikävä
      171
      784
    8. HUS näyttää, kuinka paljon turhaa tai vähemmän tarpeellista tehdään verorahoilla

      HUS on laskeskellut, että sieltä voidaan vähentää melkein tuhat ihmistä ilman, että se toiminta häiriintyy, johon verora
      Hallitus
      49
      772
    9. Nyt jos haluat vielä jotain nainen

      Niin laita tähän nimikirjain. Muuten klousaan keissin. Liikaa aikaa kulunut.
      Ikävä
      96
      763
    10. Tänään kun näin sinut

      olit kuin taideteos. Arat ja väsyneet silmäni kaipaavat lepoa sinussa, mutta en voinut katsoa sinua niin paljon kuin hal
      Ikävä
      51
      751
    Aihe