Hei, kiinnostaisiko lähteä luontoon katselemaan Lapin avotuntureita livenä, mutta yksin et oikein uskalla? Olen 26-vuotias, mukava ja kaikin puolin normaali mies. Retkeilyä olen harrastanut useita vuosia ja Lapissa käynyt pari kertaa - aina yksin. Vermeitä löytyy teltasta gepsiin, mutta kukaan kavereista vain ei tykkää poistua pinnoitettujen teiden ulkopuolelle. Entistä retkeilykokemusta sulta ei vaadita, mutta jonkinlaiset varusteet pitää löytyä: rinkka, vaatteet ja kengät/saappaat vähintään. Makuupusseja ja makuualustoja mulle onkin kertynyt lainattavaksi asti. Ensi kesän reissu voisi suuntautua vaikkapa Käsivarteen tai Kevolle. Ehkä parempi olisi kuitenkin tehdä eka vähän lyhyempi patikkaretki lähialueelle (asun Tampereella, mutta "lähialueelle" voin lähteä pidemmällekin); hyppäys tuikituntemattoman kanssa viikoksi samaan telttaan asumaan voi olla muuten vähän turhan suuri :). Toki tuon tutustumisen voi hoitaa myös pururadalla, punttisalilla tai äärimmäisessä tapauksessa jopa baarissa. Friikkitestit, kyselyt ja ilmottautumiset voit lähettää aluksi maililla: [email protected]
retkeilyseuraa (Tampere)
Pandaros
4
1204
Vastaukset
- Pandaros
...mun viestistä hävis kaikki kappalejaot. :D
- Riekko
Toivottavasti saat ikäistäsi seuraa, nuoret keskenään, ja me vanhemmat rouvat erikseen !
Riekko - suoraan
mitä haet. Naista kaveriksi vai jotain muuta. Tosi kulkija ei kavereiden perään nyyhkytä vaan kulkeeeeee
- Nimetön
Niin tarkennusta, kumpi ei uskalla läheä yksin tunturiin, mä kyllä uskallan, voin tulla kaveriks jos tarttet.
t. Kumisaapastalebaanityttö
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.3633685Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel1091353- 941227
Jäätävä epävarmuus
Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko65971Yksi iso yllätys luvassa The Summit Suomi -finaalijaksossa - Tiesitkö nämä Summit-loppukolmikosta?
The Summit Suomi on tarjoillut yllättäviä pudotuksia ja melkoisen määrän pelkkää kisaajien vaelluksen kuvaamista Norjass12844- 38820
Ei tullut konkurssia, tuli 3 karhua
Olipas hyvä uutinen. Näin sitä vaan tunnetaan. Persut eivät onnistuneet tuhoamaan.. tätäkään60819Voi että! Sergey Hilman paljastaa Race Across the World -kuvauksista: "Tämä oli se paras jekku"
Tykätään! Aikamoinen pari tämä Sergey Hilman ja Sini Sabotage - herättävät varmasti vahvoja tunteita suuntaan sun toise11807- 65801
Perjantaita!
Miltä kaivattusi tuoksuu? Tuli mieleen kun täällä usein mainitaan pahasta hajusta. 🤔56798