Päivien viemää

juonipaljastuksia.

Niin selviääkö se joskus noille salemilaisille että ne "murhatut" on siellä Dimerojen saarella?
Ja palaavatko nämä "murhatut" henkilöt takaisin?:D
Entä tuleeko Stefano enään ruutuun..?
Mua vaan mietityttää että miten ne "murhatut" voi olla siellä saarella? Kun niiden ruumis on kuitenkin salemissa:D Onko ne jotenki kloonattuja?:D Siis toivottavasti käsititte mitä tarkotin :D

13

6140

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tony dimeran isä

      Vissiin lääkettä joka saa simuloi näyttämään kuolleelta tietyn aikaa ja ne ruumiit varmaan on jotain klooneja. Siellä sairaalassa on varmaan dimerojen apureita.

      • ...aika monimutkanen juoni tuo "sarjamurhaaja" kuvio.
        Spoiler:
        Nicoleahan epäillään viellä Tony DiMeran leijonalla pahoinpitelystä mutta totuushan paljastuu Marlenaksi.Niistä seittemästä epäillystä Nicole pysyttelee viimeseen asti,muut vapautuu syytteistä aijemmin.
        Niin,ja oon myös tutkinu päikkärien historiikkia ja saanut käsityksen että näitä Sarjamurhaajakuvioita on aijemmin ollut joskus 1980-luvulla.


      • Tony Dimera
        päikkärifani kirjoitti:

        ...aika monimutkanen juoni tuo "sarjamurhaaja" kuvio.
        Spoiler:
        Nicoleahan epäillään viellä Tony DiMeran leijonalla pahoinpitelystä mutta totuushan paljastuu Marlenaksi.Niistä seittemästä epäillystä Nicole pysyttelee viimeseen asti,muut vapautuu syytteistä aijemmin.
        Niin,ja oon myös tutkinu päikkärien historiikkia ja saanut käsityksen että näitä Sarjamurhaajakuvioita on aijemmin ollut joskus 1980-luvulla.

        Elikkä päivien viemäässä on ennenkin ollut salamurhaajia ja raiskaajia mutta silloin hahmot on kuollut eikä ollut mikään dimeran juoni. Olen itsekkin tutkinut ja niitä on ollut ainakin Salem Strangler, Salem Slasher, Riverfront knifer ja nykyinen Salem Stalker.
        http://www.soapcentral.com/days/whoswho/index.php
        tää voi auttaa.


      • Tilityy
        Tony Dimera kirjoitti:

        Elikkä päivien viemäässä on ennenkin ollut salamurhaajia ja raiskaajia mutta silloin hahmot on kuollut eikä ollut mikään dimeran juoni. Olen itsekkin tutkinut ja niitä on ollut ainakin Salem Strangler, Salem Slasher, Riverfront knifer ja nykyinen Salem Stalker.
        http://www.soapcentral.com/days/whoswho/index.php
        tää voi auttaa.

        löytyy erittäin selkeesti kerrottuna mitä kaikkea vielä tapahtuu!! Siellä oikeella puolella sivulla on vielä vaikka kuinka monta kohtaa lisää.
        http://groups.msn.com/paikkarit/juonipaljastuksia1.msnw

        Hurjaksi menee ;)


      • BELLE BRADY
        Tony Dimera kirjoitti:

        Elikkä päivien viemäässä on ennenkin ollut salamurhaajia ja raiskaajia mutta silloin hahmot on kuollut eikä ollut mikään dimeran juoni. Olen itsekkin tutkinut ja niitä on ollut ainakin Salem Strangler, Salem Slasher, Riverfront knifer ja nykyinen Salem Stalker.
        http://www.soapcentral.com/days/whoswho/index.php
        tää voi auttaa.

        Murhaaja on marlena ja tony mutta kaikki on stefanin keksimä. jack ja abe ei ole kuollut?


      • ~hannah~
        BELLE BRADY kirjoitti:

        Murhaaja on marlena ja tony mutta kaikki on stefanin keksimä. jack ja abe ei ole kuollut?

        Onks Stefano murhaaja..vai? siit ohjelmasta ku ei selviä kuka se oikein on. Ja eikö Jack ja Abe oo oikeesti kuollu..? Mä veikkaan murhaajaks Rexiä, koska se on Stefanon "luoma".


      • DIMERA_17
        ~hannah~ kirjoitti:

        Onks Stefano murhaaja..vai? siit ohjelmasta ku ei selviä kuka se oikein on. Ja eikö Jack ja Abe oo oikeesti kuollu..? Mä veikkaan murhaajaks Rexiä, koska se on Stefanon "luoma".

        Tappaja on marlena on se tappaja ja jack ja abe ei oo kuollu ne ovat dimerojen saarella ja belle ja philp menee naimisiin shawn ja mimi menee naimisiin ja sit mimi saakin tietää että belle synnytti shawnin lasta hmmm.. jännitys tiivistyy


      • Plot Cheer
        DIMERA_17 kirjoitti:

        Tappaja on marlena on se tappaja ja jack ja abe ei oo kuollu ne ovat dimerojen saarella ja belle ja philp menee naimisiin shawn ja mimi menee naimisiin ja sit mimi saakin tietää että belle synnytti shawnin lasta hmmm.. jännitys tiivistyy

        Niin onkin kaikki on tony DiMeran saarella joka muistuttaa Salemia Belle saa lapsen nimeltä Clairen se on Swhanin lapsi Colin on muuten elossa
        Murhaaja on Hattie Adams Marlenan kaksois olento
        Mikmi ja Rex saavat lapsen


      • SOAD
        Plot Cheer kirjoitti:

        Niin onkin kaikki on tony DiMeran saarella joka muistuttaa Salemia Belle saa lapsen nimeltä Clairen se on Swhanin lapsi Colin on muuten elossa
        Murhaaja on Hattie Adams Marlenan kaksois olento
        Mikmi ja Rex saavat lapsen

        Se on totta. Mutta tää menee ihan sekaseks täst koko ohjelmast jos ei tajuu mitään mut me tajutaan onneks :DDDDDDDDDDD


    • päikkärifani<3

      kyllä olen sun kaa samaa miletä kyl ne on kloonattuja ku oon kattonu aina kaikki päikkäri jaksot en mitään jätä väliin..ossaan ymmärtää sitä ohjelmaa...

    • keijo(ko?)

      kuinkahan monta niitä salemilaisia vielä murhataan? Mä melkein lopetin sen ohjelman kattomisen kun Cassie murhattiin...:( siis tietääkö joku, et onko ne murhatut oikeesti kuolleita, vai ei? Ja onko ne siellä DiMerojen saarella, ja palaako ne enää ikinä siihen sarjaan?? Vastatkaa joku jos tiiätte!!!

      • Plot Cheer

        jotkut palaa ainakin abe


    • Mussukka :D

      Selviää taijj siis ne salemilaiset menee sinne saarelleeee :P
      Kaikki näkee toisensa siel saarell!! Ja sit jossain jossain tulevaisuudes Patrick ja Hope suuteleee!!!!!!! Ei ne murhatut varmaa khyll kloonattui oo... Mutt siis oon aina tienny ett Tony on paha!!
      Ja Rex on nii HOT!!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 193
      2439
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      54
      2174
    3. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      190
      2113
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      172
      1712
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1354
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1277
    7. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      7
      1242
    8. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1215
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      18
      1212
    10. Venäjän sissit lakkojohtajat

      Odottavat 'lisätä lakkoja' Toverit käskyttää. Eikä ensimmäinen kerta.
      Suomen Keskusta
      3
      1108
    Aihe