Päivien viemää

juonipaljastuksia.

Niin selviääkö se joskus noille salemilaisille että ne "murhatut" on siellä Dimerojen saarella?
Ja palaavatko nämä "murhatut" henkilöt takaisin?:D
Entä tuleeko Stefano enään ruutuun..?
Mua vaan mietityttää että miten ne "murhatut" voi olla siellä saarella? Kun niiden ruumis on kuitenkin salemissa:D Onko ne jotenki kloonattuja?:D Siis toivottavasti käsititte mitä tarkotin :D

13

6362

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tony dimeran isä

      Vissiin lääkettä joka saa simuloi näyttämään kuolleelta tietyn aikaa ja ne ruumiit varmaan on jotain klooneja. Siellä sairaalassa on varmaan dimerojen apureita.

      • ...aika monimutkanen juoni tuo "sarjamurhaaja" kuvio.
        Spoiler:
        Nicoleahan epäillään viellä Tony DiMeran leijonalla pahoinpitelystä mutta totuushan paljastuu Marlenaksi.Niistä seittemästä epäillystä Nicole pysyttelee viimeseen asti,muut vapautuu syytteistä aijemmin.
        Niin,ja oon myös tutkinu päikkärien historiikkia ja saanut käsityksen että näitä Sarjamurhaajakuvioita on aijemmin ollut joskus 1980-luvulla.


      • Tony Dimera
        päikkärifani kirjoitti:

        ...aika monimutkanen juoni tuo "sarjamurhaaja" kuvio.
        Spoiler:
        Nicoleahan epäillään viellä Tony DiMeran leijonalla pahoinpitelystä mutta totuushan paljastuu Marlenaksi.Niistä seittemästä epäillystä Nicole pysyttelee viimeseen asti,muut vapautuu syytteistä aijemmin.
        Niin,ja oon myös tutkinu päikkärien historiikkia ja saanut käsityksen että näitä Sarjamurhaajakuvioita on aijemmin ollut joskus 1980-luvulla.

        Elikkä päivien viemäässä on ennenkin ollut salamurhaajia ja raiskaajia mutta silloin hahmot on kuollut eikä ollut mikään dimeran juoni. Olen itsekkin tutkinut ja niitä on ollut ainakin Salem Strangler, Salem Slasher, Riverfront knifer ja nykyinen Salem Stalker.
        http://www.soapcentral.com/days/whoswho/index.php
        tää voi auttaa.


      • Tilityy
        Tony Dimera kirjoitti:

        Elikkä päivien viemäässä on ennenkin ollut salamurhaajia ja raiskaajia mutta silloin hahmot on kuollut eikä ollut mikään dimeran juoni. Olen itsekkin tutkinut ja niitä on ollut ainakin Salem Strangler, Salem Slasher, Riverfront knifer ja nykyinen Salem Stalker.
        http://www.soapcentral.com/days/whoswho/index.php
        tää voi auttaa.

        löytyy erittäin selkeesti kerrottuna mitä kaikkea vielä tapahtuu!! Siellä oikeella puolella sivulla on vielä vaikka kuinka monta kohtaa lisää.
        http://groups.msn.com/paikkarit/juonipaljastuksia1.msnw

        Hurjaksi menee ;)


      • BELLE BRADY
        Tony Dimera kirjoitti:

        Elikkä päivien viemäässä on ennenkin ollut salamurhaajia ja raiskaajia mutta silloin hahmot on kuollut eikä ollut mikään dimeran juoni. Olen itsekkin tutkinut ja niitä on ollut ainakin Salem Strangler, Salem Slasher, Riverfront knifer ja nykyinen Salem Stalker.
        http://www.soapcentral.com/days/whoswho/index.php
        tää voi auttaa.

        Murhaaja on marlena ja tony mutta kaikki on stefanin keksimä. jack ja abe ei ole kuollut?


      • ~hannah~
        BELLE BRADY kirjoitti:

        Murhaaja on marlena ja tony mutta kaikki on stefanin keksimä. jack ja abe ei ole kuollut?

        Onks Stefano murhaaja..vai? siit ohjelmasta ku ei selviä kuka se oikein on. Ja eikö Jack ja Abe oo oikeesti kuollu..? Mä veikkaan murhaajaks Rexiä, koska se on Stefanon "luoma".


      • DIMERA_17
        ~hannah~ kirjoitti:

        Onks Stefano murhaaja..vai? siit ohjelmasta ku ei selviä kuka se oikein on. Ja eikö Jack ja Abe oo oikeesti kuollu..? Mä veikkaan murhaajaks Rexiä, koska se on Stefanon "luoma".

        Tappaja on marlena on se tappaja ja jack ja abe ei oo kuollu ne ovat dimerojen saarella ja belle ja philp menee naimisiin shawn ja mimi menee naimisiin ja sit mimi saakin tietää että belle synnytti shawnin lasta hmmm.. jännitys tiivistyy


      • Plot Cheer
        DIMERA_17 kirjoitti:

        Tappaja on marlena on se tappaja ja jack ja abe ei oo kuollu ne ovat dimerojen saarella ja belle ja philp menee naimisiin shawn ja mimi menee naimisiin ja sit mimi saakin tietää että belle synnytti shawnin lasta hmmm.. jännitys tiivistyy

        Niin onkin kaikki on tony DiMeran saarella joka muistuttaa Salemia Belle saa lapsen nimeltä Clairen se on Swhanin lapsi Colin on muuten elossa
        Murhaaja on Hattie Adams Marlenan kaksois olento
        Mikmi ja Rex saavat lapsen


      • SOAD
        Plot Cheer kirjoitti:

        Niin onkin kaikki on tony DiMeran saarella joka muistuttaa Salemia Belle saa lapsen nimeltä Clairen se on Swhanin lapsi Colin on muuten elossa
        Murhaaja on Hattie Adams Marlenan kaksois olento
        Mikmi ja Rex saavat lapsen

        Se on totta. Mutta tää menee ihan sekaseks täst koko ohjelmast jos ei tajuu mitään mut me tajutaan onneks :DDDDDDDDDDD


    • päikkärifani<3

      kyllä olen sun kaa samaa miletä kyl ne on kloonattuja ku oon kattonu aina kaikki päikkäri jaksot en mitään jätä väliin..ossaan ymmärtää sitä ohjelmaa...

    • keijo(ko?)

      kuinkahan monta niitä salemilaisia vielä murhataan? Mä melkein lopetin sen ohjelman kattomisen kun Cassie murhattiin...:( siis tietääkö joku, et onko ne murhatut oikeesti kuolleita, vai ei? Ja onko ne siellä DiMerojen saarella, ja palaako ne enää ikinä siihen sarjaan?? Vastatkaa joku jos tiiätte!!!

      • Plot Cheer

        jotkut palaa ainakin abe


    • Mussukka :D

      Selviää taijj siis ne salemilaiset menee sinne saarelleeee :P
      Kaikki näkee toisensa siel saarell!! Ja sit jossain jossain tulevaisuudes Patrick ja Hope suuteleee!!!!!!! Ei ne murhatut varmaa khyll kloonattui oo... Mutt siis oon aina tienny ett Tony on paha!!
      Ja Rex on nii HOT!!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      804
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      262
      586
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      16
      572
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      492
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      40
      428
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    Aihe