Kuka nykyisistä piispoista, arkkipiispa (mikä kummajainen nimi) mukaan lukien on mielestäsi, uudestisyntynyt, eli elävässä uskossa Jeesukseen Kristukseen?
Sanahan sanoo:ei sokea voi toista sokeaa taluttaa, molemmat langeavat kuoppaan!
Sinähän tunnet
6
234
Vastaukset
eivät minun paimeniani yksikään. Varsinaisesti seurakuntani on SRK-, vaikka kansankirkossa oonkin jäsenenä. Olen sillä uskolla, ettei piispoja tule kuulla.
- uskis
taloudellisesti kirkollisveroilla ja jäsenyydellä piispoja ja kansankirkkoa, jotka väärillä opeilla johtaa lukuisia sieluja kadotukseen.
- taitaa olla uudestisyntynyt
näin luulen .heidän puheistaan päätellen.
- Liina
"kuka nykyisistä piispoista, arkkipiispa ( mikä kummajainen nimi ) mukaan lukien on mielestäsi, uudestisyntynyt, eli elävässä uskossa Jeesukseen Kristukseen?"
Uskon, että kaikki piispat.
Sana arkkipiispa tulee kreikasta ( ark-epi-skopos= pää-päältäkatsoja ).- tuskin kukaan
on uskossa, toivottavasti olen väärässä.
Mutta puheet ovat niin ympäripyöreitä.
- armonlapsi
Room. 16:17-18: "Mutta minä kehoitan teitä, veljet, pitämään silmällä niitä, jotka saavat aikaan erimielisyyttä ja pahennusta vastoin sitä oppia, jonka te olette saaneet; vetäytykää pois heistä. Sillä sellaiset eivät palvele meidän Herraamme Kristusta, vaan omaa vatsaansa, ja he pettävät suloisilla sanoilla ja kauniilla puheilla vilpittömien sydämet."
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt631257- 1071203
Miehen ja naisen ystävyys
Mitä järkeä on miehen ja naisen ystävyydessä jos toinen ajattelee toisesta enemmän= on rakastunut ja toivoo yhdessä oloa146906Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv64873- 75858
Naisten top-5 red flagit
1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel109722- 58721
Pyydetään tiedonantoa "hyvinvointitalo"-hankkeen nykytilanteesta
ja aikataulusta. Odotetaanko uutta hallinto-oikeuden päätöstä. Hallinto-oikeushan antoi teknisenlautakunnan lupajaosto103682- 43616
- 78601