eli torrentteina hopeanuolen leikkaamattomat jaksot suomenkielisillä subeilla olisi nyt etsinnässä. jos tiedät jonkun sivun, niin voisitko ystävällisesti kertoa minulle..?? kun en ole itse löytänyt MISTÄÄN.. :(
apu olisi tarpeen, kiitos jo etukäteen minua auttamaan vaivautuneille. kiitos.
etsin hopeanuolta suomenkielisin subein.. (.torrent)
5
1479
Vastaukset
- öööööö
tietääkö joku nörtti?
- kurome
en kyllä omasta mielestäni mikään sen kummempi nörtti kyllä ole, mutta torrenrit avataan torrentin-aukasu-ohjelmalla.. XD eli siis itelläni on ainakin tuo BitTorrent, ja hyvin pelittää....
- hopeanuoli fani
Tere!
Nuo leikkaamattomat hopeanuolethan on nyt täällä suomessakin myynnissä. DVD- boxilla hintaa 50-75e ostopaikasta riippuen. Itse olen ne kattonut ja selvispä paljon asioita jotka jäivät suomen versioissa aikoinaan vaivaamaan, kuten rikin kuolema =o( - ghaaaah
uglugguglgulguglglgglgugugugglaaaaaaaaHH
- uifugoipön
Joo haista sinä ''tiedät kyllä minkä'' kuka kehtaa kattoo hopeanuolta fin subeilla ku ei kukaa tajuu japanii mut joo ihan sun vuokses että voit kattoo sun leikkaamattoman hopeanuolen. http://www.youtube.com/watch?v=q-CBrAiUwss
Kaikkihan jaksot tuolta löytyy.. fin subeil
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan
Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs481251- 1581077
- 61935
Unelmoin päivästä, jolloin voimme olla yhdessä.
Niin pieni kuin sydän onkin, sä oot siellä ja ne mun isot tunteet sua kohtaan ❤️Sydämeni sykähtää joka kerta kun sut nää27746Ollaanko me tyhmiä mies?
Miten ihmeessä me onnistuttiin saamaan tästä näin pitkällinen ja masokistinen kuvio. Miten? Jos toisesta tykkää, näinhä51731Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti "En pystynyt olemaan siellä enää"
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti – "En pystynyt olemaan siellä enää" Ennen sotaväki oli178729- 8722
- 11719
- 346708
Kamalateltta
Kalateltta... Kuivia,kylmiä, suolattomia muikkuja kalliiseen hintaa. Viimeinen kerta kun käyn syömässä tuolla. Edellise11661