eli torrentteina hopeanuolen leikkaamattomat jaksot suomenkielisillä subeilla olisi nyt etsinnässä. jos tiedät jonkun sivun, niin voisitko ystävällisesti kertoa minulle..?? kun en ole itse löytänyt MISTÄÄN.. :(
apu olisi tarpeen, kiitos jo etukäteen minua auttamaan vaivautuneille. kiitos.
etsin hopeanuolta suomenkielisin subein.. (.torrent)
5
1519
Vastaukset 5
- öööööö
tietääkö joku nörtti?
- kurome
en kyllä omasta mielestäni mikään sen kummempi nörtti kyllä ole, mutta torrenrit avataan torrentin-aukasu-ohjelmalla.. XD eli siis itelläni on ainakin tuo BitTorrent, ja hyvin pelittää....
- hopeanuoli fani
Tere!
Nuo leikkaamattomat hopeanuolethan on nyt täällä suomessakin myynnissä. DVD- boxilla hintaa 50-75e ostopaikasta riippuen. Itse olen ne kattonut ja selvispä paljon asioita jotka jäivät suomen versioissa aikoinaan vaivaamaan, kuten rikin kuolema =o( - ghaaaah
uglugguglgulguglglgglgugugugglaaaaaaaaHH
- uifugoipön
Joo haista sinä ''tiedät kyllä minkä'' kuka kehtaa kattoo hopeanuolta fin subeilla ku ei kukaa tajuu japanii mut joo ihan sun vuokses että voit kattoo sun leikkaamattoman hopeanuolen. http://www.youtube.com/watch?v=q-CBrAiUwss
Kaikkihan jaksot tuolta löytyy.. fin subeil
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Naiset ymmärtävät ettei talous lähde nousuun
Miten paljon järjellisempi olento nainen onkaan kuin tilastollisestikin paremmin tienaava mies. Kun kaikkialla puskuroid1701114En jaksa
Enää pelleillä ja paljastan J naisen nimen. Se on Jonna ja hän ei koskaan, edes luultavasti ollut täällä. Silti piene45753Minkälainen nainen
Minkälainen kaipaamasi nainen on luonteeltaan? Kaikki hassun hauskat antava ja helppo on sallittuja, jos poikien on kovi27723Kissa eli kivuissa useita viikkoja
Ei vienyt lääkäriin vaikka kissa parka maukui ja moni seuraajakin (minäkin) näin että kissa on sairas.137708- 44669
- 67635
Herkkyydestä
Toisessa ketjussa toivottiin keskustelua herkkyydestä. Aloitan omalla näkemykselläni. Mielestäni herkät ihmiset ovat l208621Martinan mauton tyyli
Voi hyvää päivää 🤣 nyt ollaan oltu Muhiksen kanssa Kultareservin avajaisissa suorat housut jalassa ja 500€ korsetti pää164602Arvaako kukaan?
"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni36590Jos meillä olisi yhteinen koti
Niin haittaisiko sinua pitää se vähä tavaraisena? Ajattelin tänään että jos joskus asuttaisiin yhdessä ja haluaisit pal52580