eli torrentteina hopeanuolen leikkaamattomat jaksot suomenkielisillä subeilla olisi nyt etsinnässä. jos tiedät jonkun sivun, niin voisitko ystävällisesti kertoa minulle..?? kun en ole itse löytänyt MISTÄÄN.. :(
apu olisi tarpeen, kiitos jo etukäteen minua auttamaan vaivautuneille. kiitos.
etsin hopeanuolta suomenkielisin subein.. (.torrent)
5
1496
Vastaukset
- öööööö
tietääkö joku nörtti?
- kurome
en kyllä omasta mielestäni mikään sen kummempi nörtti kyllä ole, mutta torrenrit avataan torrentin-aukasu-ohjelmalla.. XD eli siis itelläni on ainakin tuo BitTorrent, ja hyvin pelittää....
- hopeanuoli fani
Tere!
Nuo leikkaamattomat hopeanuolethan on nyt täällä suomessakin myynnissä. DVD- boxilla hintaa 50-75e ostopaikasta riippuen. Itse olen ne kattonut ja selvispä paljon asioita jotka jäivät suomen versioissa aikoinaan vaivaamaan, kuten rikin kuolema =o( - ghaaaah
uglugguglgulguglglgglgugugugglaaaaaaaaHH
- uifugoipön
Joo haista sinä ''tiedät kyllä minkä'' kuka kehtaa kattoo hopeanuolta fin subeilla ku ei kukaa tajuu japanii mut joo ihan sun vuokses että voit kattoo sun leikkaamattoman hopeanuolen. http://www.youtube.com/watch?v=q-CBrAiUwss
Kaikkihan jaksot tuolta löytyy.. fin subeil
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2944791Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1353076Miksei Björn Wahlroos jaa rahaa köyhille?
Esimerkiksi Nordean tiloissa? Vai tuovatko ne köyhät hiekkaa marmorilattioille ja siksi ei pysty mursunviiksi pystyyn k522983Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?
Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn281551Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En2271242- 471199
Yksikään persu ei ole saanut Nobelin palkintoa
Kertoo paljon persujen älyn puutteesta. Demareista mm. Ahtisaari on kyseisen palkinnon saanut.71016Miten antaa merkki hyvin eri ikäiselle miehelle, että kertoisi toiveensa ja ajatuksensa?
Olen pitkään pitänyt miehestä, joka myös varmasti minusta. Hän ei tosin kerro ihastumisesta, eli voi hyvin olla, että tu78991Paskalaista valokuitulakiin
Nyt maksajiksi joutuvat kaupunkilaiset eivätkä mökkiensä ulkohuusseissa kakistelevat mummot. Nimittäin EU määrää jokais52989Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58981