eli torrentteina hopeanuolen leikkaamattomat jaksot suomenkielisillä subeilla olisi nyt etsinnässä. jos tiedät jonkun sivun, niin voisitko ystävällisesti kertoa minulle..?? kun en ole itse löytänyt MISTÄÄN.. :(
apu olisi tarpeen, kiitos jo etukäteen minua auttamaan vaivautuneille. kiitos.
etsin hopeanuolta suomenkielisin subein.. (.torrent)
5
1462
Vastaukset
- öööööö
tietääkö joku nörtti?
- kurome
en kyllä omasta mielestäni mikään sen kummempi nörtti kyllä ole, mutta torrenrit avataan torrentin-aukasu-ohjelmalla.. XD eli siis itelläni on ainakin tuo BitTorrent, ja hyvin pelittää....
- hopeanuoli fani
Tere!
Nuo leikkaamattomat hopeanuolethan on nyt täällä suomessakin myynnissä. DVD- boxilla hintaa 50-75e ostopaikasta riippuen. Itse olen ne kattonut ja selvispä paljon asioita jotka jäivät suomen versioissa aikoinaan vaivaamaan, kuten rikin kuolema =o( - ghaaaah
uglugguglgulguglglgglgugugugglaaaaaaaaHH
- uifugoipön
Joo haista sinä ''tiedät kyllä minkä'' kuka kehtaa kattoo hopeanuolta fin subeilla ku ei kukaa tajuu japanii mut joo ihan sun vuokses että voit kattoo sun leikkaamattoman hopeanuolen. http://www.youtube.com/watch?v=q-CBrAiUwss
Kaikkihan jaksot tuolta löytyy.. fin subeil
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251979
Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1281510En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k931366- 631234
Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1331141The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut121101Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall223912- 151859
Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht57803Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek20768