sun takia

koska

enää taas yksi päivä ja näen sut. saan olla sun seurassa. oot vaan päivien pelastus ja ilo mun unissa.... toivon että se yksi kerta toistuis vielä myöhemminkin, ja vaikka selvinpäin.

tää teksti on ihmiselle joka ei todennäköisesti tuu ikinä tätä lukemaan mut onpahan kirjoitettu.

5

1173

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • koristossu

      missäs näät?

    • kätketyn onnen haltija

      ..melkein kuin minun omia ajatuksiani olisin lukenut.. Aivan odottamatta kohtasin ihmisen, joka tuo elämääni niin suurta iloa, etten oikein osaa käsitellä tätä tunnetta sen kaikessa suuruudessaan..enkä haluaisi olla hetkeäkään erossa hänestä..päivin ja öin, ajatuksissani..ainutlaatuinen mies. Niin hyvä, ettei hän todellisessa elämässä voi koskaan olla minulle tosi. Tuskallista..sillä voisin jäädä tähän, viereen ainiaaksi..Yhteiset hetkemme ovat kultaakin kalliimpia..Tunnen itseni maailman onnellisimmaksi tytöksi saadessani hänet elämääni..minä ja maailmani, ei koskaan olla entisemme..olet se minkä haluaisin, mutten saa..* kiitos kun saan olla omasi edes täällä* Haluaisin kertoa koko maailmalle sen, mitä sanoa ei saa sellaisenaan edes sinulle..joten kuiskaan *ihan hirmusti susta tykkään possuseni*

      • Santa Claus

        Näin niin kuin miespuolisenakin tulee joskus tippa silmään kun lukee näitä tekstejä ... :(


      • halipulassa

        surullista, joskus tämä elämä. Älä sure. Usko, että sinunkin kohdallesi saapuu se *possusesi*, ihan ikioma.


      • ihminen vain
        halipulassa kirjoitti:

        surullista, joskus tämä elämä. Älä sure. Usko, että sinunkin kohdallesi saapuu se *possusesi*, ihan ikioma.

        Elä huoli ja murhe pois, nimittäin niitä onnen possuja on enemmänkin liikenteessä :) Itsekin tiedän yhden... kovasti ja hirmusti ja vielä paljonkin ihastuttaa ja sulostuttaa mun maailmaani. Eikä koskaan voi olla mun omani, mutta sitten on tyydyttävä siihen mitä saa. Ja sekin voi olla paljon!

        Possusein, jos joskus kuljet tästä ohi niin: oot kertakaikkisenihanajamahtavaystävä, ilo ja onni =)Vaikka vanha ukko oletkin..(..jonkun sättisussu..)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      202
      2133
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1178
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      22
      824
    5. 58
      796
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      741
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      567
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      532
    Aihe