Rossulle

Ensin ihmettelin ja sitten hiukan närkästyin. Olisin ymmärtänyt jos olisit tullut katumapäälle päivän tai vaikkapa viikkojen päästä. Mutta kun palaat asiaan kuukausien kuluttua, saa se minut entistä suuremman hämmennyksen valtaan. Ensin en tahtonut uskoa silmiäni, oli lopulta pakko.
Et ehkä osaa, tai uskalla vaimentaa ylikehittynyttä omaatuntoasi. Sillä omatuntosi sai sinut poistamaan kaikki vastauksesi. Teksteissäsi ei ollut mitään hävettävää, tai kaduttavaa. Tuskinpa pelkästään ilkeyksistäsi minua kohtaan poistit niitä!

Olen meinaan turhamainen ihminen. Sellainen, jolle on loppujenlopuksi tärkeintä ihailu, tunnustus ja suosionosoitukset. Sinä olet samanlainen.

Tietysti tiesit minun huomaavan, tiesithän?

6

2562

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mutta mitä

minä tiesin, liekö tuon väliä? Tuolla väliä? Väliä?
      Hirveän leveää hymyä tähän taas *hymyä*:)

• D:)

Miten ihmeessä voit tietää hänen poistaneen vitjastasi vanhat viestit? Tehdä avauksen siitä ja kas kummaa, Rosmariina pöllähtää paikalle mukamas sattumalta kommentoimaan?? Vielä kun kyseessä oli noinkin ikivanha avaus ja TE molemmat tiesitte mistä puhuitte!!

Sattumaako vai mitä, että kaksi sattuu aivan kuin vahingossa klikkaamaan saman sivun auki. Hämmästyttävä yhteensattuma, etten sanoisi suorastaan pöyristyttävä sattuma! Uskokoon ken tahtoo. Näitä sattumia ala´Rossu/Waffe on nähty ennenkin!

"Tietysti tiesit minun huomaavan, tiesithän" Tottakai hän tiesi, aivan kuten sinäkin!!

Tämä kaikki pistää harmaat aivosolut miettimään, mitä muuta te yhdessä tiedätte!?

*hymyilee epäilevästi*

• mittään,

kun mie vaan tiijän, että tiijän. Ja sitt mie en tiijäkkää tietääkö toiset, ett ne tietää... ja ku loppujen lopuks kukkaan ei tiijä mittään, niin alkaa mättään, mutta ei se oikeesti mittään... majakka ja perävaunu?

• Jermu

samalta näppikseltähän tässä kaikki...tuota...

• MennenTullen

Minulta on jäänyt näköjään joku näkemättä?

• Jermu

Kjäh kjäh! Swuish!

Ketjusta on poistettu 33 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra haluaa muuttaa

maahanmuuttopolitiikkaa. Me suomalaiset halutaan, että Riikka Purra muuttaa pois suomesta eikä tuu ikinä takas....
      Maailman menoa
      49
      8675
    2. Maataloustuet pois

Jokainen maksakoon harrastuksensa itse. Eihän golfin peluutakaan maksa yhteiskunta.
      Maailman menoa
      302
      6540
    3. Kotihoito suomussalmella

Mitämieltä ootte suomussalmen kotihoidosta?
      Suomussalmi
      59
      6442
    4. Australia, Britannia ja Kanada tunnustivat Palestiinan

Aikooko Petteri Lapanen pysytellä persujen ja uskovaisten panttivankina ja jättää Suomen historian väärälle puolelle?
      Maailman menoa
      99
      5887
    5. Kohtalokas laukaus

IL 20.9.25 "Ihminen kuoli baarin edustalla Kajaanissa Poliisi ei epäile tapauksessa rikosta." "Kajaanin keskustassa on k
      Kajaani
      46
      5603
    6. Joko alkaa menemään tajuntaan tämä yliluonnollinen yhteys?

Varmaan pikkuhiljaa. Muista olla kiltisti ❤️
      Ikävä
      52
      4914
    7. Työeläkkeen saamiseksi olisi tehtävä töitä

Meillä on Suomessa iso joukko ihmisiä, joilla olisi vielä työkykyä jäljellä, mutta joilta puuttuu arjesta mielekäs tekem
      Maailman menoa
      229
      4254
    8. Sählyhallitus 2023-2025, mailat heiluvat, mutta pallo karkaa kulmaan

Salibandy on organisoitua. Sähly on taas sitä, kun joku tuo mailat ja palloja on ehkä yksi. Sitä tämä hallituskin on: pe
      Maailman menoa
      4
      4011
    9. Mitä juuri sinulle kuuluu?

Tänään? Rehellisesti.
      Ikävä
      151
      3746
    10. Muistattekos kun Sannan aikana suomalaisten varallisuuteen lisättiin viidennes

Köyhät voittivat eniten mutta rikkaimmat kuitenkin köyhtyi!
      Maailman menoa
      40
      3310
    Aihe