Rossulle

Ensin ihmettelin ja sitten hiukan närkästyin. Olisin ymmärtänyt jos olisit tullut katumapäälle päivän tai vaikkapa viikkojen päästä. Mutta kun palaat asiaan kuukausien kuluttua, saa se minut entistä suuremman hämmennyksen valtaan. Ensin en tahtonut uskoa silmiäni, oli lopulta pakko.
Et ehkä osaa, tai uskalla vaimentaa ylikehittynyttä omaatuntoasi. Sillä omatuntosi sai sinut poistamaan kaikki vastauksesi. Teksteissäsi ei ollut mitään hävettävää, tai kaduttavaa. Tuskinpa pelkästään ilkeyksistäsi minua kohtaan poistit niitä!

Olen meinaan turhamainen ihminen. Sellainen, jolle on loppujenlopuksi tärkeintä ihailu, tunnustus ja suosionosoitukset. Sinä olet samanlainen.

Tietysti tiesit minun huomaavan, tiesithän?

6

2585

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mutta mitä

minä tiesin, liekö tuon väliä? Tuolla väliä? Väliä?
      Hirveän leveää hymyä tähän taas *hymyä*:)

• D:)

Miten ihmeessä voit tietää hänen poistaneen vitjastasi vanhat viestit? Tehdä avauksen siitä ja kas kummaa, Rosmariina pöllähtää paikalle mukamas sattumalta kommentoimaan?? Vielä kun kyseessä oli noinkin ikivanha avaus ja TE molemmat tiesitte mistä puhuitte!!

Sattumaako vai mitä, että kaksi sattuu aivan kuin vahingossa klikkaamaan saman sivun auki. Hämmästyttävä yhteensattuma, etten sanoisi suorastaan pöyristyttävä sattuma! Uskokoon ken tahtoo. Näitä sattumia ala´Rossu/Waffe on nähty ennenkin!

"Tietysti tiesit minun huomaavan, tiesithän" Tottakai hän tiesi, aivan kuten sinäkin!!

Tämä kaikki pistää harmaat aivosolut miettimään, mitä muuta te yhdessä tiedätte!?

*hymyilee epäilevästi*

• mittään,

kun mie vaan tiijän, että tiijän. Ja sitt mie en tiijäkkää tietääkö toiset, ett ne tietää... ja ku loppujen lopuks kukkaan ei tiijä mittään, niin alkaa mättään, mutta ei se oikeesti mittään... majakka ja perävaunu?

• Jermu

samalta näppikseltähän tässä kaikki...tuota...

• MennenTullen

Minulta on jäänyt näköjään joku näkemättä?

• Jermu

Kjäh kjäh! Swuish!

Ketjusta on poistettu 33 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Lääkäri Ari Miettinen kuollut 50-vuotiaana

Sillähän on Youtubessa paljon videoita.
      Maailman menoa
      111
      2297
    2. Romanttisinta

Mitä hän on tehnyt sinulle?
      Ikävä
      70
      909
    3. 60
      892
    4. Mikä on mielestäsi keskustelupalstan tarkoitus?

Tuolla toisessa ketjussa kävi ilmi jotain minkä itse koen hieman hassuksi. Nykypäivänä yllättävän moni ilmeisesti kokee,
      Sinkut
      263
      785
    5. Nyt aletaan terveydenhuollossa karsimaan "turhista" operaatioista

Eräitä toimia ei enää tehdä, vaan yritetään korvata halvemmilla. Nykyään esimerkiksi polven tähystysleikkaukset lähes l
      Maailman menoa
      129
      711
    6. Vieläkö se tarjous

On voimassa?
      Ikävä
      53
      629
    7. Ketä sinä sitten

Rakastat?
      Ikävä
      39
      602
    8. Ttp:llä kuontalot ojennukseen

Ttp n yrittäjä ilmoitti facessa, että ttp: n tiloihin tulee lokakuun eka vkl parturi. Se tulee parturoimaan vähävaraiste
      Haapavesi
      61
      579
    9. Hyvää yötä.....M

Miten me edettäs...............
      Ikävä
      62
      525
    10. Oot kaunis ja fiksu

Ja pidän susta kovasti. Tiiäppä se.
      Ikävä
      32