Ensin ihmettelin ja sitten hiukan närkästyin. Olisin ymmärtänyt jos olisit tullut katumapäälle päivän tai vaikkapa viikkojen päästä. Mutta kun palaat asiaan kuukausien kuluttua, saa se minut entistä suuremman hämmennyksen valtaan. Ensin en tahtonut uskoa silmiäni, oli lopulta pakko.
Et ehkä osaa, tai uskalla vaimentaa ylikehittynyttä omaatuntoasi. Sillä omatuntosi sai sinut poistamaan kaikki vastauksesi. Teksteissäsi ei ollut mitään hävettävää, tai kaduttavaa. Tuskinpa pelkästään ilkeyksistäsi minua kohtaan poistit niitä!
Olen meinaan turhamainen ihminen. Sellainen, jolle on loppujenlopuksi tärkeintä ihailu, tunnustus ja suosionosoitukset. Sinä olet samanlainen.
Tietysti tiesit minun huomaavan, tiesithän?
Rossulle
6
2562
Vastaukset
- Mutta mitä
minä tiesin, liekö tuon väliä? Tuolla väliä? Väliä?
Hirveän leveää hymyä tähän taas *hymyä*:) - D:)
Miten ihmeessä voit tietää hänen poistaneen vitjastasi vanhat viestit? Tehdä avauksen siitä ja kas kummaa, Rosmariina pöllähtää paikalle mukamas sattumalta kommentoimaan?? Vielä kun kyseessä oli noinkin ikivanha avaus ja TE molemmat tiesitte mistä puhuitte!!
Sattumaako vai mitä, että kaksi sattuu aivan kuin vahingossa klikkaamaan saman sivun auki. Hämmästyttävä yhteensattuma, etten sanoisi suorastaan pöyristyttävä sattuma! Uskokoon ken tahtoo. Näitä sattumia ala´Rossu/Waffe on nähty ennenkin!
"Tietysti tiesit minun huomaavan, tiesithän" Tottakai hän tiesi, aivan kuten sinäkin!!
Tämä kaikki pistää harmaat aivosolut miettimään, mitä muuta te yhdessä tiedätte!?
*hymyilee epäilevästi*- mittään,
kun mie vaan tiijän, että tiijän. Ja sitt mie en tiijäkkää tietääkö toiset, ett ne tietää... ja ku loppujen lopuks kukkaan ei tiijä mittään, niin alkaa mättään, mutta ei se oikeesti mittään... majakka ja perävaunu?
- Jermu
samalta näppikseltähän tässä kaikki...tuota...
- MennenTullen
Minulta on jäänyt näköjään joku näkemättä?
- Jermu
Kjäh kjäh! Swuish!
Ketjusta on poistettu 33 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra haluaa muuttaa
maahanmuuttopolitiikkaa. Me suomalaiset halutaan, että Riikka Purra muuttaa pois suomesta eikä tuu ikinä takas....498675Maataloustuet pois
Jokainen maksakoon harrastuksensa itse. Eihän golfin peluutakaan maksa yhteiskunta.3026540- 596442
Australia, Britannia ja Kanada tunnustivat Palestiinan
Aikooko Petteri Lapanen pysytellä persujen ja uskovaisten panttivankina ja jättää Suomen historian väärälle puolelle?995887Kohtalokas laukaus
IL 20.9.25 "Ihminen kuoli baarin edustalla Kajaanissa Poliisi ei epäile tapauksessa rikosta." "Kajaanin keskustassa on k465603Joko alkaa menemään tajuntaan tämä yliluonnollinen yhteys?
Varmaan pikkuhiljaa. Muista olla kiltisti ❤️524914Työeläkkeen saamiseksi olisi tehtävä töitä
Meillä on Suomessa iso joukko ihmisiä, joilla olisi vielä työkykyä jäljellä, mutta joilta puuttuu arjesta mielekäs tekem2294254Sählyhallitus 2023-2025, mailat heiluvat, mutta pallo karkaa kulmaan
Salibandy on organisoitua. Sähly on taas sitä, kun joku tuo mailat ja palloja on ehkä yksi. Sitä tämä hallituskin on: pe44011- 1513746
Muistattekos kun Sannan aikana suomalaisten varallisuuteen lisättiin viidennes
Köyhät voittivat eniten mutta rikkaimmat kuitenkin köyhtyi!403310