Riittääkö pisteet???
onko SaPko nyt
15
1866
Vastaukset
Pisteet riittävät kevyesti. Ensi kaudella pelataan Mestistä.
- vie.
ja HeKi on Suomi-sarjan voittaja. Hurraaaaaaaaa!
- sapkooo
Pääasia että ens kaudella on Savonlinnassa joukkue Suomen toiseks korkeimmalla sarjatasolla! Onnea SaPKolle!!!!
- extrapallo
vahinkoja sattuu,niin kuin nyttenkin!!
- vie.
SavoRULES kirjoitti:
Jos sinä saat flipperissä extrapallon, niin se on kyllä vahinko.
Tuuria oli SapkOlla paljonkin, sana saa aivan uuden ulottuvuuden tässä tapauksessa.
- miggi
kylläpä on juhlan paikka.Sehän onkin jo sama kun urheilisi piirinmestaruus tasolla
Kommenttisi asiasanoma on verrannollinen kamelin pieruun erämaassa.
Jos ei lätkä kiinnosta niin ei kannata kommentoida.- areenalla
sinun ei tarvitse edes urheilla, kun olet jo valmis "piirinmestari".
- on taas
hipillä mielipiteitä. Liekö tietää mikä on jääkiekko.
- Esko
Hyvä juttu kaikkiaan tuo SaPKO:n nousu mestikseen. Se tuo kaupungille positiviista mainetta.
Olen 15 vuoden ajan käynyt Hämeenlinnassa seuraamassa liigakiekkoilua. HPK:lla, jossa pelaa muutama kaveri SaPKO:stakin, on arvostettu asema kotikaupungissaan. Ja saman tien koko Hämeenlinna saa ansaittua mainetta ja kunniaa.
Terveisiä vaan sapkolaisille työmyyrille, sekä pelaajille että valmennus- ja muille taustahenkilöille. Tsemppiä.
t. Esko- Talvisalo
Jo oli aikakin. SAPKO vihdoin Mestikseen!
- SavPa fani
SavPKO rules. Ens vuonna seuraan taas kaikki pelit. hyvä SavPA ! :)
- Hermiitti
Vaiettu totuus olenee se, että Kokkolassa on jo jokin aika sitten lyöty hanskat naulaan Hermeksen osalta ja siirretty kaikki energia Hermes II:seen jonka ympärille on perusteilla uusi yhdistys ja panostus sen mukainen. Eiköhän Kokkolassa ole ensi kaudella yksi Suomi- sarjan joukkue. onko nimi sitten Hermes, Hermes II tai jokin muu jää nähtäväksi
- pöllö
jeee SAPKO ON MESTIKSESSA eiku nyt ens kaudella jäähalliin kannustamaa sapkoa...\0/
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1341198
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34771Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46577- 10560
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä22502Ajatteletko ollenkaan minua
Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott29496Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .14452Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver14451- 20436
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad17423