Jatkona keskustelulle Saksan

rekisterikilvistä

6

1176

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • huuto.net

      Mikäs tuossa nyt oikein on ideana?

      Ajaa väärillä tiedoilla, vai?

    • Suomalainen

      ajattelee pahinta, eli vääryys kyseessä.
      Vaan tuo on ihan rehtiä peliä, auton ja ostajan tiedot täytetään blankkoon.

      • ... ebaysta

        Vaan tuo on ihan rehtiä peliä, auton ja ostajan tiedot täytetään blankkoon.
        -----

        Siis kuka täyttää?
        eBayssa myyvä vai itse?


    • ExJoHanniiiinn

      Tuossa kaupataan VAIN vakuutuksia siirtokilville ! Export-kilpiä kun ei saa näyttämättä autoa konttorilla ! Siirtovakuutuksenhan voi ostaa mistä haluaa, usein Zulassungstellen pihalla pyörivä salkkua kantava baruskij-Igor on halvin paikka ostaa se vakuutus, konttori kuin on nahkasalkussa, siis pienet yleiskulut.

      • auton vakuutusta olet tällaiselta Igorilta ostanut?
        Olen hakenut useita autoja menetelmällä: Ebaysta vakuutuspaperit (15 vrk:n tullikilpiä) varten. Auton oston jälkeen liikkeen koekilkvillä Zulassungstelliin ja blankko paperi täytettynä ilmottautumaan sisälle. Kaikki on pelannut loistavasti. Joskus autoliikkeestä lähtee kaveri mukaan, joskus on tehty niin, että autoliike on vienyt auton valmiiksi katsastuspaikalle ja jättänyt auton sinne ja vienyt koekilvet takaisin liikkeeseen, ja olen itse hoitanut loput. Muuta vaikeutta ei ole ollut kuin, että jonotus on kestänyt joskus yli tunnin.
        Vakuutusten myynti Ebayssä on täysin virallista hommaa, mutta kaikki saksalaisetkaan eivät sitä tunne. Jotkut ovat ihmetelleet, mistä niitä on noin halvalla saanut.


      • ExJoHanniiinn...
        parrakas kirjoitti:

        auton vakuutusta olet tällaiselta Igorilta ostanut?
        Olen hakenut useita autoja menetelmällä: Ebaysta vakuutuspaperit (15 vrk:n tullikilpiä) varten. Auton oston jälkeen liikkeen koekilkvillä Zulassungstelliin ja blankko paperi täytettynä ilmottautumaan sisälle. Kaikki on pelannut loistavasti. Joskus autoliikkeestä lähtee kaveri mukaan, joskus on tehty niin, että autoliike on vienyt auton valmiiksi katsastuspaikalle ja jättänyt auton sinne ja vienyt koekilvet takaisin liikkeeseen, ja olen itse hoitanut loput. Muuta vaikeutta ei ole ollut kuin, että jonotus on kestänyt joskus yli tunnin.
        Vakuutusten myynti Ebayssä on täysin virallista hommaa, mutta kaikki saksalaisetkaan eivät sitä tunne. Jotkut ovat ihmetelleet, mistä niitä on noin halvalla saanut.

        Itse asiassa joka kerta jos se vain on ollut mahdollista, esim Berliinissä se onnistuu helposti,nappaat vain lähintä salkku kourassa kävelevää äijää kiinni olkapäästä, ja säästö on useita kymmeniä euroja verrattuna esim, kilventekijän tai vakuutusyhtiön tiskiltä ostettuun vakuutukseen, pienemmissä paikoissa se voi olla mahdotonta kun siellä ei oikein noita "liikkuvia" konttoreita ole, kai johtuen asiakkaiden vähyydestä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1097
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      876
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      855
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      667
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      70
      615
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      583
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      536
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      493
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe