E-Bayssä käydään näemmä kauppaa aika tiiviisti noilla siirtokilvillä ja niiden vakuutuksilla.
http://stores.ebay.de/Versicherungskartenvermittlung_W0QQssPageNameZviQ3asibQ3astoreviewQQtZkm
Jatkona keskustelulle Saksan
6
1176
Vastaukset
- huuto.net
Mikäs tuossa nyt oikein on ideana?
Ajaa väärillä tiedoilla, vai? - Suomalainen
ajattelee pahinta, eli vääryys kyseessä.
Vaan tuo on ihan rehtiä peliä, auton ja ostajan tiedot täytetään blankkoon.- ... ebaysta
Vaan tuo on ihan rehtiä peliä, auton ja ostajan tiedot täytetään blankkoon.
-----
Siis kuka täyttää?
eBayssa myyvä vai itse?
- ExJoHanniiiinn
Tuossa kaupataan VAIN vakuutuksia siirtokilville ! Export-kilpiä kun ei saa näyttämättä autoa konttorilla ! Siirtovakuutuksenhan voi ostaa mistä haluaa, usein Zulassungstellen pihalla pyörivä salkkua kantava baruskij-Igor on halvin paikka ostaa se vakuutus, konttori kuin on nahkasalkussa, siis pienet yleiskulut.
auton vakuutusta olet tällaiselta Igorilta ostanut?
Olen hakenut useita autoja menetelmällä: Ebaysta vakuutuspaperit (15 vrk:n tullikilpiä) varten. Auton oston jälkeen liikkeen koekilkvillä Zulassungstelliin ja blankko paperi täytettynä ilmottautumaan sisälle. Kaikki on pelannut loistavasti. Joskus autoliikkeestä lähtee kaveri mukaan, joskus on tehty niin, että autoliike on vienyt auton valmiiksi katsastuspaikalle ja jättänyt auton sinne ja vienyt koekilvet takaisin liikkeeseen, ja olen itse hoitanut loput. Muuta vaikeutta ei ole ollut kuin, että jonotus on kestänyt joskus yli tunnin.
Vakuutusten myynti Ebayssä on täysin virallista hommaa, mutta kaikki saksalaisetkaan eivät sitä tunne. Jotkut ovat ihmetelleet, mistä niitä on noin halvalla saanut.- ExJoHanniiinn...
parrakas kirjoitti:
auton vakuutusta olet tällaiselta Igorilta ostanut?
Olen hakenut useita autoja menetelmällä: Ebaysta vakuutuspaperit (15 vrk:n tullikilpiä) varten. Auton oston jälkeen liikkeen koekilkvillä Zulassungstelliin ja blankko paperi täytettynä ilmottautumaan sisälle. Kaikki on pelannut loistavasti. Joskus autoliikkeestä lähtee kaveri mukaan, joskus on tehty niin, että autoliike on vienyt auton valmiiksi katsastuspaikalle ja jättänyt auton sinne ja vienyt koekilvet takaisin liikkeeseen, ja olen itse hoitanut loput. Muuta vaikeutta ei ole ollut kuin, että jonotus on kestänyt joskus yli tunnin.
Vakuutusten myynti Ebayssä on täysin virallista hommaa, mutta kaikki saksalaisetkaan eivät sitä tunne. Jotkut ovat ihmetelleet, mistä niitä on noin halvalla saanut.Itse asiassa joka kerta jos se vain on ollut mahdollista, esim Berliinissä se onnistuu helposti,nappaat vain lähintä salkku kourassa kävelevää äijää kiinni olkapäästä, ja säästö on useita kymmeniä euroja verrattuna esim, kilventekijän tai vakuutusyhtiön tiskiltä ostettuun vakuutukseen, pienemmissä paikoissa se voi olla mahdotonta kun siellä ei oikein noita "liikkuvia" konttoreita ole, kai johtuen asiakkaiden vähyydestä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911097
- 125876
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103855"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten276667- 70615
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73583Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54536Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist33493- 72483