Amish?

Dark-Blastoise

Nii voisko tai tietäiskö joku jotain JÄRKEVÄÄ tietoa amisheista ja jos tietää nii voisko kertoo? Pitkiä vastauksia kiitos!

6

668

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Alkuun päässee Wikipedialla
      http://fi.wikipedia.org/wiki/Amishit

Googlella jos laittaa hakusanaksi "amish", niin tulee paljon linkkejä.

Tossa wikipediassa selviää sekin, miksi amishien maatalous on niin kannattavaa. He myyvät sen luomutuotteina, arvatenkin parempaan hintaan kuin tehomaatalouden käyttäjät. Amishit nimittäin laajentavat koko ajan maa-alaansa.

• Dark-Blastoise

Oon hankkinu jo Wikipediasta tiedot että oisko muuta?

• sama Dark-Blastoise

millon amish lahko ois mahollisesti perustettu??? Kiitos!

• amish..

löydät yhteyksiä. He ovat oikein ystävällisiä ja mukavia ihmisiä, kirjoita ja kysele itse.
        Vaikka: http://www.800padutch.com/

• Anonyymi
        amish.. kirjoitti:

löydät yhteyksiä. He ovat oikein ystävällisiä ja mukavia ihmisiä, kirjoita ja kysele itse.
        Vaikka: http://www.800padutch.com/

Ei saa olla valokuvia ei sähköä kaikkea muuta sairaista

• Anonyymi

Nuoret menettää hampaat tosi nuorena eletään ilman sähköä jos nuori lähtee etsimään omaa elämää vanhemmat hylkää se on niinku vähän Suomessa jos jehovan lapsi löytää paremman paikan elää vanhemmat hylkää mä en ikinä halua kuulua mihinkään lahkoon lapset on.minulle kaikkein.tärkeimmät en ikinä voisi luopua lapsista miten noi uskonnot on vaan sairasta porukkaa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!

Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,
      Maailman menoa
      104
      5715
    2. Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa

(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys
      Maailman menoa
      65
      2552
    3. Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.

Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs
      Ikävä
      240
      1552
    4. Kaivattusi nimi vol.3

Kaipaajankin nimi olisi kiva. 🥰
      Ikävä
      94
      1333
    5. Alkanut tuntua siltä

Että taisi olla kusetusta koko homma alusta saakka.
      Ikävä
      124
      1077
    6. Viestisi kaipaamallesi ihmiselle

Mitä ajattelet tilanteestanne tänään?
      Ikävä
      64
      843
    7. 6 vkoa kulunut ilman sua

…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo
      Ikävä
      8
      841
    8. Nii, mites ne

Hampaat??
      Ikävä
      66
      837
    9. Joululahja/Jouluntoivotus

Millainen kaivatulle
      Ikävä
      71
      762
    10. Salailu jatkuu, poliisi tutkii

Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää
      Ähtäri
      17
      731
    Aihe