enkeli kokemuksia

utelias

Onko sinulla enkelikokemuksia ja millaisia ne ovat?

31

7690

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kiinnostaa.

      minuakin, mutta omia kokemuksia ei ole.

      • leaorvokki

        Minulla on oma suojelusenkeli.
        Muuten en olisi tässä.


      • Anonyymi
        leaorvokki kirjoitti:

        Minulla on oma suojelusenkeli.
        Muuten en olisi tässä.

        nimenomaan.


    • sensei kami

      olen lukenut kirjoja ihmisistä joilla näitä on ollut, eikä kaikki ole edes olleet uskossa, mutta sen jälkeen tullut uskoon.
      minullakin on oma mikäköhän hänen nimi on.

    • tyttönenvain..

      Näin vaalean hahmon,valoisan.Se oli lempeä ja tuli turvallinen olo.=)
      Uskon Jumalaan,kokemus ei ollut mitenkään ns. ihmeellinen mutta ihana.

      • Anonyymi

        Ihminen voi nähdä ja kokea sen, mihin uskoo.


    • kaneli

      olin vuosi sitten sairaalassa. olin todella sairas ja kipujen vuoksi minua pidettiin unessa melkein viikko. kerran heräsin ja sänkyni vierellä istui enkeli hohtavan valkoisissa vaatteissa.

      • Anonyymi

        Joko näit unta ja et oikeasti herännytkään tai jos heräsit oikeasti, niin olit lääketokkurassa ja aistisi eivät toimineet kunnolla. Kyseessä oli lääkäri, valkoisessa työasussa.

        Otitko nämä vaihtoedot huomioon, ennen kuin teit lopullisen päätöksen enkelistä? Pystyitkö kumoamaan nämä?


    • Joo...miten tän aloittaisin...Minut raiskattiin 3 vuotta sitten ja sen seurauksena jouduin kasaamaan itseni palasista kokoon. Välillä minulla mielenterveys flippas ja välillä en vaan pitänyt itsestäni huolta. Tunsin etten voisi luottaa edes ystäviini. Olin siis yksin,täynnä häpeää ja pelkoa ja halu tuhota itseäni.Kävipä sitten asunnossani seuraavaa: seisoin wc:n peilin edessä ja itkin kuinka ruma olin(olin leikannut itseni kaljux,enkä enää meikannut ja vaatteet ei olleet enää mun aatteet)Niin siinä itkiessäni taakseni tuli mies hahmo jonka tunnistin erääksi kuolleena olevaksi ystäväkseni ja tämä sanoi minulle, että "Sä olet vieläkin kaunis:" Tämän jälkeen ystäväni tuli maan päälle, usvaisessa hahmossa luokseni monta kertaa. Kerran hän kertoi minulle elämästään viisauksia ja hän myös kertoi kuolemastaan, mutta tärkein tieto oli se että hän on tällä hetkellä intiaani-henkien luona ja voi hyvin vaikka ikävöikin meitä jotka tänne elämään jäimme. Hän opetti henkipersoonana minulle erillaisia henkimaailman asioita jopa voodoon hän halusi minun oppivan.Vietimme monia hetkiä yhdessä ja se oli aivan ihanaa ja taianomaista. Viimeisenä yönä kun hän saapui luokseni tiesimme viettävämme viimeistä iltaa kunnes hänen oli palattava "rajan toiselle puolelle". Hän tanssi kanssani ja suuteli hellästi kasvoilleni ja sanoi viimeisinä sanoinaan: Ethän kuole vuokseni." Todennäköisesti hän tiesi kuinka vaikeaa eroaminen oli. Olen jutellut tuon kuolleen pojan isän kanssa tapahtuneesta vähän ja hän sanoi että hänen tyttärensä käy meediolla ja saa jatkuvasti positiivisia viestejä tuolta pojalta.Se miksi valitsin otsikoksi tuon, johtuu siitä että aluksi olin itse hämilläni kokemuksistani ja uskoani mitattiin, sitten luin eräästä hengellisestä kirjoituksesta tuon, Älä palvo enkeliä vaan Jumalaa. Ja tuo lause selvensi minulle tietäni. Tiedän maailmassa olevan enkeleitä,paholaisen apulaisia ja myös itse herra pahuus ja kaikki rakastava Jumala. Sitä tarvitsee vain löytää oma polkunsa ja tulla sinuiksi uskonsa kanssa niin elämä meitä kannattelee. Minulla on myös muita kontakteja henkimaailmaan ja sieltä on luokseni saapunut iso joukko henkiä. Niistä kerron toiste jos kiinnostaa vielä. Muitaksaa se että uskossa ei ole mitään hävettävää.Aurinkoista päivää kaikille ja varjelusta teillenne.

      • kokemusta on

        Minulla on kokemusta spiritismistä, josta aiheutui minulle voimakkaita pelkotiloja ja kokemuksia pahoista näkymättömistä voimista. Haluan varoittaa sinua, ettei kuolleiden henget välttämättä ole sitä mitä ne sanovat olevansa, vaan ne voivat olla valehtelevia pimeyden henkiä.

        Olen myös uskoontultuani kokenut ja nähnyt Jumalan enkelien läsnäolon elämässäni. Uskoon tultuani vapauduin myös peloista, jotka olivat tulleet spiritismistä. Jeesus on voittanut pimeyden vallat! Jos sinulle tulee jälkeenpäin ahdistusta ja pelkoja yhteydestäsi kertomaasi ystäväsi henkeen, huuda avuksi Jeesuksen nimeä.

        Uskoon tultuani minulla oli tapana kulkea Helsingin keskustassa todistamassa Jeesuksesta jopa yöaikaan yksin. Kerran minua pelotti lähteä ja silloin näin 4 enkeliä ympärilläni edessä, takana, oikella ja vasemmalla puolellani. Olin suojattu joka puolelta. Kerran myös Jumalan voima tai enkeli työnsi vihaisen jätkän pois edestni, kun hän yritti vahingoittaa minua. Kaveri työnnettiin takaperin noin 10 metriä.


      • kokemusta on kirjoitti:

        Minulla on kokemusta spiritismistä, josta aiheutui minulle voimakkaita pelkotiloja ja kokemuksia pahoista näkymättömistä voimista. Haluan varoittaa sinua, ettei kuolleiden henget välttämättä ole sitä mitä ne sanovat olevansa, vaan ne voivat olla valehtelevia pimeyden henkiä.

        Olen myös uskoontultuani kokenut ja nähnyt Jumalan enkelien läsnäolon elämässäni. Uskoon tultuani vapauduin myös peloista, jotka olivat tulleet spiritismistä. Jeesus on voittanut pimeyden vallat! Jos sinulle tulee jälkeenpäin ahdistusta ja pelkoja yhteydestäsi kertomaasi ystäväsi henkeen, huuda avuksi Jeesuksen nimeä.

        Uskoon tultuani minulla oli tapana kulkea Helsingin keskustassa todistamassa Jeesuksesta jopa yöaikaan yksin. Kerran minua pelotti lähteä ja silloin näin 4 enkeliä ympärilläni edessä, takana, oikella ja vasemmalla puolellani. Olin suojattu joka puolelta. Kerran myös Jumalan voima tai enkeli työnsi vihaisen jätkän pois edestni, kun hän yritti vahingoittaa minua. Kaveri työnnettiin takaperin noin 10 metriä.

        Minulla on kokemusta niin pahoista voimista kuin Jumalan lähettämästä avusta.Silloin kun minut raiskattiin niin sen jälkeen en välittänyt itsestäni ja uskoni jouduin hakemaan takaisin pohjasta jonne olin sen heittänyt. Aliksi luulin kaikkien ilmestyneiden ystävieni(kuolleiden) ja muutaman muun hengen haluavan minulle vain hyvää. ajan kanssa huomasin että asia oli toisin. Nykyään tiedän onko kyseessä paholaisen demoni vai Jumalan lähettämä enkeli. Siitä huolimatta meidän täytyy olla varovaisia, sillä Saatana on ovela. Kirjoitan toiste lisää jos vastailet. Siunausta sinulle elämään.


      • Anonyymi

        Mielikuvitus on uskomatonta.

        Otitte varmaan kaikki muutkin vaihtoehdot esille ja poistitte ne faktoilla ja tosiasioilla .


    • en kerro

      minulla on niitä kokemuksia paljon, mutta ... mä en kerro niistä
      ei enää...

    • Kokenut

      Olimme kerran rukouksessa kotonani puolisoni ja muutaman ystävän kanssa.Henki oli hyvä ja tuntui aivan selkeästi että jeesus oli läsnä.

      Rukouksen aikana avasin yks kaks silmäni ja näin Jeesuksen seivovan keskellämme kädet ojennettuina meidän päällemme, kokemus oli aivan valtava ja siunaava.Hetkeä myöhemmin avasin uudelleen silmäni ja minusta katsottuna suoraan ylhäällä vasemmalla istui enkeli pilvenpäällä ja hymyili minulle.

      Eli enkeleitä onhan heitä.

    • abe

      heräsin kerran yöllä ja huoneeseen tuli kolme mustaa hahmoa ,huusin ,sydän hakkas pelosta ja se pelko oli todellista ,kului noin pariviikoa tuli avioero ,ihan yllättäen.Sitten myöhemmin heräsin yöllä jostaisyystä ja vierelläni seisoi enkeli minut valtasi rauha ja hyvä olo oli kuin itse Herran rauha olisi ympäröiyt koko huoneen ,sitä kesti noin minutti tai kaksi, ihanaa...silloin en vielä ollutuskossa vaan elämäni sai uuden käänteen 97 vuonna kun sain antaa elämäni Jeesukselle ja en ole katunut sitä .
      On armo suuri ihmeellinen
      hän muutti sydämein ,
      mä kuuro sokea sain
      ihmeen kokea
      nyt nähdä kuulla saan...

      Ilo ja riemu täytti sydämmeni ,ei tarvi enään itkeä vaan kiittää vaan .

    • enkeleistä

      Opiskeluaikanani kävelin masentuneena kohti asuntolaa, kun minut yllättäin pysäytti 'mies' joka sanoi: 'Ystävä, älä masennu'. Jatkoin matkaa ajattelematta asiaa sen kummemmin, kunnes asuntolaaan päästyäni ymmärsin mistä oli kysymys! Käännyin ovelta takaisin, vajaan 1/2 minuutin matka, ja lähdin katsomaan josko näkisin 'miehen' uudelleen...mutta ketään ei näkynyt.

      Toisen kerran koin tai paremminkin näin enkelin voimakkaana valona. Heräsin yöllä, säkkipimeässä huoneessa rauhoittamaan itkevää lasta, kun yllättäin näin hahmon. Hänellä ei ollut sen erityisempää muotoa. Valo ei voinut heijastua mistään, koska niin ulkona kuin muualla asunnossa oli täysin pimeää.

      Kumpaankaan kokemukseen ei liittynyt pelkoa, päinvastoin. Jumala halusi rohkaista minua, väsynyttä ihmistä. -Tiesin Hänen olevan voimakkaasti läsnä elämässäni. Ja kuten edeltä voi lukea, enkeli voi ilmestyä mitä erilaisimmissa muodoissa.

      • Siru

        Jotkut voi vetää suoraan johtopäätöksen ihmisistä,joilla on enkelikokemuksia:Umpihullu.
        Mutta.
        Mun on kerrottava tämä.
        Olen kokenut todella elämässäni näinä muutamina vuosina turvattomuutta ja masennusta ennen kun aloin huutaa avuksi Jeesuksen nimeä.Olen rukoillut Jumalaa että hän antaisi sydämelleni rauhan ja todellisen levon.
        Voin aivan avoimesti kertoa, että olen nähnyt enkeleitä sellaisina hyvin puhtaina ja kirkkaina valoina ympärilläni(muutamia kertoja).Muut eivät varmaankaan näe enkeleitä, mutta itselle tulee aivan tajuttoman turvallinen olo ja sellainen ilo siitä että tietää Jumalan pitävän huolta.

        ENkelitä ON olemassa!!!!!AIvan tajutonta!!!!!


    • jfbfvgbkfd

      Minullakin hyvin hirveässä elämäntilanteessa alkoi tapahtua yliluonnollisia asioita. Hyvää ja pahaa. Uskonkin, että samoin kun täällä toisellekkin ihmisellä on käynyt minulle annettiin nämä kokemukset koska ihmiset hylkäsivät minut. En olisi selvinnyt ilman sitä, että käsitin hyvyyden olevan totta ja, että hyviä enkeleitä on olemassa. Minulle tuli kokemus, että me ihmiset tiedämme todella vähän noista asioista. Nyt en kerro kaikille sillä osa tuomitsisi. Rukoilen hyvyyttä ja rukoilen sujelusta.

    • tempmil

      Enkelit ovat ihania - ja tietävät sen ...

    • wewewewww

      Ilta lapsiperheille, joissa tunnetaan enkelin kosketuksia.

      Turussa, portsassa 17/1 2012 klo 17.30 alkaen.

      Lapset, joita kukaan ei oikein tahdo ymmärtää. Lapsille, joiden elämä ei rajoitu vain silmillä näkemiseen. Jos asia mietityttää, niin haluan olla tukena ja ymmärrystä antavana. Yhdessä saamme teidän perheelle "oikean kieleisen" kirjan luettavaksi, avattavaksi. Haluan kertoa teille tuonpuoleisesta maailmasta, haluan valoa pelkoihin. Haluan lapsille kokemuksia maanpäällisestä elämästä, ilman pelkoa. Haluan rakkautta, aurinkoa elämäänne.

      Ilta on tarkoitettu yli 3 -vuotiaiden lasten vanhemmille, sekä lapsille. Tulkaa keskustelemaan kanssani hetki, jos toinenkin. Haluan selvitellä asiaa vanhempien ja lasten kanssa, sekä avata näkökantaa yhdessä muiden kokemusten kautta.

      Ilmottautumiset ja tiedustelut sähköpostilla, [email protected]

      Sydämellisesti tervetuloa

      • Jumalan ilmoitus

        Sinun tilaisuutesi eivät ole Jumalasta! Herran Jeesuksen Kristuksen nimessä kehoitan sinua vakavasti tekemään parannuksen, nöyrtymään Jeesuksen edessä tunnustamaan syntisi ja anomaan niitä anteeksi! Muuten aiheutat vahinkoa itsellesi ja muille valheillasi!

        Älkää kukaan menkö, älkääkä uskoko tuon ihmisen juoniin ne tulevat pimeydestä, esiintyvät valkeuden enkeleinä, mutta ovat pahan henkiolentoja!!!


      • Jumalan ilmoitus kirjoitti:

        Sinun tilaisuutesi eivät ole Jumalasta! Herran Jeesuksen Kristuksen nimessä kehoitan sinua vakavasti tekemään parannuksen, nöyrtymään Jeesuksen edessä tunnustamaan syntisi ja anomaan niitä anteeksi! Muuten aiheutat vahinkoa itsellesi ja muille valheillasi!

        Älkää kukaan menkö, älkääkä uskoko tuon ihmisen juoniin ne tulevat pimeydestä, esiintyvät valkeuden enkeleinä, mutta ovat pahan henkiolentoja!!!

        Olen täysin samaa mieltä.


      • edelliset oikeassa
        vezuven kirjoitti:

        Olen täysin samaa mieltä.

        Energiahoito on yhtä kaukana Kristinuskosta kuin aurinko kuusta,ei mitään tekemistä todellisen enkeliasian kanssa, noituus valjastettu kuorrutettuun kulissiin.


    • alkoholisti

      olemme mieheni kanssa molemmat alkoholisteja, mutta uskomme vahvasti myös Jumalaan. Rukoilemme paljon yhdessä Häneltä voimia, että jaksamme ja pääsisimme eroon viinasta. Eräänä yönä minun jo nukkuessa, mieheni kertoi aamulla, että yhtäkkiä huone oli aivan valoisa ja sälekaihtimien läpi hän näki, kun valkoinen enkeli meni ohi ja hymyili. Osaako kukaan sanoa, tietääkö se hyvää vai huonoa. Kun yhden kerran televisiossa joku sanoi, että enkelin näkeminen tietää kuolemaa. Senjälkeen olen rukoillut Taivaan Isältä, että älä ota vielä minun miestäni tai minua pois vaan anna meille vielä mahdollisuus. Hyvää joulua ja TaivaanIsän siunausta kaikille tämän tekstin lukijoille.

    • ex-näkijä

      Paskat ja hallusionaateja noi kaikki kokemukset ovat... olen minäkin elämäni aikana "nähnyt" enkelin ja se oli selkeästi mun ajatuksen tuotetta........
      No ehkä on onnekasta ja hyvää , että ihmiset näkevät näkyjä, se auttaa eteenpäin elämässä, jos on tullut koettua kovia.
      Ei muuta kun , että nähkää hyvät kauniit ihmiset edelleen enkeleitä, sillä se kantaa teitä......

    • floora5

      Voi teitä te tuomitsijat kun te aiheutatte ihmisille pahaa oloa tuomitsemalla ja syyttämällä .Voi voi teitä.. älkää lyökö enää ihmisiä,jotka kärsivät vaan lohduttakaa ja siunatkaa lähimmäisiänne.

    • Anonyymi

      Kyllä minulla on ollut, läheisten poismenon jälkeen ovat olleet lähelläni. Samoin olen saanut ennakkovaroituksia.

      Meillä on jokaisella oma suojelusenkeli. He toimivat viestintuojanakin.

      Eräässä lähteessä mainittiin että enkelit voivat olla perhosia tai lintuja.

      Mikäs sen parempaa kun tietää oman suojelusenkelin suojaavan.

      • Anonyymi

        Miltähän se sinun suojelusenkelisi mahtaa suojata?


    • Anonyymi

      Ole neitsyt ja pyhähenki siitti minut ja olen nyt raskaana. Onko tämä jeesuksen paluu?

      • Anonyymi

        Taisi olla kylläkin naapurin Jorma eikä pyhähenki.


    • Anonyymi

      Enkelit ovat olleet erikoisesti puettuja. Jotenkin 60- luvun tyyliin. Sanoma on ollut yksinkertaisen selkeä. Evankeliumi, ja kristillisen elämäntapojen ohjausta onnettomuuksista pelastamista. Yhtäkkiä vain hälpyneet jäljettömiin.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6579
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      27
      4243
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      270
      2647
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2040
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1558
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1407
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1111
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1107
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1066
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1031
    Aihe