Tietääkö kukaan saisiko mistään ostettua 1996 tv:stä tullutta Uuno Turhapuro tv-sarjaa?
Uuno - tv-sarja
26
2993
Vastaukset
- ...
Uuno Turhapuro tv-sarjaa. Noita leffoja on tullut osiin jaettuna telkkarista joitakin. Niitä saa vaikka tuolta http://www.filmifriikki.fi/
- Asioista tietävä
Asiasta mitään. Kyllä tuli joskus 5 vuotta sitten Uuno-sarja. Tosin sitä ei kovin pitkään jatkunut. Samoissa lavasteissa sitä kuvattiin kun Blondi tuli taloon sarjaa...
- jfjfhjfhhjfdg
Taas aika kultaa muistot kun jokin Spede show 70-luvulta oli piinaavaa seurattavaa kun sketsit kesti ja kesti ja montakaan ei puoleen tuntiin mahtunut.
- Mikko Haajamo
Niitä Uuno turhapuron jaksoja tv sarjan muodossa, ei ole myynissä missään!
- tuossa
mullapa koko sarja 3 VHS kasetilla tossa kaapissa
- Mikko Haajamo
tuossa kirjoitti:
Tarkoitin lähinnä, että niitä uuno turpauron jaksoja ei myydä missään tavarataloissa, dvd versiona!
- Uunot
tuossa kirjoitti:
Pistä Youtubeen,kiitos!
tuossa kirjoitti:
nimimerkillä tuossa Myytkö mulle ton koko sarjan? ota yhteyttä [email protected]
...siinähän taisi Lindakin käväistä kyykkyviulua soittamassa. Muistan kohtauksen, jossa Uuno joutui keittämään kahvia ja onnistui kaivamaan kaikki mahdolliset keittiövermeet esiin.
- Jakkendaali
Saisko sitä Uunon tv sarjaa mahdollisesti youtubeen tai muualle jakoon
- sörsselssön
Nyt kaikki laittamaan viestiä Maikkarille, jotta saadaan Uuno-sarja uusintakierroksena televisioon!
- vaadin laatua
Eikö pas-kaa tule jo tarpeeksi muutenkin?
- Elsa-Pekka
Tosiaan 1990-luvulla tuli sellainenkin tv-sarja, ja myös Linda Lampenius näytteli sarjassa.
- AaJii-85
Jos joku sattuu tämän koko sarjan omistamaan nin olen valmis maksamaan siitä 100€, huomioithan että voit säilyttää itselläsi alkuperäiset nauhat ja tehdä mulle kopiot.
[email protected] - ChanchkeittiShaiist
Saksa osti itä- Saksan. Dee markoilla. Puol euroo. Koko itä- Saksa. Halvalla lähti. Honekkerin ja Kohlin järjen juoksu oli oman laista. Mutta. Yhteisen Euroopan ja lasten tulevaisuuden. Ladat katos maisemista. Turussa telakka. Mutta kampissa on aukiolle tullut maailmanloppu. Kevyt hengäsdys saksalaiseen tapaan. En ole ulkomaan toimittaja, mutta maljoja on kilisteltu marmori palatzissa ja patonkia syöty. Benny Hill- heitto. Vasemmalla marmori kulissit. LänsiSkeidaa. Rooman valtakunnan sekoiluu. Näyttelijöitä ei edes näe. Kuvataan marmorista neliön muotoista tolppaa. Englanti suri sodassa kaatuneita. Olemmeko Eurooppalaisia. Rintamäkeläiset. Peruskerrontaa. Pohdintoja. Arvioita. Hyväilen puolisoni nänniä.
- RalliautohajosSuomivoitt
Kirjoituksia. Tilanne arvioita. Matulan Lada. Vihreen värinen. Pasko housuuna. Ei hyvä. Arvostettu. Maailman tilanne. Morris oli varmaan tarkoitettu parkkipaikalle. Ei lähde minnekään. Ei ole tarkoituskaan. Miksi Kohl halusi koota kokonaisuuden Britti- Discon sävelistä. Miksi saksalaisetkin alkoivat suree. Ramstain. Kuumatähti. Suomi on suo. Olkoon. Täällä painetaan kolmessa vuorossa. Niin ruotsissakin. Saksassa kello kahdeksan iltavapaa. Miksi Kohl muutti perinteen. 1125 sovittu käkikello sopimus. Liittopäivillä.
- Hiemanliioitellen
Saksassa tiedetään, että 1996 heinäkuun keskilämpötila Lappeenrannassa Suomessa poikkesi totutusta vuoden 1500 kierrosta. Kohl teoria preeria apinasta piti siis paikkansa. Rahoitusmarkkinoiden kierrossa kahdenlaisten erillisten kapitaali pääomien sijoittaminen lyhyellä ja pitkällä aikavälillä, muuttaa jopa lämpövoimaloiden kapasiteettia. Sään ennustettiin muuttuvan hieman. Koska itä- Saksassa ei tehty enään mitään. Jengi ei tee tänäänkään mitään. Cindy Alfors kirjoitti kerran. Lisää matulaa. Oon teini. Saku. Kuuma misu. Mä haluun Porssen, kun mä pääsen toosaan. Kiitos.
- Tienviittatässämaassa
Tiukat intervalli treenit karhun teryleeneissä. Saksan kansantalous lepää vakaalla pohjalla. Savossa karhut nukkuvat talviunta. Saksan tulevat investoinnit. Kun on kertalaaki kunnossa. Kaverit vetää kivirekee. Intervalli. Cindy Alfors. Walter Röhr. En ole olemassa. Lakimieheni ottavat yhteyttä. Kiitos.
- Vallanlinnakkeetturhakke
Toisiinsa nojaavat Bonanzat. Herkkä kokonaisuus. Tilaan kalsarit. Olemme aallossa. Vaikea termi. Mynchenin kapakoissa väänsimme jakareita kilvan. Olin Bierhofin, taikakalun, tyylisuunnan kannalla. Benrtzon. Pariisin merkkiteokset aikanaan henkivät uuden Euroopan raunioilla voi olla pyllistäviä Aristokraatteja. Maailma on avoin. Pojut pläägät jalkaa. Mennään Börssiin ja heitetään Banaaneja ladulle. Oli kuulemma ollu oikeen hyvä paisti.
- Hanhenmaksapalleroitakii
Uralin tiikeri. Kiva lempinimi. Kilo kultaa muovi kassissa. Otetaan rennosti. Vertailin Tseehovin kirjoja. Ei tarte, edes lukee. Uuno korteissa Musta pekki. Penaltin aika. Sakut rulaa jäähypenkin kautta rahansa. Berntzon pelasti Euroopan. Joimme ystävyyden maljat. Kallein on kotimaa. Konttasin loppumatkan. Kylkiliitos. Eteisessa on kotona. Mies ja hevonen. Saksassa iso patsas. Suomessa. Ei mitään. Saksassa tulevaisuus on hyvin valoisa. Päätän lähetyksen Suomi24 sivuilla. Toivon puolisoni ymmärtävän herkät tuntemukseni suomalaista naiskauneutta kohtaan. Pölykapseli kerho kokoontuu taas keväällä. Muovia ladulla. Kromi putken pala. Maito purkki. Muistoja edellisiltä keväiltä.
- Konelevisjoskustaas
Olen sitä ja tätä. Haaveita ja unelmia. Lähettäkää kiitos buutsit pohjanmaalle. Osaavat tinkiä. Jallu teki hienon maalin Englannissa. Trainspotting elokuva, ehkä, otti kantoja Suomen peli tyyliin. Kehuja tais tulla. Seuraavaksi. Espanjan Cindy ottaa kantoja Suomen pöllöjen toimintaan. Kiitos.
- PäiväkirjaCindyootkiva
Artikkeli kokonaisuus. Lehdistölle. Miksi Jallu oli Englannin, ehkä, Shiltonin veräjän ovella. Pakit oluella. Keskialue kahvilla. Hyökkääjät lepäsivät aurinko tuoleilla omalla kotilinnalla. Puoliso. Kaadanko teetä? Kiitos, kulta. Olemme saavuttaneet onnen. Antaa jengin kauhoo. Kauhokoon sitä tyhjyyttä. Ostetaan Volvo. Antaa Suomen leijonien pierrä Shiltonin autotalliin. Saabi. Kuka mä oon?
- Jormaerätynkä
Siis mitä V..tua tänne on kirjotettu, voisko palata jo tähän Uuno aiheeseen.
- markuz04
Niitä ei ole vielä viety myytiin, eikä uusintaa ole tullut.
- Uuuno
Tämmöisestä sarjasta en ole kuullutkaan, olisi kiva nähdä tuo.
- Anonyymi
OLIKO NÄIN ET TÄSSÄ EI OLLU SPEDEÄ
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä741359Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2431249Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1511061Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2541032- 51755
- 64714
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em62707Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui39688Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤44651- 30607