kohta taksikurssin

käyneenä kys

yisin seuraavaa:
onko auton merkillä näin alussa väliä?
tekisi mieli aloittaa "ura" mersulla mutta en ole koskaan kyseistä autoa ajanut.
Kenen piikkiin menee jos kolaroi auton työaikana?

11

1660

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kurssin

      käyneenä tulen opettamaan isännille vähän asioita.miten toimitaan ja minkälaisia autoja annetaan rengeille.nipponeita turha tyrkyttää kun voi valkata sakemanneja.

      • Tulee hyvät Kassat

        Sillä on hyvä aloittaa.


      • yläkerrassa

        viirata.Ihmettelen että läpäisit renkikurssin.Taidat olla niinku kukko tunkiolla.


      • kurssi
        yläkerrassa kirjoitti:

        viirata.Ihmettelen että läpäisit renkikurssin.Taidat olla niinku kukko tunkiolla.

        nyt ruvetaan tienaamaanja soittaa asiakkaille suuta että pääsee yleisönosasto kirjoituksiin.vaviskaa myös isännät en anna teidän pompottaa mua.


    • autollaonväliä

      Kunnon penkit missä selkä ei väsy.
      Automaattivaihteet, itse en jaksa polkea ja hämmentää 12 tuntia putkeen, kuunnella samalla jotain kälinää ja örinää.
      Tilaa tarpeeksi, jotta mahtuu ihmiset ja tavarat.
      Jos kolisee, firmoilla on vakuutukset. Yritä kuitenkin pitää työkalu viimeseen asti ehjänä, eli älä hosu, ota rauhallisesti, kiirettä sinulla ei ole vaikka joskus sellainen fiilis saattaa tulla.

      • käyty

        kiitos vinkistä.
        Siispä automaatti saksalainen auto.
        Mersussa taitaa olla kunnon penkit?
        Mukava isäntä ja ei kun kurssin jälkeen töihin.
        kiitos


      • Renki
        käyty kirjoitti:

        kiitos vinkistä.
        Siispä automaatti saksalainen auto.
        Mersussa taitaa olla kunnon penkit?
        Mukava isäntä ja ei kun kurssin jälkeen töihin.
        kiitos

        Mersussa ei vielä tähän päivään mennessä ole ollut kunnollisia penkkejä.


      • isännälle
        Renki kirjoitti:

        Mersussa ei vielä tähän päivään mennessä ole ollut kunnollisia penkkejä.

        huutamaan et paremmat jakkarat alle tai nosta kytkintä renki.


      • isännälle kirjoitti:

        huutamaan et paremmat jakkarat alle tai nosta kytkintä renki.

        vaihto mersuaan, otti vanhasta recaron jakkaran mukaan, uuessa olikin sitten sivu turvatyynyt ja nehän on luonnollisesti penkeissä, arvaa ketuttiko. =)


      • taksari
        käyty kirjoitti:

        kiitos vinkistä.
        Siispä automaatti saksalainen auto.
        Mersussa taitaa olla kunnon penkit?
        Mukava isäntä ja ei kun kurssin jälkeen töihin.
        kiitos

        Mersun penkit ovat legendaariset epämukavuudessaan. Jos olet normaalikokoinen tai vähänkään isompi mies niin suosittelen jotain muuta autoa. Jos siis penkit tai auto on se tärkein isännän valintakriteeri. Itse arvostan automaattivaihteita ja riittäviä tiloja, merkillä ei niin väliä.


      • Joskus ajanut
        käyty kirjoitti:

        kiitos vinkistä.
        Siispä automaatti saksalainen auto.
        Mersussa taitaa olla kunnon penkit?
        Mukava isäntä ja ei kun kurssin jälkeen töihin.
        kiitos

        On mersussa kunnon penkit, ei ainakaan kulu rikki. Kivi on likimain samaa kovuusastetta.

        Ja jollei isäntä oo hankkinut lisävarusteena saatavaa säädettävää penkkii, nii kunnon ajoasennon löytämiseen voi mennä vuoro jos toinenkin jos se yleensäkään sattuu löytymään.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1945
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1053
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      104
      991
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      747
    5. 52
      694
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      598
    7. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      29
      590
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      546
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      203
      481
    Aihe