Mistä miehestä näkee päältä että on iso?

tosijuttu

Mies joka on pitkä ja hoikahko, ainakin 180cm. Isot jalat, kengännumero vähintään 45. Matala ääni, sellainen möreä. Naiset, teille vinkkinä, jos nämä merkit täsmäävät, voitte olla varmoja että sieltä housuistakin löytyy pituutta ja paksuutta.

52

14568

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pitkä

      Pitkän ja isojalkaisen miehen housuissa on yleensä pituutta, muuten lahkeet loppuvat nilkkoihin.

    • Varastomies

      laiskasta varastomiehestä,joka oli lajittelemassa kulleja hyllyille aikojenalussa.
      Laiskakun oli niin ei viitsinyt nostella niitä isoja kulleja vaan jätti ne alimmaiselle ja vähän pienemmät nosteli sitten ylemmäksi ja nysät laittoi ylimmälle.No sitten miehet tuli hakemaan kalujaan ja niinhän siinä kävi että isot miehet ylväänä ottivat sieltä ylemmiltä hyllyiltä ne nysät itselleen ja pikkumiehille jäi vain ne alahyllyjen isot kalut.;-)

      samanlainen juttuhan se on sekin kun piru siellä ojassa makasi sen pilnes kirveen kanssa ,mutta se on jo eri juttu se.

    • hipi

      Kyllä totuus on se, että jalan koko, ts. kengän numero, on paras tietämäni vinkki siitä millainen varustus siellä ylempänä on.

      • tytsy

        Sitten tiedossa onkin aika saatanan isoa kyrpää!


      • hipi
        tytsy kirjoitti:

        Sitten tiedossa onkin aika saatanan isoa kyrpää!

        Miten niin? Mistä moinen lupaus eli toive?


    • Johan

      Ei ole mitään tieteellistä näyttöä (tutkittu on), että minkään ulkoisen piirteen perusteella penis olisi iso/pieni. Tästä on jauhettu paskaa monilla foorumeilla. Itselläni on esim. pienehköt jalat (41-42) ja sormet, mutta ihan mukavankokoinen penis (17/4.5cm).

      Itseasiassa muistan lukeneeni vasta jostain kreikkalaisesta tutkimuksesta, jonka mukaan jonkinlaista yhtäläisyyttä oli miehen nimettömän sormen ja peniksen pituuden kanssa. Mene ja tiedä- en usko.

      • VIIMEVIIKOLLA

        jossa oli tehty tutkimus,jos nimetön on paljon pitempi kuin etusormi niin sellaisella miehellä on korkea mieshormoonitaso eli korkeintaan hyvä ja kestävä seisokki. Kyllä kai se koko tulee perintönä normaalisti, mutta joskus voi luonto tehdä tepposen ja murkkuiässä kun kun aivot alkavat erittää hormoonia millä kalu alkaa kasvaa,niin joillakin onnenpekoilla tuo hormoonin eritys kestää pitempään ja siitä on seurauksena normaalia isompi kalu.En usko minäkään että esim jos jalkaterä pitkä = kalu iso tai jos nenä iso = kalu iso,mutta naisilla olen huomannut tai silloin nuorena pantiin merkille että jos tytöllä oli iso suu niin pillukin oli iso tai jos suppusuu niin pimppi niin pieni että ei kalua meinannut saada sisälle,tiedä sitten oliko sekin vain sattumaa mutta tämä on ainakin tosi että näin oli minun kohdallani.


      • "hippi"
        VIIMEVIIKOLLA kirjoitti:

        jossa oli tehty tutkimus,jos nimetön on paljon pitempi kuin etusormi niin sellaisella miehellä on korkea mieshormoonitaso eli korkeintaan hyvä ja kestävä seisokki. Kyllä kai se koko tulee perintönä normaalisti, mutta joskus voi luonto tehdä tepposen ja murkkuiässä kun kun aivot alkavat erittää hormoonia millä kalu alkaa kasvaa,niin joillakin onnenpekoilla tuo hormoonin eritys kestää pitempään ja siitä on seurauksena normaalia isompi kalu.En usko minäkään että esim jos jalkaterä pitkä = kalu iso tai jos nenä iso = kalu iso,mutta naisilla olen huomannut tai silloin nuorena pantiin merkille että jos tytöllä oli iso suu niin pillukin oli iso tai jos suppusuu niin pimppi niin pieni että ei kalua meinannut saada sisälle,tiedä sitten oliko sekin vain sattumaa mutta tämä on ainakin tosi että näin oli minun kohdallani.

        ....luin juuri juttusi ja kas kummaa, totesin nimettömän olevan 2 cm pidempi kuin etusormi ja tiesin kyllä että mieshormoonitasoni on korkea, mutten sitä, miten sen voi todeta. Huosuissani on 20,5 cm ja sitä ei voi todeta muuten kuin riisumalla housut sillä ääneni ei ole m¨öreä, pituutta kyllä 180, jalka ei ole iso (42), joten tytöt: älkää mitatko jalkaa vaan ottakaa housut pois ja mitatkaa penis niin saatte ehdotonta faktaa.


      • hipi
        "hippi" kirjoitti:

        ....luin juuri juttusi ja kas kummaa, totesin nimettömän olevan 2 cm pidempi kuin etusormi ja tiesin kyllä että mieshormoonitasoni on korkea, mutten sitä, miten sen voi todeta. Huosuissani on 20,5 cm ja sitä ei voi todeta muuten kuin riisumalla housut sillä ääneni ei ole m¨öreä, pituutta kyllä 180, jalka ei ole iso (42), joten tytöt: älkää mitatko jalkaa vaan ottakaa housut pois ja mitatkaa penis niin saatte ehdotonta faktaa.

        Pitäisikö se sitten muotoilla niin, että todennäköisyys, että isojalkaisella kaverilla on pieni muna on aika pieni? En nimittäin ole KOSKAAN tavannut pienimunaista miestä, jolla kangän numero olisi ollut vaikkapa 46.


      • Johan
        "hippi" kirjoitti:

        ....luin juuri juttusi ja kas kummaa, totesin nimettömän olevan 2 cm pidempi kuin etusormi ja tiesin kyllä että mieshormoonitasoni on korkea, mutten sitä, miten sen voi todeta. Huosuissani on 20,5 cm ja sitä ei voi todeta muuten kuin riisumalla housut sillä ääneni ei ole m¨öreä, pituutta kyllä 180, jalka ei ole iso (42), joten tytöt: älkää mitatko jalkaa vaan ottakaa housut pois ja mitatkaa penis niin saatte ehdotonta faktaa.

        Mielenkiintoista... Eli jos sulla erotus 2cm -> 20.5 cm. Minulla noin sentti -> 17 cm. Saataisiinko tästä hyvää osviittaa.. Eli jos samanpituiset, niin jortikan pituus about 14-15 cm? ;)

        Kengännumero: 42EU
        Pituus: 184cm
        Nimetön-Etusormi: n. 1 cm -->
        Penis: 17 cm


      • Anonyymi
        VIIMEVIIKOLLA kirjoitti:

        jossa oli tehty tutkimus,jos nimetön on paljon pitempi kuin etusormi niin sellaisella miehellä on korkea mieshormoonitaso eli korkeintaan hyvä ja kestävä seisokki. Kyllä kai se koko tulee perintönä normaalisti, mutta joskus voi luonto tehdä tepposen ja murkkuiässä kun kun aivot alkavat erittää hormoonia millä kalu alkaa kasvaa,niin joillakin onnenpekoilla tuo hormoonin eritys kestää pitempään ja siitä on seurauksena normaalia isompi kalu.En usko minäkään että esim jos jalkaterä pitkä = kalu iso tai jos nenä iso = kalu iso,mutta naisilla olen huomannut tai silloin nuorena pantiin merkille että jos tytöllä oli iso suu niin pillukin oli iso tai jos suppusuu niin pimppi niin pieni että ei kalua meinannut saada sisälle,tiedä sitten oliko sekin vain sattumaa mutta tämä on ainakin tosi että näin oli minun kohdallani.

        Näin se menee... kaikki kengän numeroon, sormien, nenän tai vartalon pituuteen tms. liittyvät asiat ovat silkkaa myyttiä ja hevosmiesten jorinoita. Tuo nimetön juttu alkaa olla lähempänä totuutta ja siinä on tieteellistäkin perustaa, sillä miehillä, jotka sikiövaiheessa ovat saaneet astetta suuremman testosteroni purskeen on nimetön etusormea pitempi - tästä oli muutama vuosi sitten eräässä YLE:n Prisma dokumentissakin juttua. Toinen on lihasmassa - miehillä tai pojilla, joilla on syntyjään keskivertoa suurempi lihasmassa ja joka yleensä korreloi tuohon testosteroni purskeeseen - on astetta juhlavampi varustus ja molemmissa tapauksissa kysymys on yleensä perinnöllisyydestä. ....niin ja kyllä, olen 175 cm pituinen, kengän numero 41, sattuu tuo nimetönkin olemaan etusormea pitempi ja varsin katu-uskottavalla kamppeella varustettu kaveri.


    • Karju

      ... teet isolla melalla? Kokeilet ja kyllästyt kun toteat liian isoksi? Vai??

      t. KARJU

    • onko niin

      Läskeillä on aina pieni?

      • Karju

        Eihän läskeillä naisillakaan ole välttämättä "väljä"..!


      • Karju
        Karju kirjoitti:

        Eihän läskeillä naisillakaan ole välttämättä "väljä"..!

        .. nyt läskiksi? Heh.


      • Anonyymi

        Laskit on ressukoita


    • Uros

      Käden nimettömän ja etusormen suhteesta.

      On hianoi atleettimiehiikii joilla on pieni
      5 centin nysä.

      20 centtiä naiset väistää, kivun lähde ei kiinnosta.

    • Faktoja

      Etusormen ja nimettömän erotus n.1 cm, kengän koko 45, nenä normaali, kämmen iso, auto halpa ja pieni, rahat loppu, lihava, silmälasit, ääni korkea ja kimeä.

      Tulos: Kikin pituus 16cm ja halkaisija 4,5cm

      Olkaa hyvä.

    • marjut

      oletkos koskaan ajatellut että se pitää paikkansa kun sanotaan mitä pienempi mies sitä suuremmat munat TOSI ON kokeiltu on ja satoja

    • Jartsaq

      Mulla on joku 12,5 senttinen ja oon todennut, että antaa isokullisten hoitaa panohommat. Nauttii todennäköisemmin sekä mies, että nainen :)

    • reservinpersu

      Päältäpäin sen näkee siitä jos prässihousunlahkeessa pulloittaa kolmas jalka. Vähän niinkuin naisilla pulloittava häpykumpu. Vau.

    • Jorman_ystävä

      Tiedän joensuusta kundin n170cm pitkä ja alle 70kg painoa Kengän koko luultavasti päälle 40, ja kulli on tasan 20cm (mittasin). Että nuo uskomukset ja olettamukset voitte heittää romukoppaan :)

      • anonyymi_hak

        yksilöllisiä eroja. Isossa massassa isolla miehellä on todennäköisemmin isompi meisseli kuin pienellä miehellä. Tyyliin, jos panet 100 pienen ja 100 ison miehen kanssa, niin 60 pienellä miehellä on alle keskimitan (14,5cm) peli ja 60 isolla miehellä yli saman keskimitan oleva peli. Ehkä 5 pienellä miehellä on yli 18 cm peli ja 10 isolla miehellä vastaava. Otanta pitää olla riittävän suuri, ehkä 100 ei riitä, pitäisi olla 10 000 että yksilölliset erot häviäisivät otannasta.


      • Anonyymi

        Minä olen jonkinverran yli 170cm, kenkä 42 ja kalu 18cm. Hoikka olen joten kalu näyttääkin isolta.
        Vapuksi naista seuraksi?


    • N46v

      Olen tähän ikään mennessä treffaillut miehiä kuin sukkia, voin vilpittömästi sanoa ettei ole mitään kaavaa josta päätellä miehisyyden kokoa. Mieleenpainuvin kokemus oli lyhyestä arviolta 160cm miehestä jonka lahkeista löytyi yli 20cm lemmenluoja.

      • N48v

        Komppaan, mistään ulkoisista asioista ei voi kokoa päätellä, se on aina yllätys. Yleensä mukava.


    • diibadaaba_

      Inttikaverini oli siinä jonkun verran alle 2 m. Munassa mittaa löysänä n. 4-5 cm. Luokkakaverini yläasteella taas oli luokan lyhyimpiä. Munassa mittaa löysänä about saman verran kuin mulla jäykkänä. Että sillä ulkosella olemuksella ei ole mitään tekemistä hepin koon kanssa.

    • mittasuhteet

      Jostain tutkimuksista poimin tietoja jotka väittävät kehon mittojen liittyvän peniksen pituuteen.
      Tassä kuvapoimista artikkelista

      https://i.gyazo.com/bbb30cefa2b5d9b2e3c4d029ee106343.png

      Eli mm. leveät olkapäät kertovat pitkästä kullista, leveät lanteet lyhyestä. Mene ja tiedä .

    • Pitkämiesisokalu

      Yksilöllistä vaihtelua toki on, mutta yleisesti ottaen mitä isompi mies, sitä isommat jalat, kädet, kalu jne.

    • Älkäänyviittiköenää

      Ei pidä paikkaansa tunnen 2pitkää miestä yli 190cm. ja niil pienet pippelit...rapu jalkojen välissä.

    • Karimattix

      Se tuo juttu isoista jaloista ja isosta munasta saattaa pohjata myös siihene, että naisten mielestä miehen isot jalat vain on jotenkin kiihottavat sinällään. Vuosia sitten, nuorena miehenä, pienessä hönössä (siis nainen oli) pääsin kerran jututtamaan asiasta. Kuulemma se on niin miehekästä ja jotenkin turvallista, kun miehellä on isot jalat. Sitten se halusi vain uudelleen ja uudelleen hipelöidä ja nuolla mun jalkoja. Tottahan siinä sitten muna seisoi kuin kärryn aisa. Erikoinen kokemus, siihen asti olin yleensä vain hävennyt isoja ja leveitä jalkojani. Mutta olen kyllä myöheminkin huonannut, että jotakin taikaa miesten jaloissa on!

    • XXtop

      Pätee ainakin minun kohdalla olen pitkä ja hoikka ja kengännumero on 46

    • Jounci

      Ja jos on leveet lättäjalat, niin sitten on kalukin paksu ja levinnyt...

    • Anonyymi

      Muslimi mies on niin ihqu. Se näyttää tunteensakin aivan eri tavalla kuin suomalainen juoppo.
      Minunkin Mehmettini on onnensa kukkuloilla Sri Lankan vääräuskoisten kuoleman johdosta.
      Kun ensimmäiset uutiset tulivat Al-Jazeerasta niin luulin että se sai sydänkohtauksen kun yhtäkkiä alkoi huutamaan allahu akhbar. Sitten sillä muljahti silmät ympäri, suupielestä tuli vaahtoa ja se kouristeli siinä lattialla. Säikähdin aivan jumalattomasti mutta kohta huomasin että sen housujen etumus alkoi tummua. Housuihinsahan se Mehmet tuli.
      Kun se siitä tokeni niin antoi pari avokuppia ja sanoi että tuo on vääräuskoisten kohtalo.
      Tiesin kokemuksesta mitä tuleman pitää ja ryntäsin vessaan hakemaan Tummeli purkin.
      Ei näet peräpukamat enää anna Mehmetin työntyä kakkoseen kuivana vaikka ei sillä mikään iso olekaan.

    • Anonyymi

      Keskimäärin mitä isompi mies, sitä isompi kalu. Eli jos nainen haluaa miehen, jolla todennäköisemmin isompi kalu, niin kannattaa ottaa 190 cm mies. Jos pienempikin kalu riittää, niin myös alle 180 cm manlet käy.

    • Anonyymi

      Mies joka menesty on myos Isot Munat. Pienimunaiset ei at menesty, ovat tyottomia luusereita. Miehen munan koko on tarkein elamassa, puheet hyvasta luonteesta ym on lassytysta, naiset haluaa isoa munaa ja nyrkki

    • Anonyymi

      Ei pidä paikkansa.Pituus 180cm paino 90kg kenkä 45 kulli seisokissa 11,cm paksuus 4cm kyllä saisi olla 18-20 pituus,paksuus 5.5cm.
      -

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Pääsin eka kerran vertailemaan miesten kaluja.
      Sain eka kimppaan kaksi nuorta miestä.
      Ei ollut mittanauhoja ,mutta mieheni oli siin verrokkina.
      Eipä päälle päin olisi arvannut mitä housussa olis.
      Pidemmällä joka oli varreltaan pidempi kun mieheni ,178cm,hänellä oli pienempi muna kun miehelläni.
      Mutta se toinen nuori mies oli lyhyempi kun mieheni,hänellä oli tosi iso. Ja ne pallit roikkui komeasti.
      Molemmat panivat ihanasti,ja sperma lastit olivat aivan älyttömät.
      Sain sinä yönä enemmän kun tarpeeksi.
      Joten ei ainakaan ulos päin ollut vinkkiä kropassa. Jalat oli normi ,nenä pieni eikä ollut hörökorvia. Mutta kulli ihan älytön

    • Anonyymi

      Miehestä näkyy heti jos on iso muna, isomunainen miehen menesty on kaunis vaimo, rahaa pers tasku täynnä, isomunainen mies on herrasmies. Pienimunaiset miehet ovat laiskoja ja pelaavat pelejä ja se on haitallista mulkkulle. Mulkkua kasvaa kun mies tappelee, juo viinaa ja oluts muna kasvaa jos mies nussii neitsyt. Saunassa miehen Munat arvostellaan pienimunaiset nauretaan ulos saunasta. Isomunaiser miehet kusee saunassa lauteille ja juon olutta

    • Anonyymi

      Muka kengän koko ratkaisee, minulla 45 mutta penis 6 cm töpöhäntä seisoessa 9 cm.

    • Anonyymi

      Isomunainen miehet menesty pienimunaiset miehet on luuseri. Munan koko on tarkein asia miehellä mies on älykkäämpi ja sosiaalinen. Miehellä on aivoista suora linkki muniin ilman Munat mies ei voi ajatella. Saunassa näkee kuka on menestynyt jos mulukku on iso mies on komea pieni pippeli mies ei ole mitään. Minulla on iso muna ja minä osaan kaikenlaista.

      • Anonyymi

        Homojen saunassa ehkä voi nähdäkin, heterojen saunoissa taas harvoin näkee seisokkeja, lepokoko kun ei kerro mitään peniksen koosta.

        Itselläni on kengänkoko kasvanut aikuisiällä kolme numeroa, joten vaikea uskoa, että kengänkoko kertoisi yhtään mistään. Itse asiassa vaikea uskoa, että mikään tosiasiassa kertoisi, koska jos tällainen tekijä todella olisi, kai se olisi jo tiedossa eikä näitä keskusteluja enää käytäisi.


      • Anonyymi

        Eli sinulla on erittäin pieni, kirjoitat niin huonosti.


    • Anonyymi

      Ihonväristähän tuon näkkee, musta afrikkalainen iso, valkoinen eurooppalainen keskikoko, aasialainen pieni.

    • Anonyymi

      Noo itse olen vain 173 senttiä pitkä ja kengän koko 42, silti housuissa 24 senttinen...

    • Anonyymi

      Ei sitä kaikista näe. Jollain isonenäisellä saattaa olla myös iso muna, muttei kaikilla. Jollain isokenkäisellä saattaa olla iso muna, mutta ei kaikilla.

      Isoja kulleja on sekä isoilla miehillä, keskikokoisilla miehillä kuin pienillä miehillä. Kuten kaikkia muitakin kokoja.

      Koko voi periytyä tai sitten ei.

      Monia yllätyksiäkin on. Joskus joltakin löytyy erittäin suuri aisa, vaikkei päälle uskoisi.

      • Anonyymi

        Vaikka kyllähän se afrikkalaistaustaisella on varmaan 90-prosettisesti varmaa, että iso sieltä jalkovälistä löytyy. Musta, tumma tai ruskea ihonväri on kai siis varmin merkki siitä.


    • Anonyymi

      Mun siskolla oli mies joka on pitkä, lihaksikas, möreä ääni ja hurskas vapaakirkkolainen, sillä oli hirveen Isot Munat mutta oli kauheen väkivaltainen, joi viinaa, harrasti kapakka tappeluja. Se kusi ja paskansi housuun sa humalssa ja siskoni joutui siivoamaan. Se haukkui ja hakkasi siskoni ja lapsia, vetosi raamattuun että mies on perheen pää. Täysi paska ja pikkulapsen tasolle taantununt mies. Siskoni oli naimisissa sen kanssa yli 20 v vain kun sillä oli Isot Munat

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Ei pidä paikanssa,noilla mitoilla täällä ollaan .Seisokki 11cm paksuus 4cm ei ole vetoketju tukalla housuissa.

    • Anonyymi

      No olen 172/63/kengän numero 43 ja kalun pituus 22cm. Että ei aloittaja taida ihan tietää mistä puhuu :D

    Ketjusta on poistettu 56 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikko Leppilampea epäillään seksuaalisesta ahdistelusta

      Tämä on ilon päivä 😁
      Kotimaiset julkkisjuorut
      140
      4001
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      110
      3619
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      20
      2555
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1861
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1727
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1609
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1585
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1513
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1491
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      89
      1483
    Aihe