tarvitsisin

ns.pudotusvalikon

kotisivulle eli kun vie hiiren jonkun nimen päälle siitä putoaa alaspäin valikko, joista pääsee seuraaville sivuille.Kun en ymmärrä js.scriptistä paljoa niin tuon tekeminenkään ei onnistu siis APUA!

7

819

Vastaukset 7

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tämänkaltaista

valintalistakokeilua

google
      mbnet

• toteutus

mutta ei kuitenkaan hakemani vaan pitäisi olla sellainen, että kun hiiren vie esim sanan mbnet päälle sen alle putoaa esim.ajurit, ohjelmat, nettineuvola jne. Eli sivu "kuuntelee" hiiren liikettä ja toiminto tapahtuu kun osoittimen vie tun esimerkkisanan päälle. Toivottavasti selvensi.
        Tarvitsisin näitä kahteen vasemmalla olevaan sivun valinta kohtaan ja nuo eivät ole allekain vaan noiden välissä on muutama linkki ja sitten pitäisi taas olla tuollainen ns. pudotusvalikko

• muff
        toteutus kirjoitti:

mutta ei kuitenkaan hakemani vaan pitäisi olla sellainen, että kun hiiren vie esim sanan mbnet päälle sen alle putoaa esim.ajurit, ohjelmat, nettineuvola jne. Eli sivu "kuuntelee" hiiren liikettä ja toiminto tapahtuu kun osoittimen vie tun esimerkkisanan päälle. Toivottavasti selvensi.
        Tarvitsisin näitä kahteen vasemmalla olevaan sivun valinta kohtaan ja nuo eivät ole allekain vaan noiden välissä on muutama linkki ja sitten pitäisi taas olla tuollainen ns. pudotusvalikko

Joo, minäkin tartteisin sellaisen juuri, etta kun hiiren vie sanan paalle, niin sen alle tulee valikko. Olen yrittanyt netista etsia, mutta en ainakaan viela ole loytanyt yksinkertaista esimerkkia. Voisiko joku tehda tanne yksinkertaisin esimerkin, niin siita olisi sitten helppo muokata omaan kayttoon sopivaa.

• .............................
        muff kirjoitti:

Joo, minäkin tartteisin sellaisen juuri, etta kun hiiren vie sanan paalle, niin sen alle tulee valikko. Olen yrittanyt netista etsia, mutta en ainakaan viela ole loytanyt yksinkertaista esimerkkia. Voisiko joku tehda tanne yksinkertaisin esimerkin, niin siita olisi sitten helppo muokata omaan kayttoon sopivaa.

http://www.brothercake.com/dropdown/
        meni 2 sekunttia googlettamisessa

• muff
        ............................. kirjoitti:

http://www.brothercake.com/dropdown/
        meni 2 sekunttia googlettamisessa

Ihan kun en osais itte googlettaa. Anteeksi vaan olen vahan tyhma, mutta en tajua niita loytamiani esimerkkeja, ne ovat pitkia, niissa on valmiit tyylit jne. Olen yrittanyt pari esimerkkia kopioida ja karsia niita mahdollisimman yksinkertaisiksi, mutta se on tyolasta ja sitten kohta se ei enaa toimikaan...

Haluaisin loytaa mahdollisimman pelkistetyn esimerkin, jotta sita katsoessa ymmartaisin miten se homma pelaa ja osaisin sitten muokata sita omiin tarpeisiin sopivaksi. Valikko tulisi kaupallisille sivuille, joten en siksikaan voi menna kopioimaan mita tahansa toisten tekemia valikkoja.

• muff
        muff kirjoitti:

Ihan kun en osais itte googlettaa. Anteeksi vaan olen vahan tyhma, mutta en tajua niita loytamiani esimerkkeja, ne ovat pitkia, niissa on valmiit tyylit jne. Olen yrittanyt pari esimerkkia kopioida ja karsia niita mahdollisimman yksinkertaisiksi, mutta se on tyolasta ja sitten kohta se ei enaa toimikaan...

Haluaisin loytaa mahdollisimman pelkistetyn esimerkin, jotta sita katsoessa ymmartaisin miten se homma pelaa ja osaisin sitten muokata sita omiin tarpeisiin sopivaksi. Valikko tulisi kaupallisille sivuille, joten en siksikaan voi menna kopioimaan mita tahansa toisten tekemia valikkoja.

No nyt loytyi aika hyva esimerkki:
        http://www.htmldog.com/articles/suckerfish/bones/

• muillekin
        muff kirjoitti:

No nyt loytyi aika hyva esimerkki:
        http://www.htmldog.com/articles/suckerfish/bones/

mitä löysit ja laita se koodi tänne muidenkin saataville, on varmaan monta,jotka tarttis tuon koodinpätkän, että voisivat hyödyntää sitä omilla kotisivullaan!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haapaveden upea kurvikuningatar

No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga
      Haapavesi
      105
      1284
    2. Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää

WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️
      Ikävä
      91
      777
    3. Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin

Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.
      Ikävä
      35
      691
    4. Sinulle viestiä

Me sitten oikeasti tutustutaan ensin!!
      Ikävä
      47
      667
    5. Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa

Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja
      Maailman menoa
      118
      551
    6. Lidilikö Suomussalmelle

Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat
      Suomussalmi
      30
      531
    7. Ei makeat pimut sytytä

sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol
      Ikävä
      32
      516
    8. Upeaa Google!

Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö
      Kajaani
      182
      498
    9. Huomasitko? Elämä Lapselle -konsertti tänään suorana tv:ssä - Aika kova kattaus huippuartisteja!

Lastenklinikoiden Kummien järjestämä Elämä Lapselle -konsertti tukee Suomen viiden yliopistollisen lastensairaalan toimi
      Viihde ja kulttuuri
      23
      497
    10. Miten vaikuttaa

Jos kaivatustasi on moni muukin kiinnostunut?
      Ikävä
      59
      483
    Aihe