kateus tuo meidän suomalaisten peri synti...itse laitan eläkevakuutuksiin 5000€ vuodessa nyt jo parissa vuodessa tuottanut kivasti ja juuri siten kun asiamies antoi ymmärtää... kaikki puhuu vaan että veroeduilla kaupataan ok ehkä noin mutta... kuka teistä on niin hölmö ja luulee että nykyinen järjestelmä on vielä kymmenen viidentoista vuoden päästä... herätys kateelliset joilla ei ole varaa säästää... ja lopuksi tärkein asia minulla on kaksi tytärtä 5v ja 8v jos käy niin että kuolen esim 50 vuotiaana tai vaikka aikaisemmin esim. nyt 10 vuoden päästä olisin 39vuotta mitä valtio maksaa lapsilleni silloin ei ainakaan pakollisia eläkemaksuja takaisin... joka kuukausi tiedän kun rahan sijoitan sijoitan sen myös lasiin ja turvaan heidän tulevaisuutta tässä on asian pointti... ja lisäksi sijoitan suoriin rahastoihin viideksi vuodeksi kerrallaan minä voin nukkua yöni rauhassa nyt ja tulevaisuudessa koska tiedän että jos aika ennen jättää niin lapset pärjäävät kyllä... lopuksi teille kaikille että kulut on ekan vuoden kovat sitten sen huomaa kun alku kulut on lusittu niin kirstuun kilahtelee kivasti ja tasaisesti pian alkaa korko kasvaa korkoa...
eikö täällä ole kuin katkeria ihmisiä??
8
1615
Vastaukset
tuotteita myyt? Ei elluja kannata täällä mainostaa, käytä asiakaskäynteihin sekin aika.
Nykyinen perintöverojärjestelmä on osaltaan vaikuttanut omiin valintoihini.
Säästövakuutukset ovat osa järjestelyä.
Tosin niissäkin ovat rajat melko alhaalla (35000E/hlö) mutta apuna kuitenkin.
Viimeisen kymmenen vuoden aikana olen tehnyt erilaisia, lain sallimia järjestelyjä, tämä osana niistä!vakuutussijoitustuotteita myyt? Ei niitä kannata täällä mainostaa, käytä asiakaskäynteihin sekin aika.
- Viisaampi
Sologdin kirjoitti:
vakuutussijoitustuotteita myyt? Ei niitä kannata täällä mainostaa, käytä asiakaskäynteihin sekin aika.
Kerro ihmeessä parempia ja helpompia sekä rehellisiä tapoja hoitaa asioita samoilla kustannuksilla.
Perintöverovapaus 35000E:n saakka/saaja.
Lahjaverovapaus 3:n vuoden välein 8500E/hlö riippumatta rahasiirroista alle 3400E/hlö/saaja.
Mukana mahdollisuus rajata lasten puolisot ulkopuolisiksi.
Vakuutuksen peruskustannukset tässä muodossa 2%,
Mahdollisuus liikkua rahastosta toiseen ilman myyntivoiton 28%:a tai pankin palkkiota.
Sopii tälläiselle mielikuvitusköyhälle amatöörille. Viisaampi kirjoitti:
Kerro ihmeessä parempia ja helpompia sekä rehellisiä tapoja hoitaa asioita samoilla kustannuksilla.
Perintöverovapaus 35000E:n saakka/saaja.
Lahjaverovapaus 3:n vuoden välein 8500E/hlö riippumatta rahasiirroista alle 3400E/hlö/saaja.
Mukana mahdollisuus rajata lasten puolisot ulkopuolisiksi.
Vakuutuksen peruskustannukset tässä muodossa 2%,
Mahdollisuus liikkua rahastosta toiseen ilman myyntivoiton 28%:a tai pankin palkkiota.
Sopii tälläiselle mielikuvitusköyhälle amatöörille.ovatko nuo mainitsemasi asiat päällimmäisinä tavallisen kansalaisen mielessä?
Olen tuossa edellä kysynyt parikin kertaa kenen vakuutustuotteita myyt. Vastausta ei tunnu tulevan pihdeilläkään.
Sillä niitähän Sinä myyt, kukaan amatööri ei käyttäisi ilmaisua "Vakuutuksen peruskustannukset tässä muodossa 2%". Se on suoraan jostakin broshyyristä. Erityisen hauskoja ovat ilmaisut PERUSkustannukset TÄSSÄ muodossa.- kateellisten panenettelua
Sologdin kirjoitti:
ovatko nuo mainitsemasi asiat päällimmäisinä tavallisen kansalaisen mielessä?
Olen tuossa edellä kysynyt parikin kertaa kenen vakuutustuotteita myyt. Vastausta ei tunnu tulevan pihdeilläkään.
Sillä niitähän Sinä myyt, kukaan amatööri ei käyttäisi ilmaisua "Vakuutuksen peruskustannukset tässä muodossa 2%". Se on suoraan jostakin broshyyristä. Erityisen hauskoja ovat ilmaisut PERUSkustannukset TÄSSÄ muodossa.minä en myy mitään vakuutuksia! olen rakennusalan yrittäjä. minulla on eläkevakuutuksen lisäksi myös sijoitusvakuutus ja säästövakuutus kaikkia olen maksanut jo niin pitkään että saan ne vaikka halutessani vapaalle kirjalle mutta kun tuota ylimääräistä tuntuu tulevan ovista ja ikkunoista ni miks en laittais poikimaan tulevaisuutta varten "RAHA TULEE RAHAN LUO" VAI MITÄ POIJAAT!!!
- Viisaampi
Sologdin kirjoitti:
ovatko nuo mainitsemasi asiat päällimmäisinä tavallisen kansalaisen mielessä?
Sillä niitähän Sinä myyt, kukaan amatööri ei käyttäisi ilmaisua "Vakuutuksen peruskustannukset tässä muodossa 2%". Se on suoraan jostakin broshyyristä. Erityisen hauskoja ovat ilmaisut PERUSkustannukset TÄSSÄ muodossa.En minäkään myy mitään! En edes vakuutuksia!
Pitkäaikaistyöttömyydestä pari vuotta sitten työttömyyseläkkeelle siirtyneellä nyt pyörii mielessä kaiken näköiset hassut ajatukset kuten omien penkojen perintöverojen minimointi.
Itse kun olen jäänyt perinnöittä niin yritän suunnitella jotain penskojen varalle.
Tietenkään omasta kulutuksesta tinkimättä.
Sinä kun olet niin hyvin perillä eri vakuutusmuodoista et varmaan tosissasi kysy niistä mitään!
Verovähennysoikeutta minun ei kannata tavoitella koska mitättömästä työttömyyseläkkeestäni menee niin vähän veroa!
Rahasto-osuuksien myyntivoiton verottomuusmahdollisuuksia olen tietenkin hyödyntänyt!
Odottelen edelleenkin viisaita neuvoja tämän kurjuuden hoitamiseksi! - kesäheinä
kateellisten panenettelua kirjoitti:
minä en myy mitään vakuutuksia! olen rakennusalan yrittäjä. minulla on eläkevakuutuksen lisäksi myös sijoitusvakuutus ja säästövakuutus kaikkia olen maksanut jo niin pitkään että saan ne vaikka halutessani vapaalle kirjalle mutta kun tuota ylimääräistä tuntuu tulevan ovista ja ikkunoista ni miks en laittais poikimaan tulevaisuutta varten "RAHA TULEE RAHAN LUO" VAI MITÄ POIJAAT!!!
minullakin on eläkevakuutus ja sijoitusvakuutuksia, hyvin ovat tuottaneet. Kyllä täällä palstalla toiset jaksaa panetella, kateellisia löytyy aina. Minkäänsortin myyjä en ole vain tavallinen säästäjä, joka on tyytyväinen ja riskinottokykyä löytyy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017433
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?805018- 794849
- 1324258
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan103048- 522679
- 402576
- 482229
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102211Suudeltiin unessa viime yönä
Oltiin jossain rannalla jonkun avolava auton lavalla, jossa oli patja ja peitto. Uni päättyi, kun kömmit viereeni tähtit211840