kertokaa, että mistä voisi löytyä elokuva towering inferno suomenkielisin tekstein dvd:lle? Olen pitkään etsinyt sitä, mutta olen löytänyt vain tuontielokuvana, missä ei ole suomitekstiä. Tämä leffa on vaan niin hyvä, ja minä haluan sen!
Vastaukset 2
Eipä ole tullut DVD vastaan missään.
Leffa on kyllä hyvä, lajityyppinsä valio, vaikka se on samalla myös mainio opetusleffa palo-ja pelastusalalle siitä, miten palomiehen ei missään nimessä pidä työskennellä.
Mutta se ei ole niin suuri synti, sillä poliisi-leffoissa tuollaisella on vielä pitemmät perinteet...- yks turust
Tarvitaan vain VHS-videot ja Tallentava DVD sitten vain kysytte että onko sukulaisilla tai ystävillä kyseitä leffaa. Jos ittellä on leffa (VHS:llä) kysytte sukulaisilta tai ystäviltä tallentavaa DVD:tä ja pyydätte kopioimaan.
Olen teidän kanssa samaa mietä tosi hyvä leffa kertakaikkiaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901673
- 861433
- 1041068
Leski ja Volvomies
Mitä se Volvomies kulkee sen nuoren lesken luona.. joko leski surunsa surrut ja uusi jo katottu..17965- 48939
Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su43851Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin
Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.133701Haluatko, että kierrän sinut kauempaa
Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.83676Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni
mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä30661Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su45607