Nimeltämainitsemattomassa juorulehdessä luki juonipaljastuksissa Hurleyn olevan lottovoittaja. Siinä luki myös, että lottonumerot ovat merkittävä osa koko sarjaa tms. Voisitteko Te, jotka olette imuttaneet Suomessä näkemättömät jaksot, kertoa mitä se tarkoittaa? Se jäi vaivaamaan, enkä jaksa alkaa metsästämään niitä jaksoja.
Tänks!
lottonumerot
5
3182
Vastaukset
- Nimetön 2
Kaikkien elämä roikkuu hiuskarvan varassa jonki helvetin lottokupongin varassa. Se ketä saa sen pääsee pois saarelta vai?
- Nimetön
No se nyt on sen verran monimutkainen juttu et
minä ainakaan en jaksa sitä alkaa selittää.
Sanotaanko et saaren tapahtumiin se numerosarja liittyy aika pahasti. Eikä kunnon selvyyttä niistä oo selvinny vielä 2 kaudellakaan. Jos selviääkään.
Kumminki lopettavat sarjan ennen kun kaikki selviää tms. - arvoitus
Nimetön kirjoitti:
No se nyt on sen verran monimutkainen juttu et
minä ainakaan en jaksa sitä alkaa selittää.
Sanotaanko et saaren tapahtumiin se numerosarja liittyy aika pahasti. Eikä kunnon selvyyttä niistä oo selvinny vielä 2 kaudellakaan. Jos selviääkään.
Kumminki lopettavat sarjan ennen kun kaikki selviää tms.Voipi olla, että tekijät eivät edes rupea vääntämään rautalangasta mitä numerot tarkoittavat. Antavat varmaan katsojien itse keksiä teorioita numeroista. Googlella löydät varmasti mielenkiintoisia juttuja...
- D.Rousseau
Ykköskaudella asiaa aletaan puida jaksossa 18. Lisätietoja numeroiden esiintymisestä sarjassa löytyy esim. täältä http://www.losthatch.com/numbers.aspx
Kaikenkattavaa selitystä numeroille ei ehkä saada koskaan, mutta eihän sitä tiedä. Nuo tietyt numerot esiintyvät kuitenkin tosi monessa eri yhteydessä. Olisi muuten kiva kokeilla noilla numeroilla pelaamista itsekin. Täytyypä joskus kokeilla!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä
IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi3132818Mihin sinussa haluan koskea
Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä522614- 1201712
- 1181420
Toisen ihmisen sydämellä
leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo1461380Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."
Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://301265PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan
kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki1441221- 691080
- 741079
- 701020