Nimeltämainitsemattomassa juorulehdessä luki juonipaljastuksissa Hurleyn olevan lottovoittaja. Siinä luki myös, että lottonumerot ovat merkittävä osa koko sarjaa tms. Voisitteko Te, jotka olette imuttaneet Suomessä näkemättömät jaksot, kertoa mitä se tarkoittaa? Se jäi vaivaamaan, enkä jaksa alkaa metsästämään niitä jaksoja.
Tänks!
lottonumerot
5
3393
Vastaukset
- Nimetön 2
Kaikkien elämä roikkuu hiuskarvan varassa jonki helvetin lottokupongin varassa. Se ketä saa sen pääsee pois saarelta vai?
- Nimetön
No se nyt on sen verran monimutkainen juttu et
minä ainakaan en jaksa sitä alkaa selittää.
Sanotaanko et saaren tapahtumiin se numerosarja liittyy aika pahasti. Eikä kunnon selvyyttä niistä oo selvinny vielä 2 kaudellakaan. Jos selviääkään.
Kumminki lopettavat sarjan ennen kun kaikki selviää tms. - arvoitus
Nimetön kirjoitti:
No se nyt on sen verran monimutkainen juttu et
minä ainakaan en jaksa sitä alkaa selittää.
Sanotaanko et saaren tapahtumiin se numerosarja liittyy aika pahasti. Eikä kunnon selvyyttä niistä oo selvinny vielä 2 kaudellakaan. Jos selviääkään.
Kumminki lopettavat sarjan ennen kun kaikki selviää tms.Voipi olla, että tekijät eivät edes rupea vääntämään rautalangasta mitä numerot tarkoittavat. Antavat varmaan katsojien itse keksiä teorioita numeroista. Googlella löydät varmasti mielenkiintoisia juttuja...
- D.Rousseau
Ykköskaudella asiaa aletaan puida jaksossa 18. Lisätietoja numeroiden esiintymisestä sarjassa löytyy esim. täältä http://www.losthatch.com/numbers.aspx
Kaikenkattavaa selitystä numeroille ei ehkä saada koskaan, mutta eihän sitä tiedä. Nuo tietyt numerot esiintyvät kuitenkin tosi monessa eri yhteydessä. Olisi muuten kiva kokeilla noilla numeroilla pelaamista itsekin. Täytyypä joskus kokeilla!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial101681Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1311670Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva2531198Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221078Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2101066- 285955
- 128939
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt3887Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks49868- 10865