Onkos nyt jotain superflunssaa liikkeellä, joka tulee kuin salama kirkkalta taivaalta? Meillä koko duuniporukka vuorotellen taudissa. Tulee ihan yks kaks yön aikana ja jatkuu ja jatkuu...kuumetta ei vaan nosta???
Flunssasta
10
943
Vastaukset
Lintuinfluenssahan se nyt on liikkellä. Saitte sen työkaverinne papukaijalta. Onnittelut!
PS: Polly tahtoo keksin!- kaarinat
No niinpähän tietysti;)
Mut ihan oikeesti... - vie.
tässä oikein pussillinen keksejä.
- kaarinat
vie. kirjoitti:
tässä oikein pussillinen keksejä.
Kyllä se on uskottava tän foorumin taso, tai kirjoittajien taso. Ei yhtä asiallista teemaa löydy, että osaisitte vastata kunnolla. Huumori on huumoria, mutta kun tollanen ei edes ole sitä. Teitin pittä vissiin aina yrittää pistää joku heitto kehiin, ettei vaan mikään olis todellista.
Ilmeisesti elätte jossain utopiamaailmoissa, kuin jossain sarjakuvassa, vai liekö tätä onnetonta savolaisuutta tuokin.
Ei ihme, jos savonlinnalaisista puhutaan muualla vaikka mitä.
Toivotonta touhua:( kaarinat kirjoitti:
Kyllä se on uskottava tän foorumin taso, tai kirjoittajien taso. Ei yhtä asiallista teemaa löydy, että osaisitte vastata kunnolla. Huumori on huumoria, mutta kun tollanen ei edes ole sitä. Teitin pittä vissiin aina yrittää pistää joku heitto kehiin, ettei vaan mikään olis todellista.
Ilmeisesti elätte jossain utopiamaailmoissa, kuin jossain sarjakuvassa, vai liekö tätä onnetonta savolaisuutta tuokin.
Ei ihme, jos savonlinnalaisista puhutaan muualla vaikka mitä.
Toivotonta touhua:(..ota kaikkee aina niin tosissaan.
Mikä se siun onkelma ol? Ai nii, flunssa.
Menet sängynpohjalle lepäilemään, juo mustaherukkamehua. Se on se tavanomainen flunssapöpö joka on aina liikkellä maalis- ja huhtikuun vaihteessa.- Franz-setä
kaarinat kirjoitti:
Kyllä se on uskottava tän foorumin taso, tai kirjoittajien taso. Ei yhtä asiallista teemaa löydy, että osaisitte vastata kunnolla. Huumori on huumoria, mutta kun tollanen ei edes ole sitä. Teitin pittä vissiin aina yrittää pistää joku heitto kehiin, ettei vaan mikään olis todellista.
Ilmeisesti elätte jossain utopiamaailmoissa, kuin jossain sarjakuvassa, vai liekö tätä onnetonta savolaisuutta tuokin.
Ei ihme, jos savonlinnalaisista puhutaan muualla vaikka mitä.
Toivotonta touhua:(Minä olen saanut rasitteekseni savolaisen lankomiehen Savonlinnasta. Tuollainen olevinaan leikillinen sanaleikki on liiankin tuttua, savolainen osaa lopettaa sen vasta kun huomaa toisen suuttuvan tai että se kohdistuukin häneen itseensä. Savolaisen sielu ei kestä sitä, että hänestä itsestään lasketaan leikkiä!
Ja onhan se niinkin, että kun savolainen avaa suunsa, vastuu siirtyy kuulijalle. Uskomatonta mutta totta! - temppeliherra
Franz-setä kirjoitti:
Minä olen saanut rasitteekseni savolaisen lankomiehen Savonlinnasta. Tuollainen olevinaan leikillinen sanaleikki on liiankin tuttua, savolainen osaa lopettaa sen vasta kun huomaa toisen suuttuvan tai että se kohdistuukin häneen itseensä. Savolaisen sielu ei kestä sitä, että hänestä itsestään lasketaan leikkiä!
Ja onhan se niinkin, että kun savolainen avaa suunsa, vastuu siirtyy kuulijalle. Uskomatonta mutta totta!ole sielua! Möimme sielumme paholaiselle, siksi olemme niin ylivertaisia!
- räkänokka
kaarinat kirjoitti:
Kyllä se on uskottava tän foorumin taso, tai kirjoittajien taso. Ei yhtä asiallista teemaa löydy, että osaisitte vastata kunnolla. Huumori on huumoria, mutta kun tollanen ei edes ole sitä. Teitin pittä vissiin aina yrittää pistää joku heitto kehiin, ettei vaan mikään olis todellista.
Ilmeisesti elätte jossain utopiamaailmoissa, kuin jossain sarjakuvassa, vai liekö tätä onnetonta savolaisuutta tuokin.
Ei ihme, jos savonlinnalaisista puhutaan muualla vaikka mitä.
Toivotonta touhua:(Minulla oli kerran nuha! Se tuli ihan ilmoittamatta! Sitten päätin kysyä neuvoa keskustelupalstalta. Sain paljon vastauksia ja myötätuntoa. Oli siellä tosin joku joka vitsaili nuhalleni. Silloin minä kyllä suutuin. Minä kirjoitin oikein tulikivenkatkuisesti siitä ja hiljensin kaikki! Minulla on edelleen nuha?
- Pinnankiristäjä
Kuuluuko duunikavereistasi ääni hätsshiii titityy...?
Kyseessä on silloin tipi influenssa.
Ohessa on ohjeet miten tämä vältetään.
1.ei tipuja sänkyyn
2.töissä ei munita
3.välttele ylpeitä hanhia
4.pidä välimatkaa laululintuihin
5.eikä kosketa ilolintuihin
6.ei saa olla tekemisissä vanhojen kottaraisten kanssa
7.korttipöydässä ei enää kynitä
8.toisia kohtaan ei olla nokkavia
9.pyy pois pivosta
Toistaiseksi sallittua jättää ne 10 oksalle (sinulle helpotuksena ilmoitan että toistaiseksi on sallittua olla täysi pöllö...) - Ulkoiluttaja
Hommaa itsellesi koira,saat vastustuskykyä etkä ole flunsassa.Ulos täytyy lähteä satoi taivaalta puukkoja tai vanhoja mummoja,sitä ihminen karaistuu kun täytyy lähteä koiran kanssa ulos oli keli millainen hyväänsä....puhun kokemuksesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1341198
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34771Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46577- 10560
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä22502Ajatteletko ollenkaan minua
Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott29496Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .14452Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver14451- 20436
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad17423