Omistan 1,5 kw:n bensiinikäyttöisen aggrikaatin.
Ongelmana on se ettei polttomoottori käy kunnolla. Kaasuttaja säätelee itseään koko ajan. Moottorin kaasuvipu on oltava lähes täysillä että pysyy käynnissä.
Olen puhdistanut kaasuttajan ja sylinteripesän. Tein pari vuotta sitten siihen isomman polttoainesäiliön. Voisikohan se tarjota liikää bensaa kaasuttajalle? Itse epäilen. En keksi enää mitä muuta voisin tehdä. Onko ehdoituksia?
Aggrekaatin korjaus
5
505
Vastaukset
isompi tankki käyntiin vaikuta. Kyllä se vika muualta löytyy kun katsoo. Täältä asti ei oikein näy...
- olisko?
Onko tuossa sun agrikaatissa sellainen kalvomallinen polttoainepumppu joka saa käyttövoimansa letkua pitkin kampiakammiosta tulevien painepulssien avulla? Vika voi olla siinä jos kyseinen laite löytyy, esim. likaa tai tukos juuri tuossa letkussa.
Itse olen ainakin nähnyt kyseisen pumppusysteemin agrikaatissa jossa oli hondan kone, siinä oli oli mennyt liiasta öljystä tuo pa-pumpun "käyttövoima" letku tukkoon ja moottori kävi aina vähän aikaa ja sammui, PA-pumpun ja letkujen puhdistus auttoi! Polttoaine pumppu taisi olla pienen logon perusteella Briggs & Strattonin tekele.- jiu
Ei kai tuossa mitään bensapumppua ole.
Voi se tankin muuttaminenkin vaikuttaa käyntiin eli kaasuttimen seossuhteeseen.
Kokeile ilman ilmanputsaria tai tuki ilmansaantia niin näet kuinka päin on seokset pielessä. Saahan se uusi tankkisi ilmaa korkin kautta?
- kaasari
Onko kaasutin sellainen koholla varustettu versio? olisko putsauksen yhteydessä kohon asento muuttunu, nyt tulvii tai sitten toisin päin että kohokammiossa bensan pinta on liian matalalla
- GHS
Kaasuttajasta oli yksi palautusjousi pois urasta.
Toimii nyt tosi hiljaisillakin kierroksilla ihan tasaisesti.
Ostin koneen käytettynä. Mistäköhän saisi maahantuojan selville? Laitten kyljessä lukee BHG 35, TECUMSEH. Osittain tuhoutuneessa paperi-kilvessä ET 1500.
Kiitos vastaajille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei122263Jännitän sinua J mies
Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.1221237- 891185
Kuinka kauan kesti että ihastuit
Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi511003Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa
"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli240998Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti
Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk63904Tunneälyä testaamaan!
Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/1253796- 84786
- 35709
Saanko mies tulla sun kainaloon nukkumaan?
En saa unta kun mietin sua❤️ Saako tulla sun viereen ja käpertyä sun kainaloon?44699