Mielipide...

Darth

O.C. :n alkaessa Maikkarilla pari vuotta sitten, seurasin sarjaa enemmän kuin innolla. Kyseessä oli maineensa veroinen, ihan loistava nuortensarja. Mukana oli actionia, huumoria, jännitystä ja ennen kaikkea draamaa. Varsinkin Adam Brodyn esittämä Seth Cohen oli loistohahmo!

Ensimmäisen tuotantokauden viimeinen jakso maistuikin sitten ihan puulta. Ajattelin, että toisella kaudella meno taas palautuisi raiteilleen, mutta EI. Toinen kausi on ala-arvoista katsottavaa. Käsikirjoittajilta tuntuu loppuvan ideat; jopa Marissan lesbouteen saakka. Toinen kausi on yksinkertaisesti tylsä. Ja kolmas kausi... En kehtaa edes puhua siitä.

Eli The O.C. oli ensimmäisen kautensa käsittämättömän hyvä sarja, jossa oli kaikki mestarillisen draaman ainekset. Mutta siteemmin, kaikki on mennyt huonompaan suuntaan. Sarja olisi kannattanut lopettaa 1.kauteen, kun se oleskeli vielä listojen kärkitiloilla katsojaluvuissa.
Nyt kaikki on ohi, sarjan maine pilaantuu ja O.C. :sta on tullut HUONO SARJA.


Ja tämähän oli vain minun mielipiteeni.

15

773

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ......

      ...mäkin aloin eilen oikein miettimään että mikä on kun nyt ei erityisemmin kiinnosta enää jaksoja seurata vaikka ekalla tuotantokaudella en halunnut jättää yhtäkään väliin. Olen katsonut kyllä tälläkin kaudella melkein kaikki, mutta jotain tosi olennaista puuttuu mitä oli ensimmäisessä kaudessa...en vaan tiedä mitä...boooooring...

      • entinen katsoja

        1. kausi oli hyvä. Tämä toinen kausi on ollut paljon huonompi ja Alexin lähdettyä sarja lässähti lopullisesti. Kahta viimeisintä jaksoa en ole enää viitsinyt kunnolla katsoa.


      • Darth
        entinen katsoja kirjoitti:

        1. kausi oli hyvä. Tämä toinen kausi on ollut paljon huonompi ja Alexin lähdettyä sarja lässähti lopullisesti. Kahta viimeisintä jaksoa en ole enää viitsinyt kunnolla katsoa.

        ...se sellainen "Alex", on?


    • Lucille

      "Sarja olisi kannattanut lopettaa 1.kauteen, kun se oleskeli vielä listojen kärkitiloilla katsojaluvuissa. Nyt kaikki on ohi, sarjan maine pilaantuu ja O.C:sta on tullut HUONO SARJA."

      Voi älyttömyys... Kuka voi ajatella noin?
      Voi sua raukkaa, kun olet noin ahdaskatseinen. Heti kun tapahtumat eivät enää menekään omien toiveiden mukaan, sarjasta tulee huono ja se olisi pitänyt muka lopettaa... LoL

      • Ry91

        samaa mieltä lucillen kanssa....!!!!!!!!!!!


      • Darth

        Tämähän olikin VAIN minun mielipiteeni ;D


      • Lucille
        Darth kirjoitti:

        Tämähän olikin VAIN minun mielipiteeni ;D

        vaikka olikin vain sinun mielipiteesi, niin pitääkö silti manata että Sarja olisi pitänyt lopettaa 1.kauteen yms.
        99,9 % O.C. -faneista kuitenkin pitää sarjaa edelleen yhtä loistavana kuin se alussa oli, joten onko siis tarpeellista mollata sitä noin paljon, jos sinä vain satuit kyllästymään...?


      • Darth
        Lucille kirjoitti:

        vaikka olikin vain sinun mielipiteesi, niin pitääkö silti manata että Sarja olisi pitänyt lopettaa 1.kauteen yms.
        99,9 % O.C. -faneista kuitenkin pitää sarjaa edelleen yhtä loistavana kuin se alussa oli, joten onko siis tarpeellista mollata sitä noin paljon, jos sinä vain satuit kyllästymään...?

        ...koska tämä on yleinen mielipidekirjoitus! Pitääkö se nyt vääntää messinkilangasta!


      • entinen katsoja
        Darth kirjoitti:

        ...koska tämä on yleinen mielipidekirjoitus! Pitääkö se nyt vääntää messinkilangasta!

        ...ja aika moni muu on myös Darthin kanssa samaa mieltä. 1. kausi vaan oli parempi.


      • Piitu

        Mä oon ihan samaa mieltä lucillen kanssa. Vaikka O.C.:n toinen kausi oli mustakin parempi, mutta silti, O.C. on paras! Ja eihän O.C.:tä tarvii seurata jos ei kiinnosta. Painukaa vaikka hevon kuuseen jos kaikki O.C.:n tapahtunat ja jaksot ei mee sillä tavalla kun te tahotta! Hitto!


      • Piitu
        Darth kirjoitti:

        Tämähän olikin VAIN minun mielipiteeni ;D

        "tämähän olikin vain minun mielipiteeni" ja hah hah! Mee muuvalle valittaa jos et kestä maailman parasta tv-sarjaa!!!!!! Jos ei kiinnosta, elä KATO KOKO SARJAA, sillähän siitäkin päästään.. Hah hah ja vielä kerran hah!!!!!!


      • iitu
        Darth kirjoitti:

        Tämähän olikin VAIN minun mielipiteeni ;D

        ei tollasesta nyt tarvi suuttua. jokaisella on omat mielipiteensä. ..voi teitä.


      • iitu
        Piitu kirjoitti:

        "tämähän olikin vain minun mielipiteeni" ja hah hah! Mee muuvalle valittaa jos et kestä maailman parasta tv-sarjaa!!!!!! Jos ei kiinnosta, elä KATO KOKO SARJAA, sillähän siitäkin päästään.. Hah hah ja vielä kerran hah!!!!!!

        älä ny tommosesta suutu...aika lapsellista ruveta täälä tommosesta räyhäämään.


      • piitu
        Piitu kirjoitti:

        Mä oon ihan samaa mieltä lucillen kanssa. Vaikka O.C.:n toinen kausi oli mustakin parempi, mutta silti, O.C. on paras! Ja eihän O.C.:tä tarvii seurata jos ei kiinnosta. Painukaa vaikka hevon kuuseen jos kaikki O.C.:n tapahtunat ja jaksot ei mee sillä tavalla kun te tahotta! Hitto!

        anteeksi darth


    • Liblikas

      Siitä ON tullut huono ja tylsä sarja ja en enää seuraakaa sitä :/

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      94
      2505
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2193
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      84
      1867
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1631
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1596
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1585
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      34
      1538
    8. 73
      1446
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      100
      1355
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1254
    Aihe