Oli niinkuin HPK-Ukraina peliä olis katsonut.
Taito ei voittanut vaan eniten rikkova ja sikaileva joukkue.
Todella sääli, että koukkimiset ja ronkkimiset taas sallittiin aivan huoletta.
Ei tainnut Wiikmanilla olla paras päivänsä.
Hauhtosen maali oli upea.
Mutta kaiken kaikkiaan HPK kärsi Favorinin sallivasta puhaltamisesta.
HIFK=Ukraina
8
515
Vastaukset
- Bonham
Pitääkö enempää kertoa!
- Favorin
Salmelainen oli turvallaan jatkuvasti.
Ei vain ollut kerholaisia lähettyvillä. - Eetu
Favorin kirjoitti:
Ei vain ollut kerholaisia lähettyvillä.Muuten jätkä olis ollu liian nopea!
Favorin kirjoitti:
Ei vain ollut kerholaisia lähettyvillä.Kerro mulle monta jäähyä kerho sai Salmelaisen kaatumisien takia?? Minä en meinaa huomannu, että olis saanu ýhtään. Oikaise jos olen väärässä.
Ymmärrän kyllä, että ottaa koville nähdä "oman"joukkueen häviäminen. Ja helppoa on myös aina löytää syy muualta, kuin itsestään. Eikö vain?- Favorin
Von-Perälä kirjoitti:
Kerro mulle monta jäähyä kerho sai Salmelaisen kaatumisien takia?? Minä en meinaa huomannu, että olis saanu ýhtään. Oikaise jos olen väärässä.
Ymmärrän kyllä, että ottaa koville nähdä "oman"joukkueen häviäminen. Ja helppoa on myös aina löytää syy muualta, kuin itsestään. Eikö vain?Ei yhtään
Yritti kyllä. - aikaan Salmelainen
Von-Perälä kirjoitti:
Kerro mulle monta jäähyä kerho sai Salmelaisen kaatumisien takia?? Minä en meinaa huomannu, että olis saanu ýhtään. Oikaise jos olen väärässä.
Ymmärrän kyllä, että ottaa koville nähdä "oman"joukkueen häviäminen. Ja helppoa on myös aina löytää syy muualta, kuin itsestään. Eikö vain?niin KOVASTI SALMELAINEN YRITTI KALASTAA JÄÄHYJÄ!!!
Mikä on, kun Salmelainen ei pysy pystyssä????Mikä on, kun ei taidot riitä??? Mikä on, kun ei onnistu Salmelainen???? Väärä lääkitys??? aikaan Salmelainen kirjoitti:
niin KOVASTI SALMELAINEN YRITTI KALASTAA JÄÄHYJÄ!!!
Mikä on, kun Salmelainen ei pysy pystyssä????Mikä on, kun ei taidot riitä??? Mikä on, kun ei onnistu Salmelainen???? Väärä lääkitys???Tohon Salmelaisen taitoihin. Ei se 4-1 maali ihan kädettömältä onnistu.
Edelleen ihmetyttää noi käsitykset jäähyjen kalastelusta. Luulisi sen olevan helpompaa/järkevämpää kaatuilla silloin, kun vastustajan pelaaja on ns. iholla kiinni. Tuskin se Favorin niin sokee/tyhmä on, että tommoseen menis. Joten kerta Salmelaisen kaatumiset ei ratkaissut peliä IFK:lle niin asiasta voisi pitää pienempää meteliä. Sen sijaan voisi keskittyä puhumaan pelin ratkaisu tilanteista.
No Perjantaina on uusipeli Hämeenlinnassa. Mielenkiinnolla odotan miten tulee käymään. Runkosarjassa molemmat voittivat kotonaan pelatut ottelut.
- popi
asia on että HIFK oli tänään huomattavasti parempi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vilma Nissinen pyytää anteeksi rasistisia lausuntojaan
Nöyrtyi kuten persut yleensäkin. On kyllä noloa tuollainen vätystely, kun ei ole miestä seisoa omien lausuntojensa takan2033233Riikka Purra: "Kokoomus haluaa leikata pienituloisten etuuksista - Se ei meille käy"
Näin vakuutti persujen Purra edellisten eduskunta vaalien alla,. https://www.ku.fi/artikkeli/4910942-kun-uudessa-videos622014Sandels tölkin hinta nousi 1,29 eurosta 1,32 euroon
Mitähän järkeä valtiolla on verottaa tuotakin elintarviketta niin kovasti, että on järkevämpää käydä hakemassa ulkomailt361624Lindtmanin pääministeriys lähenee päivä päivältä
Suomen kansan kissanpäivät alkavat siitä hetkestä, kun presidentti Stubb on tehnyt nimityksen. Ainoastaan ylin tulodesi651583- 1051317
Tuntuuko sinusta mies
että olet jossain, mutta sydämessäsi haluat olla muualla. Suunnittelet kaikkea kivaa ja olet innolla mukana, mutta silti221235Rakastan sitä
kun uppoat selittämään jotain. Etsit oikeaa tapaa sanoa jotain, jonka olet jo etukäteen miettinyt, sekoat vähän sanoissa501033Ikävä uutinen uudesta Unelmia Italiassa kaudesta - Iso pettymys tv-katsojille!
Unelmia Italiassa -sarja kertoo Ellen Jokikunnaksen perheen elämästä Suomessa ja Italiassa. Nyt Ellen on kertonut tuleva5992Jokaisella tytöllä on supervoimansa
Millaisia ajatuksia artikkeli herättää? Mainos: Dove | ”Itsetuntoni oli ihan romuttunut” – Peppina Rosén haastaa tavan188953Mitä tapahtuisi....
Meidän välillä jos törmäisimme yöelämässä ilman häiriötekijöitä ja olisimme hieman huppelissa? Päättyisikö ilta kenties61937