Kuuma ja kylmä

15v kitannut

Perkele kun nuo krapulat ei nykyään ole mitään "paha olo, oksettaa" kankia, vaan hiki lentää, paleltaa , perse, kadet, varpaat hikoaa, yöunet sekaisin, liskodisko, hermot kireenä, pelottaa,aistit pinnassa(kuulee kaikki äänet kymmenkertaisesti)

Ja menee puoliviikkoa tätä tahtia... ja sit taas sama ralli jatkuu... voi perseen perse....

5

5392

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • raineri

      Moi!

      Itse olen juonut lähes joka viikonloppu, välillä pidempiä putkia jo ~ 12 vuoden ajan. Sillo pentunahan se oli sitä yrjöömistä ja pahaa oloo ja se oli siinä.

      Nyt asiahan on näin et krapula-aamuna on viel hauskaa. Mut auta armias ku tulee ilta ja höyryt haihtuu. Liskodiskóo ynnä muuta paskaa, niin kuin kerroit. Ja jos viikonloppuna tinttaat pe ja la niin keskiviikkona alat olla suht. normaali. Siihen asti henkistä krapulaa: vitutusta, kiehahtelua, hermostumista, omanarvontunnon laskua. Päänsärkyä, turvan punoittelua, kutinaa jne.

      Itse olen kyllä ajatellut vähentää juomista radikaalisti. Jos sama rata jatkuu niin olen kohta jo täys juoppo. Viimeviikonlopun olin selvinpäin ja tein töitä. Huomenna sit kaverin kaa reissuu ja lauantaina kaverin syttärit eli kosteata..... Minkäpä sitä suomalainen luonnolleen voi. ;) Jos löytäis jonku ihanan naisen niin sit vois viettää koti-iltoja kynttilänvalossa ja vaellella luonnossa tms. Olisin jo täysin valmis siihen.

      • virpikko

        Mitäs jos vaihtaisitte välillä tuonne Alkoholi-osastolle Krapula-osaston sijaan.
        Siellä yritetään kamppailla alkoholista eroon, vähentää tai ainakin vaihtaa mielipiteitä.

        Selvähän se on, että krapula ei pitkän juomisen jälkeen enää oo krapula, vaan alkaa olla niitä vieroitusoireita heti, jos ei ota korjailuja tai muuten jatka päivittäistä tai jatkuvaa juomista.

        Tulin vaan sattumalta käymään täällä krapula-palstalla. Itellään on tosi pitkä juomaputki (nainen) ja pakko alkaa saamaan apua tähän, ennenkuin henki lähtee.

        Vointeja!


    • Pöhve

      ..samaan kategoriaan. Join 5 päivää putkeen viimeviikolla, lopetin sunnuntaina iltapäivällä ja vielä edelleenkin maha osittain sekaisin ja huono olo. Oireet ihan samanlaisia niinkuin ap:n kirjoittajan. LIIIIIIIIIISSKOT tulevat!!!

    • jos haluaa

      kuolla.

      Tosin eihän sellaiset pikkuasiat kuten terveys, avioliitto tai talon ja luottotietojen juominen haittaa.

      Juo vaan niin pitkään kuin saat kurkkuun kaadettua!

    • kala

      mulla ainakin krapulassa on kans ahdistusta, sydäntä puristaa ja tuntuu kuin haluisi vain olla pimeässä kämpässä ja kuunnella musiikkia ja lepäillä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      75
      5534
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2476
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1957
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      55
      1694
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1591
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1388
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1307
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      9
      1269
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1229
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1193
    Aihe