Olisiko palstalehden aika?

???????

Sumppisanomat kuoli ja palstan sielu siinä samalla.
Ehdotan, että luodaan palstalle uusi lehti. Sen toimittaminen olisi haastemuotoinen=lehden kirjoittaja määrää seuraavan lehden kirjoittajan.
Lehdellä ei olisi tiettyä formaattia, vaan jokainen kirjoittaja tekee näköisensä lehdykän.
Löytyisikö henkeä moiselle?

11

803

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jermu

      No tuoda tuoda..Mä sanon rehellisesti, että muakin harmittaa, kun ei ole sumppareita. Se on ihan hillitön urakka tehdä sellaista, joten en olis milloinkaan uskonut, että tähtis jaksais tehdä sitä noin pitkään....Ja mikä oli palaute...Niiin, mikä oli palaute meiltä..Kiiteltiin valmiista eväästä ja siinä se.
      Harmittaa ihan itteenikin näin jälkikännyyn.
      Mutta löytyiskö henkevä...Jaa, eiku puhaltaan vaan tonne tähtiksen luokse henkevä hattu kourassa ja sitten jos hää armollisesti kirjoittais vaikka kerran kuussa jotain...Näin mää eppäilen, että säilyis tasapaino työmääränkin suhteen.

      • Jeps, tai sitten sellainen viikkoliite. Jokapäiväinen on varmasti työläs, varsinkin jos aiheet on vähissä. Tyhjästä on paha mitään painoon kelpaavaa ideoida.


      • Jermu
        Waffen-ss kirjoitti:

        Jeps, tai sitten sellainen viikkoliite. Jokapäiväinen on varmasti työläs, varsinkin jos aiheet on vähissä. Tyhjästä on paha mitään painoon kelpaavaa ideoida.

        Onhan tässä itse kukin saanut tyhjästä pienet skabat liikkeelle, joten äläs ole noin vaatimaton. Kjäh!


      • ???????

        Toimittaja teki kyllä mielestäni selväksi ettei Sumppisanomia enää tule.
        Ehkä suruaika on sitten viellä kuitenkin käynnissä palstalla eikä uuteen ole kiinnostusta?


      • Jermu
        ??????? kirjoitti:

        Toimittaja teki kyllä mielestäni selväksi ettei Sumppisanomia enää tule.
        Ehkä suruaika on sitten viellä kuitenkin käynnissä palstalla eikä uuteen ole kiinnostusta?

        Etteikö ole kiinnostusta...Pyydän nyt ihan rehellisesti anteeksi avauksen tekijältä, joka tarkoitti hyvää ja ajatus on ok, mutta vastaukseni otsikko "vanha suola janottaa" on se tekijä ja kaiken keskipiste...Antaisimmeko tuolle uudelle lehdykälle sen tarvitseman reilun mahdollisuuden olemalla vertailematta jatkuvasti sitä hiljaa tai ääneen joka tilanteessa. Sumpparit oli sumpparit ja sitten joku toinen juttu vois tuntua vain lämppäriltä...Tossa nyt niinku meikäläisen ajatuksen ytintä.


      • ???????
        Jermu kirjoitti:

        Etteikö ole kiinnostusta...Pyydän nyt ihan rehellisesti anteeksi avauksen tekijältä, joka tarkoitti hyvää ja ajatus on ok, mutta vastaukseni otsikko "vanha suola janottaa" on se tekijä ja kaiken keskipiste...Antaisimmeko tuolle uudelle lehdykälle sen tarvitseman reilun mahdollisuuden olemalla vertailematta jatkuvasti sitä hiljaa tai ääneen joka tilanteessa. Sumpparit oli sumpparit ja sitten joku toinen juttu vois tuntua vain lämppäriltä...Tossa nyt niinku meikäläisen ajatuksen ytintä.

        itseänikin vietävästi että Sumppisanomat loppui, joten ei mitään anteeksi pyydeltävää. Jos lehdykäisen kirjoittaisi vuoron perään eri henkilöt ja lehdet olisivat oletettavasti hyvin erilaisia,ei sitä varmaan Sumppisanomiin voisi verrata. Paitsi jos tähtitoimittajakin saataisiin sitä joskus kirjoittamaan


    • rahinarohina

      ...sielu karannut? :(
      Olispa ex-tähtis täällä, järjestettäisiin jatkotilaustapainen haaste. Se ns. velvollisuudentunne on kyllä rasittavaa, ihme että jaksoikin ja terävänä.

    • haikailua!

      mennyttä mikä mennyttä!

      • Jermu

        vakavasti tässä keskustellaan tulevaisuudesta ja heti alat siinä Jannu kuule selittämään tummia pilviä taivaallen....Niiiiiiiiiiiiiin!


      • tällaiselle
        Jermu kirjoitti:

        vakavasti tässä keskustellaan tulevaisuudesta ja heti alat siinä Jannu kuule selittämään tummia pilviä taivaallen....Niiiiiiiiiiiiiin!

        sivulliselle amatöörille mistä sinä ongit tuon edellisen viestin lähettäjän sukupuolen tietoosi?


    • taisi olla

      kuolematon, niiden mielestä jotka väittävät sellaisen olevan.

      Voisi olla parempi miettiä jotakin kokonaan uutta. Kisat ovat olleet kohtalaisia herätteitä, mietittyjä esseeavauksiakin voisi joku taas innostua tekemään.

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1238
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      904
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      90
      845
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      20
      769
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      702
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      636
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      603
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      116
      519
    Aihe