Aika erikoinen tyyli kirjoittaa Kansanedustja rahkosella.
http://www.susannarahkonen.blogspot.com/
Mies viha paistaa läpi
11
840
Vastaukset
- Rauha.....
Internettiä käytetään väkivaltaan miehiä kohtaan. Teksti oli aika väkivaltaista.
- ihmisoikeuksien puolesta
Sivistytvaltio on nykyään se, jossa joudutaan muuttamaan perustuslakia kansainvälisten oihmisoikeuksien vastaiseksi, jotta ääriliikkeen mielipiteet seksuaalisesta kanssakäymisestä voidaan asettaa voimaan.
Tervetuoloa kultainen keskiaika. - tkstiä blogissa
mutta outoa.
Onneton rakkaus tai jotain muuta.
Toivon Suskin löytävän vielä onnen. - skäribo
se tosiaan on niin, että usein miehestä näkee jo kaukaa jos hän on vihainen. Mutta miten se liittyy tähän palstaan? Ymmärtäisin paremmin, jos täällä puhuttaisiin miesvihasta.
- Sanelma
kun on koulu jäänyt sovakolta väliin, se pitää kompensoida jollain tapaa. Jotkut ovat misogyyneja, jotkut taas potkivat kissoja. Sama asia pohjimmiltaan.
Sanelma kirjoitti:
kun on koulu jäänyt sovakolta väliin, se pitää kompensoida jollain tapaa. Jotkut ovat misogyyneja, jotkut taas potkivat kissoja. Sama asia pohjimmiltaan.
Viisaan ihmisen täällä netissä.
Kirjassa "Siunattu hulluus valjekset pohtivat "oletko tavannut viisasta miestä"?
Hetken hiljaisuuden jälkeen toinen tekee retoorisen kysymyksen
"tarkoitako todella viisasta"?
Nyt se on tapahtunut, kiitos- Sanelman
epikuros kirjoitti:
Viisaan ihmisen täällä netissä.
Kirjassa "Siunattu hulluus valjekset pohtivat "oletko tavannut viisasta miestä"?
Hetken hiljaisuuden jälkeen toinen tekee retoorisen kysymyksen
"tarkoitako todella viisasta"?
Nyt se on tapahtunut, kiitosen ole mies... enkä ole siitä viisaudestakaan IHAN varma
Sanelman kirjoitti:
en ole mies... enkä ole siitä viisaudestakaan IHAN varma
katso viimeiistä edellinen virke, ei mainita mitään miehestä;)
- Sanelman
epikuros kirjoitti:
katso viimeiistä edellinen virke, ei mainita mitään miehestä;)
oli kai miehestä... ;) Minä olen tavannut muuten pari kertaaa viisaan miehen - työsuhde-etu ;D
Sanelman kirjoitti:
oli kai miehestä... ;) Minä olen tavannut muuten pari kertaaa viisaan miehen - työsuhde-etu ;D
että teille muodostui lämmin parisuhde. :)
- Sanelman
epikuros kirjoitti:
että teille muodostui lämmin parisuhde. :)
hän on kunniallisesti naimisissa, tai he molemmat, eikä todellakaan ollut siitä kyse - olin toisen vaalikampanjassakin mukana vain aatteen palosta. Minä ihailen sivistyneitä ihmisiä kun on oma jäänyt sille kahvilusikkatasolle...
Sivistyneitä naisia tapaa hyvin usein, sivistyneitä miehiä harvakseltaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1811508
No nytkö tuli lähtö Orpolle?
Pieniä oli Marinin aamupalasilakat joulukaloiksi vrt. Orpon 35 miljoonan euron kähmintä johonkin Vapaavuoren urheiluhall1951136Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä431101Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad38765- 14700
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä30691Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver21680- 37673
Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .19621Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46617