Vaimolle syntymäpäivälahja

Marja ja Jussi

Tervehdys kaikki siistit luotettavat 35-55 vuotiaat miehet, mieluummin Tampereen lähistöltä.
Olemme pitkään aviossa ollut pari: Marja 51 v, 161cm, 54 kg, sievä tummatukkainen, lenkkeilee ja käy kuntosalilla. Voisin kehua, erittäin nuorekas, eroottinen pakkaus. Jussi 52 v.181,92 kg
Olemme toimihenkilö/virkanainen pari. Käymme usein Tampereella, asumme Lounais-Suomessa.
Jo neljäkymmenvuotis-juhlamatkalla Lapissa vaimoni ehdotti "leikillään" haluavansa nuoren rakastajan lahjaksi. 50-vuotisjuhlatkin meni, nyt olis aika lunastaa lupaus! Asiasta kiinnostuneet miehet viestitelkää. Haluatko tulla hieromaan ja riisumaan seksikkään alusasun vaimoni yltä.Ja sitten tyydyttää hänet pitkällä rakastelulla. Itse olen semmoinen multa tuli jo..
En ole vielä kertonut vaimolle tästä, mutta edetään hiljalleen, onko vaimo valmis?
HUOM EI MIESTEN VÄLISIÄ

51

6682

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Petri

      Tervehdys pariskunta!

      Päätin vastailla ja koettaa onneani!
      Olen Tamperelainen, 25vuotias hoikka, viriili ja ehdottoman vaitiolotaitoinen akateeminen opiskelijamies. Seksin suhteen olen avoin ja estoton, joskaan miestenväliset ei kiinnosta. Kokemusta kolmen kimpastakin on muutamia - hyviä kokemuksia!

      Mailatkaa ja kysykää lisää: [email protected]

      • Marja ja Jussi

        Vastauksesi kiinnostaa, mutta edetään varovasti!
        Olet tosin aika nuori, vaimo on sanonut "ettei hän osaa kuvitella itseään kaksvitosen kanssa paitsi jos olis kaksi" leikillään. Mä en vastaa vielä sähköpostiin, mutta ollaan yhteydessä!


      • Petri
        Marja ja Jussi kirjoitti:

        Vastauksesi kiinnostaa, mutta edetään varovasti!
        Olet tosin aika nuori, vaimo on sanonut "ettei hän osaa kuvitella itseään kaksvitosen kanssa paitsi jos olis kaksi" leikillään. Mä en vastaa vielä sähköpostiin, mutta ollaan yhteydessä!

        Hei!

        Kysele lisää - mutta mieluusti tosiaan sähköpostin välityksellä. Ei tässä "kaikke" viitsisi julkisesti kertoa. Mutta jos haluat vielä jotain tietää näin julkisesti, niin toki voit kysyä!

        -Petri


      • Marja ja Jussi
        Petri kirjoitti:

        Hei!

        Kysele lisää - mutta mieluusti tosiaan sähköpostin välityksellä. Ei tässä "kaikke" viitsisi julkisesti kertoa. Mutta jos haluat vielä jotain tietää näin julkisesti, niin toki voit kysyä!

        -Petri

        Moi! Tää juttu pitää tosiaan hoitaa hiljaksilleen, koska vielä Marja ei tiedä näistä viesteistä. Joskus on ollut puhetta, naiset tuntien ei voi suin päin sanoa asiaa! Sen tiedän, että hän haluaa ihan oikeasti kokeilla vierasta. Se on tullut moneen kertaan selväksi. Synttärit on vasta joulukuussa ja silloin tulemme Tampereelle ostoksille jne. Voit vähän kertoa mistä olet kotoisin, pituutta , hiusten väriä jne.
        En usko sun iän olevan este, mutta toivon malttia, aion kertoa asiasta lähiaikoina sopivan eroottisen hetken keskellä! Sähköpostiosoitteesi on tallessa, kuten muidenkin lähettäneiden! Edetään vaimon ehdoilla! Annan tietonne vaimolle, hän saa päättää kuvaustenne perusteella!


      • Petri
        Marja ja Jussi kirjoitti:

        Moi! Tää juttu pitää tosiaan hoitaa hiljaksilleen, koska vielä Marja ei tiedä näistä viesteistä. Joskus on ollut puhetta, naiset tuntien ei voi suin päin sanoa asiaa! Sen tiedän, että hän haluaa ihan oikeasti kokeilla vierasta. Se on tullut moneen kertaan selväksi. Synttärit on vasta joulukuussa ja silloin tulemme Tampereelle ostoksille jne. Voit vähän kertoa mistä olet kotoisin, pituutta , hiusten väriä jne.
        En usko sun iän olevan este, mutta toivon malttia, aion kertoa asiasta lähiaikoina sopivan eroottisen hetken keskellä! Sähköpostiosoitteesi on tallessa, kuten muidenkin lähettäneiden! Edetään vaimon ehdoilla! Annan tietonne vaimolle, hän saa päättää kuvaustenne perusteella!

        >>silloin tulemme Tampereelle ostoksille jne. >>Voit vähän kertoa mistä olet kotoisin, >>pituutta , hiusten väriä jne.

        Ok.. eli asustelen Tampereella, pituutta 172/66 (hyvässä fyysisessä kunnossa - ja tottakai henkisessäkin ;)). Hiukset tummat, silmät siniset..

        Mutta jatketaan sitten mahdollisesti mailissa - tämän enempää julkisena ei uskalla itsestään kertoilla.

        -Petri


      • Marja ja Jussi
        Petri kirjoitti:

        >>silloin tulemme Tampereelle ostoksille jne. >>Voit vähän kertoa mistä olet kotoisin, >>pituutta , hiusten väriä jne.

        Ok.. eli asustelen Tampereella, pituutta 172/66 (hyvässä fyysisessä kunnossa - ja tottakai henkisessäkin ;)). Hiukset tummat, silmät siniset..

        Mutta jatketaan sitten mahdollisesti mailissa - tämän enempää julkisena ei uskalla itsestään kertoilla.

        -Petri

        Ymmärrän, palaan asiaan ensi viiko alussa! Sopiiko?


      • Petri
        Marja ja Jussi kirjoitti:

        Ymmärrän, palaan asiaan ensi viiko alussa! Sopiiko?

        Sopii kyllä! Mailailkaa sitten kun ehditte ja olette asiaa kypsytelleet...

        -Petri


    • Lahjakas ;-)

      Hmm...mielenkiintoinen ajatus...

      Voisinpa hyvinkin kokeilla "lahjana" olemista.
      Itse olen 30 vuotias, tavallisen näköinen 170cm / 70 kg.
      Asun Tampereen lähistöllä, mutta autollahan pääsee...

      Laittakaahan sähköpostia jos kiinnostaa, niin sovitaan tarkemmin.

      • Lahjakas ;-)

        Tämä ei sitten näyttänytkään sähköpostiosoitetta vaikka sen ruutuun kirjoitinkin...

        Tässä:
        [email protected]


    • late

      täällä olis 43v takuulla hyvä ja siisti ukkomies
      hyvinkäältä. Toteutan toiveenne teidän ohjeiden mukaaan . Ei miesten välisiä

      • erotic

        Moicca Late!!!???

        -täs ois teille,mukava, kestävä ja käytöstavat ,ymmärtävä mies kolmanneksi, eli tosiaan kiinnostaa ,sinun ilmoituksesi,olen kestävä reilu, otan naisen ,tunteet huomioon myöskin sängyn ulkopuolella,eli vastaa minulle kiinnostaa ihan, oikeasti ,voisimme jutella enemmän jos vastaat tohon sähköpostiini ole kiltti ja vastaa !,183cm,77kg,ja se on riittävä ,siniset silmät tumma pitkä tukka ,
        ponilla ,ja iältäni olen 42v,avoin mies ,ei alko -ongelmaa,en tupakoi ,
        eli vastaa mun nettiosotteeseeni jos käy!!!!!
        ette pety minuun!!!!!!!!?????????? .
        t.kari h.


      • erotic
        erotic kirjoitti:

        Moicca Late!!!???

        -täs ois teille,mukava, kestävä ja käytöstavat ,ymmärtävä mies kolmanneksi, eli tosiaan kiinnostaa ,sinun ilmoituksesi,olen kestävä reilu, otan naisen ,tunteet huomioon myöskin sängyn ulkopuolella,eli vastaa minulle kiinnostaa ihan, oikeasti ,voisimme jutella enemmän jos vastaat tohon sähköpostiini ole kiltti ja vastaa !,183cm,77kg,ja se on riittävä ,siniset silmät tumma pitkä tukka ,
        ponilla ,ja iältäni olen 42v,avoin mies ,ei alko -ongelmaa,en tupakoi ,
        eli vastaa mun nettiosotteeseeni jos käy!!!!!
        ette pety minuun!!!!!!!!?????????? .
        t.kari h.

        moi täs ois tää sähköpostiosoiteeni!
        vastatkaa jos vielä todella teitä kiinnostaa
        asia.
        [email protected].


    • Serkukset

      Teillä mielenkiintoinen ja asiallinen hakuilmoitus ymmärsinkö oikein ettei Marja vielä tiedä tästä ilmoituksesta? Jos ei koska ja miten aiot kertoa?
      Jos lahjatoive on esitetty jo kymmenen vuotta sitten, olisi kohtuullista että sievä vaimosi saisi kaksinkertaisen lahjan. Olemme serkukset ja oltais valmiita vaimosi kaksinkertaiseen lahjaan!
      Tulisi 40-vuotislahja korkojen kera. Kiinnostaako, voit olla itse mukana ainakin katseluoppilaana!
      Olen 25 vuotias 182 cm pitkä, 83 kg, 13 cm lepo
      MAKE 29 v. 178, 79, 12 lepo.
      Ilmoittele, uskon vaimosi ilahtuvan myönteisesti!
      Tampere on hyvä paikka, asumme lähialueella! Hommaathan meille sitten huoneen hotellista?
      Ollaaan yhteydessä!

    • Pohjmies

      Tervetuloa uudelleen Lappiin, täältä löytyy vaikka mitä. Valinnan varaakin riittää vilkkaammilla paikoilla.

    • erotic

      Moicca Marja ja Jussi!!!!!????anteeksi kirjoitin eilen vahingossa Latelle,vaik minun piti teille kirjoittaa tää vastaus,eli Marja ja Jussi etsin, teistä seuraa ,
      ja olen valmis tulemaan mukaanne ,vaimollesi syntymäpäivälahjaa,antamaan,eli mä kirjoitin jo tänne mutta se meni väärälle henkilölle joka oli teille vastannut ,teidän ilmoitukseenne,ja tarkoitus oli etsiä teistä ,seuraa ja ,toivoa vastaustanne,pikaisesti odottaen ,eli vielä toivon kovasti et vastaatte ja otatte minut huomioon kun ,valitsette sen kaverin/miehen asialle ,eli vaimollesi syntymäpäivälahja
      ,,,toivon näin et otatte minuun yhteyden,ja palaisimme asiaan tossa mun sähköpostissani,,
      jos vain sopii niin vastatkaa edes pini ilmotus et kävi, tai ,olitte jo valinnut sen oikean ,henkilön
      ,,eli minulla on siniset silmät ,tumma pitkä tukka ,ponilla olen 183cm,ja 77kg,17,5cm,
      eli vielä etsin todella teistä seuraa,ja toivon vastaustanne,,ja tarkoitus oli kirjoittaa teille anteeksi,----eli mul ei ole alko -ongelmaa ,en tupakoi en ole väkivaltainen,olen kestävä ,naisen tunteet huomioon ottava,käytöstavat ymmärtävä,naista kunnioittava ,avoin,
      toisen huomioon ottava ,rehellinen100%,luotettava,hiukan ujo,
      toisia arvostava,
      eli vastaa tonne, mun sähköpostiini ,jos vain mahdollista ,ni voisimme enemmän ,kertoa siellä toisillemme, ja muuta sellaista, mitä ei viitsi täs jutella,
      eli [email protected]
      ole kiltti ja vastaa !!!!,edes pieni viesti!!!??
      ette pety minuun,jos vastaatte!!!!!!!!!!!!!!!!!!??????????????????????????=========>>>>>>>>>>>>>???

    • Henrik

      Moro!
      Teillä oli sivistyneenoloisten ihmisten tosissaan laadittu kirje. Varmaan olette tosissanne liikkeellä, vaikka vaimo ei vielä tiedä nykytilannetta. Mutta on halukas toteutukseen
      Olen 24vuotias toisen polven suomalainen, isäni on afrikkalainen. Olen melko tumma kiharapää.
      Olen 172 cm pitkä, painan 75 kg, ja sitten se vaimoa eniten kiinnostava 16,5/24,5. Asun Tampereella, voin koska vaan tulla hotelliin kanssanne. Sinä voit esilämmittä vaimosi ja sitten minä tulen.. ja pysyn pitkään välillä edestä ja takaa, vaimosi tulee saamaan täydellisen syntymäpäivälahjan jota kannatti odottaa kymmenen vuotta! Vastatkaa, vastaa Marja

    • Mahtisonni

      Tää viesti oli justiinsa mulle, hoidan viiskymppiset muijat isolla kyrvällä joka hetki

    • Aito lapin mies

      Huomasitko, jo silloin 10 vuotta sitten vaimosi kävi kuumana lapin matkalla, halusi nuorta vierasta, lapissa on thaikaa...
      Tulkaa tänne kaamokseen, mieitä on täällä kämpällä kolme tosi lapin miestä, 27, 67 ja minä 37v.
      Annamme sulle kodassa lapin kasteen porontaljojen päällä tulen loimutessa! Naimme sinua vuorotellen ja yhtäaikaa ( jos haluat) sen jälkeen sinä tiedät mitä on oikea naiminen ja lapin miehen kunto! Olet varmaan kuullut lappalaisten kestävyydestä ja koosta! Vastailkaa ! Thulkaa tänne!

    • Veke

      Vie vaimos vaikka jääkiekko-otteluun, sovi joukkueen kanssa vaimos tulevan pesemään kaikkien selät ja pippelit! saa kerrankin sitte treenattuja mulkkuja! On siinä mies ei pysty muijaansa panemaan! Ota ero ja vaimolle vapaus!
      Terve!

    • Reima

      Tämä on sinulle syntymäpäiväsankari, olen lähdössä joulukuun toisella viikolla kanarian saarille. >Olen matkaseuraa vailla, kun kaverini ei pääsekkään. Tule Marja mukaani, tarjoan sinulle unohtumattoman etelän matkan, saat rakkautta ja erotiikkaa. Matkat on maksettu! Tunnut niin sopivalta minulle. Itse olen 48 vuotias ekonomi Espoosta, eronnut, 179 cm pituus, paino 82 kiloa. muut mitat riittävät!Jussi, anna vaimollesi kunnon lahja! Viestitellään, saate sähköpostiosoitteeni, kunhan edetään!

      • late taas

        Moi taas
        halusin kertoa lissää itsestäni
        Olen aito ihminen en pervo kuten nuo muut.
        Olen varattu, 175/65 ja se on 19cm.
        Olen siisti ja asiallinen, toisia ihmisiä kunnioittava.
        Ja minuun voi luottaa.
        Toivon että otatte minuun yhteyttä.


      • Jussi
        late taas kirjoitti:

        Moi taas
        halusin kertoa lissää itsestäni
        Olen aito ihminen en pervo kuten nuo muut.
        Olen varattu, 175/65 ja se on 19cm.
        Olen siisti ja asiallinen, toisia ihmisiä kunnioittava.
        Ja minuun voi luottaa.
        Toivon että otatte minuun yhteyttä.

        Luin viestisi jo viime kerralla ja ajattelin, että vosit olla vaimoni mieleen. Tuossa on muutama asiaton viesti, kirjoitellaan vaan piruuttaan. Kuten varmaan olet lukenut homma on sillälailla vaiheessa että vaimo ei tiedä asiasta, tarvitsee löytää se hetki kertoa Marjalle näistä kirjeistä. Tiedän halukkuuden. Kerran nimittäin sanoin , että minulla oli yhden siistin miehen nimi ja puh.numero joka olisi kiinnostunut hänestä. Ei suuttunut vaan, hymyillen sanoi, miksi hävitit. Voisitko tulla Tampereelle? Niin se 19 cm, lepo vai ...vitsi vitsi vaimo kuitenkin kysyy, kun tässä joku kaunis hetki esittelen nämä kirjeet! Sinä ja Petri olette sellaiset, jotka haluan esitellä vaimolle ei muutkaan asialliset ole pois suljettuja, vaimo voi hyvinkin kiinnostua


      • Serkukset
        Jussi kirjoitti:

        Luin viestisi jo viime kerralla ja ajattelin, että vosit olla vaimoni mieleen. Tuossa on muutama asiaton viesti, kirjoitellaan vaan piruuttaan. Kuten varmaan olet lukenut homma on sillälailla vaiheessa että vaimo ei tiedä asiasta, tarvitsee löytää se hetki kertoa Marjalle näistä kirjeistä. Tiedän halukkuuden. Kerran nimittäin sanoin , että minulla oli yhden siistin miehen nimi ja puh.numero joka olisi kiinnostunut hänestä. Ei suuttunut vaan, hymyillen sanoi, miksi hävitit. Voisitko tulla Tampereelle? Niin se 19 cm, lepo vai ...vitsi vitsi vaimo kuitenkin kysyy, kun tässä joku kaunis hetki esittelen nämä kirjeet! Sinä ja Petri olette sellaiset, jotka haluan esitellä vaimolle ei muutkaan asialliset ole pois suljettuja, vaimo voi hyvinkin kiinnostua

        Emme ole todellakaan piruuttaan liikkeellä, haluamme oikeesti tuottaa sun ihananalle vaimollesi täydellisen nautinnon! Oletko koskaan nainut ´Marjaa peppuun? Haluaisiko ? Nyt saisi samaan aikaan molempiin, ja sinä voisit suihkauttaa suihin! Viestittele! Anna vaimosi itse päättää, kenet ketkä haluaa..!


      • Henrik
        Jussi kirjoitti:

        Luin viestisi jo viime kerralla ja ajattelin, että vosit olla vaimoni mieleen. Tuossa on muutama asiaton viesti, kirjoitellaan vaan piruuttaan. Kuten varmaan olet lukenut homma on sillälailla vaiheessa että vaimo ei tiedä asiasta, tarvitsee löytää se hetki kertoa Marjalle näistä kirjeistä. Tiedän halukkuuden. Kerran nimittäin sanoin , että minulla oli yhden siistin miehen nimi ja puh.numero joka olisi kiinnostunut hänestä. Ei suuttunut vaan, hymyillen sanoi, miksi hävitit. Voisitko tulla Tampereelle? Niin se 19 cm, lepo vai ...vitsi vitsi vaimo kuitenkin kysyy, kun tässä joku kaunis hetki esittelen nämä kirjeet! Sinä ja Petri olette sellaiset, jotka haluan esitellä vaimolle ei muutkaan asialliset ole pois suljettuja, vaimo voi hyvinkin kiinnostua

        en ole piruuttani ottanut yhteyttä, haluan nussia vaimoasi! Olen kyllä 50-vuotislahjan arvoinen


      • Aito lapin mies
        Jussi kirjoitti:

        Luin viestisi jo viime kerralla ja ajattelin, että vosit olla vaimoni mieleen. Tuossa on muutama asiaton viesti, kirjoitellaan vaan piruuttaan. Kuten varmaan olet lukenut homma on sillälailla vaiheessa että vaimo ei tiedä asiasta, tarvitsee löytää se hetki kertoa Marjalle näistä kirjeistä. Tiedän halukkuuden. Kerran nimittäin sanoin , että minulla oli yhden siistin miehen nimi ja puh.numero joka olisi kiinnostunut hänestä. Ei suuttunut vaan, hymyillen sanoi, miksi hävitit. Voisitko tulla Tampereelle? Niin se 19 cm, lepo vai ...vitsi vitsi vaimo kuitenkin kysyy, kun tässä joku kaunis hetki esittelen nämä kirjeet! Sinä ja Petri olette sellaiset, jotka haluan esitellä vaimolle ei muutkaan asialliset ole pois suljettuja, vaimo voi hyvinkin kiinnostua

        Mehän emme täälät asti lähettele viestejä piruuttaan, olemme tosissamme, etkö uskalla näyttää miedän kirjettä! Pelkäätkö, että on heti lähdössä tänne ja sinä jäät sinne etelään! Näytä rohkeasti, mitä olemme tatjonneet!


      • Reima
        Jussi kirjoitti:

        Luin viestisi jo viime kerralla ja ajattelin, että vosit olla vaimoni mieleen. Tuossa on muutama asiaton viesti, kirjoitellaan vaan piruuttaan. Kuten varmaan olet lukenut homma on sillälailla vaiheessa että vaimo ei tiedä asiasta, tarvitsee löytää se hetki kertoa Marjalle näistä kirjeistä. Tiedän halukkuuden. Kerran nimittäin sanoin , että minulla oli yhden siistin miehen nimi ja puh.numero joka olisi kiinnostunut hänestä. Ei suuttunut vaan, hymyillen sanoi, miksi hävitit. Voisitko tulla Tampereelle? Niin se 19 cm, lepo vai ...vitsi vitsi vaimo kuitenkin kysyy, kun tässä joku kaunis hetki esittelen nämä kirjeet! Sinä ja Petri olette sellaiset, jotka haluan esitellä vaimolle ei muutkaan asialliset ole pois suljettuja, vaimo voi hyvinkin kiinnostua

        Oletko kertonut etelänmatkasta minun kanssa? Otan jonkun toisen, lukeeko joku innostunut nainen tätä
        Vaimosi varmasti pitäisi ehdotuksestani!


      • kelpais muuten mullekin
        Serkukset kirjoitti:

        Emme ole todellakaan piruuttaan liikkeellä, haluamme oikeesti tuottaa sun ihananalle vaimollesi täydellisen nautinnon! Oletko koskaan nainut ´Marjaa peppuun? Haluaisiko ? Nyt saisi samaan aikaan molempiin, ja sinä voisit suihkauttaa suihin! Viestittele! Anna vaimosi itse päättää, kenet ketkä haluaa..!

        täyttäis nyt pian viiskymppiset jos se on tollasta, Marjaa käy kateeksi...terveiset serkuksille :)


      • serkukset
        kelpais muuten mullekin kirjoitti:

        täyttäis nyt pian viiskymppiset jos se on tollasta, Marjaa käy kateeksi...terveiset serkuksille :)

        Kiitos terveisistä, ei toi


      • Jussi
        late taas kirjoitti:

        Moi taas
        halusin kertoa lissää itsestäni
        Olen aito ihminen en pervo kuten nuo muut.
        Olen varattu, 175/65 ja se on 19cm.
        Olen siisti ja asiallinen, toisia ihmisiä kunnioittava.
        Ja minuun voi luottaa.
        Toivon että otatte minuun yhteyttä.

        Viikonloppuna vähän nautiskelleena näytin viestejä vaimolle, jostakin kumman syystä innostui Sinun mitoistasi! Pidetään yhteyttä!Vaimo oli kyllä vielä irstaammalla päällä!


    • Kari K.

      Mihin Jussi ja Marja ovat hävinneet, onko joku saanut jo sähköpostia. Vieläkö lahjakalun paikka on vapaana? Olen 36 vuotias terve mies Tampereelta. Antaisin täydellisen palvelun vaimollesi: pesu tuoksuvalla pesuaineella, kuivaus, hieron, ensin kokovartalo pikkuhousut ja rintaliivit päällä. Sitten ujuttaisin pienet pitsivaatteet yltäsi ja aloittaisin intiimihieronnan, öljyä ensin rintoihin, pyörittäisin nännejä sormillani, sinä nauttisit silmät kiinni. Valuttaisin intiimihierontaöljyä häpyhuulten väliin... ja niin jatkaisin hekuman huipulle! Vastatkaa, tulen hotelliin mielelläni!

      • Jussi

        En/emme ole mihinkään kadonnut, olen seurannut viestittelyä, hyvä että vaimoni kiinnostaa niin monia! Asia ei ole edennyt perhepiirissä vielä, viikonloppuna nautimme konjakkia, aika levottomia juttuja Marja jutteli. Lähestyn sitten sähköpostilla, kun asia on pidemmällä! Uudetkin voi vielä kirjoitella! Törkeyksistä en pidä, tuskin vaimonikaan! Asialliset viestit tervetulleita


      • Henrik
        Jussi kirjoitti:

        En/emme ole mihinkään kadonnut, olen seurannut viestittelyä, hyvä että vaimoni kiinnostaa niin monia! Asia ei ole edennyt perhepiirissä vielä, viikonloppuna nautimme konjakkia, aika levottomia juttuja Marja jutteli. Lähestyn sitten sähköpostilla, kun asia on pidemmällä! Uudetkin voi vielä kirjoitella! Törkeyksistä en pidä, tuskin vaimonikaan! Asialliset viestit tervetulleita

        Mikä vika minussa on, vai olenko liian hyvä!!
        Pelkätkö, että sievä vaimosi ihastuu liikaa minuun


      • Mahtisonni
        Jussi kirjoitti:

        En/emme ole mihinkään kadonnut, olen seurannut viestittelyä, hyvä että vaimoni kiinnostaa niin monia! Asia ei ole edennyt perhepiirissä vielä, viikonloppuna nautimme konjakkia, aika levottomia juttuja Marja jutteli. Lähestyn sitten sähköpostilla, kun asia on pidemmällä! Uudetkin voi vielä kirjoitella! Törkeyksistä en pidä, tuskin vaimonikaan! Asialliset viestit tervetulleita

        Onko mun viesti muka törkee, lupaan muijallesi semmoisen panon mitä se haluaa sä olet raukkis, joku kädestä kiinni pitävä tyyppi käy luulen muijasi haluavan kerrankin kunnon kyrpää!


      • Pertti
        Jussi kirjoitti:

        En/emme ole mihinkään kadonnut, olen seurannut viestittelyä, hyvä että vaimoni kiinnostaa niin monia! Asia ei ole edennyt perhepiirissä vielä, viikonloppuna nautimme konjakkia, aika levottomia juttuja Marja jutteli. Lähestyn sitten sähköpostilla, kun asia on pidemmällä! Uudetkin voi vielä kirjoitella! Törkeyksistä en pidä, tuskin vaimonikaan! Asialliset viestit tervetulleita

        Moro! Olen 35-vuotias varattu ukkomies, vaimoni antoi luvan vastata viestiinne! Olen 181 pitkä, paino 85, ja "sillä" olen pitänyt vaimoni tyytyväisenä 12/19 cm. Vaimoni mitannut! Voin tulla hotelliinne, kun tiedän ajankohdan! Vastatkaa!


      • Santtu
        Jussi kirjoitti:

        En/emme ole mihinkään kadonnut, olen seurannut viestittelyä, hyvä että vaimoni kiinnostaa niin monia! Asia ei ole edennyt perhepiirissä vielä, viikonloppuna nautimme konjakkia, aika levottomia juttuja Marja jutteli. Lähestyn sitten sähköpostilla, kun asia on pidemmällä! Uudetkin voi vielä kirjoitella! Törkeyksistä en pidä, tuskin vaimonikaan! Asialliset viestit tervetulleita

        Mikä on muka törkeää, kunnon munaahan vaimosi haluaa! Kunnon miehet kertoo suoraan!! Voin tulla teille kyläänkin, ei ole pakko Tampereelle tulla. Olisi siinä naapureilla katsomista kun meikäläinen tulisi kylään. Vastaa nyt Jussi!


      • Seppo
        Jussi kirjoitti:

        En/emme ole mihinkään kadonnut, olen seurannut viestittelyä, hyvä että vaimoni kiinnostaa niin monia! Asia ei ole edennyt perhepiirissä vielä, viikonloppuna nautimme konjakkia, aika levottomia juttuja Marja jutteli. Lähestyn sitten sähköpostilla, kun asia on pidemmällä! Uudetkin voi vielä kirjoitella! Törkeyksistä en pidä, tuskin vaimonikaan! Asialliset viestit tervetulleita

        Ja Jussi piilottelee itseään ja vaimoaan! Kova avaus ja sitten piiloon!


    • Odotan vastaustanne

      Morohuomenta!
      Heräsin juuri, kova aamuseisokki päällä! Toi sun vaimos alkoi kiinnostaa! Olisin oikea LAHJA sille, mulla on VIAGRAA, jolla pääsee huippusuorituksiin. Voisin antaa sullekin yhden kokeeksi, jos sulla kerran on ongelmia!

      Mä painaisin takaapäin ja sä ottaisit samalla suihin vaimoltasi. Miltä kuulostaa, Vastatkaa! Asun Lempäälässä, helppo tulla Tampereelle.

      Olen 55-vuotias eronnut, 186 pitkä ja painan 97 kg ja se on riittävä!

      • pari Hämeestä

        Hei olemme pari Hämeestä.
        Olisimme kiinnostuneet sinusta, jotenkin
        tunnut sopivalta.
        Pistähän meiliosoite niin kirjoitellaan.


    • Jari

      Morjens Nokialta!
      Kiinnostaa sun vaimos! Voisin hyvinkin olla SE OIKEA LAHJA! Olen 39 vuotias sinkku, 181, 88 ja riittävä! Jätä viesti!

    • kauniille vaimollesi

      heippa tässä olisi vähän alta nelikymppinen sopusuhtainen n175/68 ruskeasilmäinen ruskeahiuksinen kaveri tampereen lähektä ja haluaisin että vaimosi saisi unohtumattoman kokemuksen olen terve kaikin puolin

      • Jussi

        Kerro lisää itsestäsi!


    • Hannu

      Morjens, luin sinun viestisi, alkoi panettaa sun muijasi! Jätä viesti! Minulla seisoo ja kestää!!

    • Pertti

      Jussi, sulla on mennyt pupu housuun, kun et uskalla vastata kenellekään! On vaimosi liian kiimainen, oletko edes näyttänyt viestejä! Taisi olla oma juttusi>! Mieti, kun minä nussin vaimoasia ja sinä katselet vierestä!!!! Kerro vaimollesi viestini!

    • Kokemusta on

      Hakisin sinun vaimosi hotellista, veisin syömään. Hän on pukeutunut seksikkäästi ( kuten aina !? ) minihame sopisi varmaan, sukkanauhaliivit jne. Tarjoaisin ruoan hänen makunsa mukaan, hyvää viiniä jne. Kenties veisin tanssimaan esim. Hämeensiltaan tai Seurahuoneelle!! Sitten asunnolleni! Suihkun jälkeen sitoisin hänet alastomana haarat apposen auki leveälle vuoteelle, kädet päätyyn pään yläpuolelle! Sitten aloittaisin hieronnan, öljyä iholle. Vaimosi voihkisi kiimassa, kun liuuttaisin kieleni hänen sisäänsä! Jatkaisin näin ainakin tunnin, hän pyytäisi minua rakastelemaan, ei vielä: Lopulta antaisin armon käydä, työntyisin voimalla paksulla ja kyhmyräisellä aseellani häneen!!! Ja jatkaisin aamuun asti! Soittaisin sinulle aamulla vaimosi olevan valmis kotiin lähtöön! Miltä kuulostaa, anna vaimosi lukea viesti myös!

      • Tapani

        Sinulla oli aistikas tarjous, mutta eipä näy Jussi vastailevan. Jätä sähköpostisi, niin keskustellaan! Minun vaimoni tykkää tuonlaisesta seksistä ja pyysi vastaamaan!
        terv. Mallu ja Tapani


      • Jussi

        Eilen illalla tultuamme yksistä kokkareista kotiin, vaimoni kyseli uusista viesteistä, oltiin hieman maistaneita. TÄNÄÄN TÖISSÄ KYLLÄKIN. Näytin viestisi, kylmät väreet alkoi kuulemma virrata; ei uskaltaisi lähteä sinun mukaan, vaikka kiihottikin kuulemma.
        Muille miehille, voitte vielä kirjoitella, koska emme ole päättäneet lahjan antajaa. Mutta Marja tuntuu olevan valmis/himokas leikkiin, jota itse on pyytänyt


      • Henrik
        Jussi kirjoitti:

        Eilen illalla tultuamme yksistä kokkareista kotiin, vaimoni kyseli uusista viesteistä, oltiin hieman maistaneita. TÄNÄÄN TÖISSÄ KYLLÄKIN. Näytin viestisi, kylmät väreet alkoi kuulemma virrata; ei uskaltaisi lähteä sinun mukaan, vaikka kiihottikin kuulemma.
        Muille miehille, voitte vielä kirjoitella, koska emme ole päättäneet lahjan antajaa. Mutta Marja tuntuu olevan valmis/himokas leikkiin, jota itse on pyytänyt

        Etkö edelleenkään uskalla kertoa minusta söpölle vaimollesi? Minut hän valitsisi aivan varmasti, jos saisi päättää!!


    • Mies Jyväskylästä

      Hei Marja ja Jussi!
      Luin viestinne ja innostuin persoonallisesta kirjoituksesta, jolla kehuit vaimoasi.
      Olen menossa Tampereelle nyt viikonloppuna ja haluaisin tavata Marjan/teidät.
      Olen 42 vuotias eronnut virkamies, pituus 183 cm ja painoni on 88 kg. Sen mitan voi Marja itse testata. Olen hellä ja raju tarpeen mukaan. Voin taata muistorikkaan yön vaimollesi. Asun hotelli Ilveksessä. Viestitelkää..!

      • Jussi

        Olemme tulossa lauantaina Tampereelle... joulu-ostoksille!

        Marja vaan empii sokkotapaamista! Olemme myös yön Ilveksessä. Vaimo menee varmaan taas yksinään tanssimaan Hämeensiltaan illalla ja minä olen kämpillä


      • Henrik
        Jussi kirjoitti:

        Olemme tulossa lauantaina Tampereelle... joulu-ostoksille!

        Marja vaan empii sokkotapaamista! Olemme myös yön Ilveksessä. Vaimo menee varmaan taas yksinään tanssimaan Hämeensiltaan illalla ja minä olen kämpillä

        Hyvä, tulen katsomaan Ilvekseen teitä tai oikeastaan Marjaa! Miten tunnistan teidät, voin mennä tanssimaan Hämeensiltaan Marjan kanssa! Vai mitä?


      • Mahtisonni
        Jussi kirjoitti:

        Olemme tulossa lauantaina Tampereelle... joulu-ostoksille!

        Marja vaan empii sokkotapaamista! Olemme myös yön Ilveksessä. Vaimo menee varmaan taas yksinään tanssimaan Hämeensiltaan illalla ja minä olen kämpillä

        Panettaa sun muijasi niin vietävästi!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      74
      3374
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      562
      3190
    3. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      41
      2762
    4. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      49
      2062
    5. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      313
      1864
    6. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      120
      1855
    7. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      12
      1795
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      136
      1442
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      26
      1261
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      63
      1248
    Aihe