eli seuratkaa tilannetta 2014 iskee se on laskettu rata!siksi maailmalla tapahtuu nyt kummia kun kaikki sen titävät ja halivat vain isoja voittoja!!
Vastaukset 3
- TurkoosiPostia
KUINKAKOHAN monta kertaa on ennustettu Asteroidin pamahtavan maata päin...?!
HAh.
En luota enää tekniikkaan.
Mahani kertoo kun asteroidi tulee oikeasti, eli kurahtaa. Sitten menen jääkaapille ja se hiljenee -.-
Pienenä uskoin noita, ja mua pelotti NIIN etten saanut unta. Enää en usko noita.
Ei siis pidä ottaa tosissaan.Kun lehdissä lukee että tiedemiehet ennustavat asteroidin osuvan maahan niin on yleensä laskettu todennäköisyyksiä mahdolliselle osumalle joka on yleesä enemmän kuin 1/100000. Lähimpänä käytti 9. joulukuuta 1994 jolloin asteroidi 1994xm1 ohitti maapallon 1/3kuun etäisyydestä eli runsaan 112 000 km:n etäisyydeltä joka tähtitieteellisellä mittakaavalla oli jo melkein raapaisu. Lehdet kun ne aina "vähäsen" liiottelee.
- iiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
No eikä ollu. Vuosi 2028 se ohittaa Maan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Törkeä petosepäily Suomussalmella
Uutisoi maikkari. Uhrin nimiin on nostettu pankkilainaa, hänet on saatu sijoittamaan hevosiin ja ostamaan autoja. Ei ta331432- 68906
Kysymys miehille ...
Kertokaapas miehet, että miksi monille miehille on niin hirveän tärkeää määritellä mitä mies saa tehdä ja mitä ei ja mil290809Ttp:llä kuontalot ojennukseen
Ttp n yrittäjä ilmoitti facessa, että ttp: n tiloihin tulee lokakuun eka vkl parturi. Se tulee parturoimaan vähävaraiste74744Poliisi etälamautti, sitten pahoinpiteli
Vaikeasti kehitysvammaisen niin vakavasti että kuoli pian sairaalassa. Ei osannut kehitysvammainen heti noudattaa polii256687- 66660
Itsensäpaljastelija
Mikä juttu tämä nyt on. Ulkomaalainen ahdistelee naisia simpsiöllä Ei pysty lukea Lapuansanomista juttua loppuun asti. O39615- 32579
Mies, olen pahoillani kun olen kuvitellut
Että pitäisit minusta. En sitä mistään tähdistä kuitenkaan lukenut, mulle vaan tuli jostain semmoinen tunne, kun itse ty51544- 70536