Minulla oli jostain syystä teininä joskus hirveä halu runkata paikoissa, joissa voi touhusta jäädä kiinni. Kotini vieressä oleva metsä oli yksi lempparipaikoistani.
Kerran taas menin asioille metsään ja kuinka ollakaan luokkatoverini, johon sattumalta olin myös korviani myöten ihastunut, sattui astelemaan vierestä menevällä polulla ja näki koko touhun. Ei hypännyt mukaan seksileikkeihini, vaan huusi vain "Terve Janne!" ja hymyili veikeästi.
Olin aika ujo poika muutenkin ja koko nuoruuteni mietin, tietääkö kaikki koulussa. Koskaan kukaan ei sitä suoraan minulle ole kertonut, mutta ujous senkun lisääntyi. Aina kun joku hymyili minulle tai katsoi minua, kuvittelin että se johtuu runkkauksestani. Kuinka monta tyttöä menetinkään tämän johdosta...
Metsärunkkauksesta...
...kiinni
1
1296
Vastaukset 1
- metsässä
mutta en jäänyt kiinni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1061261
Salaisuudet paljastuu
Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku94878Poliisi pamputti Variskankaalla
Mistä lie alkanut ja miksi poliisit kutsuttu, mutta mielestäni hyvin toimittu. Jos haluaa rähistä eikä rauhoitu puheella31784- 66693
Karita Tykkä mennyt kihloihin.
Onnittelu kuuluu hänelle ja tulevalle aviopuolisolleen.93626- 32625
S-ryhmän ihmisoikeuslinja ei kestä omaa hankintaketjuaan
S-ryhmän Israel-boikotin suurin uskottavuusongelma löytyy yllättävän läheltä, SOK:n omien tuotemerkkien hankintaketjuist16574- 18558
Haavoittuvuutesi on aseista riisuvaa
Harmi, etten voi osoittaa sinulle tunteita. Hyvää yötä miehelle. Naiselta43523- 10466