Olin nuorena miehenä tosi ujo ja tytseille juttelu ei ollut luotevinta. Diskossa viereisessä pöydässä istui tosi söpö tyttö kavereidensa kanssa. He tuskailivat jätkiä, joiden jutut ovat tosi tyhmiä.
No... minäpä rohaisin mieleni ja pyysin tyttöä tanssimaan ja ajattelin, että nyt kyllä en tuota pettymystä. Minullahan on terävä pää ja paljon hyviä ajatuksia. Kuinka ollakaan ei tullut hitaiden aikana mitään mieleen, kun kerran ei kuulemma missään tapauksessa saa kysyä "Käytsä usein täällä?"
Biisi alkoi jo lähestyä loppuaan ja mietin pääni puhki mitä sanoisin. Jotain pitää sanoa, muuten se luulee mua tyhmäksi. Sitten keksin kuningasjutun: "Vaihdoinpa tuossa talvirenkaat jo autooni!". Samalla sekunnilla valahdin aivan punaiseksi ja aloin haista hielle. Tajusin kai, että ei mennyt juttu nyt putkeen.
Ihastus ei kommentoinut minulle mitään, mutta kertoi kyllä kavereilleen. Lopputulos: emme alkaneet seukata enkä saanut toosaa.
Joskus hiljaa
olisi parempi
4
1446
Vastaukset
- ripulipaska?
niinkö?
- gvhjgvj
ai että repesin xD tuo oli paha :D
- HAHHAA....
Tämä oli päivän paras!!! :-D
- heheh
oikee meininki :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1079173
- 936920
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon666685Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme355746Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo665543- 553601
- 503415
- 513223
Mikko "Peltsi" Peltola teki tv-sarjan Osmo-poikansa kanssa - Downin syndrooma tuo lisäväriä
Mikko "Peltsi" Peltola ja hänen 12-vuotias poikansa Osmo karistavat kaupungin pölyt jaloistaan ja suunnistavat tv:ssä ko573202- 562982