Kiihottuvatko naiset gynellä?

koskaan?

Miten on, tytöt/naiset? Kiihotutteko tai kostutteko koskaan, jos gyne koskettaa tutkimusken aikana esim. klitorista?

46

51717

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • keväällä

      No tämä ei nyt ole mikään seksinovelli... Mutta viimeksi gynekologilla käydessäni en ollut saanut miestä yli vuoteen ja oli vielä se aika kuukaudesta kun kiima oli kovimmillaan. Ensimmäisen kerran toivoin, että gyne olisi ollut mies...
      Oli kuitenkin pienikätinen nainen ja ihan oikeasti hänen sormensa sisälläni tekivät niin hyvää. Se oli kauhean nolo tilanne, mutta enhän minä sitä voinut estää. Onneksi hän ei halunnut tutkia rintojani tai katsoa ultralla -olisin varmaan alkanut voihkimaan

    • jess.

      Gynellä käyminen on todella vastenmielistä.

      • Tessukka

        Samaa mieltä, kyllä tunteita pitää olla vastapuoleen että tuntuu hyvältä. Itselläni on lähinnä kiusaantunut olo alapäätutkimuksen jälkeen.


    • rehellinen vastaaja

      Viimeksi oli naisupuolinen gyne ja kiihotuin aika tavalla. Kyllähän sen huomaa, kun instrumentti palaa sisältä vetisempänä ja luistaa paremmin...mutta ei voi mitään. Elämäähän se vain on. Elän etäsuhteessa, joten kerran parissa kuukaudessa näkeminen verottaa....

    • Miami girl

      Joo siis olen aina pitänyt gyneologilla käyntiä tosi inhottavana ja perseestä oelvana juttuna. Ja edelleenkin, mutta nyt mulla oli viimeks ekaa kertaa koskaan naisgynegologi, joka oli paljon hellämpi kätisempi ja laittoi jotain geeliä, niin se itse asiassa ei tuntunutkaan niin pahalta...

      • Sussu

        Olen ollut joka kerta jännittynyt ja vain odottanut, että tutkimus olisi pian ohi. Viimeksi oli naisgyne, joka tunki sormensa sisään niin nopeasti että sattui.


      • Vihtorismies
        Sussu kirjoitti:

        Olen ollut joka kerta jännittynyt ja vain odottanut, että tutkimus olisi pian ohi. Viimeksi oli naisgyne, joka tunki sormensa sisään niin nopeasti että sattui.

        ...tutkimus sutjakkaammin ja kivuttomammin, jos nainen olisi pienen kiihotuksen jälkeen sopivan kostea? Miehisenä miehenä voisin kuvitella näin.


      • Sussu
        Vihtorismies kirjoitti:

        ...tutkimus sutjakkaammin ja kivuttomammin, jos nainen olisi pienen kiihotuksen jälkeen sopivan kostea? Miehisenä miehenä voisin kuvitella näin.

        ...mutta en todellakaan pysty kiihottumaan lääkärin vastaanotolla ja noloahan se olisi, jos niin kävisi;)


      • Vihtorismies
        Sussu kirjoitti:

        ...mutta en todellakaan pysty kiihottumaan lääkärin vastaanotolla ja noloahan se olisi, jos niin kävisi;)

        Niin, mitä noloa siinä muka olisi? Tyypillinen reaktio vastaanotolla.


    • geisha

      Gynellä käyminen on todella epämiellyttävää. Gynet eivät oikeasti ikinä kosketa klitorista, ellei satu olemaan joku piilopervo kyseessä,niinkun lääkärit Helmutin hienoissa novelleissa.

    • ninni

      kyllä olen kerran ollut ihan lähellä orkkua kun nais gyne tutki kohdunsuuta kierukanlaittoa varten.
      hänellä oli pienet kädet ja liukastetta käytössä.
      hän käänteli sormiaan emättimessä ja tunnusteli joka kohdan.pilluni supisteli jo ihan hallitsemattomasti,kun hän lopetti.
      sanoi vain että odotetaan että kiihotus menee ohi.olin ihan häpeissäni kun valuin siinä tutkimuspöydällä.
      kun tutkimus oli ohi minun piti käydä vessassa runkkaamassa orgasmi itselleni.mutta tää on ainut kerta kun näin on käynyt.

      • Mika___

        Oletko kuinka vanha ja monesko kerta sulla oli gynellä? Aika jännää kuulla että noin on käynyt koska ainakin mitä mä tiedän niin suurin osa sanoo että se on tosi inhaa!!!! ;)))


    • Danelle

      En kiihotu, koska en ehdi. Tutkimus kestää suunnilleen vain minuutin ja se on minulle liian vähän. Jos kestäisi pidempään, voisi ehkä olla toistekin.

    • Pyh pyh pyh

      Gynekologilla käynti on ihan yhtä miellyttävää kuin hammaslääkärissä käyntikin. Eli mistään kiihottumisesta ei ole tietoakaan, ja gynekologilla ei ole tarvetta hiplata klitorista, siis normaalisti.. Voihan toki olla joku sukupuolitauti jollain sielläkin.. Gynekologikäynti on pakollinen "paha", niinkuin hammaslääkärikin..Näytille on mentävä, vaikkei haluaisi.

      • Kielletty hedelmä

        Klitorikseen ei todellakaan ole mitään syytä koskea gyne-tutkimuksen aikana.
        Siitä erottaa puoskarin sekä pervon ammattitaitoisesta gynestä.


      • Heidinlettas

        Hammaslääkärissä käynti on paljon miellyttävämpää kuin gynekologilla käyminen.


    • Maarit K

      Tutkimus on itsessään niin nolo, että kiihottuminen on varmaan viimeinen asia, joka siinä tulee mieleen. Kammoan aina, kun minun pitää esitellä paljasta jalkoväliäni ventovieraalle lääkärille, vaikka tiedän ihan hyvin, ettei siinä ole mitään ihmeellistä tai normaalista poikkeavaa.

      Ja klitorikseen ei toisaan ammattitaitoinen lääkäri koskaan koske.

    • cecilia_80

      Aika monesti olen käynyt enkä ole kertaakaan kokenut itsessäni minkäänlaisia seksuaalisia reaktioita tutkimuksen aikana. Gynekologit ovat niin ammattitaitoisia etteivät sorru moisiin epäasiallisuuksiin.

    • *****

      Ensinnäkään sulla ei taida olla naisen anatomia ihan hallussa... gynekologi ei koske klitorikseen, koska vaginahan ei ole siinä, vaan taaempana. Ja vagina ei ole erityisen kosketusherkkä. Gynellä käynti ei satu, mutta aika epämiellyttävältä se instrumenttien tunkeminen silti tuntuu. Mitään seksuaalista tilanteeseen ei liity, paitsi tietämättömien peräkammarinpoikien fantasioissa.
      Vähän sama kun jotkut naisten kanssa kokemattomat miehet oikeasti luulevat että naiset kiihottuvat tamponien käytöstä.

    • JANKUTTAA

      en mä ainakaan kiihotu.En voi kuvitella mitään epämielyttävämpää tapahtumaa. edes se että polvi menee pois sijoiltaan hirveällä rutinalla ei ole niin kauheaa kun gynelle meneminen.enkä tiedä ketään joka olisi tykännyt siitä.

      • Mustapetrus

        Oletko todella sitä mieltä, että muutaman minuutin kestävä tutkimus gynellä on kauheampaa kuin se, että polvi rusahtaa paskaksi ja joudut kuntouttamaan sitä pahimmillaan jopa puoli vuotta? Ihme panikointia tämä nuorten tyttöjen gynekammo. Luulisi, että se olisi ensimmäisen kerran jälkeen jo rutiinia.


      • Juulia
        Mustapetrus kirjoitti:

        Oletko todella sitä mieltä, että muutaman minuutin kestävä tutkimus gynellä on kauheampaa kuin se, että polvi rusahtaa paskaksi ja joudut kuntouttamaan sitä pahimmillaan jopa puoli vuotta? Ihme panikointia tämä nuorten tyttöjen gynekammo. Luulisi, että se olisi ensimmäisen kerran jälkeen jo rutiinia.

        Ei siitä tule koskaan rutiinia, ei edes useamman kerran jälkeen. Suurin jännitys ja paniikki häviää hiukkasen ekan kerran jälkeen, mutta harvempi siellä mielellään käy. Oma terveys lienee kuitenkin niin tärkeä asia, että sen takia kannattaa vähän uhrautua, vaikka tutkimus itsessään on kyllä joka kerta varsin kiusallinen.


      • Mustapetrus
        Juulia kirjoitti:

        Ei siitä tule koskaan rutiinia, ei edes useamman kerran jälkeen. Suurin jännitys ja paniikki häviää hiukkasen ekan kerran jälkeen, mutta harvempi siellä mielellään käy. Oma terveys lienee kuitenkin niin tärkeä asia, että sen takia kannattaa vähän uhrautua, vaikka tutkimus itsessään on kyllä joka kerta varsin kiusallinen.

        Mikä siitä tekee kiusallisen?


      • olen..
        Mustapetrus kirjoitti:

        Oletko todella sitä mieltä, että muutaman minuutin kestävä tutkimus gynellä on kauheampaa kuin se, että polvi rusahtaa paskaksi ja joudut kuntouttamaan sitä pahimmillaan jopa puoli vuotta? Ihme panikointia tämä nuorten tyttöjen gynekammo. Luulisi, että se olisi ensimmäisen kerran jälkeen jo rutiinia.

        mulla on menny polvi pois paikaltaan pelkästään tänä vuonna jo kolme kertaa elämässä sellaiset 100. ja edelleen gynelle meno on hirveää.muutaman minuutin kidutus penkissä kun joku kaivaa tikulla ei muutu rutiiniksi koskaan , ei ainakaan minun kohdalla.


      • Juulia
        Mustapetrus kirjoitti:

        Mikä siitä tekee kiusallisen?

        No, mitäpä luulisit? Tiedätkö yhtään mitä gynekologin vastaanotolla tapahtuu? Yksityisten, intiimien kehonosien esittely ei välttämättä ole niitä kaikkein mukavimpia kokemuksia. Joillakin tutkimus saattaa kaiken lisäksi sattuakin. Puolittainen alastomuus sekä lääkärin sormet emätinaukossa ja joskus peräaukossa ovat tekijöitä, jotka tuntuvat kiusallisilta.


      • Mustapetrus
        Juulia kirjoitti:

        No, mitäpä luulisit? Tiedätkö yhtään mitä gynekologin vastaanotolla tapahtuu? Yksityisten, intiimien kehonosien esittely ei välttämättä ole niitä kaikkein mukavimpia kokemuksia. Joillakin tutkimus saattaa kaiken lisäksi sattuakin. Puolittainen alastomuus sekä lääkärin sormet emätinaukossa ja joskus peräaukossa ovat tekijöitä, jotka tuntuvat kiusallisilta.

        Tiedän kyllä. Mutta eikö siihen alastomuuteen ja tutkimukseen ylipäänsä voisi suhtautua neutraalisti ns. välttämättömänä pahana?


      • Juulia
        Mustapetrus kirjoitti:

        Tiedän kyllä. Mutta eikö siihen alastomuuteen ja tutkimukseen ylipäänsä voisi suhtautua neutraalisti ns. välttämättömänä pahana?

        Jos ajattelet tuon välttämättömän pahan niin, että se on vain välttämätöntä pahaa mennä sinne, niin olet kyllä väärässä. Tutkimukseen ei voi suhtautua vaan välttämättömänä pahana, joka osuu kohdalle kerran vuodessa. Intiimien paikkojen esittely ja alastomuus ventovieraiden nähden ei ole koskaan neutraalia edes lääkärin vastaanotolla.


      • Minna85
        Mustapetrus kirjoitti:

        Tiedän kyllä. Mutta eikö siihen alastomuuteen ja tutkimukseen ylipäänsä voisi suhtautua neutraalisti ns. välttämättömänä pahana?

        Määrittelepä Petrus ensin, mikä on tässä yhteydessä neutraalia suhtautumista. Minä ymmärrän sen niin, ettei siihen liittyisi mitään tunteita tai jos liittyykin, niin niillä ei olisi mitään vaikutusta. Tosiasiassa gynellä käyminen saattaa aiheuttaa monille naisille voimakkaitakin tunteita tai sitten ei. Eikä sen tarvitse liittyä edes millään muotoa seksiin, jos siihen yrität viitata.


      • Mustapetrus
        Minna85 kirjoitti:

        Määrittelepä Petrus ensin, mikä on tässä yhteydessä neutraalia suhtautumista. Minä ymmärrän sen niin, ettei siihen liittyisi mitään tunteita tai jos liittyykin, niin niillä ei olisi mitään vaikutusta. Tosiasiassa gynellä käyminen saattaa aiheuttaa monille naisille voimakkaitakin tunteita tai sitten ei. Eikä sen tarvitse liittyä edes millään muotoa seksiin, jos siihen yrität viitata.

        Sinähän sen määrittelit. Neutraalia siis sikäli, että yksi ei koe sitä hirveänä toimenpiteenä tai toinen erityisen kiihottavana tai ehkäpä mukavana. Eihän gynekologilla käymiseen todellakaan pitäisi liittyä mitään tunteita. Normaalia toimintaa naisille.


      • Minna85
        Mustapetrus kirjoitti:

        Sinähän sen määrittelit. Neutraalia siis sikäli, että yksi ei koe sitä hirveänä toimenpiteenä tai toinen erityisen kiihottavana tai ehkäpä mukavana. Eihän gynekologilla käymiseen todellakaan pitäisi liittyä mitään tunteita. Normaalia toimintaa naisille.

        Naisille normaalia kyllä, mutta väitän edelleen, että siihen liittyy monilla tunteita. Toiset kammoavat enemmän, toiset vähemmän ja jotkut eivät pidä sitä minällänsäkään. Puhuvatko sitten aivan totta?

        Vai kiihottavaa? Joo, vain etu- tai jälkikäteen, mutta uskoppa vaan, että harvemmin itse tutkimuksen aikana.


      • Juulia
        Mustapetrus kirjoitti:

        Sinähän sen määrittelit. Neutraalia siis sikäli, että yksi ei koe sitä hirveänä toimenpiteenä tai toinen erityisen kiihottavana tai ehkäpä mukavana. Eihän gynekologilla käymiseen todellakaan pitäisi liittyä mitään tunteita. Normaalia toimintaa naisille.

        Aika harva siinä kiihottuu, kun gyne työntää sormiaan kumpaankin aukkoon.

        Sitä minä ihmettelen, miten voit olla sitä mieltä, että siihen ei liittyisi mitään tunteita? En myöskään jaksa enää jankuttaa tästä kanssasi, joten jätetäänkö tämä tähän.


      • kolkatanolka
        Mustapetrus kirjoitti:

        Sinähän sen määrittelit. Neutraalia siis sikäli, että yksi ei koe sitä hirveänä toimenpiteenä tai toinen erityisen kiihottavana tai ehkäpä mukavana. Eihän gynekologilla käymiseen todellakaan pitäisi liittyä mitään tunteita. Normaalia toimintaa naisille.

        Luulet, että gynellä käynti on naisille kivaa..Byäähhhh hahahaha!!!

        Makaat kintut levällään kirkkaissa valoissa ja tehdään kivuliaita tutkimuksia. Vaikea todellakaan kiihottua kumihanskoin tehtävästä sisätutkimuksesta halogeenivalojen kohteena. Sitten kun aletaan napsimään koepaloja sisuskaloista ja ottamaan näytteitä eri kohdista emätintä on NiiiiiN kaukana seksistä, että täytyy olla TÄYS palikka ,jos muuta väittää.Saati, etä MITENKÄÄN kiihottuisi. Kauheeta ja kestää muutaman päivän päästä siitä muistosta yli. Teinit, herätkää jo!
        Naiset ei todellakaan huohota joka kerta, kun jotain ylimääräistä menee alapäähän


      • Mustapetrus
        kolkatanolka kirjoitti:

        Luulet, että gynellä käynti on naisille kivaa..Byäähhhh hahahaha!!!

        Makaat kintut levällään kirkkaissa valoissa ja tehdään kivuliaita tutkimuksia. Vaikea todellakaan kiihottua kumihanskoin tehtävästä sisätutkimuksesta halogeenivalojen kohteena. Sitten kun aletaan napsimään koepaloja sisuskaloista ja ottamaan näytteitä eri kohdista emätintä on NiiiiiN kaukana seksistä, että täytyy olla TÄYS palikka ,jos muuta väittää.Saati, etä MITENKÄÄN kiihottuisi. Kauheeta ja kestää muutaman päivän päästä siitä muistosta yli. Teinit, herätkää jo!
        Naiset ei todellakaan huohota joka kerta, kun jotain ylimääräistä menee alapäähän

        Missä minä olen puhunut kiihottumisesta? En tietääkseni ole väittänyt mitään sellaista, että naiset ryhtyvät sanojesi mukaan heti huohottamaan gynelle päästyään.

        Olen ihmetellyt vain, miksi gynellä käymisestä nostetaan niin suuri haloo, kun se kerran on aivan normaalia, että kaikkien naisten pitää siellä käydä.


      • Juulia
        Mustapetrus kirjoitti:

        Missä minä olen puhunut kiihottumisesta? En tietääkseni ole väittänyt mitään sellaista, että naiset ryhtyvät sanojesi mukaan heti huohottamaan gynelle päästyään.

        Olen ihmetellyt vain, miksi gynellä käymisestä nostetaan niin suuri haloo, kun se kerran on aivan normaalia, että kaikkien naisten pitää siellä käydä.

        Se haloo nousee siitä, että vaikka se onkin normaalia, niin kaikki eivät välttämättä pidä siitä. Sinäkään et välttämättä pidä kaikesta mahdollisesta, vai mitä Mustapetrus. Ja kun et jostain pidä, sitä vastaan käydään yleensä keskustelua, asiallista tai asiatonta. Tiedätkö sinä yhtään, mitä gynellä tehdään? Jotkut voivat kokea tutkimuksen sellaisena, että he eivät siitä vaan yksinkertaisesti pidä. Yritä nyt tämä edes ymmärtää. :)


      • naisex
        olen.. kirjoitti:

        mulla on menny polvi pois paikaltaan pelkästään tänä vuonna jo kolme kertaa elämässä sellaiset 100. ja edelleen gynelle meno on hirveää.muutaman minuutin kidutus penkissä kun joku kaivaa tikulla ei muutu rutiiniksi koskaan , ei ainakaan minun kohdalla.

        No tällä hetkellä minua kiihottaa ajatuskin gynestä. Että pääsisin levittämään haarani vieraan miehen silmille ja hän työntäisi sormensa sisääni...
        Ja kyllä kai naisten yleisimpiä fantasioita ovat juuri gynefantasiat.

        Mutta fantasioiden ja todellisuuden välillä on vissi ero, se huomattakoon tässäkin yhteydessä.


      • Mustapetrus
        Juulia kirjoitti:

        Se haloo nousee siitä, että vaikka se onkin normaalia, niin kaikki eivät välttämättä pidä siitä. Sinäkään et välttämättä pidä kaikesta mahdollisesta, vai mitä Mustapetrus. Ja kun et jostain pidä, sitä vastaan käydään yleensä keskustelua, asiallista tai asiatonta. Tiedätkö sinä yhtään, mitä gynellä tehdään? Jotkut voivat kokea tutkimuksen sellaisena, että he eivät siitä vaan yksinkertaisesti pidä. Yritä nyt tämä edes ymmärtää. :)

        Yritetty on ymmärtää jo kohta kuukauden ajan. Vaan en ymmärrä.


    • Beeritti

      Eiköhän se ole selvää, että kukaan nainen ei kiihotu gynekologilla. Miksi jauhaa tätä näin pitkästi?

    • ----

      oon nainen ja täytyy myöntää että gynekologi tässä kaupungissa on nuori ja blondi..ja tosi kaunis....ei vaan voi mitään että siitä kiihottuu..

    • ..............

      En ole koskaan vielä käynyt, koska ajatus on kammottanut liikaa. Pian aion uskaltautua, mutta tosiaan, hammaslääkärillä käyminen tuntuu ajatuksena kivemmalta. Olen ymmärtänyt, että kosketus joko sattuu, tai ei tunnu oikein miltään, mutta vaikka niin ei olisikaan, olisi melko mahdotonta kiihottua tilanteessa, joka ei ole psyykkisesti tippaakaan kiihottava.

      • ...jos pitää valita

        Jos pitää valita menenkö mieluummin gynelle kuin hammaslääkäriin, menen mieluummin gynelle. Hammaslääkärikammo on pahempi kuin gynekammo.


    • Anonyymi

      Olen muutaman kerran elämässä ollut gynekologisessa tutkimuksessa,sekä yleislääkärillä että gynekologilla. Yhden kerran kiihotuin. Tuntui hyvältä. Olen siis bi tyttönen. Nyt 29 vuotias.

      Tällä kerralla kun kiihotuin,tutkimuksen teki yleislääkäri. Nainen.

      Ensin hän tietty tutki ulkoiset sukuelimet kuten klitoriksen ja häpyhuulet. Sitten sisätutkimus.

      Siinä kohtaa kun hän tutki mun klitorista,minä kiihotuin. Hän tutki sitä vähän aikaa. En muista tarkkaan mutta jotenkin koski sitä tutkien. Sen muistan kuitenkin että tuntui hyvältä. Varsinkin kun hän yhdessä vaiheessa veti mun klitoriksen esinahan taakse. Se tuntui tosi hyvältä.

      Muuten tutkimus ei kiihottanut paitsi klitoriksen ja häpyhuulten tutkimus.

      Miten on:oliko tämä normaali gynekologinen tutkimus kun lääkäri KOSKI KLITORIKSEEN? Vai onko se epänormaalia? Kun aikaisemmin tässä keskustelu ketjussa on sanottu että gynet/lääkärit ei koske klitorikseen.

    • Kyllä

    • Anonyymi

      Ei kiihottanut itse tilanteessa, vaan nolotti ja hävetti joutuessani paljastamaan alapääni useammalle henkilölle Phks:ssä.
      Olin joutunut odotusaikana sairaalaan ja minulle suoritettiin sisätutkimus, jota tuolloin pari hoitajaa valmisteli. Olin sitten tutkimuspöydällä valmiina jalat telineillä alapää paljaana pelkkä lyhyt takaa avoin kaapu ylläni odottaen tutkivaa lääkäriä, kun tutkimushuoneeseen saapasteli osastolääkäri pysähtyen lähes jalkojeni väliin ja selosti lähinnä hoitajille, että mukaan tutkimukseen tulee opiskelijoiden kandiryhmä seuraamaan ja tekemään sisätutkimusta harjoitusmielessä, koska tutkittava on sopiva kohde neljännellä kuukaudella oleva nuori nainen. Siis minä.

      Minulta hän ei kysynyt mitään lupaa, eikä huomioinut minua millään lailla sanallisesti, lähinnä katseli paljasta alapäätäni, poistuen samantien. Huomasin hoitajienkin hieman hämääntyneen ja toinen heistä siirtyi aivan viereeni ja kysyi, ettei minulla ole varmaan "rohkeana tyttönä" mitään asiaa vastaan.

      En oikein tiennyt mitä pitäisi sanoa. Mieli teki huutaa, että ei tänne ei tule lääkärin lisäksi muita, mutta hoitaja hymyili rauhoittavasti ja sanoi, että hyvin usein mukana on yksi tai kaksi kandia, tai erikoistuvaa lääkäriä ja taputti minua rauhoittavasti kädelle.

      Pian tutkimushuoneen ovi aukesi ja etunenässä saapui takin liepeet heiluen tutkiva lääkäri perässään lauma muita valkotakkisia, kaksi naista ja viisi miestä.

      Lyhyen tervehdyksen jälkeen lääkäri siirtyi viereeni aloittaen luennoimisen raskaudesta, sen ulkoisista tunnusmerkeistä, kohotti kaavun ylemmäs tunnusteli vatsaani ja kehotti muita tutkimaan masuani vuorollaan. Lääkäri veti kaavun kaulaani paljastaen myös rintani kehoittaen tutkimaan myös ne esittäen kysymyksiä vuorollaan vatsaani ja rintojani tunnusteleville kandeille. Kokoajan makasin tutkimuspöydällä jalat levällään kaikkien katseltavana.

      Sitten seurasi sisätutkimus. Ensin hoitava lääkäri, pyytäen lisää valoa hoitajilta kohteeseen ja sitten kukin kandi vuorollaan siirtyi jalkojeni väliin istumaan tuolille työntäen sormensa sisääni, kukin omalla tavallaan tekemään tarvittavia tunnusteluja ja myös levitintä apuna käyttäen.
      Viimeisen tutkijan jälkeen levitin oli vielä pimpissäni hyvän aikaa lääkärin luennoidessa.

      Olin varmasti noloudesta ja häpeästä tulipunainen kasvoja ja kaulaa myöten maatessani siinä täysin alastomana levitin pimpissäni lauman katseltavana. Lopulta toinen hoitajista rykäisi, jolloin lääkäri poisti levittimen ja hoitaja veti kaavun kaulaltani alemmas.

      Hetken päästä lääkäri taputti kättäni, hymyili rohkaisevasti kertoen kaiken olevan hyvin ja poistui kandien seuratessa perässä.

      Minä henkäilin muutaman kerran syvään hoitajan auttaessa minua ylös. Hän sanoi, että olihan se melkoinen yllätys, kun tutkijoitani olikin niin monta ja ymmärtävänsä nolosteluni.

      Vasta tutkimuksen jälkeen vessassa käydessäni huomasin, kuinka alapääni oli voimakkaasti kostunut. Lukuisten vieraiden käsien tunnustellessa rintojani olin kyllä huomannut rintojeni reagoivan nännieni kohotessa pystyyn, minkä kyllä tutkijani olivat varmasti huomanneet.

      • Anonyymi

        Vain miespaskiainen keksii tuollaista. Häpeäisit!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vain miespaskiainen keksii tuollaista. Häpeäisit!

        Mitä ihmettä tuossa oli.

        Opistosairaaloissa ja sairaaloissa, joissa koulutetaan kandeja ja alaan erikoistuvia lääkäreitä nuo luentokierrokset ja koulutukseen liittyvät useamman koulutettavan tekemät tutkimukset ovat normaali menettely, myös gynekologiassa.
        Harjoittelu kokeneemman alaan erikoistuneen lääkärin valvonnassa ja kouluttamana on tärkeä asia ja vaatii myös oikeita potilaita. Mistä niitä osaajia muuten tulisi?

        Kyllä menettely on usein aika suoraviivaista, eikä ihme, jos tutkittava tuntee olonsa joskus häveliääksi. Varsin usein muu hoitohenkilökunta joutuukin sitten tavallaan tukihenkilöksi potilaalle. Onhan kokemus tutkittavalle ainutkertainen, vaikka henkilöstölle arkipäivää.


    • Anonyymi

      Mutta onko joku saanu orgasmin tutkimuksissa?

    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ole rohkeampi kuin koskaan

      ja kerro tähän suoraan kaivattusi nimi
      Ikävä
      134
      2970
    2. Oulussa puukotettu lasta

      Onko perussuomalaiset huolissaan julkisten tilojen turvallisuudesta. Miten sisäministeri Rantanen suhtautuu lapsiin kohd
      Perussuomalaiset
      463
      2041
    3. Milloin olet viimeksi nähnyt

      Kaivattusi ja missä? Onko ikävä vastaa rehellisesti.
      Ikävä
      128
      1960
    4. Nyt pärähtää - Uusi lavatanssiohjelma starttaa tv:ssä!

      Oletko toivonut lavatanssiohjelmaa televisioon? Puoli seiskan kesäilta tuo lavatanssit suomalaisiin koteihin. Juontajin
      Tv-sarjat
      37
      1768
    5. Kokki Akseli Herlevin ex-rakas Emmi Suuronen kisasi Diilissä - Nyt Selviytyjissä: "Vaikka olen..."

      Emmi Suuronen ja Akseli Herlevi ovat ex-pariskunta. Nyt Emmi nähdään taas tosi-tv-ohjelmassa. Takana on jo Diili ja mis
      Suomalaiset julkkikset
      14
      1609
    6. Mitä tekisit jos

      täällä ois viesti sulle, otsikossa sun etunimi ? Ja viestissä sanotaan "minä rakastan sua" ja allekirjoituksena kaiva
      Ikävä
      102
      1550
    7. Onpas punavihreät taas ärhäkkäinä

      😺 Ihan tuntuu kuin syyttäisitte meikäläisiä/meikäläistä Oulun puukotuksesta. Tapaus on hyvin ikävä ja tuomittava. En
      Luterilaisuus
      372
      1496
    8. Ääripersu puukotti taas.

      Kamalaksi on mennyt. Persut ammuskelee ja puukko heiluu..
      Oulu
      208
      1259
    9. Miten ihmeessä

      on kaksi niin samanlaista. Älä ymmärrä väärin, en yritä mitenkään itseäni ylentää mutta eiköhän me jollakin radioaallol
      Ikävä
      53
      1189
    10. Mitä muinaiset tekstit sanovat ei-perinteisestä seksuaalisesta suuntautumisesta

      Mitä Vedat sanovat ei-perinteisestä seksuaalisesta suuntautumisesta? Kolme sukupuolta vedalaisessa sivilisaatiossa Tosi
      Hindulaisuus
      552
      1158
    Aihe