IHMETYTTÄÄ!?

Mistähän voisi johtua, että joillakin ihmisillä on jatkuva tarve etsiä virheitä toisten tekemisistä ja sanomisista? Samanmoiset immeiset eivät vahingossakaan anna kehuja toiselle, vaikka ne olisivat paikallaan joissakin tilanteissa. Itse luulen, että näillä ihmisillä on niin huono itsetunto, että he yrittävät tällä tavalla nostaa omaa egoaan...

Mitä sinä olet mieltä asiasta, onko kohdallesi sattunut tällaisia tapauksia ja miten niissä tilanteissa olet toiminut?

9

823

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kissanainen

Kyllä hyvin ilmaisit asian,samaa juuri mietin.
      Nämä ihmiset täytyy jättää omaan arvoonsa kasvamaan.Turha väittely ei johda mihinkään.
      Onneksi on kivoja ja ystävällisiäkin ihmisiä olemassa, niinkuin sinäkin varmaan.
      Lueppas noita kommentteja tuosta pääsiäisrunostani:)

• bluepoem

minä ainenkin kommentoin vain kommenttia, joka oli minusta nurinkurinen.

• kissanainen
        bluepoem kirjoitti:

minä ainenkin kommentoin vain kommenttia, joka oli minusta nurinkurinen.

En kerinnyt lukemaan mitä vastasit,kun
        poistin viestini.
        Kiitos kuitenkin, oli hyvää tai pahaa:)

• bluepoem

sekä lisäksi sitä mieltä että jos ei yhtään kestä eriäviä mielipitetiä, vaan tulkitsee ne aina toisen egon nostatukseksi, niin silloin on itselläkin hiukan huono itsetunto.

Eli mitäs siitä syntyy jos kaksi huonolla itestunnolla varustettua keskutelee.

Siinä sanotaan vain jokapäiväisiä turhuuksia ilman mielipiteitä,, tai sitten suututaan ihan pohjattomasti.

Varmaanikn kanustuksen vähäinen ilmaisminen on peräisin tapakultuurista, jossa sekä kannustaminen ja kiitoksen vastaan ottaminen on koettu kiusalliseksi.

Olisi ihme jos en olis semmoiseen tilanteeseen joutunut. ja on muistettava että olen itsekkin sattunut "kohdalle" niin se vaan menee!!

• kolikon molemmat

Niinpä niin löytyy yksi ja yksinkertainen sel,mani me ihmiset ollaan kaje jos toisella perheellä menee
      jotenkin paree kun mulla.miettikää hyvä suomi yksi ja ainut sana on Terveys,kokennut ja moj

• ..pitäis kyllä olla 'täydellinen', eli ei
      saisi tehdä virheitä itse koskaan.
      Onko sellaista ihmistä?!
      Toisaalta tuollainen vaatii aikamoista itsevarmuuta mun mielestä.
      Katteetonta voi kyllä olla.
      Entä sitten, kun itse
      töpeksii, mistä löytyy ymmärtäjiä ihmiselle, joka
      on aina muita arvostelemassa.
      Ei nyt tule mieleen ketään, mutta ainakin olisin
      kohtalaisen vahingoniloinen jos ja kun tämä henkilö mokaisi itse :))

• DoeJohn

kuin vähän oikeassa.

Itselläni erään läheisen työkaverin kohdalla ollut juuri tuollaista. Muutaman kerran pyydettyä muutosta sanomisiin ja muutaman kerran sanottua aivan päin näköä ja rumasti .. ei vaikutusta.

Viimeisin toimenpiteeni asian suhteen: En kommentoi mitään mihinkään kyseisen ihmisen puheeseen, en ole häneen missään yhteydessä millään tasolla, hän on minulle nyt kuin ilmaa. Mitenkäkö on vaikuttanut? Vittuilu ja virnuilu loppunut minua ja muita työyhteisössä olevia kohtaan eli mennee oikeaan suuntaan.

Tämä henkilö tulee olemaan minulle edelleen tulevaisuudessa kuin ilmaa, koska jo aikaisemmasta ajasta on kokemusta, ettei tule loppumaan tuollainen käyttäytyminen, vaan tauon jälkeen alkaa uudelleen.

Että sellaista ..

• juuri tämäkin

aihe on sellainen tapaus;D

• (.)Y(.)

Tuollasen kyssärin vastaus.. :DDD
      Vastaus = tyhmyys.. ..*huoks*....

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta

Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas
      Maailman menoa
      269
      1637
    2. Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?

Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle
      Ikävä
      37
      1512
    3. Mitä tapahtuu

Syksyllä?
      Ikävä
      96
      1316
    4. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      18
      1300
    5. Ikävöin sua

Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan
      Ikävä
      6
      1217
    6. Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?

Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?
      Suomussalmi
      10
      1037
    7. Minä täällä vaan

Ukko jota oot joutunu joskus sietämään työnpuolesta. Toivottelen kauniita unia💛
      Ikävä
      86
      950
    8. Jos haluat jatkaa tutustumista

Pyydä mut suoraan kunnon treffeille. En lähde mihinkään epämääräiseen viestittelyyn enää.
      Ikävä
      66
      925
    9. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      43
      901
    10. Olet huippunainen

Ja onneksi tiedät sen itsekin.
      Ikävä
      32
      890
    Aihe