Nyt upea musta ratsu myytävänä! Ikää neidillä on 8 vuotta, korkeutta noin 165cm, ehkä vähän yli. Ratsuna ollut koko ikänsä, ei ole juossut kilpaa. Minulla ollut 3 vuotta; vuoden omassa käytössä ja koulutuksessa, loppuajan myös tuntikäytössä pienessä yrityksessäni. Nyt heppa kuitenkin valitettavasti käy liian isoksi lapsiratsastajille, joten olen ostamassa tilalle ponia.
Tamma on siis ollut tuntikäytössä, soveltuu luonteensa puolesta myös terapiaratsastukseen. Kiltti hoitaa, kengittää ja kuljettaa. Mukava ratsastaa; toimii hyvin pienillä avuilla, tykkää hypätä eikä kiellä, laukkaa puhtaasti, yhteistyöhaluinen. Osaa väistöt, kulkee muodossa. Kiltti ja rauhallinen myös maastossa, ei säiky turhaan.
Tässä jollekin mukava ja kaunis hevonen, HYVÄÄN KOTIIN! Soveltuu myös tuntikäyttöön. Varusteet saa mukaan. Hinta varusteineen 2500e.
Soita: 044-3670551/ Hanna Käsmä
Ratsutamma myynnissä
Hanna
4
1012
Vastaukset 4
- vvvvvvvvv
fffffffff
- hepotyttö
onko hevosestasi kuvia mahdollisesti missään..? :)
- Emily Mirhala
Hei!
Olisin kiinnostunut ostamaan tamman kylläkin, mutta me muutamme pian vanhempiemme kanssa usaan ja meillä on laukka hevosia, eli voisiko hevosesta olla laukkauraan? Lisä tietoa kysyn sitten kun saan lisää tietoa, myös rakenne kuvat olisi hyvä saada, vaikkapa mailitse. Ota yhteyttä mailitse näin aluksi jos kiinnostaa tarjous. - norr-
Missä tamma asustaa? mitä hyppää ratana ja mitä osaa koulussa? rotu? säkä?
laita mailia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1531373Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1221095Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä33872Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset216839En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58792- 64762
- 143754
- 47696
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus57632Joko kaupungin johtaja saa iskeä kuokkansa kunttaan
Särkiperällä tapahtuu 25.8 2026 klo.10.00 Fingrid Oy:n ja kahden maanomistajan kanssa maan lohkominen.Mahdollisesti täss63593