Ja jos seurustelee, niin onko tietoa kenen kanssa? ;)
SEURUSTELEEKO MARKO KERÄNEN?
10
46615
Vastaukset
- sapiens
ja onko vaikea arvata mitä sukupuolta :=)
- Malla
Naisen kanssa!!
- saanat
mistäs tiiät? Ootko nähnyt?
- täydellisesti
että näin on. Tiedän hänen olleen pitkään avoliitossa ja naisen kanssa vieläpä :) Olisi nuorimies kelkkansa kääntänyt täysin, jos nyt toisin olisi.
- Malla
saanat kirjoitti:
mistäs tiiät? Ootko nähnyt?
Tytön! Ollaan vähän sukukantaa.
- jtu
täydellisesti kirjoitti:
että näin on. Tiedän hänen olleen pitkään avoliitossa ja naisen kanssa vieläpä :) Olisi nuorimies kelkkansa kääntänyt täysin, jos nyt toisin olisi.
Minä taas tunnen erään homomiehen, jonka kanssa hän seurusteli. Ja tämä on fakta. :)
- hönökki
Tietääkseni Marko seurustelee sen toisen Markon kanssa joka juontaa sitä tanssii tähtien kanssa- sarjaa. Mutta en ole 100% varma.
- markonrakas
MÄ satun tietään kenen kanssa MARKO seukkaa! MUN, mä oon 24v. mies. sillon ku mä olin 19, marko nuolautu mun kaa homobaarissa;) ottakaa mallii homo(HOT)seksuaalit..marko on muuten hyvä, et huh.. mut ei siitä sen enempää jätetään se juttu sängyn väliin muih;> puspus xxx
- Anonyymi
No Marko on seurustellut Teemun kanssa jo vuosia ja asunut Punavuoressa yhdessä .
- Anonyymi
TAAS TÄMÄ NOSTETTU ESILLE
Levy jäänyt jumiin vaihtakaas levyä 2006: n vuoden on aloitus.
Vauva keskutelu palsta on Ajan tasalla siellä ei tätä enää hauota.
On menty monta vuotta eteenpäin!
Vauva keskutelu palstalla.
Ei hiijes nyt !
Vaihtakaas levyä .
Seiska lehtikin laittaa vaan mainosta jos kysyin Mistä Seiska saa juttunsa.
?
Ja täällä tässä palstallakin jumitetaan.
Niin tässäkin kun Vaan erehtyy hakee Tansii Tähtien kanssa ohjelman keskutelu Suomi 24: FI keskutelu 2022
Niin tää oli huippu!
Vanha asia otettu puheen aiheeksi.
2006!
Menkää jo Eteenpäin!
No Seikaski kyllä pyörii yhet samat julkkiset Markosta ,ei ole liioin Juoruttu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 941753
Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen
Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa3581169Susanna Laine, 43, pohtii tätä muutosta itsessään iän karttuessa: "En tiedä, onko se vähän ikäjuttu"
Susanna Laine on kyllä nainen paikallaan Farmi-juontajana ja myös Tähdet, tähdet -juontajana, eikös vaan! Lue Susanna181168- 941019
- 62823
Vanhemmalle naiselle
Kirjoitan tällä vanhalla otsikolla vaikka se joku toinen anonyymi naisen kaipaaja innostuukin tästä ja käyttää taas sam35797Hyvää yötä
Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani6734- 46706
En vaan ymmärrä
Sinulla on hyvä puoliso, perhe, periaatteessa kaikki palikat kohdillaan. En ymmärrä, miksi haluat vaarantaa sen. Minulla42680Mitä saat naiselta mies kun
Otat ohjat? Saat feminiinistä pehmeyttä, lämpöä ja rauhaa. Kun nainen on tässä moodissa hän auttaa miestä lepäämään ja p113676