Ja jos seurustelee, niin onko tietoa kenen kanssa? ;)
SEURUSTELEEKO MARKO KERÄNEN?
12
48957
Vastaukset
- sapiens
ja onko vaikea arvata mitä sukupuolta :=)
- Malla
Naisen kanssa!!
- saanat
mistäs tiiät? Ootko nähnyt?
- täydellisesti
että näin on. Tiedän hänen olleen pitkään avoliitossa ja naisen kanssa vieläpä :) Olisi nuorimies kelkkansa kääntänyt täysin, jos nyt toisin olisi.
- Malla
saanat kirjoitti:
mistäs tiiät? Ootko nähnyt?
Tytön! Ollaan vähän sukukantaa.
- jtu
täydellisesti kirjoitti:
että näin on. Tiedän hänen olleen pitkään avoliitossa ja naisen kanssa vieläpä :) Olisi nuorimies kelkkansa kääntänyt täysin, jos nyt toisin olisi.
Minä taas tunnen erään homomiehen, jonka kanssa hän seurusteli. Ja tämä on fakta. :)
- Anonyymi
täydellisesti kirjoitti:
Ja mitähän se todistaa ????
- hönökki
Tietääkseni Marko seurustelee sen toisen Markon kanssa joka juontaa sitä tanssii tähtien kanssa- sarjaa. Mutta en ole 100% varma.
- markonrakas
MÄ satun tietään kenen kanssa MARKO seukkaa! MUN, mä oon 24v. mies. sillon ku mä olin 19, marko nuolautu mun kaa homobaarissa;) ottakaa mallii homo(HOT)seksuaalit..marko on muuten hyvä, et huh.. mut ei siitä sen enempää jätetään se juttu sängyn väliin muih;> puspus xxx
- Anonyymi
No Marko on seurustellut Teemun kanssa jo vuosia ja asunut Punavuoressa yhdessä .
- Anonyymi
TAAS TÄMÄ NOSTETTU ESILLE
Levy jäänyt jumiin vaihtakaas levyä 2006: n vuoden on aloitus.
Vauva keskutelu palsta on Ajan tasalla siellä ei tätä enää hauota.
On menty monta vuotta eteenpäin!
Vauva keskutelu palstalla.
Ei hiijes nyt !
Vaihtakaas levyä .
Seiska lehtikin laittaa vaan mainosta jos kysyin Mistä Seiska saa juttunsa.
?
Ja täällä tässä palstallakin jumitetaan.
Niin tässäkin kun Vaan erehtyy hakee Tansii Tähtien kanssa ohjelman keskutelu Suomi 24: FI keskutelu 2022
Niin tää oli huippu!
Vanha asia otettu puheen aiheeksi.
2006!
Menkää jo Eteenpäin!
No Seikaski kyllä pyörii yhet samat julkkiset Markosta ,ei ole liioin Juoruttu. - Anonyymi
Hyvä, kirjoitettu ja yksityiskohtainen tieto. Kirjoita tämä: https://showbiz.fi/marko-keranen-perhe-ja-oululaiset-juuret/
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.915518Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.573661Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j613005Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin492219Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.611986Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa
Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.3011927- 471626
- 961511
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441407Mikä ihme teitä savolaisia tuossa
p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.91363