SEURUSTELEEKO MARKO KERÄNEN?

Marko<33

Ja jos seurustelee, niin onko tietoa kenen kanssa? ;)

12

48957

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sapiens

ja onko vaikea arvata mitä sukupuolta :=)

• Malla

Naisen kanssa!!

• saanat

mistäs tiiät? Ootko nähnyt?

• täydellisesti

että näin on. Tiedän hänen olleen pitkään avoliitossa ja naisen kanssa vieläpä :) Olisi nuorimies kelkkansa kääntänyt täysin, jos nyt toisin olisi.

• Malla
        saanat kirjoitti:

mistäs tiiät? Ootko nähnyt?

Tytön! Ollaan vähän sukukantaa.

• jtu
        täydellisesti kirjoitti:

että näin on. Tiedän hänen olleen pitkään avoliitossa ja naisen kanssa vieläpä :) Olisi nuorimies kelkkansa kääntänyt täysin, jos nyt toisin olisi.

Minä taas tunnen erään homomiehen, jonka kanssa hän seurusteli. Ja tämä on fakta. :)

• Anonyymi
        täydellisesti kirjoitti:

Ja mitähän se todistaa ????

• hönökki

Tietääkseni Marko seurustelee sen toisen Markon kanssa joka juontaa sitä tanssii tähtien kanssa- sarjaa. Mutta en ole 100% varma.

• markonrakas

MÄ satun tietään kenen kanssa MARKO seukkaa! MUN, mä oon 24v. mies. sillon ku mä olin 19, marko nuolautu mun kaa homobaarissa;) ottakaa mallii homo(HOT)seksuaalit..marko on muuten hyvä, et huh.. mut ei siitä sen enempää jätetään se juttu sängyn väliin muih;> puspus xxx

• Anonyymi

No Marko on seurustellut Teemun kanssa jo vuosia ja asunut Punavuoressa yhdessä .

• Anonyymi

TAAS TÄMÄ NOSTETTU ESILLE

Levy jäänyt jumiin vaihtakaas levyä 2006: n vuoden on aloitus.

Vauva keskutelu palsta on Ajan tasalla siellä ei tätä enää hauota.

On menty monta vuotta eteenpäin!

Vauva keskutelu palstalla.

Ei hiijes nyt !

Vaihtakaas levyä .

Seiska lehtikin laittaa vaan mainosta jos kysyin Mistä Seiska saa juttunsa.

?

Ja täällä tässä palstallakin jumitetaan.

Niin tässäkin kun Vaan erehtyy hakee Tansii Tähtien kanssa ohjelman keskutelu Suomi 24: FI keskutelu 2022

Niin tää oli huippu!

Vanha asia otettu puheen aiheeksi.

2006!

Menkää jo Eteenpäin!

No Seikaski kyllä pyörii yhet samat julkkiset Markosta ,ei ole liioin Juoruttu.

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.

https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.
      Maailman menoa
      91
      5518
    2. Persuja ei aluevaltuustoissa näy

Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.
      Maailman menoa
      57
      3661
    3. Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni

Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j
      Maailman menoa
      61
      3005
    4. Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa

Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin
      Maailman menoa
      49
      2219
    5. Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet

🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.
      Ikävä
      61
      1986
    6. Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa

Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.
      Maailman menoa
      301
      1927
    7. Miksi pitäisit enemmän

Minusta kuin siitä toisesta?
      Ikävä
      47
      1626
    8. Mitä meidän välillä

Tulee tapahtumaan vai tuleeko mitään?
      Ikävä
      96
      1511
    9. Tämmönen höpsö

Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress
      Suhteet
      44
      1407
    10. Mikä ihme teitä savolaisia tuossa

p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.
      Tuusniemi
      9
      1363
    Aihe