SEURUSTELEEKO MARKO KERÄNEN?

Marko<33

Ja jos seurustelee, niin onko tietoa kenen kanssa? ;)

10

46615

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sapiens

ja onko vaikea arvata mitä sukupuolta :=)

• Malla

Naisen kanssa!!

• saanat

mistäs tiiät? Ootko nähnyt?

• täydellisesti

että näin on. Tiedän hänen olleen pitkään avoliitossa ja naisen kanssa vieläpä :) Olisi nuorimies kelkkansa kääntänyt täysin, jos nyt toisin olisi.

• Malla
        saanat kirjoitti:

mistäs tiiät? Ootko nähnyt?

Tytön! Ollaan vähän sukukantaa.

• jtu
        täydellisesti kirjoitti:

että näin on. Tiedän hänen olleen pitkään avoliitossa ja naisen kanssa vieläpä :) Olisi nuorimies kelkkansa kääntänyt täysin, jos nyt toisin olisi.

Minä taas tunnen erään homomiehen, jonka kanssa hän seurusteli. Ja tämä on fakta. :)

• hönökki

Tietääkseni Marko seurustelee sen toisen Markon kanssa joka juontaa sitä tanssii tähtien kanssa- sarjaa. Mutta en ole 100% varma.

• markonrakas

MÄ satun tietään kenen kanssa MARKO seukkaa! MUN, mä oon 24v. mies. sillon ku mä olin 19, marko nuolautu mun kaa homobaarissa;) ottakaa mallii homo(HOT)seksuaalit..marko on muuten hyvä, et huh.. mut ei siitä sen enempää jätetään se juttu sängyn väliin muih;> puspus xxx

• Anonyymi

No Marko on seurustellut Teemun kanssa jo vuosia ja asunut Punavuoressa yhdessä .

• Anonyymi

TAAS TÄMÄ NOSTETTU ESILLE

Levy jäänyt jumiin vaihtakaas levyä 2006: n vuoden on aloitus.

Vauva keskutelu palsta on Ajan tasalla siellä ei tätä enää hauota.

On menty monta vuotta eteenpäin!

Vauva keskutelu palstalla.

Ei hiijes nyt !

Vaihtakaas levyä .

Seiska lehtikin laittaa vaan mainosta jos kysyin Mistä Seiska saa juttunsa.

?

Ja täällä tässä palstallakin jumitetaan.

Niin tässäkin kun Vaan erehtyy hakee Tansii Tähtien kanssa ohjelman keskutelu Suomi 24: FI keskutelu 2022

Niin tää oli huippu!

Vanha asia otettu puheen aiheeksi.

2006!

Menkää jo Eteenpäin!

No Seikaski kyllä pyörii yhet samat julkkiset Markosta ,ei ole liioin Juoruttu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kerro kiva muisto

Kaivatustasi
      Ikävä
      94
      1753
    2. Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen

Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa
      Sinkut
      358
      1169
    3. Susanna Laine, 43, pohtii tätä muutosta itsessään iän karttuessa: "En tiedä, onko se vähän ikäjuttu"

Susanna Laine on kyllä nainen paikallaan Farmi-juontajana ja myös Tähdet, tähdet -juontajana, eikös vaan! Lue Susanna
      Suomalaiset julkkikset
      18
      1168
    4. Mikä on horoskooppisi?

Entä tiedätkö kaivattusi?
      Ikävä
      94
      1019
    5. Onks se väärin jos

Tutustuttaisiin edes vähän enemmän?
      Ikävä
      62
      823
    6. Vanhemmalle naiselle

Kirjoitan tällä vanhalla otsikolla vaikka se joku toinen anonyymi naisen kaipaaja innostuukin tästä ja käyttää taas sam
      Ikävä
      35
      797
    7. Hyvää yötä

Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani
      Tunteet
      6
      734
    8. Mitä meidän välillä

Tulee tapahtumaan? Sinusta paljon kiinni
      Ikävä
      46
      706
    9. En vaan ymmärrä

Sinulla on hyvä puoliso, perhe, periaatteessa kaikki palikat kohdillaan. En ymmärrä, miksi haluat vaarantaa sen. Minulla
      Ikävä
      42
      680
    10. Mitä saat naiselta mies kun

Otat ohjat? Saat feminiinistä pehmeyttä, lämpöä ja rauhaa. Kun nainen on tässä moodissa hän auttaa miestä lepäämään ja p
      Ikävä
      113
      676
    Aihe