kävelevä kala

uskistrolli

Evoluutikot juhlivat ympäri maailmaa nyt kun joku on taas onnistunut löytämään tai väärentämään uuden 'välimuodon'.

No jokainenhan ymmärtää että jaloilla varustettu kala voi aivan yhtä hyvin olla vaikka rappeutumislajiutunut orava.

Eli tämäkin löytö tukee vain osaltaan Raamatullisia totuuksia.

13

980

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Uskovaiset

      Ovatko uskovaiset sitten jotain rappeutumislajiutuneita liejuryömijöitä? Joskus löydämme vielä fossiilin jolla on ryömijän elimistö ja uskovaisen pienet aivot?

      • viimeisin tieto

        On oletettu tuon olevan kalaksi muuttumassaoleva maa eläin .
        Tämä tieto tuli jokin aika sitten Washigtonista.


    • Late
      • hihhulidetektori

        Onko joku sosialisoinut Laten nimimerkin?

        Toisaalta nuo linkit vissiin liittyvät johonkin, mutta mihin? (sikäli hyvin "latemainen" viesti, ettei siitä ota pirukaan selvää). Heh?


    • hihhulidetektori

      "No jokainenhan ymmärtää että jaloilla varustettu kala voi aivan yhtä hyvin olla vaikka rappeutumislajiutunut orava.

      Eli tämäkin löytö tukee vain osaltaan Raamatullisia totuuksia."

      Voiko tuota enää osuvammin sanoa. Raamatullisia totuuksiapa hyvinkin!

      Osasikohan tuo rappeutumislajiutunut orava muuten puhua?

    • lisää...

      Arvon toveri Uskistrolli, jos nyt menet
      ja irroitat aivot gorillalta ja ihmiseltä,
      niin huomaat gorillan aivojen olevan isomman.

      Viisaana miehenä voinet valoittaa mitä luoja
      ajatteli antaessaan osalle eläimistä enemmän
      kapasiteettia?

      Olisiko tämä ymmärrettävä niin, että luoja
      ei tarkoittanut ihmistä "luomakunnan kruunuksi",
      vaan seikkailemme täältä "Jumalaisen" erheen vuoksi?

      • Uskistrolli

        Eli gorillalla on enemmän aivokapasiteettia. Miksi sitten gorillat eivät keksineet kulttuuria ja ryhtyneet runoilemaan ja kirjoittamaan.

        Tämähän vahvistaa vain raamatullista totuutta että vain ihmisellä on sielu.


      • Arvaa
        Uskistrolli kirjoitti:

        Eli gorillalla on enemmän aivokapasiteettia. Miksi sitten gorillat eivät keksineet kulttuuria ja ryhtyneet runoilemaan ja kirjoittamaan.

        Tämähän vahvistaa vain raamatullista totuutta että vain ihmisellä on sielu.

        Mutta missä sielusi on? Voitko näyttää sen minulle? Et, sillä sielusi ei ole muuta kuin se liikkeelle paneva voima, joka tekee sinusta toimivan kokonaisuuden?

        Ja gorilloilla ei ole kulttuuria? Oletko varma, että näin on? Eikö älykkyyden merkki ole kyky salata se - jos näin on niin mistä sitä tietää,
        kuinka mullistavia ajatuksia Eläinten mieliin mahtuu jos kykenisimme niitä tulkitsemaan itsellemme luontaisesti.

        Ja Olen lukenut opiskellut Raamattua useita vuosia, sen mukaan ihmisellä ei ole sielua vaan
        Jumalan armosta luotu tahto ja sekin sijaitsee
        Sydämessä...

        Nykyään voidaan neurologian avulla todistaa Sielun olevan aivoissa (jos sielua on) eli Raamattu ei kykene määrittämään olemisen kaikkia tasoja.

        Ai niin, Kulttuuri määritellään tietyn yksikön muodostamaksi kokonaisuudeksi,
        jolle on tyypillistä yhtenäisyys...
        Täten Gorilloillakin on kulttuuri.

        Sinä olet sekoittanut kulttuurin ja sivistyksen.
        Esim. Jos kulttuuri on sitä, että runoillaan ja
        kirjoitetaan, niin suomeen Kulttuuri rantautui 1800-luvun lopussa.


      • observaattori
        Arvaa kirjoitti:

        Mutta missä sielusi on? Voitko näyttää sen minulle? Et, sillä sielusi ei ole muuta kuin se liikkeelle paneva voima, joka tekee sinusta toimivan kokonaisuuden?

        Ja gorilloilla ei ole kulttuuria? Oletko varma, että näin on? Eikö älykkyyden merkki ole kyky salata se - jos näin on niin mistä sitä tietää,
        kuinka mullistavia ajatuksia Eläinten mieliin mahtuu jos kykenisimme niitä tulkitsemaan itsellemme luontaisesti.

        Ja Olen lukenut opiskellut Raamattua useita vuosia, sen mukaan ihmisellä ei ole sielua vaan
        Jumalan armosta luotu tahto ja sekin sijaitsee
        Sydämessä...

        Nykyään voidaan neurologian avulla todistaa Sielun olevan aivoissa (jos sielua on) eli Raamattu ei kykene määrittämään olemisen kaikkia tasoja.

        Ai niin, Kulttuuri määritellään tietyn yksikön muodostamaksi kokonaisuudeksi,
        jolle on tyypillistä yhtenäisyys...
        Täten Gorilloillakin on kulttuuri.

        Sinä olet sekoittanut kulttuurin ja sivistyksen.
        Esim. Jos kulttuuri on sitä, että runoillaan ja
        kirjoitetaan, niin suomeen Kulttuuri rantautui 1800-luvun lopussa.

        "Ja Olen lukenut opiskellut Raamattua useita vuosia, sen mukaan ihmisellä ei ole sielua vaan
        Jumalan armosta luotu tahto ja sekin sijaitsee
        Sydämessä..."

        Etkä ole, vaan valehtelet. Jos olisit, niin tietäisit, että sielulla tarkoitetaan ihmistä kokonaisuutena.

        "Nykyään voidaan neurologian avulla todistaa Sielun olevan aivoissa (jos sielua on) eli Raamattu ei kykene määrittämään olemisen kaikkia tasoja."

        Edellä kerrotun perusteella vahvistuu käsitykseni, eli olet hölmöpelle.

        "Ai niin, Kulttuuri määritellään tietyn yksikön muodostamaksi kokonaisuudeksi,
        jolle on tyypillistä yhtenäisyys...
        Täten Gorilloillakin on kulttuuri."

        Ei määritellä idiootti. Lue muutakin kuin Aku Ankkaa.


      • huvitat...
        observaattori kirjoitti:

        "Ja Olen lukenut opiskellut Raamattua useita vuosia, sen mukaan ihmisellä ei ole sielua vaan
        Jumalan armosta luotu tahto ja sekin sijaitsee
        Sydämessä..."

        Etkä ole, vaan valehtelet. Jos olisit, niin tietäisit, että sielulla tarkoitetaan ihmistä kokonaisuutena.

        "Nykyään voidaan neurologian avulla todistaa Sielun olevan aivoissa (jos sielua on) eli Raamattu ei kykene määrittämään olemisen kaikkia tasoja."

        Edellä kerrotun perusteella vahvistuu käsitykseni, eli olet hölmöpelle.

        "Ai niin, Kulttuuri määritellään tietyn yksikön muodostamaksi kokonaisuudeksi,
        jolle on tyypillistä yhtenäisyys...
        Täten Gorilloillakin on kulttuuri."

        Ei määritellä idiootti. Lue muutakin kuin Aku Ankkaa.

        No, observaattori... Sinun tekstistäsi käy
        selväksi, että et ole ainakaan itse intellektuelli.

        Minä, en valehtele... Jos haluamme saivarrella,
        voin antaa listan ihmisistä, jotka voivat todistaa minun lukeneeni Raamatun läpi useita kertoja. Tosin tämä rikkoisi säädöstä yksilön
        identiteetti suojasta (ai, anteeksil... unohdin,
        että et tiedä mikä identiteetti on - se ei ihan
        ole sama asia kun englannin identify eli henkilöllisyys,
        vaan tarkoittaa sitä pientä asiaa mikä tekee
        ihmisestä persoonan - kokonaisuuden).

        Toinen väitteeni perustuu Neurologian oppikirjoihin eli ovat faktapohjaisia (fakta puolestaan tarkoittaa todeksi määriteltyä asiaa, väitettä taikka ehtoa... yleisesti fakta on yhtä kuin tosi).

        Ja viimeinen määritelmä löytyy eräästä kuuluisasta kirjasta... Tämän kirjan nimi
        suureksi "Sivistyssanakirjaksi"...

        Mutta, jos sinun alhainen egosi ei voi
        mentaalitasolla hyväksyä sitä, että ateistien
        joukossakin on korkeakoulutteisia yksilöitä -
        se on vain sinun ongelmasi...

        Ai, niin Hölmöpelle ei ole sana...


    • "No jokainenhan ymmärtää että jaloilla varustettu kala voi aivan yhtä hyvin olla vaikka rappeutumislajiutunut orava."

      Tässä ei voida kumminkaan sanoa että meneekö kehitys "ylöspäin" vai "alaspäin".
      Ainoastaan ympäristöön sopivuus menee aina "ylöspäin".

      Eli tuo sinun väittämäsi oravasta kalaan evoluutiota ei voi varmistaa olevan rappeutumista.

    • kaivataan

      Uskistrolli, mikä on sinun todellinen kantasi asiohin?

      Ateisti palstoilla todista suureen ääneen, että
      vain kristityt voivat keksi merkittäviä teorioita, koska ne ovat Jumalasta.
      Täällä puolestaan puhut noita teorioita vastaan, ja pidät niitä naurettavana typeryytenä.

      Sinä siis annat itsestäsi kaksijakoisen kuvan,
      jossa yksi osa sinua on harras kristitty darvinismin kannattaja ja toinen harras kristitty darvinismin vastustaja.
      Tämä puolestaan on omian kyseenalaistamaan väitteesi ja pakottava kysymään,
      mitä mieltä oikeastaan olet.

      Pyydän, että jatkossa vastaisit yksipuolisesti
      (siis kantaasi jatkuvasti vaihtamatta), että
      meillä olisi mahdollisuus joku samaistua tai
      sitten erota näkökulmistasi

      • Uskistrolli

        Darwin oli muuten oikeassa, mutta erehtyi evoluution suunnasta. Onhan muitakin teorioita tarkennettu ajan myötä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      122
      1310
    2. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      50
      1194
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1173
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      863
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      323
      809
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      714
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      602
    Aihe