The crow elokuva oli paras näkemäni elokuva...Sääli vaan kun Brandon lee kuoli siin kuvauksissa,teki loistavan ja vakuuttavan roolisuorituksen.
The Crow
nemi18
3
405
Vastaukset
- brandon leen!!!!!!!!!!!!!!!!
Se jätkä tiesi jotain mitä sen ei olisi pitänyt missään nimessä tietää ollenkaan!!!!!!!!!!
- nemi18
Mun tietääkseni kyseessä oli puhdas vahinko...aseeseen oli jääny joku paukkupatruunan siru, joka sit tuli sielt oikean luodin nopeudella ja suoraan vatsaan...tai jotain
- Anonyymi
tämä uusi versiohan floppasi massiivisesti, nekään ihmiset ei tykkää uudesta versiosta jotka ei edes ole nähneet alkuperäistä, eikä mene katsomaan sitä, tämä johtuu osittain myös siitä että alkuperäistä pidetään Brandon Leen "muistomerkkinä".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 473572
- 1053365
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342601Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262298- 201819
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51719- 1821688
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3841417- 261201
Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91068