Muistaakos kukaan millä virkkeella alkaa ROMAANI, siis ei elokuva, josta Tuulen viemää on tehty? Minä muistan, mut muistaako kukaan muu?
Tuulen viemää
5
2059
Vastaukset
- Butler..
...frankly my dear,i don"t give a dam!.... :)
- rousbaad
Ei pidä paikkaansa. Toi oli ELOKUVASSA Rhett Butlerin eli Clark Gablen viimenen lause Scarlett'ille. Mut siis Margaret Mitchellin kirja, Tuulen viemää? Hurmaavasta Scarlett O'Harasta? Eiks kukaan tosiaan muista tai tiedä?
Ja siis tää on ihan oikeesti se eka lause. - Scarlett
rousbaad kirjoitti:
Ei pidä paikkaansa. Toi oli ELOKUVASSA Rhett Butlerin eli Clark Gablen viimenen lause Scarlett'ille. Mut siis Margaret Mitchellin kirja, Tuulen viemää? Hurmaavasta Scarlett O'Harasta? Eiks kukaan tosiaan muista tai tiedä?
Ja siis tää on ihan oikeesti se eka lause.Scarlett O'Hara ei ollut kaunis mutta sitä harvoin tulivat huomanneeksi ne, jotka joutuivat hänen viehätysvoimansa lumoihin, kuten Tarletonin kaksoset nyt olivat...
- rousbaad
Scarlett kirjoitti:
Scarlett O'Hara ei ollut kaunis mutta sitä harvoin tulivat huomanneeksi ne, jotka joutuivat hänen viehätysvoimansa lumoihin, kuten Tarletonin kaksoset nyt olivat...
Aivan oikein, juuri tuo on ensimmäinen lause kirjassa. Hupaisaa tai toisaalta tietysti ihan selviö että Yhdysvalloissa lähdettiin elokuvan teossa kuitenkin nimenomaan liikkeelle siitä, että Scarlett O'Hara OLI kaunis.
No sillä nyt ei kai ole niin väliä, kun se elokuva ja kirja on kuitenki niin eri ilmiöt.
- Anonyymi
En ole lukenut romaania.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1313099- 2232971
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.791926Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va771559Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2391427- 481148
- 991041
- 114972
- 58968
- 11880