Aaro on paras!

PARAS

Aaro on paras hahmo salkkareissa,tuo vähän jännitystä! Eikä ole nöösipoika,kuten muut "miehet".

11

1050

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • näin on

ikävä tulee, kun Aaro jää sarjasta pois. Vaikka kyllähän sen touhut menee vähän yli...

Onneksi Teemua näkee mm. Kirjavassa sillassa. Taas mainos ;-). Koittakaa kestää.

• kyllä

tulla pikkuhiljaa jo selväksi :-(

Taitaa Teemu kirjoitella ite tälle palstalle kehuja.

• että taas
        kyllä kirjoitti:

tulla pikkuhiljaa jo selväksi :-(

Taitaa Teemu kirjoitella ite tälle palstalle kehuja.

joku veti herneet nenuliin. Ei Teemun tarvii itteään kehua, kyllä minä ja muut ihailijat sen puolen hoidamme :-).

• Mulderman
        että taas kirjoitti:

joku veti herneet nenuliin. Ei Teemun tarvii itteään kehua, kyllä minä ja muut ihailijat sen puolen hoidamme :-).

Eipä se Teemu nyt niin ihana ole, kun telkeää viattomia ihmisiä talon kellareihinkin.

• höm
        Mulderman kirjoitti:

Eipä se Teemu nyt niin ihana ole, kun telkeää viattomia ihmisiä talon kellareihinkin.

Eipä se TEEMU niitä telkeä, vaan AARO, Teemun roolihahmo.

• Selittelijä
        höm kirjoitti:

Eipä se TEEMU niitä telkeä, vaan AARO, Teemun roolihahmo.

Höpsis, roolihahmo kuvaa yleensä näyttelijän todellista minää.

• mistä näitä idiootteja
        Selittelijä kirjoitti:

Höpsis, roolihahmo kuvaa yleensä näyttelijän todellista minää.

sikiää, jotka luulevat, että näyttelijä esittää itsensä kaltaista henkilöä? Murr... Teemu Lehtilä on NÄYTTELIJÄ, joka saa palkkaa siitä, että näyttelee ilkeää hahmoa Salkkareissa. Jonkunhan sellaisetkin roolit on esitettävä.

Voe yhren kerran...

• Kukkaveitikka
        mistä näitä idiootteja kirjoitti:

sikiää, jotka luulevat, että näyttelijä esittää itsensä kaltaista henkilöä? Murr... Teemu Lehtilä on NÄYTTELIJÄ, joka saa palkkaa siitä, että näyttelee ilkeää hahmoa Salkkareissa. Jonkunhan sellaisetkin roolit on esitettävä.

Voe yhren kerran...

Oletpa hyvin fiksu henkilö mollaamalla muita. No eipä se sitä tosiasiaa muuta, että ei se Teemu niin mukava hemmo ole kun noin pahoja juttuja tekee viattomille ja heikoille naisille :(

• taidat vain
        Kukkaveitikka kirjoitti:

Oletpa hyvin fiksu henkilö mollaamalla muita. No eipä se sitä tosiasiaa muuta, että ei se Teemu niin mukava hemmo ole kun noin pahoja juttuja tekee viattomille ja heikoille naisille :(

provota, kun tahallasi sotket Teemun ja Aaron toisiinsa.

Enhän mie Teemua tunne millainen oikeasti on, mutta ainakin jossain taannoisessa haastattelussa sanoi olevansa oikeasti lempeä perheenisä. Ompi hänellä muuten 4 lasta.

Se tästä aiheesta. Lyhyesti ja ytimekkäästi: Aaro on hirviö, jota Teemu NÄYTTELEE todella hyvin. Jokaisella on varmaan omat mielipiteensä, mutta tuskin Aaron pahuuden takia kannattaa yöuniaan menettää. Minusta hän on tuonut sopivasti jännitystä sarjaan. Muuten olis liian unettavaa katsottavaa. Eiköhän ne jonkun pahikseen taas sarjaan keksi, kunhan Aarosta päästään. Sarjassa pitää olla joku "kiintiöpahis".

• mun mielestä aaro on oikein ällö tyyppi.
      se jos kuka sais lähtee salkkareista

• Tau_Lu

Aaro on mun mielestä outo, ei vähän vaan paljon!
      Laura sais jo tajuta sen. Se pettää ja kiusaa Lauraa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      37
      5076
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      82
      3606
    3. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      30
      2983
    4. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      61
      2975
    5. Suuri tulipalo

Missä mikä palaa?
      Kiuruvesi
      9
      2886
    6. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      56
      2343
    7. Miksi haluat pitää estettynä mutta täällä puhut?

Eikö olisi parempi puhua ihan kasvotusten?
      Ikävä
      41
      1828
    8. Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!

Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….
      Kotimaiset julkkisjuorut
      9
      1770
    9. Mies! Lupaatko

enskerral kertoo mis mennään..? :D <3
      Ikävä
      18
      1721
    10. Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?

Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai
      Sinkut
      135
      1629
    Aihe