13.11.02
....
..mä oon kuusitoista vuotias.. siis niin vanha eikä mulla ole mitään.. mä oon yksinkertaisesti tyhjä sisältäpäin.. mulla ei ole yhtään ystävää ei edes sisko.. en edes minä itse.. enhän mä voi kertoa kenellekään mitään.. paitsi sellasta josta muut tulevat kateellisiksi.. ei elämän pitänyt olla näin vaikeaa.. miksi mua ei varoitettu että se on tälläistä tyhjällä polkemista.. mä en ois tullut tänne..mielummin sinne missä on oikeesti vaikeeta eikä tälläista, missä maailma murenee, jos ei saa uutta paitaa tai patukkaa..
mä en pelkä vastoinkäymisiä, mä en pelkä ruumillista työtä, en vaaraa, en seikkailua. mä odotan niitä elämältä, muuten se on arvoton.. mä en halua mitään keskiverto elämää..mies, talo, kaksi lasta, farkku, samat tylsät keskiverto palkat ja työ. ei sitä samaa paskaa kukaan jaksaa päivästä toiseen.
mä haluan lähteä ulkomaille jäädä puille paljaille ja katsoa miten mun käy..miten mä selviän. mä haluan joutua keskelle katastrofia ja katsoa miten mä sen kestän, haluan joutua keskelle tragediaa ja katsoa miten sen selvitän.. vaikka alienit vois kidnapata mut ja mut vois leimata hulluksi, no ei kai tuota vikaa mä en halua, enkä mä halua vahingoittaa ketään, enkä menettää omaisiani, mä haluun vaan elää, käyttää järkeä, joutua vaikeuksiin.. mä haluan miehen jonka kanssa sen jakaa.. haluun täydellisyyttä, puhtautta, mä yksinkertaisesti haluun kaiken ja varsinkin päästä pois suomesta.. oon toki kiitollinen upeasta maasta, mutta se on liian tuttu ja turvallinen. ei, mä en halua haaskata enempää aikaa, mä haluan lähteä heti, elää muualla. selvitä päivästä vieraassa kulttuurissa..ei mä en voi kirjoittaa enempää.. se on siinä..
arvatkaa miten kävi? mikä on psygologinen arvio?
t. edesmennyt päiväkirja
otteita
päiväkirjasta1
1
381
Vastaukset
- arvio?
Ikää mulla reippaasti enemmän kun sulla kirjoittaessasi tuota, mutta ihan samanlaiset ajatukset...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät
Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain607492Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava
valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak1232926- 1421766
Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous
saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha651649Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi
Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim1151458Miten voit olla niin tyhmä
että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle1671394- 1301134
- 73827
Kyriake=Kirkko
Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko47802- 52715