sosiaaliviranominen GG TÄYSI MULKKU.Ei auta lapsiperheítä.Vetää vaan röökii,huutaa ja on todella sikamainen asiakkaita kohtaan! Samoin seurakunnan diakonistit!
Älkää ikinä muuttako tänne paskaan kaupunkiin!!!
keravan kaupunki on perseestä!!!
20
2868
Vastaukset
- turkulaine.
Te siellä lapissa ootte perseestä...!!!
- idiyooyy
ei tänne sosiaalitapauksia tarvitakaan.
Ottaa vaan itseään niskasta kiinni ja koittaa elää normien mukaan. - fidelisoitunut
idiyooyy kirjoitti:
ei tänne sosiaalitapauksia tarvitakaan.
Ottaa vaan itseään niskasta kiinni ja koittaa elää normien mukaan...no sitte....
- ja tiedostaa
Oikeutensa! Jos sossussa on tehty virkavirhe niin siitä pitää tehdä kantelu!!!!
- jää pois
GG jää pois... Mullekkin nauroi puhelimes.Huutaa,räyhää,on epä-asiallinen jne...Tosi idiootti sos-viranomainen.Oon tehnyt valituksen hänestä talvella.
- Ymmärtääkseni....
jää pois kirjoitti:
GG jää pois... Mullekkin nauroi puhelimes.Huutaa,räyhää,on epä-asiallinen jne...Tosi idiootti sos-viranomainen.Oon tehnyt valituksen hänestä talvella.
Sosiaaliviranomaiset on kuntalaista varten neuvomassa ja tukemassa elämistä. Se että huono-onnisuus ei ole sossun asiakkaan vika eikä siitä saa syyttää häntä!
- jeespoxx
jää pois kirjoitti:
Minäkin jätin hänestä valituksen tuossa syksymmällä. Kannattaa valittaa jos on aihetta, mitä useampi valitus, sitä useammin myös ongelma siivotaan pois!
- sss
GG ei todellakaan ole asiallinen, että onnea vaan jos joku sattuu asumaan Ahjon alueella ja tarvitsee apua =)
- ...
Juu, kerran jouduttu GG:n edessä käymään. Toiste en mene. GG ei tuntunut omaavan edes alkeellisia käytöstapoja. Mieleen jäi mm. kommentti "en minä tiedä miten tää kuuluis tehdä. MINÄ teen miten haluan"
Gg huutaa, puhuu rumasti, ja saa ihmisen tuntemaan itsensä kasaksi kakkaa. Mieluummin jätän vaikka hammaslääkärin väliin, tai laskut maksamatta, jos toiste vielä joudun tilanteeseen jossa tulot tilapäisesti loppuvat. Ennemmin vaikka ilman ruokaa, kuin enää ikinä GG:n eteen tuntemaan itsensä arvottomaksi kakaksi. - GG:stä
... kirjoitti:
Juu, kerran jouduttu GG:n edessä käymään. Toiste en mene. GG ei tuntunut omaavan edes alkeellisia käytöstapoja. Mieleen jäi mm. kommentti "en minä tiedä miten tää kuuluis tehdä. MINÄ teen miten haluan"
Gg huutaa, puhuu rumasti, ja saa ihmisen tuntemaan itsensä kasaksi kakkaa. Mieluummin jätän vaikka hammaslääkärin väliin, tai laskut maksamatta, jos toiste vielä joudun tilanteeseen jossa tulot tilapäisesti loppuvat. Ennemmin vaikka ilman ruokaa, kuin enää ikinä GG:n eteen tuntemaan itsensä arvottomaksi kakaksi.Ai tääl on muitakin väärinkohdeltuja.Hän on minullekki karjunut täyttä huutoa ja uhkaillut,todellakin pelkään mennä koko taloon hänen käytöksen vuoksi.
- mummelilla
... kirjoitti:
Gg huutaa, puhuu rumasti, ja saa ihmisen tuntemaan itsensä kasaksi kakkaa. Mieluummin jätän vaikka hammaslääkärin väliin, tai laskut maksamatta, jos toiste vielä joudun tilanteeseen jossa tulot tilapäisesti loppuvat. Ennemmin vaikka ilman ruokaa, kuin enää ikinä GG:n eteen tuntemaan itsensä arvottomaksi kakaksi.Niinpä. Mukavan sähisevät kommentit oli heti ensimmäisellä kerralla "Mistä shinä tiedät täshtä toimeentulotueshta? Miksi sinä muutit tänne Keravaan?". Vähitellen asenne muuttui asiallisemmaksi, mutta enpä kehu. Sossun tilat olivat muutenkin niin masentavat kuin suoraan Neuvostoliitosta ja asiakkaiden nimet kuulutettiin kovaan ääneen, ettei varmasti jää epäselväksi kuka tarvitsee toimeentulotukea.
mummelilla kirjoitti:
Niinpä. Mukavan sähisevät kommentit oli heti ensimmäisellä kerralla "Mistä shinä tiedät täshtä toimeentulotueshta? Miksi sinä muutit tänne Keravaan?". Vähitellen asenne muuttui asiallisemmaksi, mutta enpä kehu. Sossun tilat olivat muutenkin niin masentavat kuin suoraan Neuvostoliitosta ja asiakkaiden nimet kuulutettiin kovaan ääneen, ettei varmasti jää epäselväksi kuka tarvitsee toimeentulotukea.
aina sossussa asioidessa kyse ei ole toimeentulotuen hakemisesta.
- täti
Ratkaisu sun ongelmiis...nappia naamaan ja kossupullo takataskuun...varmaa antaa rahaa....
- -----------------------------
kerava on demarien kaupungi.
tosi paskamaisia ihmisiä..
- ???
nyt sen GG:N TILALLE ON TULLUT VIELÄ SAAMATTOMAMPI IHMINEN,ARGH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- ryhtykää
Mee kaupasta varastamaan mäkin oon pitkään varastanut nykyään,kun apua ei saa ja kaikki kestää vitun kauan.Onneksi en ole jäänyt kiinni.Pakko se jollain on elää.
- MISSÄ HÄN ON
Onneksi tilalle tuli fiksu ja sympaattinen ihminen. Nostan todella hattua hänelle ja toivon hyvää uraa elämäänsä. :)
- Anonyymi
kerava on epämiellyttävä mamukaupunki
- Anonyymi
Kerava on todella perseesrä !!!
- Anonyymi
perse
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.34286521 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12551Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill692328- 1791945
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161522Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91371- 1121337
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181791307RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j601300Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j421207