keravan kaupunki on perseestä!!!

vittuuntunut

sosiaaliviranominen GG TÄYSI MULKKU.Ei auta lapsiperheítä.Vetää vaan röökii,huutaa ja on todella sikamainen asiakkaita kohtaan! Samoin seurakunnan diakonistit!

Älkää ikinä muuttako tänne paskaan kaupunkiin!!!

20

3298

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • turkulaine.

Te siellä lapissa ootte perseestä...!!!

• idiyooyy

ei tänne sosiaalitapauksia tarvitakaan.
        Ottaa vaan itseään niskasta kiinni ja koittaa elää normien mukaan.

• fidelisoitunut
        idiyooyy kirjoitti:

ei tänne sosiaalitapauksia tarvitakaan.
        Ottaa vaan itseään niskasta kiinni ja koittaa elää normien mukaan.

..no sitte....

• ja tiedostaa

Oikeutensa! Jos sossussa on tehty virkavirhe niin siitä pitää tehdä kantelu!!!!

• jää pois

GG jää pois... Mullekkin nauroi puhelimes.Huutaa,räyhää,on epä-asiallinen jne...Tosi idiootti sos-viranomainen.Oon tehnyt valituksen hänestä talvella.

• Ymmärtääkseni....
        jää pois kirjoitti:

GG jää pois... Mullekkin nauroi puhelimes.Huutaa,räyhää,on epä-asiallinen jne...Tosi idiootti sos-viranomainen.Oon tehnyt valituksen hänestä talvella.

Sosiaaliviranomaiset on kuntalaista varten neuvomassa ja tukemassa elämistä. Se että huono-onnisuus ei ole sossun asiakkaan vika eikä siitä saa syyttää häntä!

• jeespoxx
        jää pois kirjoitti:

Minäkin jätin hänestä valituksen tuossa syksymmällä. Kannattaa valittaa jos on aihetta, mitä useampi valitus, sitä useammin myös ongelma siivotaan pois!

• sss

GG ei todellakaan ole asiallinen, että onnea vaan jos joku sattuu asumaan Ahjon alueella ja tarvitsee apua =)

• ...

Juu, kerran jouduttu GG:n edessä käymään. Toiste en mene. GG ei tuntunut omaavan edes alkeellisia käytöstapoja. Mieleen jäi mm. kommentti "en minä tiedä miten tää kuuluis tehdä. MINÄ teen miten haluan"
        Gg huutaa, puhuu rumasti, ja saa ihmisen tuntemaan itsensä kasaksi kakkaa. Mieluummin jätän vaikka hammaslääkärin väliin, tai laskut maksamatta, jos toiste vielä joudun tilanteeseen jossa tulot tilapäisesti loppuvat. Ennemmin vaikka ilman ruokaa, kuin enää ikinä GG:n eteen tuntemaan itsensä arvottomaksi kakaksi.

• GG:stä
        ... kirjoitti:

Juu, kerran jouduttu GG:n edessä käymään. Toiste en mene. GG ei tuntunut omaavan edes alkeellisia käytöstapoja. Mieleen jäi mm. kommentti "en minä tiedä miten tää kuuluis tehdä. MINÄ teen miten haluan"
        Gg huutaa, puhuu rumasti, ja saa ihmisen tuntemaan itsensä kasaksi kakkaa. Mieluummin jätän vaikka hammaslääkärin väliin, tai laskut maksamatta, jos toiste vielä joudun tilanteeseen jossa tulot tilapäisesti loppuvat. Ennemmin vaikka ilman ruokaa, kuin enää ikinä GG:n eteen tuntemaan itsensä arvottomaksi kakaksi.

Ai tääl on muitakin väärinkohdeltuja.Hän on minullekki karjunut täyttä huutoa ja uhkaillut,todellakin pelkään mennä koko taloon hänen käytöksen vuoksi.

• mummelilla
        ... kirjoitti:

Niinpä. Mukavan sähisevät kommentit oli heti ensimmäisellä kerralla "Mistä shinä tiedät täshtä toimeentulotueshta? Miksi sinä muutit tänne Keravaan?". Vähitellen asenne muuttui asiallisemmaksi, mutta enpä kehu. Sossun tilat olivat muutenkin niin masentavat kuin suoraan Neuvostoliitosta ja asiakkaiden nimet kuulutettiin kovaan ääneen, ettei varmasti jää epäselväksi kuka tarvitsee toimeentulotukea.

mummelilla kirjoitti:

Niinpä. Mukavan sähisevät kommentit oli heti ensimmäisellä kerralla "Mistä shinä tiedät täshtä toimeentulotueshta? Miksi sinä muutit tänne Keravaan?". Vähitellen asenne muuttui asiallisemmaksi, mutta enpä kehu. Sossun tilat olivat muutenkin niin masentavat kuin suoraan Neuvostoliitosta ja asiakkaiden nimet kuulutettiin kovaan ääneen, ettei varmasti jää epäselväksi kuka tarvitsee toimeentulotukea.

aina sossussa asioidessa kyse ei ole toimeentulotuen hakemisesta.

• täti

Ratkaisu sun ongelmiis...nappia naamaan ja kossupullo takataskuun...varmaa antaa rahaa....

• -----------------------------

kerava on demarien kaupungi.
        tosi paskamaisia ihmisiä..

• ???

nyt sen GG:N TILALLE ON TULLUT VIELÄ SAAMATTOMAMPI IHMINEN,ARGH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• ryhtykää

Mee kaupasta varastamaan mäkin oon pitkään varastanut nykyään,kun apua ei saa ja kaikki kestää vitun kauan.Onneksi en ole jäänyt kiinni.Pakko se jollain on elää.

• MISSÄ HÄN ON

Onneksi tilalle tuli fiksu ja sympaattinen ihminen. Nostan todella hattua hänelle ja toivon hyvää uraa elämäänsä. :)

• Anonyymi

kerava on epämiellyttävä mamukaupunki

• Anonyymi

Kerava on todella perseesrä !!!

• Anonyymi

perse

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persujen vaalilupaus oli euron bensa

Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.
      Maailman menoa
      121
      2253
    2. Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin

Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n
      Maailman menoa
      58
      2187
    3. Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin

Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi
      Maataloustuki
      50
      1875
    4. EK: Suomi tarvitsee vuosittain 45 000 maahanmuuttajaa

Senpä takia Riikkakin laulaa sen lauluja kenen leipää syö. Viime vuonnahan Suomeen muutti 50 tuhatta ulkomaalaista. htt
      Maailman menoa
      12
      1436
    5. Topi osti Askon

Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan
      Maailman menoa
      80
      1408
    6. Mitä kirjainta kaipaat?

Pitkästä aikaa tämmöistä. Onko kirjain muuttunut edellisestä. ☺️
      Ikävä
      94
      1387
    7. Kastaa ja upottaa on eri sanat

Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan
      Kaste
      219
      1161
    8. Uskomatonta touhua!

Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki
      Haapavesi
      31
      1160
    9. Oliko se oikeasti epäselvää

sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men
      Ikävä
      63
      1139
    10. Miten hän sinua katsoi?

😊😊😊😊😊😊
      Ikävä
      69
      1010
    Aihe